PDA

View Full Version : не иска да запали



Христо_Сираков
18-07-2007, 23:26
колеги днес какво ми се слу4и изгасих колата и след 5 мин. тръгвам да паля саамо ми светнаха лампите по таблото и изгаснаха все едно че няма акумолатор а сд-то ми премигваше като космически кораб та прегледах бушоните(всички здрави) и откачих акумолатота и пак го закачих и тоците доидоха но проблема е като дам на контакт ми светят постоянно лампите за кода на ключаи на инжекциона ама аз се пробвам да запаля ама стартера си върти и не пали.Даваите савети какво да правя.Мерси предварително

charmario
18-07-2007, 23:38
Според мен имобилайзера ти се бъзика с тебе. Сигурен ли си, че не ти е паднал акумулатора? Ако има ток в таблото, не означава, че има достатъчно, за да запалиш.

Христо_Сираков
18-07-2007, 23:56
Според мен имобилайзера ти се бъзика с тебе. Сигурен ли си, че не ти е паднал акумулатора? Ако има ток в таблото, не означава, че има достатъчно, за да запалиш.току що се връщам от колата поне я пребрах пред блока какво стана :отивам аз при нея и и закачам акумолатора (че ми казаха да го откача за малко(да чистел грешките :dunno: )) та закачам си аз акумолатора и я пробвам с фалшивия клуч, да ама не пали (а е палила с него) и пак си пробвам с неиния си и пак като врътнах с него пак загуби тоците и аз пак на ново откачам акумолатора и този път въртя с неиния си ключ и взе та запали и така я пребрах и като спрях я огасих и викам 4акаи да я пробвам пак дали ще запали ама нестана пак загуби тоците и я зарязах че ме изнерви. И сега незнам на какво се дължи това дали е на имобилаизер или на какво казваите какво да правя

charmario
19-07-2007, 08:57
Според мен имобилайзера ти се бъзика с тебе. Сигурен ли си, че не ти е паднал акумулатора? Ако има ток в таблото, не означава, че има достатъчно, за да запалиш.току що се връщам от колата поне я пребрах пред блока какво стана :отивам аз при нея и и закачам акумолатора (че ми казаха да го откача за малко(да чистел грешките :dunno: )) та закачам си аз акумолатора и я пробвам с фалшивия клуч, да ама не пали (а е палила с него) и пак си пробвам с неиния си и пак като врътнах с него пак загуби тоците и аз пак на ново откачам акумолатора и този път въртя с неиния си ключ и взе та запали и така я пребрах и като спрях я огасих и викам 4акаи да я пробвам пак дали ще запали ама нестана пак загуби тоците и я зарязах че ме изнерви. И сега незнам на какво се дължи това дали е на имобилаизер или на какво казваите какво да правя

Ми според мен ти е паднал акумулатора. Не е трябвало да я гасиш, а да я поръчкаш малко да зареди. Ако успееш пак да запалиш - остави я да работи на високи обороти поне час или давай ръчка из града. Ако си намериш зарядно за акумулатори също става. Общо взето един акумулатор паднал ли е веднъж отива на към доизживяване, ама може и още хляб да има. Ако не успее да завърти, вземи ток от някой - кабеляци има навсякъде (даже и в магазините за левче, макар че са малко ташак работа, ама стават; пет лева май бяха или нещо такова).

Христо_Сираков
19-07-2007, 14:27
Според мен имобилайзера ти се бъзика с тебе. Сигурен ли си, че не ти е паднал акумулатора? Ако има ток в таблото, не означава, че има достатъчно, за да запалиш.току що се връщам от колата поне я пребрах пред блока какво стана :отивам аз при нея и и закачам акумолатора (че ми казаха да го откача за малко(да чистел грешките :dunno: )) та закачам си аз акумолатора и я пробвам с фалшивия клуч, да ама не пали (а е палила с него) и пак си пробвам с неиния си и пак като врътнах с него пак загуби тоците и аз пак на ново откачам акумолатора и този път въртя с неиния си ключ и взе та запали и така я пребрах и като спрях я огасих и викам 4акаи да я пробвам пак дали ще запали ама нестана пак загуби тоците и я зарязах че ме изнерви. И сега незнам на какво се дължи това дали е на имобилаизер или на какво казваите какво да правя

Ми според мен ти е паднал акумулатора. Не е трябвало да я гасиш, а да я поръчкаш малко да зареди. Ако успееш пак да запалиш - остави я да работи на високи обороти поне час или давай ръчка из града. Ако си намериш зарядно за акумулатори също става. Общо взето един акумулатор паднал ли е веднъж отива на към доизживяване, ама може и още хляб да има. Ако не успее да завърти, вземи ток от някой - кабеляци има навсякъде (даже и в магазините за левче, макар че са малко ташак работа, ама стават; пет лева май бяха или нещо такова).проблема не е от акумолатора днес си запали без проблем струва ми се че е натрупала грешки или е било нещо по клемите сега си пали без проблем

Христо_Сираков
30-07-2007, 23:19
колеги днес пак същия номер искам да попитам дали може да се дължи на това че я карам само с червения ключ(така купих колата) грешки няма карах я да я проверят

ivo_red
31-07-2007, 01:37
Гасне ли ти лампичката "key code" или остава да свети?

Crusader
31-07-2007, 08:16
Виж сега, според мен проблема наистина ти е в акумулатора, а и как така я караш с "фалшив" ключ /тва не го разбрах/ да не би да казваш че пали с ключ без чип? :shock: ако е така, значи е имало вмешателство в имобилайзера /компа/ а от там работата е доста мътна.
Ако си правил ключ с чип /допълнително/ то тогава не би трябвало да ти е проблем, то той е идентичен с оригинала от който е откопиран /ако не е правен напълно нов/ Имай в предвид че трябва да палиш именно с червения ключ - той е за ежедневна употреба /а кафявия е мастър - тоест служи за обучение на компа на нови ключове/
Почисти добре клемите на каумулатора /знаеш как се прави - нали првиш ПТО :wink: / а после с технически вазелин, направи един разрядно заряден цикъл на акумулатора /и тва знаеш как става - ако не питай вашият акумулаторчик :wink: /
После си рестартирай компа на колата /оставяш я 15 мин без акумулатор/ и пали само с червения ключ, а след това пиши пак какво е станало.
Успех колега!

Христо_Сираков
31-07-2007, 18:00
Виж сега, според мен проблема наистина ти е в акумулатора, а и как така я караш с "фалшив" ключ /тва не го разбрах/ да не би да казваш че пали с ключ без чип? :shock: ако е така, значи е имало вмешателство в имобилайзера /компа/ а от там работата е доста мътна.
Ако си правил ключ с чип /допълнително/ то тогава не би трябвало да ти е проблем, то той е идентичен с оригинала от който е откопиран /ако не е правен напълно нов/ Имай в предвид че трябва да палиш именно с червения ключ - той е за ежедневна употреба /а кафявия е мастър - тоест служи за обучение на компа на нови ключове/
Почисти добре клемите на каумулатора /знаеш как се прави - нали првиш ПТО :wink: / а после с технически вазелин, направи един разрядно заряден цикъл на акумулатора /и тва знаеш как става - ако не питай вашият акумулаторчик :wink: /
После си рестартирай компа на колата /оставяш я 15 мин без акумулатор/ и пали само с червения ключ, а след това пиши пак какво е станало.
Успех колега!ами преди съм пробвал с този ключ които няма чип в него и запаки сега пробвах и не става ще пробвам и това с акумолатора и ще пиша какво е станало