View Full Version : Клониране на ECU
Здравейте! Някой правил ли е клонинг на ECU - то на 1.8 MPI ? Не мога да намеря читав сервиз! Там където ходих с техните апаратури не се чете Алфа-компа и не могат да го клонират на друг. Помагайте с идеи!
Здравейте алфаджии! Искам да споделя как завърши великото търсене на правилният човек. След близо три месеца ходене по мъките, двете ECU- та обиколиха цяла България, включително и реномирани сервизи и нищо. Никой не успя да прочете и клонира това пусто изчадие Siemen simtec 75.3 . Хората , които твърдяха ,че ще го клонират на 100% не успяваха да направят нищо и на другият ден ми ги връщаха обратно. Накрая попаднах на човека, който ме спаси от тези мъки. Така, че специални благодарности на Иван Дюлгеров от Петрич. Единствено той успя да го прочете и клонира успешно. Сега колата марка като коте. Разпозна без проблем имобилайзера и всички модули. Така,че ако някои има подобен проблем, Иван Дюлгеров е вашият човек. Освен това работи на много свестни цени.
Благодаря за споделеният опит. Надявам се да не се налага, но все пак е добре да знаеш, че има някакво решение.
Какъв беше проблемът, че се наложи да се клонира ?
Чека светеше и изписваше грешка Р0353. Ниско напрежение в първична или вторична намотка на бобината. Смених три бобини, но продължаваше да прекъсва третият цилиндър. Оттам задираше бунгалото от прегряване ,изгоря и се беше пробило в областа около сегментите. Когато я отворих забелязах, че същото бутала е сменяно поне веднъж. Най вероятно така е внесена от Италия. Бобината се управлява директно от ECU -то. След като проверих буксите и кабелите от бобината до ECU- то и бяха изправни , остана самото ECU. Четох, че като цяло са много проблемни.
един познат си беше зел опел, ама мисля, че беше 2.2 и само проблеми проблеми проблеми. неискаше да земе опел с дизелов мотор като на алфата ми заради уплътнението на маслената помпа. на фона на бараките дето се вкарват в българия явно по малкото зло е дизела
Чека светеше и изписваше грешка Р0353. Ниско напрежение в първична или вторична намотка на бобината. Смених три бобини, но продължаваше да прекъсва третият цилиндър. Оттам задираше бунгалото от прегряване ,изгоря и се беше пробило в областа около сегментите. Когато я отворих забелязах, че същото бутала е сменяно поне веднъж. Най вероятно така е внесена от Италия. Бобината се управлява директно от ECU -то. След като проверих буксите и кабелите от бобината до ECU- то и бяха изправни , остана самото ECU. Четох, че като цяло са много проблемни.
Голям филм .. това е ужасно.
Като цяло предполагам е доста трудно уловим проблем. Дано това да е била причината и повече да нямаш проблеми.
Моята 145 TS е пълнила цилиндрите с бензин, заради регулатора на рейката ... и просто спря да пали. Източиха го през свещите :)
Но това с управлението от ECU на бубините и чак да сгъне .. е ужасно.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.