View Full Version : Кора под двигателя
Здравейте на всички, интересувам се дали за 155-ците съществува предпазителна метална кора под самия двигател?Колко струва или дали някой прави?
Рових из форума но не можах да намеря подобна тема. Вярвам, че не е досадно да се пита по този въпрос, та затова моля за информация.
Поздрави!
Григор, наскоро взе една 155-ца и каза че имала. Аз бях много учуден, ако искаш му пиши ЛС, че я види питането ти тук я не.
Благодаря ти! Ще взема да му напиша, че ме посъветваха горещо да си намеря...
Grigor му е ника, а защо са ти я препоръчали толкова горещо ? И без кора да караш - няма да се сеърши света :)
Прав си до голяма степен,
ама из тез дупки и камънаци по родните ни пътища, ше зема да си зема една кора за по-сигурно ;)
А и като я паркирам ще съм значително по-курназ :-)
Ясно ми стана.
Иначе от личен опит - аз напред не паркирам - само назад. Предницата на колата е доста по ниска. Така че е по добре да си паркираш назад.
хм... при мен тази "кора" е пластмасова... невиждам дали ще предпази особено от каквото и да е....
Да, от пластмаса ще да е афифна, ще търся метлаическа :)
не може ли да се направи от някаква тънка ламарина?
cvetelin
19-06-2007, 22:53
Григор, наскоро взе една 155-ца и каза че имала. Аз бях много учуден, ако искаш му пиши ЛС, че я види питането ти тук я не.
преди време имаше тема...
някой беше намерил в нета и търсеше още хора да вземат повече за отстъпка
ма къде беше темата и от къде бяха тези кори
само си спомням, че не бяха от бг :)
ALFA CORSE
19-06-2007, 23:11
Григор, наскоро взе една 155-ца и каза че имала. Аз бях много учуден, ако искаш му пиши ЛС, че я види питането ти тук я не.
преди време имаше тема...
някой беше намерил в нета и търсеше още хора да вземат повече за отстъпка
ма къде беше темата и от къде бяха тези кори
само си спомням, че не бяха от бг :)
Ми беше за 156 и беше над 100 паунда, което за обикновена 155ца... а и нейната цел не е да те пази от дупките.
за 156 не са чак толкова много 100-те паунда, ама за моята са прекалено много: дет са вика някой шлосер за тез пари 10 тави може да ти скове.
Ако се намери такава джаджа, свиркайте!
Поздрави!
Мисля, че темата беше за кора под двигателя на 155-ца и човека каза, че в момента има такава кора и покани мераклиите да дойдат и да си снемат размерите на кората за да могат да си я изработят... Не е продавал самата кора...
Мисля, че темата беше за кора под двигателя на 155-ца и човека каза, че в момента има такава кора и покани мераклиите да дойдат и да си снемат размерите на кората за да могат да си я изработят... Не е продавал самата кора...
Открих темата, като дори се оказа, че не е толкова стара. Чакам отговор от Григор.
Днес като си отаварях капака да зареяда с течости видях, че имам една камара следи от вода по акулуматора, кутията на възд. филтър, бубините и комутатори, абе всичко се беше "бялнало" заради химията и няколко дена където карах в големите локви....Тааа и на мен ми се прииска да имах кора, че да не бера ядове с толкова много вода и сол из двиг. отсек...
Дали има колеги с повече познания и опит, които да могат да вземат размери от кората и евентуално да си търсим изработка от някаква тъничка ламаринка или нещо такова:):) Аз също съм готов да ударя едно рамо с превоз, обикаляния и т.н.??!?
Венци, ако ми дадеш скица с всички размери (дъги, отвори или поне приблизителни размери), мога да ти я начертая на компа и да ти поръчаме на едно местенце да ти я изрежат по детайла от каквато искаш ламарина.
krasisashkov
16-02-2010, 20:43
Ако е за 155,имаше някаква кора пласмасова под двигателя, но аз преди година е махнах и се търкаля, някаде из гаражите.Дранчеше нещо или ми пречеше и ме дразнише и затова е изкубах....
Furious 155
16-02-2010, 20:51
а лятото кой ще хлади маслото??? :death:
krasisashkov
16-02-2010, 20:55
Имам маслен радиатор в левия калник под акумолатора....
don_pepone
16-02-2010, 21:04
хм. и аз бих искал една корица под двигателя.
А моят маслен радиатор е в десният подкалник странна работа?!
mimouzunov
16-02-2010, 22:24
хм. и аз бих искал една корица под двигателя.
А моят маслен радиатор е в десният подкалник странна работа?!
И при мен радиатора е от дясно...
Друго се чудя аз... Лятно време (примерно), капака е затворен отдолу е затворена от разни кори и тн!!!От къде ще излиза топлия въздух които ще нагнетява в коша вентилатора на антифризния радиатор... впрочем забравих и изпускателния колектор :crazy:!?
Ами лятото ще я сваляме....
Ама зимата колата ще стопля 3 пъти по-бързо и отделно няма цялата да е в сол по всички кабели, бубини и къде ли не... :innocent: Таа нали ще се сваля за 1мин на подемник...все тая :):)
Ще трябва да се измисли нещо...Мерси на Пастора за предложената помощ :) Ще го мислим :)
Тя кората може да се перфорира ситно, ако е от ламарина :)
Е, що не сложите мрежа за комари тогава:calc: хваната с опашки :wallbash:? И после снимки в "Тунинг БГ":noooo:
Мислех си за варианта, но проблема е в полиетилена - ще се стопи, иначе гаранция няма да има комари по двигателя.
Що бе, аз имах предвид стоманизирана. Има в Практикер.
Зимата като се обледени ще е като кора, лятото ще спира гадинките, направо ще е супер...
П.П. Венци, каква кора ще слагаш бе батко? Как ще ходиш да се ръчкаш с още 2-3кила отдолу? Интересно защо мойта не е намятана цялата:gruebel:
Мислех, че ме гъбаркаш :))) Ако е метална, тогава е добро решение.
Гъбаркам се естествено! Но не теб... Иначе има хляб в идеята. Ако мрежата е тип "комарна", наистина ще пази от вода и гняс в движение зимно време, а лятото на сухо ще пропуска въздуха за охлаждане. Може би нещо такова опънато на рамка...
Може да се направи BOND /ЕталБонд - гто знаят някой/.
Това е многослоен матерял ,по средата е с пълнеж от полиамид/използва се при прекъснатия термо мост на Алуминиевата дограма/ който е покрит от днесе страни с моного тънка ламарина.
Всички нови и лъскави сгради са покрити с този матерял, реже се много лесно и елементарно , пробива се лесно и издърза н всякакви влияния.
http://images.google.bg/imgres?imgurl=http://www.radimex.net/img/OBIAVI/BIG_IMG_12215719035.jpg&imgrefurl=http://www.radimex.net/product.php%3FR%3D4%26p%3D5&usg=__tgQn9v5xfaWsU_juGXbktfZs2J8=&h=365&w=550&sz=58&hl=bg&start=1&um=1&itbs=1&tbnid=KMGArf0XOdVtrM:&tbnh=88&tbnw=133&prev=/images%3Fq%3D%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25B0%25D0%2 5BB%25D0%25B1%25D0%25BE%25D0%25BD%25D0%25B4%26hl%3 Dbg%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:bg:official%26 hs%3DV5N%26sa%3DN%26um%3D1
ETALBOND
Композитни алуминиеви панели от ETALBOND с дебелина 4 мм с цвят по RAL. Състоят се от специален нетоксичен пълнител, разположен между алуминиеви листа. Благодарение на тях, независимо от малкото тегло, панелите ETALBOND не се деформират и са устойчиви на силен вятър. Притежават добри изолационни качества. Тези качества се подобряват като върху вече поставената скара се поставя топлоизолация, която се затваря в последствие с предварително проектираните панели. ETALBOND може да се използва в температурните граници от -50°С до +80°С.
Само ми трябват размерити и даже и цена мога да кажа. :)
-38м2 ?!?
Сериозно питах.
П.П. Алекс моля те да изтриеш глупостите ми.
Може да се направи BOND /ЕталБонд - гто знаят някой/.
Това е многослоен матерял ,по средата е с пълнеж от полиамид/използва се при прекъснатия термо мост на Алуминиевата дограма/ който е покрит от днесе страни с моного тънка ламарина.
Всички нови и лъскави сгради са покрити с този матерял, реже се много лесно и елементарно , пробива се лесно и издърза н всякакви влияния.
http://images.google.bg/imgres?imgurl=http://www.radimex.net/img/OBIAVI/BIG_IMG_12215719035.jpg&imgrefurl=http://www.radimex.net/product.php%3FR%3D4%26p%3D5&usg=__tgQn9v5xfaWsU_juGXbktfZs2J8=&h=365&w=550&sz=58&hl=bg&start=1&um=1&itbs=1&tbnid=KMGArf0XOdVtrM:&tbnh=88&tbnw=133&prev=/images%3Fq%3D%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25B0%25D0%2 5BB%25D0%25B1%25D0%25BE%25D0%25BD%25D0%25B4%26hl%3 Dbg%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:bg:official%26 hs%3DV5N%26sa%3DN%26um%3D1
ETALBOND
Композитни алуминиеви панели от ETALBOND с дебелина 4 мм с цвят по RAL. Състоят се от специален нетоксичен пълнител, разположен между алуминиеви листа. Благодарение на тях, независимо от малкото тегло, панелите ETALBOND не се деформират и са устойчиви на силен вятър. Притежават добри изолационни качества. Тези качества се подобряват като върху вече поставената скара се поставя топлоизолация, която се затваря в последствие с предварително проектираните панели. ETALBOND може да се използва в температурните граници от -50°С до +80°С.
Само ми трябват размерити и даже и цена мога да кажа. :)
:)))...с еталбонд ще ти е доста солено моето момче кв.метър е към 140лв......натам сам си смятай...:roll:
...а и няма да върши такава работа.....ще погледна в мъзето, май имам некви парчета....а от там нататък ти си твори....за мен са пълни глупости....
Аз имам такава кора отдолу.... всичките плямпате глупости.... кората стига до задните врати почти.... картера е открит...
mimouzunov
18-02-2010, 12:02
Аз имам такава кора отдолу.... всичките плямпате глупости.... кората стига до задните врати почти.... картера е открит...
Я погледни 8 клапанова 155-ца преди Ти да почнеш да пишеш глупости!!!!Аз не се сещам за нито една която да има такава кора ,а съм заглеждал в поне 15 коли!!!
Я погледни 8 клапанова 155-ца преди Ти да почнеш да пишеш глупости!!!!Аз не се сещам за нито една която да има такава кора ,а съм заглеждал в поне 15 коли!!!
Това, че Ти си заглеждал поне 15 коли е критерии значи... :clap: :respect:
Това, че Ти си заглеждал поне 15 коли е критерии значи... :clap: :respect:
Мимо ги усеща нещата.
За него или добро или НИЩО.:chair:
Мимо ги усеща нещата.
За него или добро или НИЩО.:chair:
то за мъръвците тая приказка важи бре :asthanos: закопа го човечеца сега...
иначе преди да се случи случка на форума бах качвал и снимки даже,ако някой иска да търси... не ми се спори с професионалисти като вас....:-D
ALFA CORSE
18-02-2010, 20:06
Дали има колеги с повече познания и опит, които да могат да вземат размери от кората и евентуално да си търсим изработка от някаква тъничка ламаринка или нещо такова:):) Аз също съм готов да ударя едно рамо с превоз, обикаляния и т.н.??!?
Имам такава кора, в момента не е на колата, така че ако искате някакви размери и подробни снимки сега е момента :)
Ами аз като чета май ме отказах колеги:) Пък и нали съм скръндза и зимата си отиде.....Все пак мога да помогна:) Някой колега ако иска:)
Колеги за тези който се интересуват мога да ги зарадва от къде да си закупят метална скара , но незнам дали цената от 293,30 лв.ще ги зарадва ,незнам дали си струва парите ?. Но които иска мястото е http://http://www.prospeed.bg/bg/product/4479
Надявам се с тази информация да съм полезен.
don_pepone
01-03-2010, 18:29
а аз се чуда дали на шестаците щее същата като на четири цилиндровите,и по-точно е под въпрос мястото на картера дали е еднакво
малко безмислено ми се струва честно казано метална кора тва ще се откачи моментално а на еталбонда печатам реклами:)
по добре някакъв ролбар да се сложи на подходящо място и като гледам при шестака има май такова (поне при мене ама нямам клима и незнам къде седи компресора)
обаче пък аз нямам проблем с отпред а отзад:-|
don_pepone
08-03-2010, 20:17
:) компресора седи на майната си отдолу откъм ангренажа. аз също поразглеждах отдолу моята и се чудя кво да измисля,след като никой не каза дали имат разлики отдолната страна 155-ците инесмея да си заръчам да ми носят кора от германия или италия ( втора ръка разбирасе)
:) компресора седи на майната си отдолу откъм ангренажа. аз също поразглеждах отдолу моята и се чудя кво да измисля,след като никой не каза дали имат разлики отдолната страна 155-ците инесмея да си заръчам да ми носят кора от германия или италия ( втора ръка разбирасе)
Почти съм сигурен че ще се продаде почти веднага.... ;-)
Тази кора не пречи на охлаждането на двигателя и прилежащите му агрегати и прочие. Обдухването обикновено става през отворите в предната броня и маската, минава под и покрай двигателя и излиза изпод автомобила. Ако сте забелязали, някои спортни автомобили (повечето пистови) са с допълнителни престилки отпред, които стигат почти до земята. По този начин не се позволява на насрещнопостъпващия въздух да влиза под автомобила и така налягане под автомобила пада, следствие на което пък се увеличава притискащата сила.
Та моето мнение е, че тази кора не пречи на охлаждането...
голямата риба
12-03-2010, 22:02
Кора за защита на двигателя имат само 16 клапановите двигатели.
Наличието и технологично необходимо, иначе много бързо заминава алтернатора.
При 16 клапановите агрегати сякаш и картера стои малко по-ниско, спрямо този на 8 клапановите. Дали и това не е предпоставка за наличието на кора под двигателя?
Иначе моето мнение е, че една такава кора не би навредила с нищо ако се сложи и на 8 кл. двигател, стига да има нещо, което може да се пригоди и да пасне.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.