View Full Version : АР 159 v А4 v BMW 320d v Mercedes C220
еми статия сравняваща горните коли... нашта е 4та :frown: .... ето подоробности:
http://www.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_438/car_photo_219081_7.jpg
повече (http://autoreader.net/2007/06/alfa-romeo-159-24-jtd-lusso.html)
данните от теста (http://www.autoexpress.co.uk/front_website/facts_and_figures.php?id=209026)
http://www.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_438/car_photo_219059_7.jpg
ECONOMY
Another poor showing from the Alfa. Although the 2.4 JTD has lots of punch, its size and the 159’s weight mean it’s costly if you cover a lot of miles. We returned a measly 32.7mpg.
RESIDUALS
Don’t panic. The headline residual figure puts the 159 an enormous 10 per cent down on its rivals, but the Alfa’s lower price means it loses an extra Ј726 over the Mercedes.
SERVICING
You should be able to maintain the 159 for three years for only Ј600. But Alfa dealers have a poor reputation – they came 32nd out of 32 in Driver Power 2007.
TAX
The big Alfa diesel pumps 179g/km of CO2 into the atmosphere, and that places the car in the 25 per cent tax band. That, plus it’s heavy economy, drops it down a star.
И забележете кои са минусите на алфата:
1. Висок разход на гориво (това е нормално).
2. Бързо обезценяване (това също си е така от край време)
3. Лошата дилърска мрежа в Англия (Омръзна ми да го слушам това. По всички английски предавания го разправят). Защо не се вземат мерки? Това е поправимо!
4. Високи данъци
:twisted:
ае честно да ти кажа.... трудно ще излезем първи в тази класация освен по дизайн :) и може би мощност.....
особенно мерцедеса си е добра кола, а тя е й най-новата от 4те!
От 4те коли споменати Мерцедеса аз го определям на последно място и то с голяма дистанция от другите коли. Карах точно такъв модел доста на скоро...повечето сте свидетели.
А моето мнение е, че тази кола е светлинни години от останилите 3 като седене на пътя/стабилност, ускорение....начин на седене на водача. Метериали за изработка на таблото.
Страничното огледало е толкова голямо, че трябва да се повдигаш от седелката или да заничаш, за да видиш дали в малката уличката където завиваш има дупка и въобще какво има пред теб.
Колата губи контрол прекалено рано, ЕSP се намесва изключително грубо и опасно ако има кола зад теб...то всъщност се намесва толкова грубо, че колата се готви за удар....затваря прозорците, почва да пищи...за удара на коланите няма да говоря.
При опит за екстремно завиване, мерцака показваше по-голяма степен на недозавиване от колите с предно...да не говориме, че ESPto реагира по такъв начин в опита да накара колата да завие, че целия волан почава да се тресе на пред разпад.
Таблото е от евтина пластмаса, волана също нещо не е читав.
Автоматичната скоростна кутия не превключа плавно при максимално натоварване на двигателя, това е недупустимо за кола от този клас с претенциите за комфортна...то моята Е30 БМВ превключваше по равномерно.
Относно тази статия, тия пичове не знам как определиха цената на стара на колата, след като почти още не се продават на стара 159ки в АНглия, а и държат цена. Ма явно си карат на изуст от преди каквото си знаят.
От 4те коли споменати Мерцедеса аз го определям на последно място и то с голяма дистанция от другите коли. Карах точно такъв модел доста на скоро...повечето сте свидетели.
А моето мнение е, че тази кола е светлинни години от останилите 3 като седене на пътя/стабилност, ускорение....начин на седене на водача. Метериали за изработка на таблото.
Страничното огледало е толкова голямо, че трябва да се повдигаш от седелката или да заничаш, за да видиш дали в малката уличката където завиваш има дупка и въобще какво има пред теб.
Колата губи контрол прекалено рано, ЕSP се намесва изключително грубо и опасно ако има кола зад теб...то всъщност се намесва толкова грубо, че колата се готви за удар....затваря прозорците, почва да пищи...за удара на коланите няма да говоря.
При опит за екстремно завиване, мерцака показваше по-голяма степен на недозавиване от колите с предно...да не говориме, че ESPto реагира по такъв начин в опита да накара колата да завие, че целия волан почава да се тресе на пред разпад.
Таблото е от евтина пластмаса, волана също нещо не е читав.
Автоматичната скоростна кутия не превключа плавно при максимално натоварване на двигателя, това е недупустимо за кола от този клас с претенциите за комфортна...то моята Е30 БМВ превключваше по равномерно.
Относно тази статия, тия пичове не знам как определиха цената на стара на колата, след като почти още не се продават на стара 159ки в АНглия, а и държат цена. Ма явно си карат на изуст от преди каквото си знаят.
Браво :clapping:
Откога данъците и нивото на сервизите в дадена страна са определящи за качествата на един автомобил? :screwy: И откога Алфа Ромео 159 е стъпила толкова сериозно на пазара на автомобили 2-ра ръка, че разбраха как се обезценява? Може и 159-ката да не е най-перфектния автомобил, обаче тия сравнения тука са пълни дивотии. :evil:
Страничното огледало е толкова голямо, че трябва да се повдигаш от седелката или да заничаш, за да видиш дали в малката уличката където завиваш има дупка и въобще какво има пред теб.
Колата губи контрол прекалено рано, ЕSP се намесва изключително грубо и опасно ако има кола зад теб...то всъщност се намесва толкова грубо, че колата се готви за удар....затваря прозорците, почва да пищи...за удара на коланите няма да говоря.
е това е абсолютно вярно, особено за огледалото, толкова е несъразмерно, че направо всеки път се дразня от него (често се возя в Мерцедеси и ги карам и имам наблюдения ;). и за ЕSP-то е вярно, то всъщност е PreSave система, която при рязко завиване с висока скорост набива спирачки вместо теб! също затваря прозорците и затяга коланите без да има удар. това го правихме на един тест на Мерцедес преди около месец на Божурище. Бяха дошли немци инструктури да показват новите системи за сигурност на Мерцедес. а на тая снимка се вижда ужасното огледало ;)
Петко, по-леко, баце, и ние сме карали "Мерцедес" - знаем, колко е гадно :idea:
Петко, по-леко, баце, и ние сме карали "Мерцедес" - знаем, колко е гадно :idea:
:D :D :D
и аз съм така въпреки че отдавна знам че Мерцедес не е моята кола по-принцип(дори да имам пари за каквото и да е марка и модел) ама не мога да се изкажа чак така за тази марка
Напълно обективен тест.
Единственото предимство на Алфата според мен е дизайна.
За качество няма да говорим. Всеки знае кои са Мерцедес, БМВ и Ауди.
А и все пак знаем, че самите разработчици на 159 казват, че качеството на Ауди и БМВ им е служило за пример.
За качествата на Мерцедес не ми се говори.
Просто Мерцедес са правили Автомобили, още преди да се е родил
инж. Никола Ромео!
Поздрави!
абе според мен самия факт че алфата е в тия 5 коли говори добре, не са избрали Пасат или Волво или Крайслер или Рено Пежо ... замислете се колко производители са извън
така че целта на Алфа Ромео с позиционирането върви много добре, щом конкуренти са ни тези.
а коя точно от тия 5 си е въпрос по скоро на вкус ...
както виждате алфата е с близо 10к лв по скъпа от БМВто ....
а за светлинни години въобше не можем да си говорим, това към колегата с аудито ;) Цкласата която докара Пинко последната неделя
(C220 CDI) е живото доказателство , пластмаси, теснотия .... извинявай...
нищо не е това, което е било :)
Напълно обективен тест.
Единственото предимство на Алфата според мен е дизайна.
...
а ускорението? или това е без значение ;)
нали разбираш какво ще направи алфата с всяка от тея коли на пътя ? което въобще не е малко, и тогава на тоя с БМВто малко няма да му е до това какви данъци, и дали мотора според някои си пишман експерт бил "шлифован" и дрън дрън ;)
Не забравяй че тва Ц си е началото...
След него има Е, С, Майбах.
След 159 кво има хихихи! :twisted:
Напълно обективен тест.
Единственото предимство на Алфата според мен е дизайна.
За качество няма да говорим. Всеки знае кои са Мерцедес, БМВ и Ауди.
А и все пак знаем, че самите разработчици на 159 казват, че качеството на Ауди и БМВ им е служило за пример.
За качествата на Мерцедес не ми се говори.
Просто Мерцедес са правили Автомобили, още преди да се е родил
инж. Никола Ромео!
Поздрави!
стига с това идеализиране на качеството на Мерцедес и немските автомобили, щото има какво да се каже по въпроса.....
Не забравяй че тва Ц си е началото...
След него има Е, С, Майбах.
След 159 кво има хихихи! :twisted:чакай бе пич, сравняваме сходно със сходно!
кво според теб има след 159 ли ? ами мога да те пратя до Сити сентъра отстрани, сам си погледни ... помисли ;)
после иди пред Неро и пак така погледай, там тия с S класите малко изглеждат като бедни роднини ;)
А, защо трябва да идеализираме "АлфаРомео"?! :roll:
Напълно обективен тест.
Единственото предимство на Алфата според мен е дизайна.
...
а ускорението? или това е без значение ;)
нали разбираш какво ще направи алфата с всяка от тея коли на пътя ? което въобще не е малко, и тогава на тоя с БМВто малко няма да му е до това какви данъци, и дали мотора според някои си пишман експерт бил "шлифован" и дрън дрън ;)
Хахахах!
А случайно да виждаш, че Аудито и БМВ са ДВУЛИТРОВИ ЧЕТИРИЦИЛИНДРОВИ мотори!!!???
С/у 2.4 Петак.
Хахаха.
Върха на Алфа (Дизел) с/у Базата на Ауди и БМВ :lol: :lol: :lol: :lol:
Недей, че става смешно. И при тва максималната скорост е еднква. ХХАХАХХА
RoMeO_156_GTA
14-06-2007, 18:30
1. Висок разход на гориво (това е нормално).
..4. Високи данъци :twisted:
Само аз ли забелязвам нещо в срявняваните коли :roll: Единствено Алфата е с 5 цилиндъра ,другите с 4 , единствено тя е 200 коня :roll: ми нормално да гори повече и за тея коне повече данък :roll: поправете ме ако греша :?
П.с докато го измъдря и ме изпреварихте :roll:
Напълно обективен тест.
Единственото предимство на Алфата според мен е дизайна.
...
а ускорението? или това е без значение ;)
нали разбираш какво ще направи алфата с всяка от тея коли на пътя ? което въобще не е малко, и тогава на тоя с БМВто малко няма да му е до това какви данъци, и дали мотора според някои си пишман експерт бил "шлифован" и дрън дрън ;)
Хахахах!
А случайно да виждаш, че Аудито и БМВ са ДВУЛИТРОВИ ЧЕТИРИЦИЛИНДРОВИ мотори!!!???
С/у 2.4 Петак.
Хахаха.
Върха на Алфа (Дизел) с/у Базата на Ауди и БМВ :lol: :lol: :lol: :lol:
Недей, че става смешно. И при тва максималната скорост е еднква. ХХАХАХХА
ми те нямат 5ак, аз кво да направя, имат си 6аци за сметка на това;)
ама там сигурно цената не е пасвала на нуждата от резултат за теста а ??
ко ша каеш за тая мисъл?
айде дано сме правили задания за търгове за да знаем как се съпоставя ако искаме нашто си да излезе напред;)))
... И при тва максималната скорост е еднква. ХХАХАХХА
а пише ли коя кола за колко време я постига ? искаш ли да се посмееш още ?
... мислене му е майката, разбиш ли ?
Моя проблем е, че несъм сектант на тема Алфа.
Любима марка ми е.
Ама как да си затворя очите че е по-зле от Мерцедс, Бмв, Ауди, Лексус, Волво, Хонда... Кво да направя.
Като почнат да праявт качествени коли, ще карам Алфа.
Дотогава. Ауди, БМВ.
Моя проблем е, че несъм сектант на тема Алфа.
Любима марка ми е.
Ама как да си затворя очите че е по-зле от Мерцедс, Бмв, Ауди, Лексус, Волво, Хонда... Кво да направя.
Като почнат да праявт качествени коли, ще карам Алфа.
Дотогава. Ауди, БМВ.
и що лексуса е след алфата в тоя така обективен тест
а волво(форд) не ги видех въобше , те сигурно са в сегмента бюджетни седани ? ;)
за хонда да не говорим ;)
а ти лично какво би и ще караш , предполагам няма отношение към разговора;)
... И при тва максималната скорост е еднква. ХХАХАХХА
а пише ли коя кола за колко време я постига ? искаш ли да се посмееш още ?
... мислене му е майката, разбиш ли ?
Ти ми кажи защо сравняват върха на Алфа с Базата на Ауди и БМВ.
Понеже виждам че ти е трудно ще ти отговоря!
Отговор. Щото Ако сложат 2.5, 2.7 , 3.0 ТДИ ще фърчи перушина.
Или пък 2.5 Д 3.0 Д на БМВ.
Моя проблем е, че несъм сектант на тема Алфа.
Любима марка ми е.
Ама как да си затворя очите че е по-зле от Мерцедс, Бмв, Ауди, Лексус, Волво, Хонда... Кво да направя.
Като почнат да праявт качествени коли, ще карам Алфа.
Дотогава. Ауди, БМВ.
А пък новите Ауди-та колко са качествени- ум да ти зайде :lol: . Еле пък А4-ките. Почти няма А4-ка дет да не се напикава. Инфото ми е от първа ръка :wink: .
Моя проблем е, че несъм сектант на тема Алфа.
Любима марка ми е.
Ама как да си затворя очите че е по-зле от Мерцедс, Бмв, Ауди, Лексус, Волво, Хонда... Кво да направя.
Като почнат да праявт качествени коли, ще карам Алфа.
Дотогава. Ауди, БМВ.
и що лексуса е след алфата в тоя така обективен тест
а волво(форд) не ги видех въобше , те сигурно са в сегмента бюджетни седани ? ;)
за хонда да не говорим ;)
а ти лично какво би и ще караш , предполагам няма отношение към разговора;)
Относно Хонда и Волво ще кажа: Виж новия Ледженд и новото С 80. Клас в който алфа няма представител.
Интересно коя марка е по-престижна!
Моя проблем е, че несъм сектант на тема Алфа.
Любима марка ми е.
Ама как да си затворя очите че е по-зле от Мерцедс, Бмв, Ауди, Лексус, Волво, Хонда... Кво да направя.
Като почнат да праявт качествени коли, ще карам Алфа.
Дотогава. Ауди, БМВ.
и що лексуса е след алфата в тоя така обективен тест
а волво(форд) не ги видех въобше , те сигурно са в сегмента бюджетни седани ? ;)
за хонда да не говорим ;)
а ти лично какво би и ще караш , предполагам няма отношение към разговора;)
Относно Хонда и Волво ще кажа: Виж новия Ледженд и новото С 80. Клас в който алфа няма представител.
Интересно коя марка е по-престижна!
е гледах гледах, умника Аспарух Минчев с новия Хонда Леген
извинявай, ама е срамота, можеха да идат да си напазруват дизайн, както направиха с Акорда, който е симпатичен ;)
лично аз нямам против упоменатите от теб марки, не оставай с грешно впечатление:)
всичко е въпрос на позициониране между брендовете в дадена групировка, точно както са Лексус, както са Инфинити, и там Акура
нелоши симпатични скучни марки .... с нисък престиж на фона на съответните сегментирани марки на Италианската група, съжалявам но фактите са си факти :)
Не че нещо, но що си мислех че върха на алфа е 8C ? :D
а и 2.4 дизела едва ли е върха, след като има и 3.2 литров двигател ?
не претендирам, че разбирам много но поне това ми изглежда логично ... :roll:
Чесно да си кажа, последните хубави мерцедеси за мен са 95-96 година.
От там на сетне навлизат в ерата на пластмасата и рентабилното производство - демек остава само името и гъзарията. Аз още не съм взел категория нито за гъзария, нито за име, така че не са ми потребни.
Това BMW 320d M Sport не знам що за птица е, но едно 330d го правя "да хърка". Може би щото е автомат, може би щото нещо му изпуска гарнитурата между седалката и волана. VAG отдавна ги недолюбвам - много са рехави и на ходова част и на мотор, евала им за икономията обаче.
Моя проблем е, че несъм сектант на тема Алфа.
Любима марка ми е.
Ама как да си затворя очите че е по-зле от Мерцедс, Бмв, Ауди, Лексус, Волво, Хонда... Кво да направя.
Като почнат да праявт качествени коли, ще карам Алфа.
Дотогава. Ауди, БМВ.
и що лексуса е след алфата в тоя така обективен тест
а волво(форд) не ги видех въобше , те сигурно са в сегмента бюджетни седани ? ;)
за хонда да не говорим ;)
а ти лично какво би и ще караш , предполагам няма отношение към разговора;)
Относно Хонда и Волво ще кажа: Виж новия Ледженд и новото С 80. Клас в който алфа няма представител.
Интересно коя марка е по-престижна!
е гледах гледах, умника Аспарух Минчев с новия Хонда Леген
извинявай, ама е срамота, можеха да идат да си напазруват дизайн, както направиха с Акорда, който е симпатичен ;)
лично аз нямам против упоменатите от теб марки, не оставай с грешно впечатление:)
всичко е въпрос на позициониране между брендовете в дадена групировка, точно както са Лексус, както са Инфинити, и там Акура
нелоши симпатични скучни марки .... с нисък престиж на фона на съответните сегментирани марки на Италианската група, съжалявам но фактите са си факти :)
Това е истината,бат Вальо ме е изпреварил :D
П.С.Геца,земи си смени аватара с някой готин :wink:
Gorgizario
14-06-2007, 23:05
Моя проблем е, че несъм сектант на тема Алфа.
Любима марка ми е.
Ама как да си затворя очите че е по-зле от Мерцедс, Бмв, Ауди, Лексус, Волво, Хонда... Кво да направя.
Като почнат да праявт качествени коли, ще карам Алфа.
Дотогава. Ауди, БМВ.
Ти как разбра че Алфа не правят качествени коли? В смисал, 5 лева за една Алфа изхарчил ли си че да знаеш? Не ме разбирай погрешно, аз също нямам Алфа за сега, но баща ми често ме дразни че били боклуци и т.н. и винаги млъква след като го питам колко пари е изxарчил за бившата си немска кола и после за колко я продаде. Та мисълта ми е че щом нямаш такава кола не се хварляй в обяснения дали е добра или не, просто е смешно. Не си сектант, вижда се, но и не е много разумно да срявняваш италианско и немско в полза на второто. Без да проевеличавам ( да ме поправят колегите ако греша) но повечето нови технологий в автомбилостроенето излизат на бял свят точно при Алфа Ромео ФИАт Груп като цяло. За справка само ще те питам кога е сложен комман раил при ВАГ? щото при Алфа е 97 год. Когато седиш и гледаш от страни и не се нагърбваш с неосъваршенстваната нова технология а почнеш да я прилагаш когато се изчисти от проблемите, това не те прави голяма работа, нито създател а чисто и просто ПОСЛЕДОВАТЕЛ. Така че не виждам какво има да им стигат след като са една крачка напред. Аиде със здраве :D
За какво точно спорите в момента? :roll:
Тук не става въпрос, дали "159" е по-добре или по-зле сравнена с някоя немска кола, защото на всички е ясно, че тия тестове са "мижи да те лажем" и тя има своите достойнства, както "Мерцедес" има своите недостатъци, ОБАЧЕ да се каже, че "Мерцедес" е кенеф, е доооста пресилено :idea:
Това, че новата "Ц-класа" не се държи на пътя, като "Алфа", означава ли, че "Мерцедес" е гаден?!
От там тръгна спора и мисля, че ако си отговорите на този въпрос, спора ще се разреши :roll:
По тая логика, някой дърт, немски шопар може да каже, че на Петко колата не е у ред, щото не се държи като "Ц-класа" на пътя :lol:
Kostadin
15-06-2007, 08:15
да се изказа и аз по въпроса :wink:
спора който тук се заформя е леко безсмислен според мен, понеже всяка една от по-горе изброените коли за които спорите не е хич лоша и не бих отказал нито една от тях, сега изказвания от типа тва не става, тва е пълен батал или пък, че тва не било качествено са леко пресилени :wink:
като тук ще си позволя да визирам колегата с аудито и ще уточня, че аз карам 15-годишна 155-ца, и не само я карам ами и работя с нея и на година и навъртам средно по 50000км, еми да ти кажа колега добре се представя, имал съм и проблеми, но това е нормално след като караш чат пат ще и ремонтираш, но за толкова много изминати киллометри аз съм повече от доволен от алфата, а тя е на 15-години както вече споменах :wink: другите марки също имат достойства и аз не ги отричам, но не си позволявам и да изказвам мнения за качествата им по простата причина, че не съм притежавал марка различна от Алфа, но пак казвам изказвания които прочетох в тази тема по адрес на всичките марки коли не са компетентни, а пресилени :wink:
поздрави на всички с пожелания за успешен ден :D
Мен пък в тия спорове винаги ми е много весело как всеки си мисли че ще промени изграденото мнение на другия......
П.С. Както каза колегата Костадин, нема да откажа нито една кола от тия от теста и ше ми е гот да си я карам......ама аз си се кефя да карам всякви марки и модели
П.П.С. Абе тия от Алфа нема ли да върнат тва задно предаване....
Така е, всеки автомобил си има своите положителти и отрицателни страни. По това мисля, че спор не може да се води. Но Геца ти преди време из форума само поема дето не написа за алфа 166...Колко си я харесвал как си я сънувал и какво ли още не.. Откакто си взе ауди обаче стана върл фен на всичко немско така ли :D Нали харесваше динамиката на алфите. Как сега се пребоядиса и реши, че всъщност не алфа а ауди и бмв са най-добрите коли /и в частност Мерцедес разбира се - нали това е песен която всички с повод или без повод припяват/. Хайде със здраве!
nuvolari
18-06-2007, 10:28
Малко късно но и аз да се включа.Мерцедес не е това което беше..........или поне не всичките му модели които излизат в последните години.ЗаА4 чувам че дават не малко дефекти в последно време.Може би БМВ може да съперничи с АЛФАТА....но теэи дето са правили теста явно не са беэпристрастни и не е ясно чии интереси обслужват???Но реално 159-та по цена.диэаин и двигател си е перфектна. :roll: По добре палава италианка отколкото скучен германец.! :lol:
П.П.С. Абе тия от Алфа нема ли да върнат тва задно предаване....
По мойте сравнения на 159 с БМВ 3та серия и Мерцедес Ц-класа...май по-добре да си седят на предното.
Ето и нещата от тестовете....на 5 от 6 теста за динамика Алфата е първа.
http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl ... ed&search= (http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek&mode=related&search=)
Пак според мен новата Ц-класа е по-зле от старата....а тия нови системи за сигурност може да си ги задържат за тях...удряне на спирачки, затваряне на прозорци и удар от коланите....представям си някой стар немски джентлъмен на 70 години...вижда куче избягва го...тия неща се случват той почти получава инфаркт...и за капак движещета се след него кола го удря заради внезапно набитие спирачки...и го хвърля в канафката.
На колега с Аудито, ми 2.7 тди май е по зле като мотор от 2.4 на алфа...да поспориме ли.... 3.0тди май пък става прекалено тежък за А4...а пак е спорно кое е по-добро.
2.4 на Алфата вече е 210коня.
А, защо трябва да идеализираме "АлфаРомео"?! :roll:
еми щот е идеална ;) хихи поне според мен
sa6o_roman
03-07-2007, 20:28
идеална кола няма, деа... за тва пък има конкуренция:
Alfa 159 Bamer 3 Audi A4 ili C-klasse
само тряа да знае6 кво иска6. ако иска6 класи4еска газаря зима6 биимъра, ако си улегнал гъзар зима6 мерцедеса. ако си оригинален гъзар зима6 алфата, а ако си не6то средно от по горните зима6 аудито
кат си земе6 едно от 4те псува6 останалите 3, 6то пък никои не 6те да си земе хем алфа хем ауди, пък да си ги сравнява както и колкото си иска :)
бтв забелезал сам 4е некои си зимат Алфа и едно фиат4е, за да му е икономи4но. други зимат Ауди и Поло. Трети БМВ и Мини за пу*ката си или Мерджан и Смарт за първолака си :D
А това с тези класове кадето германците си ги измислят и все наи-високият клас са 7-серия s-класа и а8 не мисля че е много обективно!В едно френско списание L'automobile magazine имаше приложение по случаи на новото ауди а6 и един от негови конкуренти на пазара беше Citroen c5!После излезна Citroen c6 и тъпите германци пак с Е-класата го сравняват и с ауди а6!Това немога да си го обясня!Все техните са най!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.