View Full Version : здравейте колеги, дойде и моя ред да си сменя 33-та.
вчера си купих една 145-ца 1,6 боксер +газ :evil: - купех я за цена а не по хубост за което почвам да съжалявам. колата прекъсваше и погоряваше даста,нямаше мощност, светеше и лампичката на инжектора. отидох на диагностика и там откриха откачен температурен датчик и съмнения за неработеща правилна ламбда сонда. другото странно нещо е че перката за охлаждане се включва още като дадеш контакт но не видях къде е шунтирана веригата. Смених въздушния филтър и един от кабелите на свещите смених моторчето за празния ход и за моя радост колата заработи нормално дори ми изгасна и индикатора за инжектора даже ми се стори че почна и да повървява. За най голямо мое съжаление това трая само няколко часа. колата вдигна 100 градуса което не беше правила преди това. Проверих водата и открих метална тръбичка която намаля наполовина дебита на водата от приливника, стори ми се че има и въздушна възглавница(радиатора в горния си край не беше горещ. отворих системата махнах въпросната тръбичка долях вода и работат стана трагична. Колата взе да работи неравномерно спря да държи обороти замириса на неизгарял бензин и започнаха да излизат кълбета бял див през аспуха. Нямам си и идея какво съм напрявил ако някой може да помогне моля.
:?: :?: :?:
JORDANGT
03-06-2007, 12:27
Изхвърли тоя датчик (на радиатора се намира) и купуваш един за Лада 87-92градуса,ако не е станало късно вече.
С този датчик колата трябва да работи без капачката на разширителния съд и от там да НЕ излиза вода
PS:33-ката ми пушеше така когато беше продухала гарнитурата на главта,но дано да си се разминал :!: :roll: :idea:
Изхвърли тоя датчик (на радиатора се намира) и купуваш един за Лада 87-92градуса,ако не е станало късно вече.
С този датчик колата трябва да работи без капачката на разширителния съд и от там да НЕ излиза вода
PS:33-ката ми пушеше така когато беше продухала гарнитурата на главта,но дано да си се разминал :!: :roll: :idea:
Ако колата е с климатик, датчикът няма нищо общо с Ладовия :!: С 3 кабела е.
вчера си купих една 145-ца 1,6 боксер +газ :evil: - купех я за цена а не по хубост за което почвам да съжалявам. колата прекъсваше и погоряваше даста,нямаше мощност, светеше и лампичката на инжектора. отидох на диагностика и там откриха откачен температурен датчик и съмнения за неработеща правилна ламбда сонда. другото странно нещо е че перката за охлаждане се включва още като дадеш контакт но не видях къде е шунтирана веригата. Смених въздушния филтър и един от кабелите на свещите смених моторчето за празния ход и за моя радост колата заработи нормално дори ми изгасна и индикатора за инжектора даже ми се стори че почна и да повървява. За най голямо мое съжаление това трая само няколко часа. колата вдигна 100 градуса което не беше правила преди това. Проверих водата и открих метална тръбичка която намаля наполовина дебита на водата от приливника, стори ми се че има и въздушна възглавница(радиатора в горния си край не беше горещ. отворих системата махнах въпросната тръбичка долях вода и работат стана трагична. Колата взе да работи неравномерно спря да държи обороти замириса на неизгарял бензин и започнаха да излизат кълбета бял див през аспуха. Нямам си и идея какво съм напрявил ако някой може да помогне моля.
:?: :?: :?:
По описаните симптоми ако си с антифриз (не просто вода), белият дим може да е от него. Което ще рече, че може да е духнала гарнитура на главата. :frown:
благодаря на на всички и аз в това се съмнявах , но не исках да ви подвеждам.още веднъж благодаря!!!
оказа се че е от газовата уредба , ходих на диагностика на друго място видяха че работят само два цилиндъра. Газовата е с ламбда контрол и буксите за инжекцията минаваха през тях като вързаха буксите за инжекцията директно без газаджииските и си тръгнаха цилиндрите нормално. :D Горката колица доста зор е видяла надявам се в тоз сервиз да успеят да ми възстановят ел.инсталацията и да я върнат към живот.
charmario
04-06-2007, 17:11
оказа се че е от газовата уредба , ходих на диагностика на друго място видяха че работят само два цилиндъра. Газовата е с ламбда контрол и буксите за инжекцията минаваха през тях като вързаха буксите за инжекцията директно без газаджииските и си тръгнаха цилиндрите нормално. :D Горката колица доста зор е видяла надявам се в тоз сервиз да успеят да ми възстановят ел.инсталацията и да я върнат към живот.
Стискам палци!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.