PDA

View Full Version : Вече дизел и в WTCC...



KGB
28-07-2007, 22:28
Сеат пуснаха и първата дизелова кола в Световния Шампионат за Туристически Автомобили.

Като за примиерно състазание до сега единия от двата ТДИ на Сеат е 6ти на Квалификацията.

Утре ще бъде и първото състезание на дизелова кола в WTCC

Naso
29-07-2007, 00:39
Тия от ВАГ такъв дизелов комплекс ги тресе, чееееее..... Те затова участват само на такива нискобюджетни мероприятия :)

stenli
29-07-2007, 12:35
И повечко маховици да си нагласят ако са като на сериините им дизели не могат ги събра по пътя. :twisted:

sa6o_roman
17-08-2007, 01:01
Тия от ВАГ такъв дизелов комплекс ги тресе, чееееее..... Те затова участват само на такива нискобюджетни мероприятия :)

sorry пи4 ама LeMans нискобиуджетни ли са ? Ауди Р8?
интересно 6те е ако вкарат дизеларки в ВРЦ

sa6o_roman
17-08-2007, 01:01
Тия от ВАГ такъв дизелов комплекс ги тресе, чееееее..... Те затова участват само на такива нискобюджетни мероприятия :)

sorry пи4 ама LeMans нискобиуджетни ли са ? Ауди Р8?
интересно 6те е ако вкарат дизеларки в ВРЦ

sa6o_roman
17-08-2007, 01:01
Тия от ВАГ такъв дизелов комплекс ги тресе, чееееее..... Те затова участват само на такива нискобюджетни мероприятия :)

sorry пи4 ама LeMans нискобиуджетни ли са ? Ауди Р8?
интересно 6те е ако вкарат дизеларки в ВРЦ

sa6o_roman
17-08-2007, 01:01
Тия от ВАГ такъв дизелов комплекс ги тресе, чееееее..... Те затова участват само на такива нискобюджетни мероприятия :)

sorry пи4 ама LeMans нискобиуджетни ли са ? Ауди Р8?
интересно 6те е ако вкарат дизеларки в ВРЦ

mladej_it
19-08-2007, 02:16
Незнам за ЛеМанс ,но определено за дизел място няма в WTCC и WRC поне според мен ! Това вече ще е извратено ! Сажелявам и аз карам дизел ,но по добре да направят отделни састезания за дизели и алтернативни горива отколкото да си правят оглушки в тези шампионати!!! Сагласен сам да има повече марки и модели но горивото трябва да е стандарт за всички!!! А и след автомобили като Спидстара на Опел, БМВ и аз нензмам кое беше вече(с ваглерод варвеше там) и тем подобни какво може да се покаже още Фауве-то с 1 литар нафта 100 км: Благодаря мерси -НЕ нито сме 70-те и 80-те да се хвалиме с кутрро и турбо нито сме 90-те да се хвалим с ДТМ на всички е ясно ,че кадето стъпят италянци серьозно със непоклатими спонсори стават чудеса ,а примерите са безброй........
И в завършек историята продалжава.....

mladej_it
19-08-2007, 02:16
Незнам за ЛеМанс ,но определено за дизел място няма в WTCC и WRC поне според мен ! Това вече ще е извратено ! Сажелявам и аз карам дизел ,но по добре да направят отделни састезания за дизели и алтернативни горива отколкото да си правят оглушки в тези шампионати!!! Сагласен сам да има повече марки и модели но горивото трябва да е стандарт за всички!!! А и след автомобили като Спидстара на Опел, БМВ и аз нензмам кое беше вече(с ваглерод варвеше там) и тем подобни какво може да се покаже още Фауве-то с 1 литар нафта 100 км: Благодаря мерси -НЕ нито сме 70-те и 80-те да се хвалиме с кутрро и турбо нито сме 90-те да се хвалим с ДТМ на всички е ясно ,че кадето стъпят италянци серьозно със непоклатими спонсори стават чудеса ,а примерите са безброй........
И в завършек историята продалжава.....

BatVas
19-08-2007, 22:08
Тия от ВАГ такъв дизелов комплекс ги тресе, чееееее..... Те затова участват само на такива нискобюджетни мероприятия :)

sorry пи4 ама LeMans нискобиуджетни ли са ? Ауди Р8?
интересно 6те е ако вкарат дизеларки в ВРЦ
ами в сравнение с Формула1 и ВРЦ си е нискобюджетно

BatVas
19-08-2007, 22:08
Тия от ВАГ такъв дизелов комплекс ги тресе, чееееее..... Те затова участват само на такива нискобюджетни мероприятия :)

sorry пи4 ама LeMans нискобиуджетни ли са ? Ауди Р8?
интересно 6те е ако вкарат дизеларки в ВРЦ
ами в сравнение с Формула1 и ВРЦ си е нискобюджетно

KGB
20-08-2007, 23:22
За Формула 1....от 2010-12години се обмисля вариант да преминат на биодизел.

KGB
20-08-2007, 23:22
За Формула 1....от 2010-12години се обмисля вариант да преминат на биодизел.

Naso
21-08-2007, 12:21
Хахахахаха ! След 2012 ще се гледа само по телевизията, щото нема такова обгазяване. Абе спрете се с тия препачнати мотори бе.... Факт 2.4 ДжТД на 156 - 230км/ч 2.0 Т.С. - 240км/ч - и 2та километража според мен лъжат еднакво :)


Да не говорим, че ако пуснат във ВТЦЦ 2 литра атмосферен дизел и за сейфти кар нема да стане ! Нещо май тоя дизел не е съвсем по спецификацията Супер 2000 ? Или там се мери с друг аршин... аман от подаяния !

Naso
21-08-2007, 12:21
Хахахахаха ! След 2012 ще се гледа само по телевизията, щото нема такова обгазяване. Абе спрете се с тия препачнати мотори бе.... Факт 2.4 ДжТД на 156 - 230км/ч 2.0 Т.С. - 240км/ч - и 2та километража според мен лъжат еднакво :)


Да не говорим, че ако пуснат във ВТЦЦ 2 литра атмосферен дизел и за сейфти кар нема да стане ! Нещо май тоя дизел не е съвсем по спецификацията Супер 2000 ? Или там се мери с друг аршин... аман от подаяния !

KGB
21-08-2007, 12:32
А на метан Насо дигат по 300км/ч.

Насо, нещата не са това което бяха...

KGB
21-08-2007, 12:32
А на метан Насо дигат по 300км/ч.

Насо, нещата не са това което бяха...

Naso
21-08-2007, 12:53
За метана Мим да каже :) Определено нещата не са такива, каквито бяха преди 20-30 години (нищо против дизела), но едва ли нещо може да измести добрия стар летлив и скъп бензин :) За какво няма дизелови самолети ?

Naso
21-08-2007, 12:53
За метана Мим да каже :) Определено нещата не са такива, каквито бяха преди 20-30 години (нищо против дизела), но едва ли нещо може да измести добрия стар летлив и скъп бензин :) За какво няма дизелови самолети ?

pinko
21-08-2007, 13:05
За метана Мим да каже :) Определено нещата не са такива, каквито бяха преди 20-30 години (нищо против дизела), но едва ли нещо може да измести добрия стар летлив и скъп бензин :) За какво няма дизелови самолети ?

Груба грешка.

В момента масово навлизат дизелови моторетки при самолетите, защото са много по-надеждни, около 2 пъти по-икономични и с около 3 до 4 пъти по-голям ресурс от бензиновите.

Справка - Diamond Aircraft Industries DA40 TDI


http://www.diamond-air.at/da40tdi0+M52087573ab0.html

http://www.diamond-air.at/da42_twin_sta ... 73ab0.html (http://www.diamond-air.at/da42_twin_star+M52087573ab0.html)

Голямо предимство на тези двигатели е че работят и с авиационен керосин, и с нафта, а не с безбожно скъпия авиационен бензин.

pinko
21-08-2007, 13:05
За метана Мим да каже :) Определено нещата не са такива, каквито бяха преди 20-30 години (нищо против дизела), но едва ли нещо може да измести добрия стар летлив и скъп бензин :) За какво няма дизелови самолети ?

Груба грешка.

В момента масово навлизат дизелови моторетки при самолетите, защото са много по-надеждни, около 2 пъти по-икономични и с около 3 до 4 пъти по-голям ресурс от бензиновите.

Справка - Diamond Aircraft Industries DA40 TDI


http://www.diamond-air.at/da40tdi0+M52087573ab0.html

http://www.diamond-air.at/da42_twin_sta ... 73ab0.html (http://www.diamond-air.at/da42_twin_star+M52087573ab0.html)

Голямо предимство на тези двигатели е че работят и с авиационен керосин, и с нафта, а не с безбожно скъпия авиационен бензин.

Naso
21-08-2007, 13:08
Говори ми за индустри стандард, а не за разни бутикови модели... то и водородни коли има :)

Naso
21-08-2007, 13:08
Говори ми за индустри стандард, а не за разни бутикови модели... то и водородни коли има :)

nicks1
21-08-2007, 13:12
По въпроса за Льо Ман. Колко фирмени отбора участават в последните години? Единствено Ауди. Където има една приказака рали България е по-престижно от Льо Ман. :lol:

nicks1
21-08-2007, 13:12
По въпроса за Льо Ман. Колко фирмени отбора участават в последните години? Единствено Ауди. Където има една приказака рали България е по-престижно от Льо Ман. :lol:

trustworthy
21-08-2007, 13:14
..В момента масово навлизат дизелови моторетки при самолетите, защото са много по-надеждни, около 2 пъти по-икономични и с около 3 до 4 пъти по-голям ресурс от бензиновите...

Кейс клоусд! Амин :priest:

trustworthy
21-08-2007, 13:14
..В момента масово навлизат дизелови моторетки при самолетите, защото са много по-надеждни, около 2 пъти по-икономични и с около 3 до 4 пъти по-голям ресурс от бензиновите...

Кейс клоусд! Амин :priest:

Naso
21-08-2007, 13:16
..В момента масово навлизат дизелови моторетки при самолетите, защото са много по-надеждни, около 2 пъти по-икономични и с около 3 до 4 пъти по-голям ресурс от бензиновите...

Кейс клоусд! Амин :priest:

Абе доколкото видях на сайт-а на тез младежи, ТДИ варианта е най-отгоре или иначе казано в бюджетните решения, а после следват и хубавите модели :)

Naso
21-08-2007, 13:16
..В момента масово навлизат дизелови моторетки при самолетите, защото са много по-надеждни, около 2 пъти по-икономични и с около 3 до 4 пъти по-голям ресурс от бензиновите...

Кейс клоусд! Амин :priest:

Абе доколкото видях на сайт-а на тез младежи, ТДИ варианта е най-отгоре или иначе казано в бюджетните решения, а после следват и хубавите модели :)

pinko
21-08-2007, 13:22
Ми прочети пидиефите и виж разхода на гориво - 15 срещу 37 литра на час, 2006 км срещу 720 км с едно зареждане...

И то нафта/керосин, дето е около 3 пъти по-евтин от авиационния бензин.

А относно бутиковите модели - точно тоя мотор вече масово се монтира и на Чесна, и на Пайпър, и на Робин - тия три фирми държат 75-80% от пазара на малки витлови самолети.

http://de.wikipedia.org/wiki/Diamond_DA40

http://de.wikipedia.org/wiki/Thielert_Centurion_1.7

pinko
21-08-2007, 13:22
Ми прочети пидиефите и виж разхода на гориво - 15 срещу 37 литра на час, 2006 км срещу 720 км с едно зареждане...

И то нафта/керосин, дето е около 3 пъти по-евтин от авиационния бензин.

А относно бутиковите модели - точно тоя мотор вече масово се монтира и на Чесна, и на Пайпър, и на Робин - тия три фирми държат 75-80% от пазара на малки витлови самолети.

http://de.wikipedia.org/wiki/Diamond_DA40

http://de.wikipedia.org/wiki/Thielert_Centurion_1.7