PDA

View Full Version : Проблем с педала за газ или дросела



Boby
20-11-2019, 11:54
Двигателя е 2,0V6 turbo и от известно време имам странен проблем с реакцията на педала за газ.
Проблема е че е много "отсечен" и работи в режим вкл./ изкл. при обороти от 750 до 1750. Т.е. от обороти на празен ход при подаване на газ отива на 1750 минимум. Средно положение няма.
На диагностика педала отчита проценти при подаване на газ и до 3,4% няма реакция от дросела. Стигне ли около 3,4% отива на 1750 оборота.
Throttle self learning стои на incorrect въпреки, че спазвам процедурата за обучаване на положенията на дросела (давам на контакт и чакам 1минута, връщам контакта за 15 секунди, давам на контакт и след малко паля).
Дросела е сменен с "нов", но няма никаква разлика м/у стария и "новия". Няма разлика дали ще е включен STR-a или не. Грешки за двигателя няма никакви.

Някой да се е сблъсквал с подобен проблем или да знае друг начин за адаптиране на дросела?

ecotronic
20-11-2019, 13:11
Независимо, че виждаш % на педала да се променят плавно, прегледай и почисти ел. връзките му. Чел съм тук, че някои елиминират конектора и директно запояват проводниците за да решат подобни проблеми.

Boby
21-11-2019, 11:31
Ще пробвам с почистване на буксата, макар, че ме съмнява да се оправи. Според мен проблема идва от това, че дросела не се калибрира правилно.

ecotronic
21-11-2019, 12:41
Опитай следното:

- откачи акумулатора за 15 минути
- закачи акумулатора
- дай контакт и изчакай 1 минута,без да пипаш нищо друго
- изключи от контакт и изчакай 1 минута
- запали мотора без да пипаш педала и остави да работи 10 минути.

Vesko84
25-11-2019, 21:29
Здравей, ако дроселът става от другите v6 мотори на 166 мога да ти дам да пробваш с един.

Boby
01-12-2019, 20:25
Веско благодаря, но според епер-а не съвпадат номерата. Така като гедах, мисля, че разликата е в диаметрите и няма да стане.