Log in

View Full Version : проблем с главата на 155 1.8 8в



spirov
27-05-2007, 14:24
здравеите колеги.преди два дни се случи следната гадна ситуациа. на колата от известно време не и работи перката ивсе не ми оставаше време да иа оправиа но постоиано наблиудавах уреда за температурата и ниамаше проблеми , работеше на 75-80 градуса. когато алфата работеше на празен хот на едно миасто вдигаше макс. 92-93 гр, без перка като не иа оставиах далго време така за да не прегрее. но един ден иа оставих да работи докато слиаза да си отклиуча гарая за 3-4 мин. когато се варнах в колата вече беше загриала на 130 гр.и започна да хварлиа водата,веднага иа огасих. изчаках иа да изтине, долиах и вода и иа подкарах да видиа дали имаше промиана в поведението на колата. всичко беше точно,на другиа ден иа закарах на лекар. направихме тест за газове и се оказа полойителен,свалихме главата като се надиавах да е само гарнитурата. не беше така за сайеление циалата глава беше на фаши и то големи,извода беш че е била така от преди това и сега е здала багая на циало.вапросат е защо не ми е давала никакви симптоми до сега а се скапа изведнай . казаха ми че триабва да се навариат дупките и след това да се шлаифа. на мен този метод сас завариането не ми вдахва много доверие,как мислите вие да иа правиа или да тарсиа друга глава, дали след време ниама да избие от местата кадето е завариано. ако има ниакои които е правил таиа процедура да сподели какав е резолтата,благодариа предварително.колата е 155 1.8 т.с 8в-93год.

Kostadin
28-05-2007, 11:49
но един ден иа оставих да работи докато слиаза да си отклиуча гарая за 3-4 мин. когато се варнах в колата вече беше загриала на 130 гр.и започна да хварлиа водата,веднага иа огасих.

не е трябвало да я гасиш колега :wink:
щом си бил у вас е трябвало да я оставиш да работи и само да и доливаш вода...ама и ти си си виновен за несериозното отношение към перката де.
иначе моя съвет е да търсиш направо глава :wink:

virusalfa
28-05-2007, 14:51
Не го плаши колегата,бе! Сваляй главата,нова гарнитура,нови пръстени под ризите и шлайф глава!Пасване на клапани-препоръчително;смяна на гумичките на клапаните-задължително!И нов термостат!

spirov
29-05-2007, 21:56
благодариа за мнението колеги.днес се оборудвах с напално отремонтирана глава,нови клапани , водачи,гумички,шлаиф,и.тн.реших че щом е отворен мотора да не си правиа оглушки,смених ризите,буталата,сегментите,лагерите на вала,кабелите,свещите,и всички останали консомативи.виарно кинтите не биаха малко но кво да се праи.поне сега ще е като нова,но още не сме иа запалили.още се чудиа как е варвиала тази кола толкова добре с тези порайениа по главата.за циалата работа аз сам си виновен както каза колегата но вайното че оправихме грешката и си платих за това. като и чуиа гласа ще пиша за резолтата