PDA

View Full Version : Давене в ниски обороти



flipz
27-08-2020, 10:16
Alfa 145 1.8 TS
Близък приятел има тази кола.
След смяна на акумулатор (няма особенна логика) колата започва да се дави в ниски обороти.
След като разкачи клемата на акумулатора (+), известно време върви добре (10км или някакво време) и след това отново в ниските се дави.
Забелязъл е че часовника му се занулява сам. -може би проблем с токовете ..
На диагностиката с ФЕС излезе грешка на ламбдата, но след изтриване не се появява отново .. може да е следствие на друго.
Пали .. на празен ход няма проблеми .. като подаде 'газ' се дави.

Някой да е отстранявал подобни проблеми. (ламбдата е оригинална сменяна преди 10к и не е в нея проблема) (имам дебитомер- работещ .. тестван) мисля да пробвам с него.
Проблемът е при потегляне в ниски обороти.

flipz
27-08-2020, 11:24
Проблемът е решен ..
НИКОГА НЕ СИ КУПУВАЙТЕ АКУМУЛАТОР ОТ НЯКАКВА НЕИЗВЕСТНА ИЛИ БЕЗ МАРКА.

El Caballero
27-08-2020, 16:41
Проблемът е решен ..
НИКОГА НЕ СИ КУПУВАЙТЕ АКУМУЛАТОР ОТ НЯКАКВА НЕИЗВЕСТНА ИЛИ БЕЗ МАРКА.
Хубаво, но се обоснови.

flipz
28-08-2020, 18:03
Купувай си :)
Нещо се случи .. нямам намерение да правя изследвания.
Поставяш нов акумулатор .. някакъв безмарков, пали .. подаваш газ и давене .. буботене .. и тн.
Поставяш друг стар акумулатор на Гигават - беше примерно .. не че е кой знае какво и палиш.
Колата си работи както преди това с МагнетиМерели .. и така.
ФЕС нищо не показа .. щяхме дебитомера да сменяме .. но не се стигна до там.

El Caballero
28-08-2020, 18:25
Купувай си :)
Нещо се случи .. нямам намерение да правя изследвания.
Поставяш нов акумулатор .. някакъв безмарков, пали .. подаваш газ и давене .. буботене .. и тн.
Поставяш друг стар акумулатор на Гигават - беше примерно .. не че е кой знае какво и палиш.
Колата си работи както преди това с МагнетиМерели .. и така.
ФЕС нищо не показа .. щяхме дебитомера да сменяме .. но не се стигна до там.
Правиш генерални изводи на базата на една трошка и два акумулатора, несериозно, дори идея нямаш защо мислиш така. Ще си купя.

flipz
28-08-2020, 19:54
Имам идея в конкретният случай .. не ми се занимава с безсмислени разговори.
Не знам какво се има предвид под трошка .. колата е технически изправна и върви без проблеми.
Нямам 5 акумулатора да си правя изводи.

El Caballero
28-08-2020, 21:04
Имам идея в конкретният случай .. не ми се занимава с безсмислени разговори.
Не знам какво се има предвид под трошка .. колата е технически изправна и върви без проблеми.
Нямам 5 акумулатора да си правя изводи.
И на мен не ми се занимава с такива разговори, но ако имаше идея щеше да се похвалиш. Не си купувайте евтини акумулатори, защото колата се дави- Чудо. Тая кола алтернатор няма ли? Доколкото съм чувал той върши повечето работа след като запалиш.

flipz
28-08-2020, 22:03
И на мен не ми се занимава с такива разговори, но ако имаше идея щеше да се похвалиш. Не си купувайте евтини акумулатори, защото колата се дави- Чудо. Тая кола алтернатор няма ли? Доколкото съм чувал той върши повечето работа след като запалиш.

Нали се сещаш, че алтернатора е един и същ с единият и другият акумулатор ? Може да се сетиш и след като е закачена на ФЕС, че сме проверили и тези стойности.
И не съм написал, че не пали със КИТ-акумулатора .. а че колата прекъсва.
Замениха го .. установиха, че е дефектен. От време на време от вибрациите се губи едната клетка .. защо не знам.

Кажи от къде да си захраня видео регистратора, като изключим огледалото .. и как да прекарам кабела

killuminati
07-01-2022, 10:03
Проблема го имам и със моята 145. Смяната на барерията не е повлияла , повлияло е повторното запалване на двигателя . При мен се оправя като изгася колата и пак я запаля. Не мога да определя защо се получава това давене и как изчезва напълно проблема след като изгася и запалване отново , но е факт .

mordohy
19-02-2022, 13:10
Проблема го имам и със моята 145. Смяната на барерията не е повлияла , повлияло е повторното запалване на двигателя . При мен се оправя като изгася колата и пак я запаля. Не мога да определя защо се получава това давене и как изчезва напълно проблема след като изгася и запалване отново , но е факт .
В болшиството от случаите е от падане на налягането в бензиновата рейка. Пикаеща дюза или дефектен регулатор на налягането. Рови там!

flipz
19-02-2022, 22:42
В болшиството от случаите е от падане на налягането в бензиновата рейка. Пикаеща дюза или дефектен регулатор на налягането. Рови там!

Преди време, нещо направиха с бензина или на определени бензиностанции - миришеше на ацетон. Може би това добавиха.
Тефлоновата цедка на помпата се втвърдяваше и чупеше при което и целият боклук отиваше в дюзите.
Горивният филтър, почти нищо не спира.
Взех една батерия от UPS вързах 2 проводника към букса за дюза и копче - бутон.
Един флакон WD и направих преход към входа на дюзата.
Държа под налягане DW към дюзата и от копчето само цъках, доста бързо.
При което дюзите от чуркащи или прокапващи само .. се изчистиха.
От тогава вече 6 години колата си върви с тях. - но мисля, че имам и някакви резервни от megaparts поръчах ги за 20лв 4те и не намерих смисъл да плащам пътни да ги връщам.
Ако на някой му трябват мога да поровя да ги намеря.

А Датчика за налягане може да прави такива проблеми. Хубаво е да се провери или директно смени.
При мен като се повреди напълни цилиндрите с бензин .. Както си карах колата омаля .. омаля .. постепенно за 500м и изгасна.
6-7 пъти пробвах да запаля, но не се получи и в сервиза установиха, че е яко задавена. Извадиха горивото през свещите и с въздух под налягане остатъка
Трябва по спомен да е 3 бара. Може да се замери с манометър за налягане, работещ и с течности, прави се един преход и се свързва към рейката.

*криво ляво, това е по спомен от преди 6-7 години.