View Full Version : Проблема е голям
Rado_Kesera
26-06-2007, 23:00
колеги помогнете! Искам да попитам колко градоса е чертата след 80 на водата защото стига до нея и я подминава малко. Има антифриз перките работят. и годато колата качи тези градоси ми гасне и оборотите са 500 а не 900. Кажете мнения. Верно че жегите са големи но не би трябвало да вдига повече от 90 нали?
провери в търсачката има много теми по въпроса :wink:
прав си 4е жегите са адски , а това си оказва влияние
обаче ако и сутрин когато е студено пак държи висока температура отивай в сервиз
Rado_Kesera
27-06-2007, 15:06
чудно ми е защо губи обороти и гасне когато е топла! това не е нормално! А иначе я пробвах снощи в 3 сутринта карах я с 100-150 и си стоеше на 80гр.
Значи аз имах такъв проблем - като загрееше и направо гаснеше и се оказа датчик на коляновия вал. Ама моето е 1.4 TS а ти си boxer
За оборотите си мисля, че в момента в който се включват перките оборитите се променят осезаемо, поне при мен е така. Падат с малко, но не гасне, при теб явно проблема е по-сериозен. Иначе с такава скорост, и да искаш трудно ще загрее до толкова. При мен 100 градуса за нищо ги няма.
Мойта не подминава 100, стои малко по-ниско.
Сигурно не ти бачка първа степен на перките и включва направо втора.
За оборотите нямам идея :roll:
Като дойде време да си сменяте ремъците, сменяйте профилактично и водна помпа. Едната от вероятностите е проблемът да е в нея.
WhitePower
27-06-2007, 23:32
Мойта не подминава 100, стои малко по-ниско.
Сигурно не ти бачка първа степен на перките и включва направо втора.
За оборотите нямам идея :roll:
и според мене е така
клемите на реостата са нагорели и за тва вдига до 100С
а за водната помпа за колегата по долу нещо не виждам смиъл да сменяш водна без причина
При мен се оказа водната помпа! Спукана беше пластмасовата турбинка. Някой път работи,друг път превърта. Чудо беше докато разберем от какво загрява. Сега е с нова с метална турбина и не качва повече от 90 градуса. Нагоре из Витиня със 130 на 5-та и включен климатик-нема ядове. Кофти,че е много разглабяне да се стигне до там,но трябва да се види.
Rado_Kesera
28-06-2007, 09:24
добре за загряването добре ще я сменя тази водна помпа но защо гасне.
Като дойде време да си сменяте ремъците, сменяйте профилактично и водна помпа. Едната от вероятностите е проблемът да е в нея.
Тва е истината :wink: :wink:
Sergey_gigov
30-06-2007, 11:37
а някога да си чистил охладителната система ?
Rado_Kesera
30-06-2007, 13:15
ще кажете ли някаква примерна цена на водна помпа.
Rado_Kesera
30-06-2007, 13:19
видях че нео има въздухопроводи на предните калници те спомагат ли за охлаждането на колата или са повече кич.
Пич, в темата са споменати няколко неща от които може да ти държи колата по висока температура.
Сега ти трябва една качествена диагностика, защото проблема може да се окаже в нещо друго.
Без диагностиката рискуваш да смениш излишни части и проблемът пак да е на лице.
Решетки по калниците няма да ти подобрят охлаждането на двигателя.
Успех с откриването на проблема.
Какви са тези решетки по калниците?
Пълни глупости.Да не караш запорожец с въздушно охлаждане?? :lol:
Какви са тези решетки по калниците?
Пълни глупости.Да не караш запорожец с въздушно охлаждане?? :lol:
Ееее, при ne0 трее да са за "cold air intake", не за охлаждане
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.