PDA

View Full Version : Хидравлика-маневреност!



alfatras
15-07-2007, 12:42
Здравейте колеги :D .Iмам едно питане към колегите със 146 1.9JTD а и не само-значи незнам дали си внушавам,но имам чувството,че въртенето на волана не е до крайно дясно и крайно ляво положение(или по точно въртенето на гумите).Тази тъмна мисъл ме обсеби след като исках да направя обратен завой но хода на волана свърши :shock: та трябваше с 2 маневри да го направя,което ме озадачи?!Хидравликата ми е ок(върти се с 2 пръста),без никакви ядове отива в крайно дясно и ляво,но все едно е по къса кормилната рейка :D -незнам може и да си внушавам,затова и питам тук колегите с същия автомобил как е при тях.Благодаря предварително за отговорите :wink:

J_I_V_K_O
15-07-2007, 13:25
da ti kaja i na men mi napravi vpe4atlenie imam 145 1.4 boxer i zavivaneto v kraino lqvo i kraino dqsno mi se struva nedostata4no... nz moje da si e osobennost ana alfetata :?: :!:

alfatras
15-07-2007, 13:36
Ами преди карах 145ца и нямах проблеми с това?Незнам кво става?!
П.С-Колега J_I_V_K_O пиши на кирилица,че латиницата не се харесва тук :wink:

J_I_V_K_O
15-07-2007, 13:39
опс съжелявам... :roll: незнам при мен не е проблем преди тожа съм карал само "французи" и като 4ели завиваха повечко :) иначе хидравликата е много мека

alfatras
15-07-2007, 14:16
Найстина е мека,но доколко е маневрена ?

Chimev
15-07-2007, 15:38
Май си е нормално. И мойта е същата. Обратните завои са задачка с повишена трудност :)

Pharrell
15-07-2007, 18:54
Да ве много е шибано това. Едно излизане като са ме запушили ми коства 2-3 маневри. И обратните завои са си спек. Ама ко да прайш. :lol: :lol: :Tease:

rtfm
15-07-2007, 19:09
И на мен ми се струва че е доста неманеврена колата.Колкото до обратните завои ръчната помага много :twisted: .

alfatras
15-07-2007, 20:14
И на мен ми се струва че е доста неманеврена колата.Колкото до обратните завои ръчната помага много :twisted: .
Пак си ги обичаме квито и да са :D А това с ръчната :roll: :D

trustworthy
15-07-2007, 20:20
както беше казал един от нашите видни съфорумници когато споделих моите първи впечатления за маневреността на колата: 'това е един от най-неманеврените автомобили' :) И си е така. Няма значение ТД, ЖТД, ТС или боксер, все си е маневрен като тир с ремарке

Аз усещам най-силно този недостатък, когато трябва бързо да се изнеса при обратен завой на кръстовище. Помня как ме гледаха веднъж едни пешеходци, когато застъпах леко бордюра пред тях :)

Друга 'приятна' изненада на 146-ците е презавиването, ма кво да се прави :roll:

kalata8
15-07-2007, 20:40
моята даже на дясно завива с четвърт оборот повече

JORDI
15-07-2007, 20:51
Алфите са така, слабо маневрени! По-добре една маневра повече, отколкото смяна на карета и то с по-калпави! От личен опит го знам,така че не плачете-болката не е голяма :!:


моята даже на дясно завива с четвърт оборот повече
А за твоята се налага да отидеш да ти регулират преден мост и задължително да се развие и извади волана от шлиците,специалиста да ти намери средното положение на рейката и там да фиксира волана и после стенда да оправи настройките на предницата :!:

trustworthy
15-07-2007, 21:01
Алфите са така, слабо маневрени! По-добре една маневра повече, отколкото смяна на карета и то с по-калпави! От личен опит го знам,така че не плачете-болката не е голяма :!:...

Проблемът е там, че не е само една маневрата, но поне това за каретата е успокоение :) по лични наблюдения 146-цата е около 2 пъти по-неманеврена от деу ланос, дето е лоу-бъджет клозет, но... :?

ne0
15-07-2007, 21:13
Алфите са така, слабо маневрени! По-добре една маневра повече, отколкото смяна на карета и то с по-калпави! От личен опит го знам,така че не плачете-болката не е голяма :!:...

Проблемът е там, че не е само една маневрата, но поне това за каретата е успокоение :) по лични наблюдения 146-цата е около 2 пъти по-неманеврена от деу ланос, дето е лоу-бъджет клозет, но... :?


сега разбрах що си нещастен..... караш дизел и ланос.....

J_I_V_K_O
15-07-2007, 21:29
оо зна4и наистина са като валяци :) проблема е при вси4ки но както каза един колега по-горе нека да е така за да не се сменят често карета... а и нали имаме хидравлика :lol:

trustworthy
15-07-2007, 21:39
... а и нали имаме хидравлика :lol:

То без хидравлика си направо за колесар :) Аз наскоро пробвах да врътна на мойта волана на загасен двигател...с тея 205 ширина е простооо...в момента го дават по БТВ филма с Том Круз :)

J_I_V_K_O
15-07-2007, 21:49
е ти наистина, си като валяк... и сигорно ти подрусва ако са най-много на 50 :?:

Naso
15-07-2007, 22:10
Незнам за ТД, ама хода на волана на боксерите е с половин оборот повече от на ТС/ДжейТД .

J_I_V_K_O
15-07-2007, 22:19
което би трябвало да ги прави по маневрени, "може би" но наистина при обратен завои ти трябват три ленти от пътя SUX... :twisted:

Naso
15-07-2007, 23:32
Надали са по маневрени. По-скоро ТС има по-директно управление....

J_I_V_K_O
15-07-2007, 23:34
може и да си прав това може да се докаже само по един на4ин TETS DRIVE тъкмо ще сме просветени... :idea:

Kamen
16-07-2007, 08:47
Нез колеги ама аз на нормален път еднопосочен с 2 плътна като карам в едната посока в няй-лявото плътно спокойно мог ад анаправя обратен завой в другото. Аз не се оплаквам от маневреност на автомобила.

trustworthy
16-07-2007, 11:11
е ти наистина, си като валяк... и сигорно ти подрусва ако са най-много на 50 :?:

Подрусва, ама се свиква. На 205/50/15 съм. разлика спрямо 195/55/15 не забелязах така или иначе...то поне стабилността да беше се подобрила драстично...

А що се отнася до по-маневрения боксер, то според мен си трябва почти цял оборот повече за ТС и ЖТД, че да стане що годе нормално завиването :?

J_I_V_K_O
16-07-2007, 14:16
нормално е да подрусва моите са 185/60/14 ам джантите са мн хубави BBS-ки

Chimev
16-07-2007, 14:24
Аз какво да кажа с мойте 205/45/16 и спортно окачване... :lol:

nikola_n
16-07-2007, 17:03
Аз какво да кажа с мойте 205/45/16 и спортно окачване... :lol:
Сигурно често ходиш да ти оправят пломбите :lol:

Chimev
16-07-2007, 18:24
Превенция срещу камъни в бъбреците :lol:

stelt
16-07-2007, 21:58
което би трябвало да ги прави по маневрени, "може би" но наистина при обратен завои ти трябват три ленти от пътя SUX... :twisted:

Повечето обороти не са критерий за по голяма маневреност. :roll:

J_I_V_K_O
16-07-2007, 22:14
и ти си прав ам няма кои да се замисля :wallbash:

Mury
17-07-2007, 10:45
Надали са по маневрени. По-скоро ТС има по-директно управление....

Направо си е така да ви кажа :twisted: аз поне го знам от личен опит все пак от боксер се качих на ТС :twisted: :twisted:

reptli
17-07-2007, 15:32
Нез колеги ама аз на нормален път еднопосочен с 2 плътна като карам в едната посока в няй-лявото плътно спокойно мог ад анаправя обратен завой в другото. Аз не се оплаквам от маневреност на автомобила.

:yes:

все пак е спредно предаване :idea:

charmario
18-07-2007, 18:10
Наистина като цяло колиците ни са слабо маневрени, но като взех моята беше супер зле в това отношение - смених кормилни накрайници лев и десен и сега е два пъти по-добре, така че може и в това да е проблема.

stelt
18-07-2007, 23:01
Наистина като цяло колиците ни са слабо маневрени, но като взех моята беше супер зле в това отношение - смених кормилни накрайници лев и десен и сега е два пъти по-добре, така че може и в това да е проблема.

:calc:

charmario
18-07-2007, 23:42
Наистина като цяло колиците ни са слабо маневрени, но като взех моята беше супер зле в това отношение - смених кормилни накрайници лев и десен и сега е два пъти по-добре, така че може и в това да е проблема.

:calc:

:gruebel: ..... :idea2: - 3?

stelt
19-07-2007, 00:12
Тук не можах да схвана връзката между накрайниците и маневреността. :wink:

charmario
19-07-2007, 09:07
Тук не можах да схвана връзката между накрайниците и маневреността. :wink:

След като ги смених волана ми имаше половин оборот повече във всяка посока и обратния завой стана бая по-лесно начинание.

ivo_red
06-08-2007, 19:36
11м е радиуса на завиване ан 146 ти, а на боксерите е 10,2 м според книжката... :roll: