View Full Version : температура вода
може би малко тъп въпрос задавам но колко е нормалната температура на водата на 1.8 ТС защото в града ми даде днес към 90 градуса, а онзи ден на извънградско около 60.
Имам ли проблем?
nikola_n
21-05-2007, 17:23
Има доста изписано по въпроса, но от опит мога да кажа, че вероятно термостата ти е за смяна.
Crusader
21-05-2007, 18:23
Има доста изписано по въпроса, но от опит мога да кажа, че вероятно термостата ти е за смяна.
Даже можеш да се обзаложиш :wink:
щом трима ми казват значи сигурно е термостат, а някои има ли представа колко струва
Novachev
21-05-2007, 20:30
Kъм 30- 60 според марката и магазина
Crusader
21-05-2007, 20:38
По скоро към 60-100. Един глас за VERNET, въпреки че оригинално е с BEHR :wink:
Novachev
21-05-2007, 20:42
Колега гледам че в подписа пише че си от Варна отиваш при италианеца магазина на който е срещу кораба Дръзки и той ще ти предложи варианти. А някой от колегите от Варна си има друго място за пазаруване да помага на колегата
мерси за съветите ;) ще отида до този магазин и ще видя. Доволни ли сте от там :0)
Novachev
21-05-2007, 21:22
Не мога да ти помогна понеже нямам много наблюдения но нали знаеш че обикновено цената определя качеството но не винаги
trustworthy
21-05-2007, 21:51
Ами има добър асортимент. Цените са добре. Аз съм доволен. Един мигач, халоген и пресостат съм си купувал оттам - ок са
Колега гледам че в подписа пише че си от Варна отиваш при италианеца магазина на който е срещу кораба Дръзки и той ще ти предложи варианти. А някой от колегите от Варна си има друго място за пазаруване да помага на колегата
аз лично имам малко резерви към този магазин но все пак пък има всичко а колкото се отнася до термостата го има навсякъде моя например го взех от големия склад под бившите магазини донбас на бул. Владислав / не се сещам името влиза се отзад/ , има го мисля в евро07 и други които продават части за италиански автомобили
Ами ако не е термостат? Аз смених 2 нови термостата и се оказаха датчиците. Иначе и при мен проблема беше същият.
svetlinst
21-02-2008, 13:44
Някой може ли да ми каже какви са норманите температури градско и извън градско? Моята алфа градско ми е 70-90 градуса, а извън градско твърдо 70... Нормално ли е или има нещо нередно? И ако не са нормални тези стойности може ли да се равали нещо по колата, ако не сменя термостата веднага? Предварително Благодаря :help:
и моита е със същият проблем градско 70-90 извън градско 70 :?: :?: термостата е заминал ама не съм на 100 % сигурен :?: :?: :?: :?: :?:
Според мен е нормално,и мойта е така,но падне ли на дълго под 70 е термостат :wink: :wink: :wink:
svetlinst
21-02-2008, 18:51
А ако падне вредно ли ще е за колата? Може ли да се развали нещо? :roll:
А ако падне вредно ли ще е за колата? Може ли да се развали нещо? :roll:
Ми по принцип веднага не,но ако караш така дълго,ще ти е по-висок разхода :wink: :wink: :wink:
gh0str1d3r
21-02-2008, 23:05
мойта си държи около 90 градуса в града, но много бавно загрява и парното и е много слабо, в смисъл не е много топло... има ли вариант да е термостат или си е такова мижаво?
според мен е нормално на 90 перка градско 60,65 изванградско
Моята държи една идея под 80, иначе в задръстване забелязах, че перката се включва някъде около 95. :wink: Това предполагам е нормалната работна температура, щото съм с нов термостат и водна помпа.
Novachev
22-02-2008, 10:21
според мен е нормално на 90 перка градско 60,65 изванградско
Изобщо не е нормално 60-65 извън градско трябва да държи около 80 казвам около 80 защото има грешки пре отчитането на датчиците и приборите
Тази стрелка направо ми бърка в здравето. На студен двигател чакам винаги 2-3мин да паднат оборотите, тогава тръгвам.Колата загрява доста бавно. Когато няма задръстване държи температурата на снимката, може би малко по-нагоре. Тази вечер си отвисях 10-15мин в центъра и температурата стигна около 95 - 2-3мм преди 100, включва за малко перката и сваля с малко. Питам се обаче в яките жеги през лятото как ще се държи..
:oops:
kalfa146
29-02-2008, 10:30
Тази стрелка направо ми бърка в здравето. На студен двигател чакам винаги 2-3мин да паднат оборотите, тогава тръгвам.Колата загрява доста бавно. Когато няма задръстване държи температурата на снимката, може би малко по-нагоре. Тази вечер си отвисях 10-15мин в центъра и температурата стигна около 95 - 2-3мм преди 100, включва за малко перката и сваля с малко. Питам се обаче в яките жеги през лятото как ще се държи..
:oops:
Няма да се плашиш, моята има абсолютно съшото поведение в момента, а миналото лято нямаше проблем. Подържа 90 - при задръствне (каране на първа) + летните температури.
Тази стрелка направо ми бърка в здравето. На студен двигател чакам винаги 2-3мин да паднат оборотите, тогава тръгвам.Колата загрява доста бавно. Когато няма задръстване държи температурата на снимката, може би малко по-нагоре. Тази вечер си отвисях 10-15мин в центъра и температурата стигна около 95 - 2-3мм преди 100, включва за малко перката и сваля с малко. Питам се обаче в яките жеги през лятото как ще се държи..
:oops:
По същия начин,не се плаши тва е работната температура 90-100 гр.
Аз залгам и на една диагностика, за да се разбере дали и датчика е за смяна..... :)
Аз залгам и на една диагностика, за да се разбере дали и датчика е за смяна..... :)
Бате няма смисъл,така си е в София кат е по-студено седи на 70 градуса,като се затопли си отива на 90-100,а извънградско около 70-80 :wink: :wink: :wink:
FreeStyler
29-02-2008, 19:05
и моита е със същият проблем градско 70-90 извън градско 70 :?: :?: термостата е заминал ама не съм на 100 % сигурен :?: :?: :?: :?: :?: Като я купих беше същата работа така че бъди 100% сигурен 67 лева дадох аз и сичко сега е идеално ... на който не му седи на 90 препоръчвам ви да си смените термостата при мен така разхода падна доста :idea:
Ето как е и температурата на алфичката (при темпрата беше абсолютно същото положение, след като смених термостата), и не ми е правило впечатление да се променя в задръстване или на дълъг път. Единствено може да падне температурата ако примерно зимата се спускам по инерция дълго време. Но това е нормално - все пак студения въздух от студения насрещен въздушен поток отвън, успява да охлади мотора който работи на празен ход, но когато включа на скорост и мотора влезе в оботорти, колата пак влиза в нормален температурен режим 80-90 градуса
http://images22.snimka.bg/004651221-big.jpg
ето тука в темата с колегите сме разнищили няколко евтини и лесни начини за смяна на термостат за около 10-тина лева.
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic. ... c&start=60 (http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=21416&postdays=0&postorder=asc&start=60)
Ето как е и температурата на алфичката (при темпрата беше абсолютно същото положение, след като смених термостата), и не ми е правило впечатление да се променя в задръстване или на дълъг път. Единствено може да падне температурата ако примерно зимата се спускам по инерция дълго време. Но това е нормално - все пак студения въздух от студения насрещен въздушен поток отвън, успява да охлади мотора който работи на празен ход, но когато включа на скорост и мотора влезе в оботорти, колата пак влиза в нормален температурен режим 80-90 градуса
http://images22.snimka.bg/004651221-big.jpg
ето тука в темата с колегите сме разнищили няколко евтини и лесни начини за смяна на термостат за около 10-тина лева.
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic. ... c&start=60 (http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=21416&postdays=0&postorder=asc&start=60)
Да ама твойта кола е от нповите и те са с различна система,твойта държи 90 нонстоп ката ФВ,а при по-старите Алфи се мени доста температурата :idea: :idea: :idea:
Здравейте - аз след като смених термостата с нов пак на Беер забелязах че стои стрелката на една идея под 80 - купих нов датчик - този с двата контакта, който е за таблото и сега при нормално карлане без задръстване стрелката стои точно на чертичката на 80, а при седене в задръстване вдига до към 90 /не стига чертата за 100/ и тогава почва да се пуска перката и продължава да стои на към 90, което си е нормално. Прави ми впечатление спрямо на други коли които съм карал, че дори сега като е изправна - с нов термостат и датчик за показанието - колата загрява по-бавно от други подобни коли. Парното ми не е кой знае какво и лятото ще му обърна внимение.
Като се пусне диагностика веднага се вижда дали датчика за показанието на температурата покзва толко колкото е измерил ЕCT сензора, който е най-важен и по-който компютъра разбира кога да пуска перката и на коя степен и изобщо каква е темп на ДВГ. Случва се и ECT да се поврежда и да покзва примерно много студен двигател и т.н. така че в никакъв случай не е излишна диагностиката.
bobi_j_i
04-03-2008, 10:48
Колеги, аз имам същия проблем. Вчера отвисях в задръстване на Хемус час и половина. Докато изляза от нето стрелката поддържаше 90градуса. В момента в който вече се караше нормално стелката падна на 65-70градуса.
Градско при топло време - към 90 гр. , в задръствания качва малко преди 100
Извънградско независимо от времето почти на 80 гр. а по баирите на 2-ра качва още градуси.
Ето това е точната температура - градско без задръствания, извънградско. :wink:
Ето това е точната температура - градско без задръствания, извънградско. :wink:
и на мойта е същото, термостата е нов :wink:
:offtopic: колега, тва на QV-то ти таблото ли е :shock: що ги няма червените чертички ми е кат на 1,8 TS
Да, това си е моето табло. Или е сменяно, или може би щото е от първите КуВе-та - production date 12/95. Намерих разни брошурки от такива от 95 година и на тях е същото, абе и аз не знам.. :wink:
Ето това е точната температура - градско без задръствания, извънградско. :wink:
и на мойта е същото, термостата е нов :wink:
:offtopic: колега, тва на QV-то ти таблото ли е :shock: що ги няма червените чертички ми е кат на 1,8 TS
Аз отдавна го обяснявам ,но разни капацитети веднага отсекоха диагноза термостат :idea: :idea: :idea: Това е температурата в града/при тази температура почва да отваря термостата,затова седи там/,даже на дълго пада още малко :idea: :idea: :idea:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.