PDA

View Full Version : Alfa Romeo GT 2006 -150k.s -съединител?



ao4nia
26-03-2021, 20:52
Здравейте колеги,не съм редовен член на форума,но това не значи че не обичам тази маркатата автомобили.Първата ми кола преди 28г беше Alfa 33,бензин с 4 карбуратура .Уникална машина,нема такива коли вече ,сигурно не ги правят.Имам малко сервизче за автомобили и имам нужда от професионален съвет.Купих на дъщеря ми Alfa Romeo GT 2006 -150k.s ,съединителя се ,,одръвил,,като мен:-o.До 2 седмици трябва да го сменя знам че е демферен,но ми се ще да мина по тънката лайсна,а именно ако може да го заменя с друг.Сигурен съм че ако има вариант тука е човека ,който знае кой вариант е най добър за модела.Приемам съвети от всички и най-вече от специалисти по АЛФА РОМЕО.Мерси предварително.

kirekchiev
29-03-2021, 10:50
Здравей. Вземи един комплект валео и няма да имаш проблеми. Твърд маховик не се слага на тези коли, а валеото не е чааак толкова скъпо - идва на около 750лв маховик, притискател, диск и лагер.

alfa racer GTA
29-03-2021, 14:42
Разгледай цените в приложението Autodoc, в eBay и другаде където намериш в интернет сравни ги и реши какво да купиш - комплектите излизат по-евтино..

За търсенето пиши номера по ePER в Гугъл търсачката.
Има номер на съединител само от 2 части и на пълен комплект съединител заедно с притискателя.

Някои предлагат и демпферен маховик към комплекта съединител.

ao4nia
29-03-2021, 18:55
Благодаря ,първо ще я разглобя да видя какво е положението,после ще поръчвам,надявам се че мога да мина без демфера:pizza:

ao4nia
20-04-2021, 18:57
Здравейте колеги,днес свалих съединителя.Феродовия диск на нула,притискателния ще го сменя заради лагера че е на него и че е много двърд на кракъ.Имам едно питане за маховика които е демпферен.Какви са симптомите,когато е заминал 50% и когато тъкмо е тръгнал да се прецаква?И вторият ми въпрос мога ли както е свален да преценя дали е тръгнал да се прецаква .Идеята е да изкара 1,2 години.Благодаря за което

Simeon_123
20-04-2021, 23:45
Здравейте колеги,днес свалих съединителя.Феродовия диск на нула,притискателния ще го сменя заради лагера че е на него и че е много двърд на кракъ.Имам едно питане за маховика които е демпферен.Какви са симптомите,когато е заминал 50% и когато тъкмо е тръгнал да се прецаква?И вторият ми въпрос мога ли както е свален да преценя дали е тръгнал да се прецаква .Идеята е да изкара 1,2 години.Благодаря за което


Здравей колега
Най лесно се проверява маховика на място така както е на колата по този начин
Има 3 водача където ляга притескателя, хващаш единият и дърпаш напред -назад ,ако има луфт значи е тръгнал ,чува се как дрънчи ако е голям луфта, при минимален може да се кара
Зависи коло км минаваш на година
И другият вариант също на място и за водачите ,въ.тиш леко по часовниковата стрелка. Трябва да има малък ход около 1 см ,след като го освободиш трябва да се върне в първоначалното си положение ,ако няма този пружиниращи ефект е за кофата.
Докато си карал колата си ако е треснал при потегляне напред и назад ,също си за маховик
Това е от мен
Аз така си проверявам моят ,ако греша колегите да ме поправят

kirekchiev
22-04-2021, 12:39
Не винаги вибрациите идват от маховика. При мен феродовия диск е бил сложен наобратно от един майстор преди да купя колата и лагера се беше разделил. И от там тресеше като за маховик.

Бобби
22-04-2021, 18:28
Не винаги вибрациите идват от маховика. При мен феродовия диск е бил сложен наобратно от един майстор преди да купя колата и лагера се беше разделил. И от там тресеше като за маховик.

Как на обратно го е сложил...?.....лагера контактува с притескателният диск, но както и да е....по често се вкопава в така нареченото слънце и от там се втърдява съединителя...;)...та автора на темата съвсем спокойно може да се размине с к-т съединител без маховик, след обстоен преглед...;)

kirekchiev
23-04-2021, 10:51
Ето малко снимки да добиеш представа. Голям талант е бил :D
Лагера се беше забил във водещата втулка и нямаше махане.


172100172101172102172103