View Full Version : H E L P !!! - РАДИАТОР ЗА КЛИМАТРОНИКА
МОЖЕ ЛИ НА МЕН ДА СЕ СЛУчИ...
точно бях тръгнал за море , и ....
Търся спешно рад. или кондензатор,кое е по правилно? за климатроника който се намира най отпред ,непосредствено зад бронята-откадето е и проблема.
:twisted: Някога, някой,някъде я е подпирал отпред и се допира радиатора в един от болтовете който държат бронята и се е протъркал , и ми истича фреонааааааа.....
в един сервиз ми искат 360 лв. за всичко: смяна ,работа и допълване...
МОЛЯ ЗА КОМЕНТАРИ И ЕВЕНТУАЛНА ПОМОЩ......
Ами братче ти си знаеш, моргите за радиатор и после другото е труд, който според мойто некомпетно мнение е около 150-180лв с фреона. Но това си е само мое мнение... Сега и аз да питам нещо :), колеги, коя е ниската и коя високата степен на перката? Значи на мойта кагато е само на климатроник върти на по-високи обороти, когато го изключа и почне да си включва и изключва там на 90-95градуса оборотите й са по слаби. Това ли е нормалният режим или някой разбирач е разменил първа и втора степен т.е. по-ниски и по-високи обороти и въобще възможно ли е да се разменят и от къде се оправя това нещо ако е омотано?
Радиатор се заварява!Отиди в сервиз за климатици и ще го опрявят.
Dodo 155
28-07-2007, 23:19
Радиатор се заварява!Отиди в сервиз за климатици и ще го опрявят.
Така е, но има разни сплави, които не могат да се заваряват :wink:
Също така зависи колко е спукан и къде :idea:
и аз чух за заваряване.. Спукан е точно отпред - някоя от тръбичките, но май ще пътувам без климатик...
мерси за коментарите и ако знаете читав сервиз моля напишете го!
УСПЕХ НА ВСИчКИ , И АЙДЕ НА МОРЕ :lol:
Ами братче ти си знаеш, моргите за радиатор и после другото е труд, който според мойто некомпетно мнение е около 150-180лв с фреона. Но това си е само мое мнение... Сега и аз да питам нещо :), колеги, коя е ниската и коя високата степен на перката? Значи на мойта кагато е само на климатроник върти на по-високи обороти, когато го изключа и почне да си включва и изключва там на 90-95градуса оборотите й са по слаби. Това ли е нормалният режим или някой разбирач е разменил първа и втора степен т.е. по-ниски и по-високи обороти и въобще възможно ли е да се разменят и от къде се оправя това нещо ако е омотано?
Аз мисля, че 50-60лв за зареждане на системата с фреон и 30-35лв за труда по свалянето и качването на радиатора... и може би едно 10-15лв за запояването/заваряването на радиатора са едни много реалистични цени.
А що се отнася до скоростите на перката, при включването на климатика се включва първа степен на перката, след около 10-15 сек се включва и втората степен на перката, независимо от температурата на водата/антифриза.
При работа на двигателя без включен климатик, при достигане на 92 градуса се включва първа степен на перката. Ако за следващите 10-15сек температурата не падне до 90 гр, се включва втората степен на перката.
Ако искаш да не се занимаваш вечно купи си нов радиатор !
Не се знае как ще го заварят, колко ще издържи и дали щом е тръгнал веднъж да се пука няма да се пукне утре пак на друго място.
Една равносметка ,два пъти ако се наложи да го сваляш за да го кърпиш ще ти излезне колкото един нов радиатор !
Моя ми излезе 200лв с работата от ТиН, но с отстъпка!
здравейте, поздрави от морето...
той/радиатора/ не се е спукал сам- някъв болт от бронята/която е подала/ го е спукал.
като оправя болта и залепя радиатора :firstprize: , допълваме и :biker:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.