Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на катализатор - "ЗА" и "ПРОТИВ"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от vanboxer Покажи съобщение
    Момчета,не си махайте катализаторите.Вече идва времето,когато няма да може да минем технически преглед без тях.Положението много взе да се затяга на ГТП пунктовете.Не си струва да си продадеш катализатора за 80-100лв а после да трябва да извадиш 600-700 за да го върнеш обратно!
    Няма такива работи
    Когато я регистрираш в дантчното те питат има или катализатор! Ако е до 100коня ако кажеш че имаш данъка ти е значително по малък, ако е над 100коня дали имаш или дали нямаш цената е една и съща
    Аз съм писал че нямам така че когато отида на технически преглед каквото покаже това е! Въобще никой с нищо не може да те задължи Щото като дойде една 20 г. кола тя никога не е имала катализатор и какво няма да мине преглед, да ама не, в чужбина от където викате че отдавана е така си карат 20г коли и си взимат TUV без никакъв проблем, така че такива неща въобще не ми споменвай
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • В бг да се затегнат нещата...никога!
      Да не говорим, че съм убеден че над 75% от колите ни са с запушен катализатор...полза от него за колата няма...не е въпроса в 100лв!
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
        В бг да се затегнат нещата...никога!
        Да не говорим, че съм убеден че над 75% от колите ни са с запушен катализатор...полза от него за колата няма...не е въпроса в 100лв!
        Абсолютно
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • Първоначално публикувано от gjulizar83 Покажи съобщение
          аз съм си махнал катализатора от преди година. разлика няма според мен. лошото е само че зимата ауспуха не загрява и на колата и е много трудно да вдигне градуси. освен това ръчната постоянно ми е замръзнала зимата, а преди с катализатор се размразяваше като позагрее колата. обмислям дори да си сложа катализатор от друга алфа.

          Не ми се иска да обиждам колеги,ама горното мнение .....пълни глупости.На фичо му махнах катализатора още 2006,ще кажа и как.Отвъртях 3те болтчета от предния край на катализатора и заедно с всичките гърнета назад го свалих от гумените тампони.С една 1метрова желязна арматурка(тва ми попадна първо пред очите)го натроших и с всичките му парцали,вати и керамика,го изсипах.След това всичко обратно на колата.
          Резултати:
          - промяна във вървеж никаква
          - шум съвсем лек започващ от 3000 нагоре,кво звънтене,кво тропане,кви 5лв.работи ли на място не можеш разбра,че е без кат,само ако е на канал над 3000 се чува и то от човек дето знае как работи кола с кат и без него.И при определени обороти припуква като си махна крака от газ-та.
          - относно зимата,що не си оправите термостатите и задните спирачки.Аз лятото си смених барабаните и накладките макар,че са на 168 000.Еми тая зима колата я прекара в Габрово дето не е от най-топлите и то винаги с опъната ръчна на 2-3 зъба.Нарочно всяка сутрин (кога има лед)проверявам като тръгна дали се въртят задните колела.Никви грижи.
          Относно термостата макар,че е нов на 1г.и 6 месеца съм си сложил едно фазерче отпред на радиатора.За 3-4 мин докато очистя съклата отлепва стрелката и след 300м вече е на половината.Махна ли фазера,,курец да загрее,дори и градско.Загрявано бавно а аз карам 4км и гася,после пак обратно.Без фазерчето не загрява.Естествено няма кора отдолу,което също има значение.

          Ще ме упрекнете,че спирачната система на фиата и на алфата са различни,знам,,едното е с барабани,а другото е с дискове отзад.И кво от тва.Ако има некомпетентна намеса,ще замръзва,ма тва не е от катализатора ,а от майстори всекви.И аз едно време си играх с ръчната на предната кола и след тва взе всяка зима да блокира едното колело.Преди тва 2зими в Австрия един път не замръзна.

          Да ти замръзва ръчната щото кат-а го няма,баси тва трябва да се види щото не вярвам.
          brava 1.4 sx
          alfa 156 1.8

          Comment


          • Първоначално публикувано от vanboxer Покажи съобщение
            Момчета,не си махайте катализаторите.Вече идва времето,когато няма да може да минем технически преглед без тях.Положението много взе да се затяга на ГТП пунктовете.Не си струва да си продадеш катализатора за 80-100лв а после да трябва да извадиш 600-700 за да го върнеш обратно!
            Колега,а ти би ли си карал колата която се запъва,присецва и неможеш да изпредвариш каруца...кола която е със кат. ... или ще кихнеш 600-700-800лв. за нов,защото мислиш,че няма да минеш на преглед.....ако кажеш,че ще го направиш заради екологията обаче,ще ти повярвам и ще ти се извиня публиччно....
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
              Колега,а ти би ли си карал колата която се запъва,присецва и неможеш да изпредвариш каруца...кола която е със кат. ... или ще кихнеш 600-700-800лв. за нов,защото мислиш,че няма да минеш на преглед.....ако кажеш,че ще го направиш заради екологията обаче,ще ти повярвам и ще ти се извиня публиччно....
              Запушен катализатор така и така прави малко за екологията...даже ако сметнем завишеният разход на гориво, накрая може да излезне, че без него е по-добре...

              Аз направих така: Свалих си катализатора от болтчетата и си сложих една тръба с фланци на нея....така, ако ми се наложи някога, свалям тръбата, слагам катализатора, 6 болтчета, 2 гарнитури и айде....
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • И правелно си постъпил.Аз нямах време да си правя фланци и затва само го изчагърках.
                brava 1.4 sx
                alfa 156 1.8

                Comment


                • Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                  Запушен катализатор така и така прави малко за екологията...даже ако сметнем завишеният разход на гориво, накрая може да излезне, че без него е по-добре...

                  Аз направих така: Свалих си катализатора от болтчетата и си сложих една тръба с фланци на нея....така, ако ми се наложи някога, свалям тръбата, слагам катализатора, 6 болтчета, 2 гарнитури и айде....
                  Е тва е вече по-цивилизования метод(разглобяемо съединение).. ..и разбира се много-по-удобен.Повечето,както и аз обаче-ряз с оксижена ...пляс с електрожена и готово....(е тва е образно казано,разбира се)........
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • Моя го махнах профилактично, 30лв махане + слагане на резонансно гърне.Разлика във вървежа не усетих, в звука също. Просто е малко по-гласов звука, дрънкане няма. Стария го продадох за 95лв.
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                    ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                    Comment


                    • А някой може ли да ме насочи към добър сервиз във Варна, да си махна катализатора. При мен когато колата не е загряла мирише ужасно - когато загрее спира миризмата и си мисля, че точно катализатора е заминал. А нека някой по-компетентен да кажи дали имам сонда след катализатора. Колата е 166 2.4 136кс.
                      П.с Ако на някой му дават по-малко от 120-150лв за катализатор от 2.4 въобще да не го дава, а да разпита.
                      Alfa Romeo 166 2.4jtd

                      Comment


                      • ха а на мене майстора ми каза ,че бил хвърлил катализатора че много миришело.И ми разправя че не било баш катализатор а някакъф филтер и не го изкупували егати мошеника .Етова се нарича точно Байганьовщина.Вместо да се доказваш като майстор и да се развива тои седи и си прави селски номера.

                        Comment


                        • При мен катализатора имаше две отделения, първото си беше баш катал., второто някакъв заглушител!
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • Колеги, скъса ми се меката връзка и след като изчетах мненията мисля утре да сменя направо и катализатора, но не ми стана ясно след като сложа резонантно гърне, това ще окаже ли някакво влияние на разхода (ако да ще се увеличи/намали и тн) и кое е най-подходящото гърне за 1.8 ТС с оглед на шума ( в смисъл да е най безшумно)...марки; размери; особенности и тн. Благодарности!

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от leanlow Покажи съобщение
                              Колеги, скъса ми се меката връзка и след като изчетах мненията мисля утре да сменя направо и катализатора, но не ми стана ясно след като сложа резонантно гърне, това ще окаже ли някакво влияние на разхода (ако да ще се увеличи/намали и тн) и кое е най-подходящото гърне за 1.8 ТС с оглед на шума ( в смисъл да е най безшумно)...марки; размери; особенности и тн. Благодарности!
                              Колега при мене разхода не се промени , иначе и аз така го смених с меката връзка , ианче за подходящо отиваш при човека който ще ти го прави той ще ти предложи варианти и си изибраш моя струваше към 80-90 лева ще те излъжа и съм доволен
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment


                              • Колеги, скъса ми се меката връзка и след като изчетах мненията мисля утре да сменя направо и катализатора, но не ми стана ясно след като сложа резонантно гърне, това ще окаже ли някакво влияние на разхода (ако да ще се увеличи/намали и тн) и кое е най-подходящото гърне за 1.8 ТС с оглед на шума ( в смисъл да е най безшумно)...марки; размери; особенности и тн. Благодарности!
                                Аз сам със същата генерация като твоята и го махнах, но бяха големи филми. Отидох при едни хайвани да го изтърбушат от оригиналното гърне, да го преправят с вата ала бала и да стане като резонаторно. Оставих колата и изчезнах. След час отивам колата готова ама звука никакъв го няма. По шумна беше и във високите звънти. Във вървежа разлика нямаше. Предложи ми 15-20лв. за катализатора...хаха...казах му че си го прибирам и той се разсърди. Та това е катализатора на около 150000км.
                                Click image for larger version

Name:	DSC01411.jpg
Views:	1
Size:	99.2 Килобайта
ID:	2299163
                                Click image for larger version

Name:	DSC01412.jpg
Views:	1
Size:	98.5 Килобайта
ID:	2299164
                                Click image for larger version

Name:	DSC01413.jpg
Views:	1
Size:	98.4 Килобайта
ID:	2299165
                                Click image for larger version

Name:	DSC01414.jpg
Views:	1
Size:	103.4 Килобайта
ID:	2299166
                                Викам си повече няма да им дам да ми барат тия колата и отидох при друг да видим какво са направили. Продадох му катализатора за около 40-50лв. и свалихме оригиналното гърне... глей ся кво стаа тука...
                                Click image for larger version

Name:	DSC01431.jpg
Views:	1
Size:	97.3 Килобайта
ID:	2299172
                                Click image for larger version

Name:	DSC01432.jpg
Views:	1
Size:	94.0 Килобайта
ID:	2299174
                                Click image for larger version

Name:	DSC01433.jpg
Views:	1
Size:	93.6 Килобайта
ID:	2299175
                                Няква тръбичка по тясна заварили и то как, ватичка бухали и....
                                Та новия майстор ми сложи резонаторна пура и смени ми и задния заглушител с оригинален свален от по-мощна 156-ца май, защото е с по-широки тръби. Сега пак е по-шумна, но звука е по-плътен и диша по-свободно.
                                А за звука въпрос на вкус, на мен така по ме радва.
                                Last edited by ivan_petkov_stz; d.m.y г., 22:24.
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                                Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                                Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                                Comment

                                Working...
                                X