View Full Version : Винаги пали от втория път...
Отскоро имам такъв проблем.
Като е студена пали от втория път.
Понякога пали и от първия път, но трябва стартера да върти по-дълго време (3-4 сек). При втория опит пали ВИНАГИ и то за по-малко от секунда стартер.
Това не ме притеснява особено, но ако е нещо малко, защо да не го оправя...
Пък и уронва престижа на марката. :oops:
Аз до сега не съм имал/карал кола- която е на 5+години и да пали от първия път...Никога :lol: Та незнам какво те притеснява...На мен нито алфата нито ситроена ми палеше от първия път, но не съм имал проблеми никога...И сега е така :) Така, че не се притеснявай и си джиткай..Това е моя съвет..Едва ли е нещо сериозно,че да му обръщаш внимание :)
nikola_n
16-06-2007, 17:33
Аз до сега не съм имал/карал кола- която е на 5+години и да пали от първия път...Никога :lol: Та незнам какво те притеснява...На мен нито алфата нито ситроена ми палеше от първия път, но не съм имал проблеми никога...И сега е така :) Така, че не се притеснявай и си джиткай..Това е моя съвет..Едва ли е нещо сериозно,че да му обръщаш внимание :)
:shock: :shock: :shock: Не мисля че си прав, защо да не пали колата от първия път!?
84 година, януари месец производство беше БМВ-то ми. За всичките 5 г. употреба (около 40 000 км.) не съм имал случай да завъртя и да не запали...
Мисля че проблема е технически.
Отскоро имам такъв проблем.
Като е студена пали от втория път.
Понякога пали и от първия път, но трябва стартера да върти по-дълго време (3-4 сек). При втория опит пали ВИНАГИ и то за по-малко от секунда стартер.
Това не ме притеснява особено, но ако е нещо малко, защо да не го оправя...
Пък и уронва престижа на марката. :oops:
Направи един експеримент, преди да завъртиш стартера изчакай релето да изключи помпата. Може да повториш упражнението, като изключиш и отново дадеш контакт, след изключването на помпата въртиш стартера. После пиши дали има разлика. :roll:
Пробвано. Ефект - никакъв.
Crusader
16-06-2007, 20:08
Мисля че се случва само с 1.3 боксер , тука един колега има същия проблем /а съм чувал и за още няколко случая/ ->така и не намерихме решение :!:
сега като се замисля и на мен няколко пъти не ми запали от 1-ви път, въртя примерно5 сек. и не пали после връткам и пали веднага. дали не паля много бързо след като съм сложил ключа и не се изключва блокиравката, а лампата ми е загаснала. ще изчакам като вкарам ключа да загасне първо лампата и тагава ще въртя, а не като сега слагам и върта. колега пробваи и ти така. иначе, имал съм и други стари коли палели са даже на четвърт оборот. иначе сигурно има доста обстоятелства около запалването от което зависи как да запали. на сааба докато не завърти два пъти да проверът някви датчици дали ми се въртят валовете( да няма скъсан ремък) не палеше, ама ми го казаха в сервиза на сааб. може и алфите да имат няакъф датчик да следи положението на вала и докато се завърти да стигне до датчика се бави с паленето, а може и датчика да е зацапан. е тва са само идеи де
Мисля че се случва само с 1.3 боксер , тука един колега има същия проблем /а съм чувал и за още няколко случая/ ->така и не намерихме решение :!:
хмм и старата ми 2.0 ТС го праеше тва ... ма ако помня как се оправи ... дали не беше спекла клапата на моторчето за празен ход ... май тва беше не искаше да развърти от воле ...
Все още не виждам мнение на специалист... :frown:
...
питаи патило... не маистор :D
Сега остава да дадеш допълнителна информация какво си сменял или проверявал, като свещи, кабели...Инъче голямо гадаене ще падне. :)
Е... имам я от скоро и не съм сменял нищо
пък и нищо не съм проверявал
Може да започнеш от свещи и нали не натискаш педала на газта докато палиш? :idea:
Crusader
16-06-2007, 22:54
Все още не виждам мнение на специалист... :frown:
...
Пич ей ся кат хвърлим боба и щи кажем! Кво очакваш диагностика по интернет?
Вероятно имаш проблем в инжекциона, или в електрониката към него, или в компютъра, или някой датчик се ебава или....или безкрайно много върможности има колата ти да прави така! А да си ходил на една диагностика, ей тъй за 15-20 кинта да пробваш има ли записана грешка? Щото ако не си тука остава само да хвърляме боба :!:
НЕ натискам газта.
Защо да сменям каквото и да било след като работи като часовник?
Мазно и тихо.
Освен това, като натиснеш педала звукът е прекрасен.
Вървежа е много добър за кола 1.3, направо съм впечатлен.
Горенето е в норма, дори може да се каже че е ПОД норма. Средно 7 - 8, като извънградско е 6.
Въобще колата е perfect!
Но - от втория път :)
Crusader е напълно прав.
Просто си помислих, да не би ... някой да е имал същия проблем.
Всъщност има една лампа на таблото дето пресветва в червено от време на време прилича на инжекцион...
Ще изчакам да покаже още някакъв признак и - на диагностика!
Благодаря Ви за отзивчивостта!
няма кво да чакаш, щом присветка вече ти е записана каква е грешката. идваш в пловдив, с вервиза на бившето СБА на карловско шосе, там е сервиз" елегант" търсиш Джими, пращаш му много поздрави от ония с бялата 146 от форума, и му казваш да то направи всичко, да провери свещи и кабели, да ти замери компресия, и на на последно мяасто да ти направи диагностика де :D . приготви си малко парички, диагностиката е 15-20лв, за компресията пак там, само ако имаш нещо дефектирало може да се изръсиш повечко. ако не си разбрал нещо питай. успех
Все още не виждам мнение на специалист... :frown:
...
аз мое да не съм специалист ма земи чети а...
Просто си помислих, да не би ... някой да е имал същия проблем.
Благодаря Ви за отзивчивостта!
имал съм същия проблем ма ко да ти се моля ли сега да проетеш отговора ми?
Колега, проблемът го имам и аз от 2 години някъде.
При мен обаче има следната особенност - проблемът се проявява само когато външната температура е по висока от десетина градуса. Сиреч през зимата си пали от четвърт оборот, а през лятото - от втория път (че и от третия когато е много горещо). Мисля си, че някой от температурните датчици не дава верни показания.
Ходх във Вантотрейд два пъти и нищо не можаха да открият!
Иначе колата си върви без забележки.
Ако успееш да отстраниш проблема драсни два реда та да не се мъчим повече. Успех!
Аз ще ви кажа какъв е проблема според мен и Бобо :!: Клапаназа налягане в самата помпа изпуска :idea: :idea: просто като седи по-дълго време налягането в системата пада и затва пали трудно :idea: :idea: И мойта е така и въобще не е оправена както каза Владу :twisted: :twisted: Сутрин винаги пали от 2 път а през деня трябва да повърти 4-5 секунди и пали :idea: Но за мен не е проблем и вече свикнах ако смениме помпата с нова мисля че ще се оправи.Просто вече проверихме всичко от каквото може да е :wink: :wink:
както сам казах - не си спомням добре - явно наистина не си спомням ... тва с моторчето е било зарад друго явно...
75TwinSpark
18-06-2007, 13:22
От помпата нема да се оправи,но незнам и аз от какво е според мен са датчици,или :?: :?: :?: :?:
ultrashock
18-06-2007, 14:22
И на мен ми палеше винаги от втория път но след като смених дебитомера и се оправи този проблем. Дано при тебе не е от същото :)
Евгени Генчев
18-06-2007, 14:53
В разширение на темата ,да попитам защо когато е топло например:НАД 25С" както сега пали по-колебливо, понякога и от втори път , а при температури доста по-ниски ,дори и под 0С" никога не пропуска ,просто от четвърт.
75TwinSpark
18-06-2007, 15:22
В разширение на темата ,да попитам защо когато е топло например:НАД 25С" както сега пали по-колебливо, понякога и от втори път , а при температури доста по-ниски ,дори и под 0С" никога не пропуска ,просто от четвърт.
Да де и аз това се чудим. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Crusader
18-06-2007, 18:52
И на мен ми палеше винаги от втория път но след като смених дебитомера и се оправи този проблем. Дано при тебе не е от същото :)
1.3 боксер няма дебитомер
В разширение на темата ,да попитам защо когато е топло например:НАД 25С" както сега пали по-колебливо, понякога и от втори път , а при температури доста по-ниски ,дори и под 0С" никога не пропуска ,просто от четвърт.
Щото температурния датчик за входящия въздух вероятно е дал фира, тва не е 100% - просто предположение е :!: А студения въздух е доста по-богат на кислород.
Dzofa_alfa
18-06-2007, 20:02
И аз имам същия проблем :wink: в италбулкома в плевен собственика на сереиза, който е италианец ми каза че по бавно разчита кода на ключа или е този температурен датчик на входящия въздух, а един друг ми каза, че боксерите имали някаква защита и докато не се намести коляновия вал на някакво положение да предаде информацията на датчика на коляновия вал а той на компа не може да запали от парвия пат, трябва да преварти един път да се намести и тогава пали. Не сам ходил на диагностика но утре сам на плевен и ще мина от там да видя какво е, иначе колата варви като пушка и ми хрчи малко 6/100 на дълаг пат. Даже се отказах да я продавам просто е много запазена и добра. Преди месец смених свещите не е от тях.
Аз до сега не съм имал/карал кола- която е на 5+години и да пали от първия път...Никога :lol: Та незнам какво те притеснява...На мен нито алфата нито ситроена ми палеше от първия път, но не съм имал проблеми никога...И сега е така :) Така, че не се притеснявай и си джиткай..Това е моя съвет..Едва ли е нещо сериозно,че да му обръщаш внимание :)
Пич и аз съм като тебе :D Бях на ситроен дизел. Осем години не съм имал ядове с паленето. Ьмь никакво! Имам Алфата от декември миналата година. Чукам на дърво, нищо не съм пипал. Газ и супер! А за палене вече 15000 км нямям спомен да не съм запавал от раз.
Колеги, по-горе в темата съм описал, че и аз имам проблема с паленето от втория път. Напоследък установявам, че като чукна малко педала на газта докато върти стартера колата си пали и от първия път.
По принцип знам, че би трябвало да паля без да подавам газ, но това до някъде решава проблема.
В тази връзка искам да попитам защо не се препоръчва подаването на газ при палене?
В тази връзка искам да попитам защо не се препоръчва подаването на газ при палене?
Защото има вероятност от детонации,когато не си добре с токоветв...кабели свещи и т.н. :!:
Добре де да се включа и аз малко в темата
И при мен е така, не винаги ама вече едва ли не свикнах за да завъртам ключа половин оборот и съответно стартера и след това да решавам че ще паля.
Направих си опити разни
Значи, в началото, като леко педала на газта помирише чорапите ми и палеше.
Сега вече и да натискам газта пак се мъчи докато запали от първия път.
Тоест проблема леко се задълбочава
и следва че проблема не е в моторчето на празния ход, щото въздух получава когато е натиснат педала.
Като се спуска по нанадолно и паля, (без третата степен на ключа)няма проблем - от което следва според мен, че проблема не е в клапата на бензиновата помпата, както казва колегат по-рано.
Остават няколко датчика, между които и дебитомер.
за дебитомер лошо
но ако някой може да каже кой датчици могат да влияят(само не ми казвай те 24бр. )
че май мога да намеря пробен оня датчика за температурата преди дебитомера, и смятам събота и неделя да пробвам ако го заменя дали няма да има ефект.
Та не че ми пречи много този проблем, но все пак човек трябва да се занимава с нещо, и ако имате предложения с какво МОЖЕ(50/50) да се оправи давайте
Идва ми на ъкъла - ниска компресия на някой цил., което също е лошо
Nasko_77
20-07-2007, 16:33
Аз до сега не съм имал/карал кола- която е на 5+години и да пали от първия път...Никога :lol: Та незнам какво те притеснява...На мен нито алфата нито ситроена ми палеше от първия път, но не съм имал проблеми никога...И сега е така :) Така, че не се притеснявай и си джиткай..Това е моя съвет..Едва ли е нещо сериозно,че да му обръщаш внимание :) Няма такова нещо. Моята е на 10г. и винаги си пали от раз. И лете и зиме. Май-май не е много нормално да не пали от първия път.
Извинете Mury, gigi
защо не извадите темата в общия раздел
че си мисля някой може да помогне
или ние на него
мисля си че проблема не е само в 146/5( http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... +%EF%FA%F2 (http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=16590&highlight=%EF%E0%EB%E8+++%E2%F2%EE%F0%E8%FF+%EF%FA %F2) )
и дел на това мнение
Добре де да се включа и аз малко в темата
И при мен е така, не винаги ама вече едва ли не свикнах за да завъртам ключа половин оборот и съответно стартера и след това да решавам че ще паля.
Направих си опити разни
Значи, в началото, като леко педала на газта помирише чорапите ми и палеше
Сега вече и да натискам газта пак се мъчи докато запали от първия път
тоест проблема леко се задълбочава
и следва че проблема не е в моторчето на празния ход, щото въздух получава когато е натиснат педала
като се спуска по нанадолно и паля (без третата степен на ключа)няма проблем - от което следва според мен, че проблема не е в клапата на бензиновата помпата, както казва колегат по-рано.
Остават няколко датчика, между които и дебитомер.
за дебитомер лошо
но ако някой може да каже кой датчици могат да влияят(само не ми казвай те 24бр. )
че май мога да намеря пробен оня датчика за температурата преди дебитомера, и смятам събота и неделя да пробвам ако го заменя дали няма да има ефект.
Та не че ми пречи много този проблем, но все пак човек трябва да се занимава с нещо, и ако имате предложения с какво МОЖЕ(50/50) да се оправи давайте
Идва ми на ъкъла - ниска компресия на някой цил., което също е лошо
От всичките тестове дет си провел нищо не си разбрал :lol: Особенно си в грешка с теста по нанадолнището :lol: - Случйно да си забелязал че доста коли които не палят на стартер палят по нанадолнището :?: :wink:
От всичките тестове дет си провел нищо не си разбрал :lol: Особенно си в грешка с теста по нанадолнището :lol: - Случйно да си забелязал че доста коли които не палят на стартер палят по нанадолнището :?: :wink:
Е добре де обясни малко.
Аз просто казвам, че щом паля по нанадолно и то от 1 превъртане значи има бензин в инжекторите, и не е проблема в клапата на помпата. Незнам може и да бъркам :idea:
А е в нещо друго проблема на паленето от 2-рия път.
И това че повечето коли палят по нандолнище когато не могат да запалят от стартер(а при мен не е така), не ме насочва към нито един проблем, а добавя още 2-3 проблема към тяхните коли :?:
Явно че проблема го имат няколко вида коли(за сега намерих че имат проблема волво, пежо, форд), и колкото и да са различни видовете проблеми водещи до това , се обзалагам че може и да е един общия проблем.
Е защо умря темата?
Някой може ли да ми каже, датчика който казва на компа каква е темп. на двг, е този в термостата ли ?
и как се замерва и какво трябва да показва?
Аз съм със същия проблем, нито моторът е боксер, нито имам имобилайзер... Като я взех колата в началото си палеше от първия път винаги!!! Един ден оглеждах какво е положението под предния капак и забелязах един маркуч с липсваща скоба (вероятно умишлено свалена от предишния собственик) :!:
Откакто сложих нова скоба, колата в 90% от случаите пали САМО от втория път!!! Ето за какво става въпрос: цък (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/12/2910_683.BMP)
Аз съм със същия проблем, нито моторът е боксер, нито имам имобилайзер... Като я взех колата в началото си палеше от първия път винаги!!! Един ден оглеждах какво е положението под предния капак и забелязах един маркуч с липсваща скоба (вероятно умишлено свалена от предишния собственик) :!:
Откакто сложих нова скоба, колата в 90% от случаите пали САМО от втория път!!! Ето за какво става въпрос: цък (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/12/2910_683.BMP)
Този маркуч ти е от моторчето дето вкарва въздух когато не си натиснал педала(мпх)
и не би трябвало да е от скобата :roll:
а подаваш ли газ когато палиш?
а междо другото един с волво е имал същия проблем със паленето от втория път(един от madcowtuning.bg)и се оказало, че е прецакан регулатора на налягането на бензина
И трябва това да се провери дали подържа постоянно налягане след него, само че незнам кой може да го провери
Бобо, имате ли необходимата хапаратура за такова замерване?
Всъшност при 155 кога се включва бензиновата помпа?
При подаване на контакт или когато завърти стартера?
При мен от първия път пали и след 1-2 секунди изгасва колата... :? И вече уверен в способностите на колата врътвам и потеглям, но все пак от ВТОРИЯ опит :oops:
Помпата се включва при подаване на контакт, колата я паля след като помпата "зареди" и не натискам педала...
Може и да не е от скобата, но проблема се прояви след тази интервенция, а и маркуча доста се беше отпуснал и мисля, че доста въздух е влизал от там...
При мен от първия път пали и след 1-2 секунди изгасва колата... :? И вече уверен в способностите на колата врътвам и потеглям, но все пак от ВТОРИЯ опит :oops:
Помпата се включва при подаване на контакт, колата я паля след като помпата "зареди" и не натискам педала...
Може и да не е от скобата, но проблема се прояви след тази интервенция, а и маркуча доста се беше отпуснал и мисля, че доста въздух е влизал от там...
Това със гасненето веднага (особено от това, че като запали колата не натискаме педала), може да е точно от МПХ, имаше тема някъде как се почиства моторчето на 155
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=4161
разгледай темите за МПХ или моторче за празен ход или нещо такова и виж дали и при теб няма такива симптоми
И аз на МПХ съм хвърлил око, но все нямам време да се захвана с него... иначе това за налягането на бензина и на мен са ми го казвали...
Между другото проблема с паленето го има само когато е студена, ако е загряла паля и тръгвам без проблеми :Bolt:
Хмм, може наистина да е свързано нещо с бензиновата помпа, че и тя ме съмнява от известно време :roll:
Или няма бензин, или въздух... :calc:
Е защо умря темата?
Някой може ли да ми каже, датчика който казва на компа каква е темп. на двг, е този в термостата ли ?
и как се замерва и какво трябва да показва?
На първо време можеш да си провериш датчика за температурата на входящия въздух... особено, ако колата пали от първия път при подаване на съвсем малко газ.
Е защо умря темата?
Някой може ли да ми каже, датчика който казва на компа каква е темп. на двг, е този в термостата ли ?
и как се замерва и какво трябва да показва?
На първо време можеш да си провериш датчика за температурата на входящия въздух... особено, ако колата пали от първия път при подаване на съвсем малко газ.
Сменен и не помага :roll:
И аз имам подобен проблем. Сутрин 08:00ч. Колата си пали от първия път, без проблеми. Когато си тръгвам от работа, към 17:00-18:00ч., ако е ТОПЛО мноооого трудно пали, от 4-5-6 път, НО само когато е топло :!: Един ден я припалих към обяд 12-13:00ч. (от втория път) и към 17ч. си запали от първия път без проблеми. Та ако не я паля през деня и после като искам да я запаля и навън е много топло.... много мъки. Иначе като валя дъжд тези дни, палеше винаги от раз, както пипна ключа и вече пали. Ако има такъв датчик за външна температура, колко трябва да казва на компютъра този датчик, че е навън, за да не пали? 700С градуса ли? А във сервиз дали ще могат да го сменят? / 145 1.4 тс 98` /
И аз имам подобен проблем. Сутрин 08:00ч. Колата си пали от първия път, без проблеми. Когато си тръгвам от работа, към 17:00-18:00ч., ако е ТОПЛО мноооого трудно пали, от 4-5-6 път, НО само когато е топло :!: Един ден я припалих към обяд 12-13:00ч. (от втория път) и към 17ч. си запали от първия път без проблеми. Та ако не я паля през деня и после като искам да я запаля и навън е много топло.... много мъки. Иначе като валя дъжд тези дни, палеше винаги от раз, както пипна ключа и вече пали. Ако има такъв датчик за външна температура, колко трябва да казва на компютъра този датчик, че е навън, за да не пали? 700С градуса ли? А във сервиз дали ще могат да го сменят? / 145 1.4 тс 98` /
Аз имах този проблем също - никога не пали от първи път, а винаги от втория без проблем!!! независимо от външната температура!!! Проблема беше в бензиновата помпа - не държеше налягане ( не го задържаше, иначе всичко друго беше ок) Смених помпата и сега всичко е наред!!!!
Погледни си помпото да ли няма ципнатини (вътре в самата помпа) но 100 % е от това!!!
Rado_alfa146
17-10-2007, 14:48
а някой ще каже ли каде се намира безниновата помпа на 146 1.4боксер.благодаря предварително.
а някой ще каже ли каде се намира безниновата помпа на 146 1.4боксер.благодаря предварително.
В резервоара :idea: :idea: има под кората на пода на багажника едно капаче-отдолу е помпата :wink:
Моят проблем с паленето беше същия и вървенето на колата беше по слабо.Виж за течове на бензин по маркуча ,от помпата до края.На мен ми изпускаше след помпата от една скоба и от скобите на бензиновия филтър.
Не е от помпата, поне при мен.
Мина лятото и проблем с паленето вече нямам.
И с диагностика не се хваща :roll:
Явно ще чакам до лятото пак за да търся проблема и да сменям датчици.
Освен ако не продължите с разумни предложения как може да се открие проблема, когато го няма.
Не е от помпата, поне при мен.
Мина лятото и проблем с паленето вече нямам.
И с диагностика не се хваща :roll:
Явно ще чакам до лятото пак за да търся проблема и да сменям датчици.
Освен ако не продължите с разумни предложения как може да се открие проблема, когато го няма.
Баце мойта е същата :idea: :idea: ,ма вчера с Бобо открихме 2 мнооо лоши неша,пръднали-дебитомер и ламбда :oops: :oops: :oops:
таа кола...
Ko бре-още един пример за хората да не си купуват дебитомери,втора употреба и ламбда сонди-други освен Бош.Сондата е на по-малко от година :idea: :idea: :idea: Денсо-явно сондите не са им като свещите :twisted: :twisted: :twisted:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.