Log in

View Full Version : Проблема е голям



Rado_Kesera
26-06-2007, 23:00
колеги помогнете! Искам да попитам колко градоса е чертата след 80 на водата защото стига до нея и я подминава малко. Има антифриз перките работят. и годато колата качи тези градоси ми гасне и оборотите са 500 а не 900. Кажете мнения. Верно че жегите са големи но не би трябвало да вдига повече от 90 нали?

reptli
26-06-2007, 23:02
провери в търсачката има много теми по въпроса :wink:

SFINKS
27-06-2007, 14:11
прав си 4е жегите са адски , а това си оказва влияние
обаче ако и сутрин когато е студено пак държи висока температура отивай в сервиз

Rado_Kesera
27-06-2007, 15:06
чудно ми е защо губи обороти и гасне когато е топла! това не е нормално! А иначе я пробвах снощи в 3 сутринта карах я с 100-150 и си стоеше на 80гр.

Kamen
27-06-2007, 15:20
Значи аз имах такъв проблем - като загрееше и направо гаснеше и се оказа датчик на коляновия вал. Ама моето е 1.4 TS а ти си boxer

JAMAL
27-06-2007, 15:23
За оборотите си мисля, че в момента в който се включват перките оборитите се променят осезаемо, поне при мен е така. Падат с малко, но не гасне, при теб явно проблема е по-сериозен. Иначе с такава скорост, и да искаш трудно ще загрее до толкова. При мен 100 градуса за нищо ги няма.

tonov
27-06-2007, 17:44
Мойта не подминава 100, стои малко по-ниско.
Сигурно не ти бачка първа степен на перките и включва направо втора.
За оборотите нямам идея :roll:

stelt
27-06-2007, 21:10
Като дойде време да си сменяте ремъците, сменяйте профилактично и водна помпа. Едната от вероятностите е проблемът да е в нея.

WhitePower
27-06-2007, 23:32
Мойта не подминава 100, стои малко по-ниско.
Сигурно не ти бачка първа степен на перките и включва направо втора.
За оборотите нямам идея :roll:

и според мене е така
клемите на реостата са нагорели и за тва вдига до 100С

а за водната помпа за колегата по долу нещо не виждам смиъл да сменяш водна без причина

BaiJedi
28-06-2007, 00:24
При мен се оказа водната помпа! Спукана беше пластмасовата турбинка. Някой път работи,друг път превърта. Чудо беше докато разберем от какво загрява. Сега е с нова с метална турбина и не качва повече от 90 градуса. Нагоре из Витиня със 130 на 5-та и включен климатик-нема ядове. Кофти,че е много разглабяне да се стигне до там,но трябва да се види.

Rado_Kesera
28-06-2007, 09:24
добре за загряването добре ще я сменя тази водна помпа но защо гасне.

Mury
28-06-2007, 15:07
Като дойде време да си сменяте ремъците, сменяйте профилактично и водна помпа. Едната от вероятностите е проблемът да е в нея.

Тва е истината :wink: :wink:

Sergey_gigov
30-06-2007, 11:37
а някога да си чистил охладителната система ?

Rado_Kesera
30-06-2007, 13:15
ще кажете ли някаква примерна цена на водна помпа.

Rado_Kesera
30-06-2007, 13:19
видях че нео има въздухопроводи на предните калници те спомагат ли за охлаждането на колата или са повече кич.

stelt
01-07-2007, 03:01
Пич, в темата са споменати няколко неща от които може да ти държи колата по висока температура.
Сега ти трябва една качествена диагностика, защото проблема може да се окаже в нещо друго.
Без диагностиката рискуваш да смениш излишни части и проблемът пак да е на лице.
Решетки по калниците няма да ти подобрят охлаждането на двигателя.
Успех с откриването на проблема.

Слав
01-07-2007, 13:21
Какви са тези решетки по калниците?
Пълни глупости.Да не караш запорожец с въздушно охлаждане?? :lol:

tonov
01-07-2007, 14:33
Какви са тези решетки по калниците?
Пълни глупости.Да не караш запорожец с въздушно охлаждане?? :lol:

Ееее, при ne0 трее да са за "cold air intake", не за охлаждане