View Full Version : Дебитомер, моторчето за празен ход или и двете???
victorstanolov
20-07-2007, 16:19
Здравейте колеги, имам следния проблем - след изключване от скорост оборотите на двигателя си спадат нормално до около 1000 и след това рязко спадат, двигателя почти загасва, след което оборотите се вдигат до около 1200-1300 и пак по същия начин. Това го прави 2-3 пъти и успокоява оборотите на празен ход.
При потегляне, двигателя понякога (най-вече когато не е достигната температура на течността около 70 градуса) леко глъхне и след това поема.
Свещите са сменени. Разхода на гориво си е нормален- към 11л/100км.
Като начало изчисти моторчето на празния ход - има много теми по въпроса - най-вероятно е в него проблема, пък и лесно се чисти.
И като проблема продължава, сменяш филтри, чистиш грешки от компа, и почваш да свикваш с проблема, че май няма кой да ти каже , кой датчик е прецакан.
cvetelin
20-07-2007, 17:03
и моите играеха така. най вече като загрее държеше само високи обороти над 1200 до 1400 ... смених си моторчето за празния ход и нещата заспаха... всичко си е наред вече...
пробвай първо там...
Интересно ми е това дали важи и при работа на двигателя на газ - понякога когато съм на газ имам абсолютно същия проблем. На бензин нямам.
Интересно.....
Novachev
25-07-2007, 08:54
Колега мисля че на твоя мотор моторчето за празния ход и TPS СА едно цяло и е малко скъпо около 350 нещо такова
Аз пък мисля че му е отделно. Несъм много сигурен. Ако не е с пластмасовия капак двигателя моторчето е отделно.
Ако екуто е в/у дросела значи е едно цяло:
Ако екуто е в/у дросела значи е едно цяло:
т.е. това е мотора с пластмасовия капак :wink: :roll:
Ако екуто е в/у дросела значи е едно цяло:
т.е. това е мотора с пластмасовия капак :wink: :roll:
Може и така да се каже въпреки , че капаци(декоративния ако имаш предвид) се сменят и подменят. Вида на инжекциона е интересен :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.