View Full Version : Предна лява полуоска оплескана в масло - причина?
Здравейте, колеги!
Вчера, връщайки се от Хасково малко "поизпържих" Алфичката и когато се прибрах, видях че изпод колата капе масло. Качих я на канала и установих, че цялата лява половина (външно, вътрешно каре и полуоски) бяха омаслени. Маслото беше оклепало дори и стабилизиращата щанга с биалетката, та и подкалника ми беше опръскало.
Въпросът ми е - откъде може да е теча?
Дали не изпуска семеринга на скоростната кутия? ...дали маншона на карето е изпуснал грес? А възможно ли е нещо от кормилната рейка да е? За последното питам, защото вчера, при изпреварване с висока скорост (160-170км/ч) лявата страна нагази в една локва и се получи огромно натоварване, което почувствах в/у волана, но реагирах на време и успях да го задържа.
П.П.
имам спомен, че преди време или TRENDI или kris11 бяха писали за подобен проблем, но не можах да открия темата, а и не си спомням дали проблема тогава беше решен.
Alexanderbb
14-06-2007, 16:40
Аз бих ти препоръчал да видиш какво е останало в скоростната кутия. И при мен тече но между двигателя и скоростите. При последната смяна източих малко над 1,2 литра вместо предписаните 2
WhitePower
14-06-2007, 16:45
и 5та предавка заминава щото остава на сухо
virusalfa
14-06-2007, 19:04
Дееба и фиатските скорости :roll:
pesho ot vraca
14-06-2007, 21:12
Колега най-вероятно е семеринга на полуоската откъм скоросната кутия. Аз получих същият теч цялото окачване включително и поткалника бяха в масло .Моят семеринг като го свалих беше с износен оплътнителен борд и при по-висока скорост неможе да задържа маслото в кутията и го хвърляше. Семеринга го взех нов за около 15 лв. Течът може да е още от препълнена с масло скоростна кутия. Пусто масло все намира от каде да излезе :lol: .Това мога да ти дам като савет, успех с ремонта.
П.П.
имам спомен, че преди време или TRENDI или kris11 бяха писали за подобен проблем
Тая веселба още не ме е застигала (чук-чук)... не съм бил аз.
Сппоред мен ти е протекла рейката :idea:
Опитах се да локализирам проблема, по цвета и мириса на течността, която се е разплескала - прилича ми на диференциално масло... Но в същото време, пък нивото на хидравличната течност в казанчето съвсеем мъничко е спаднало и при завъртане на волана в състояние на покой се чува едно лееко жужене (нивото на течността е доста над минимума). Това поражда у мен и съмнения за рейката :-?
А смяната на семеринга на полуоската в в скоростната кутия лесна ли е? Само полуоската ли се сваля или трябва и нещо по скоростната кутия да се разглобява?
pesho ot vraca
15-06-2007, 12:01
Смяната не е много трудна. Изважда се само полуоската и се сваля едно капаче от скоростната кутия в което е набит семеринга. Капачето се държи с 4 болчета към кутията.При изваждането на полуоската обаче ще ти изтече всичкото масло от кутията или това което е останало добре е да имаш съд под ръка за да го събареш, защото не е евтино. :D
ALFA 155 1.8 TS. 94г.
Смяната не е много трудна. Изважда се само полуоската и се сваля едно капаче от скоростната кутия в което е набит семеринга. Капачето се държи с 4 болчета към кутията.При изваждането на полуоската обаче ще ти изтече всичкото масло от кутията или това което е останало добре е да имаш съд под ръка за да го събареш, защото не е евтино. :D
ALFA 155 1.8 TS. 94г.
Благодаря за инфото, колега!
:)
Същия проблем и при мен. :?
Същия проблем и при мен. :?
Извинявам се, че не информирах съфорумниците за решението на проблема.
Проблема се оказа в семеринга на скоростната кутия. От смяната му до сега на въпросното място вече не се забелязва теч на масло. Др. е въпроса колко е истински семеринга и колко време ще издържи преди да почне да пропуска отново :)
Извинявам се, че не информирах съфорумниците за решението на проблема.
Проблема се оказа в семеринга на скоростната кутия. От смяната му до сега на въпросното място вече не се забелязва теч на масло. Др. е въпроса колко е истински семеринга и колко време ще издържи преди да почне да пропуска отново :)
Семеринга , ама и новите са боклуци .Вече ми писна да подменям части сменени преди 1-2 години.
Снощи - стартер - включвателя се преиба , а го сменят с нов и нов четкодържател през май 2006г -ба си за 1 година и се скапа
Дачтик на радиатора - изкара ЦЯЛ ПОЛОВИН ДЕН и то не е карана колата през цялото време.
Спирачна помпа и нея сменях през септември 2006 г и нещо взе да не ми харесва ...
Носачи Вема - двам 19500 км изкараха , бензинов маркуч чешки
- за високо налягане и то от магазин на познат - за 1,5 година се напука :(
2005г за голфа взех чисто нов венилатор световноизвестен Топран - 2 скоросен - за 1 год му се изметна пластмасовата перка от температурата на радиатора и се получи дисбаланс и изпищя 1 ва степен. Като заработи вентилатора цялата предница се тресе.
Миналата година го смених с оргинален Бош от ударена кола.
В тази смисъл и в битовата техника е така - 2005 г сменях семеринга на пералнята и то уж от силиконова гума -тази година пак .
Силиконовата се изпече от температурата при сушене . / на пипане приличаше на силикон и беше синкава/ вече екстра сушене няма да има :(
вече съм се видял в чудо. всички магазини зареждат от 1-2 големи вносителя и все боклукчиви части.
Как 1 носач оригинален изкарва 10-12 години 200 000 и кусур километри, а 1 от магазин 5-6 месеца или 20 000км
Семеринга , ама и новите са боклуци .Вече ми писна да подменям части сменени преди 1-2 години.
Снощи - стартер - включвателя се преиба , а го сменят с нов и нов четкодържател през май 2006г -ба си за 1 година и се скапа
Дачтик на радиатора - изкара ЦЯЛ ПОЛОВИН ДЕН и то не е карана колата през цялото време.
Спирачна помпа и нея сменях през септември 2006 г и нещо взе да не ми харесва ...
Носачи Вема - двам 19500 км изкараха , бензинов маркуч чешки
- за високо налягане и то от магазин на познат - за 1,5 година се напука :(
2005г за голфа взех чисто нов венилатор световноизвестен Топран - 2 скоросен - за 1 год му се изметна пластмасовата перка от температурата на радиатора и се получи дисбаланс и изпищя 1 ва степен. Като заработи вентилатора цялата предница се тресе.
Миналата година го смених с оргинален Бош от ударена кола.
В тази смисъл и в битовата техника е така - 2005 г сменях семеринга на пералнята и то уж от силиконова гума -тази година пак .
Силиконовата се изпече от температурата при сушене . / на пипане приличаше на силикон и беше синкава/ вече екстра сушене няма да има :(
вече съм се видял в чудо. всички магазини зареждат от 1-2 големи вносителя и все боклукчиви части.
Как 1 носач оригинален изкарва 10-12 години 200 000 и кусур километри, а 1 от магазин 5-6 месеца или 20 000км
нищо ненормално няма , напоследък всичко е MADE IN CHINA .
Големите производители на части ги поръчват на китайски производители.От Китай частите пристигат в Европа - Италия , Испания, Франция , слагат се Европейски етикети и опаковки и айде на пазара в България.
При новите коли слагат по-високо качество части - поне да удържат гранционният период .
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.