Log in

View Full Version : Вклучва по рано ограничителя.



fentazi85
23-07-2020, 12:48
Здравейте.Имам колата от около две години.
Но от няколко месеца имам големи проблеми с нея.
Почна се от това че имаше детонации в двигателя.На диагностика показа датчик детонации.
Сменен е с нов и грешката изчезна,но точно тогава показа че потенциометъра на дросела не може да се обучи(изхабени писти).
Сменен е с работещ дросел и потенциометър от работещ автомобил.
Колата се караше около два месеца градско,но при първото инлизате извън града забелязах че не искаше да дигне повече от 3600 об. на място или в движение.
Пак на диагностика и няма никакви записани грешки,но при 3600 об все едно че удря ограничител.
Всички майстори при които съм ходил вдигнаха ръце че не знаят какво и е.
Ако някой му се е случвало подобен проблен или може да ме насочи от какво може да е Ще съм му много благодарен. :)

Alfa tuner
23-07-2020, 21:36
Почнете с това което сте сменили и по точно с дросела опънато ли е жилото на газта да не сте го оставили хлабаво и да не може да се отвори дросела,незнам ти ли си си ги сменял или си ходил на майстор и как никой не се е сетил да даде газ да види че неможе да се форсира

fentazi85
23-07-2020, 22:45
Жилото е опънато,и дросела се отваря нормално.Не ми се е налагало да дигам повече от 3000 оборота ,затова и не забелязах кога точно се е появил проблема.
На Мултиекускан-а засича макс обороти (7240) а всъщност колата вдига до 3600-3700 оборота.

Alfa tuner
24-07-2020, 01:01
Има ли катализатор

fentazi85
24-07-2020, 14:03
Катализатора е премахнат още преди да купя колата.С резонантно гърне е.

kirekchiev
24-07-2020, 15:16
Нямам опит с тоя двигател, но от едно рено, което имах - кабели, свещи, бобини, горивна помпа, дебитомер. Причините може да са много. При мен на JTD 156 скоро ми заби дебитомера и повече от 3к оборота трудно вдигаше в движение. Виж на живи данни с МЕС дали всичко е в норма.

mimouzunov
24-07-2020, 21:01
Жилото е опънато,и дросела се отваря нормално.Не ми се е налагало да дигам повече от 3000 оборота ,затова и не забелязах кога точно се е появил проблема.
На Мултиекускан-а засича макс обороти (7240) а всъщност колата вдига до 3600-3700 оборота.

Направете пак диагностика и вижте там да няма разминаване. Електрониката да казва че в момента са 5000об/м а реално да са 3000 примерно...
Иначе може и помпа да прави проблем, или горивен регулатор и тн…

mordohy
24-07-2020, 21:42
Откачаш акумулатора за десетина минути! После закачаш акумулатора! Даваш контакт за пет секунди и го изключващ за петнадесет! И така три пъти. Без да палиш!!!. Системата е за обучение на моторчето за празен ход, но може да свърши работа. Ако не помогне-няма да навреди! Иначе ми прилича за изпуфкал някой елемент и отчита двойно повече обороти. Обикновено отчита на половина, а при тебе е на обратно.Успех!