Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 24

Thread: Alfa Romeo 156 2.0T.S./2.4JTD

  1. #1
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Разлог
    Posts
    34

    Default Alfa Romeo 156 2.0T.S./2.4JTD

    Привет!!!
    Дайте ми съвет кои от двата двигателя да избера.
    Все още се чуда какъв да е - 2.0 T.S. или 2.4JTD а и искам да ми излезне до 15000лв. е и +1000 ще дам . Колебая се между двата двигателя най-вече заради: бензиновият ще има по-малки разноски по него, ще мога повече да го вкарвам в "обороти" което много си ме кефи! Дизеловият - трябва да се кара на по-малки обороти, разноските по него са по-скъпи (турбина и т.н.) а и нафтата май става по скъпа от бензина. Така че много се колебая за бензина дали да не е той. А и гласа на Алфата е друг със бензинов двигател - май това е "оригиналния" й глас. Това ще ми е първата "лична' кола!!!
    Предварително благодаря!


  2. #2
    Запален алфист
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    294

    Default

    Ами зависи за какво ти трябва кола Ако ще я вкарваш в обороти - бензин, ако ще въртиш много километри - дизел. Разходите по колите / без горивото / са приблизително еднакви, по-скоро зависи в какво състояние ще е избраната от теб кола
    147 1.6 TS

  3. #3
    Карам бързо-паиииисе
    Join Date
    Jul 2005
    Age
    45
    Posts
    4,021

    Default

    2.4 JTD
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

  4. #4
    Запален алфист
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Bundesrepublik Deutschland
    Posts
    363

    Default

    Естествено 2.4 ЖТД

  5. #5
    Здрав алфист alf's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    41
    Posts
    778

    Default

    Quote Originally Posted by 156 m-jet
    Естествено 2.4 ЖТД
    дабе с тая наща нафта ше му разгони фамилията за нула време - кеф ти дебитомери кеф ти помпи кеф дюзи.....
    '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
    '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

  6. #6
    Lead Bounder valjo's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    София
    Age
    49
    Posts
    6,080

    Default

    Quote Originally Posted by alf
    Quote Originally Posted by 156 m-jet
    Естествено 2.4 ЖТД
    дабе с тая наща нафта ше му разгони фамилията за нула време - кеф ти дебитомери кеф ти помпи кеф дюзи.....
    то тоз е комонрейл бе, не е помпа дюза
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

  7. #7
    Здрав алфист alf's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    41
    Posts
    778

    Default

    Quote Originally Posted by valjo
    Quote Originally Posted by alf
    Quote Originally Posted by 156 m-jet
    Естествено 2.4 ЖТД
    дабе с тая наща нафта ше му разгони фамилията за нула време - кеф ти дебитомери кеф ти помпи кеф дюзи.....
    то тоз е комонрейл бе, не е помпа дюза
    и кво немат помпа и дюзи
    там работят на огромни наблягания 800-2000бара и сичко го управлява компир дето си знае че в 1л нафта има 1л нафта а не 600нафта 200парафин и 200вода или каквито там боклуци дето им сипват. и затва разни там ЦДИта ХДИта ЖТДта пушат повече от алфетката ми
    '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
    '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

  8. #8
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Разлог
    Posts
    34

    Default

    Е ако взема дизел много ясно че ще избирам нафтата която ще слагам, а не от първата срещната бензиностаснция. Като си направя една проста сметка май към 1000 км на месец може и да й навъртам . И още 1 въпрос: на JTD-тата скоростните кутии колко степенни са - 6 или 5? Говорим за кола от '99 нагоре.


  9. #9
    Болен алфист BatVas's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    3,048

    Default

    Aбе за 1000км на месец (12 000 година) не знам дали си струва да вземаш дизел - виж ако минаваш 25 000-50 000км годишно - твърдо за дизел. Ако минаваш 12 000 парите за гориво(нафта) ще са с 500-700 лв по малко на година от бензина. Като сметнеш че за дизела ще платиш при покупката 4-5хил. повече-мисля че бензина ще ти е по удачен.
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

  10. #10

    Default

    При 156 до момента в който започват да слагат мутиджет, т.е. след фейслифта, със 6 скорости е само 2.5 бензин.
    XTruck

  11. #11
    Старши алфист
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    711

    Default

    http://www.mobile.bg/cgi-bin/main.cgi?t ... f1=details
    за тази гарантирам че км са и точните, не съм я виждал, може и още да не е дошла но собственика на автокъщата ми е приятел, на мен ми предлагаше 2,4 ЖТД за същите пари, така че съвсем сериозно- вижте тази, най - много кусура да и е некой лек удар. Ако някой проявява интерес мога да звънна на човека да си каже искрено и лично всичко за колата

  12. #12
    Алфист gigi's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    88
    Posts
    2,229

    Default

    Ами аз да кажа че по бензиновият не е сигурно че ще имаш по малки разноски тъй като свещите са над 260лв а хубави са 400-500лв кабелите за свещите и бобините също са скъпички, ролки и ремъци са около 400-500лв тъй че разходите и тука не са малки да имаш предвид.
    Аз лично бих избрал бензина ако не минаваш повече от 10-15хил км ама съм пристрастен

  13. #13
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Разлог
    Posts
    34

    Default

    Ако взимам кола от отвънка към коя страна да се насоча - Италия или Германия? Къде ще е по изгодно?


  14. #14
    Алфист gigi's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    88
    Posts
    2,229

    Default

    Ами обикновенно от италия е по евтино а от германия по запазено, но всичко е въпрос на късмет. Най добре да е леко чукната от германия според мен тъи като причината за продажбата е удара и колата може би ще е по запазена докато здрава кола евтино кой продава??? А козметиката се оправя лесно.

  15. #15

    Default

    Ако 2.4ЖТД е читаво и му направиш ре-мап....тоест сложиш му "чип" (в DigitalTuning)....колата отива в съвсем други измерения...а разхода пада.

    Относно Италия или Германия....ами всичко е до късмет.

    Quadrifoglio, мисля може да ти помогне с избор/доставка/покупка на кола...

    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •