View Full Version : V6 или 2.0 150к.с.
Колеги искам да си купя Алфа 155 но сам на кантар и не знам каква да е.V6-163к.с. или 2.0i 16v-150к.с.Бихти ли изказали малко мнения.Благодаря ви.
V6 :D без колебание.Стига да е 4итава
Dodo 155
29-07-2007, 16:02
Колеги искам да си купя Алфа 155 но сам на кантар и не знам каква да е.V6-163к.с. или 2.0i 16v-150к.с.Бихти ли изказали малко мнения.Благодаря ви.
V6 rules :twisted:
Dodo 155
29-07-2007, 16:03
Колеги искам да си купя Алфа 155 но сам на кантар и не знам каква да е.V6-163к.с. или 2.0i 16v-150к.с.Бихти ли изказали малко мнения.Благодаря ви.
V6 или Q4 :twisted:
Всичко друго е компромис ....
WhitePower
29-07-2007, 16:58
както пишеше в една статия 2.0 16 е много добър мотор и ускорява много бързо до 200 км
но кадето свърша веселото с 2.0 16в там започва В6 усеща се силно ускорение когато наступите гаста и селд 200км
ами колега,
всичко е до финанси. 2.0 16v е невероятен мотор, но V6 е друга мая. :wink:
2.5 е най-смотания в6 мотор на алфа правен някога :wink:
V6 - категоричен съм и аз. От личен опит- моята е такава,карам я втора година и мотора е без забележки.
2.5 е най-смотания в6 мотор на алфа правен някога :wink:
...що така ве търтей ? :?
аз тъкмо бях започнал да се размечтавам за нещо такова :(
освен, че е много тежък и те кара често да ремонтираш предницата, друг какъв му е кусура?
[quote="търтей":19278wh3]2.5 е най-смотания в6 мотор на алфа правен някога :wink:
...що така ве търтей ? :?
[/quote:19278wh3]
емиии:
2.0 ТС
104 kW @ 6000
19.3 kgm @ 5000
2.5 V6
121 kW @ 5800
21.7 kgm @ 4500
разлика освен в разхода няма като се вижда ...
и малко данни за алфовите мотори без фиатски измишлиотини
ТС
107 kW @ 5800
16 kgm @ 2000
18 kgm @ 3000
19 kgm @ 4000
разход 9,9/100
3.0 В6
136 kW @ 5800
22 kgm @ 1000
24 kgm @ 2000
25 kgm @ 3000
25 kgm @ 4000
разход 12,9
dmastard
11-12-2011, 03:55
Та не разбрах какво против В6?
Каталозите и ние сме ги преглеждали
digitalundgrd
11-12-2011, 08:37
Ей тази тема е от преди 4 години :sniper:
Иначе Орлин го е казал тук най-правилно :
както пишеше в една статия 2.0 16 е много добър мотор и ускорява много бързо до 200 км
но кадето свърша веселото с 2.0 16в там започва В6 усеща се силно ускорение когато наступите гаста и селд 200км
nikola 155
11-12-2011, 11:23
Колеги искам да си купя Алфа 155 но сам на кантар и не знам каква да е.V6-163к.с. или 2.0i 16v-150к.с.Бихти ли изказали малко мнения.Благодаря ви.
Без да обидя никой бих казал-Нито v6 нито 2.0 16v ако искаш непретенциозен мотор ориентирай се към 2.0 8v или 1.8,здрави са доказани мотори с верига са,което е голямо предимство,вървят страшно много особенно 2.0. Скорости от 200+ не го плашат,същевременно не харчи много и възлите и агрегатите по него са на направо смешни суми.Все пак ти си знаеш към кой ще се насочиш,важното е да ти доставя удоволствие от шофирането.Успех
Всичко е относително колега. Вземай верижна 2.0:crazy:
:cheers:
Е той сигурно вече си е взел 55-ца,та може и да се е отказал ....... .:crazy:
nicola 59
11-12-2011, 16:36
Е той сигурно вече си е взел 55-ца,та може и да се е отказал ....... .:crazy:
Като се има предвид че въпроса е поставен 2007 година колегата ТS е напълно прав. :cheers:
Малко контекст защо "dmastard" изрови тази забравена тема... в последните няколко дни му пълня главата с приказки за новата придобивка, та явно е решил да се пообразова от форума.
А иначе като оправя документите и я постегна малко, ще се похваля официално :coolio:
Най-добре 3.0,кво е това 2.0:whistle:
AnastasKOSTOV-REX
11-12-2011, 20:19
Най-добре 3.0,кво е това 2.0:whistle:
Ще има да взимаш.
Най-добре 3.7 с ITB Jenvey
don_pepone
11-12-2011, 23:25
Като за начало 2.5 V6 е добре,но от собствен опит казвам че след година човек се замисля за 3.0 или 3.2.....или турбо... абе води до пристрастяване.
Иначе е вярно че и след 200 има шоу на пътя- където замира 4-цилиндровият мотор шестака пее,пеее и пеее ;)
digitalundgrd
12-12-2011, 00:45
Не знам, но на последния алфиси трак дей пътувах с 2.5 в6 на Бат Вас и останах очарован от вървежа и звука на 6-ака по магистралата...Усеща си се въртящия момент при високите скорости и доускоренията. С лекота скоростта расте над 180-190 ;) Мисля, че вдигнахме около 225+ по ГПС и 230+ по километраж :)
badmadafaka
12-12-2011, 08:23
Не знам, но на последния алфиси трак дей пътувах с 2.5 в6 на Бат Вас и останах очарован от вървежа и звука на 6-ака по магистралата...
Батките разбирачи казват, че единствения читав вариант на този мотор е монтиран точно в 155-ците... Аз съм се возил в 156 2.5 и ми се видя умрЕл кон (ама не се знае и в какво състояние го поддържа собственика де)...
Иначе по темата, ако човека от 4 години чака мнения, вече може да е събрал за 3.2 :roll:
Батките разбирачи казват, че единствения читав вариант на този мотор е монтиран точно в 155-ците... Аз съм се возил в 156 2.5 и ми се видя умрЕл кон (ама не се знае и в какво състояние го поддържа собственика де)...
Иначе по темата, ако човека от 4 години чака мнения, вече може да е събрал за 3.2 :roll:
A то ако е за 2,5 - 24 клапана не си залужава. Затова е по добре 155 2,5 V6-12 кл от колкото 156 2,5 (виж вече 3,2 е друга бира при 156). виждам , че темата е стара, но 2,0 - 16 клапанов (с тоя чугунен блок) защо си мислите , че е по лек от 2,5 V6. Иначе верижка 2,0 - 8кл си е желязна моторетка.
Но 12 клапановия шестак е различен и много радва. (без да е бърз, чак толкова) Аз като знам моя в момента с кви видимо изядени валове е , а пак си понавървява. (ще видя разликата , като му сложа едни перфектни валове - имам си ги в наличност в гаража)
don_pepone
12-12-2011, 18:30
:roll2: А аз си мислех че чугунът умря с москвичите.....
Това не го знаех наистина,но определено мисля че нее много добра тая идея на италянците.
WhitePower
12-12-2011, 19:41
:roll2: А аз си мислех че чугунът умря с москвичите.....
Това не го знаех наистина,но определено мисля че нее много добра тая идея на италянците.
найдобрите двигатели са чугуненоте
найдобрите двигатели са чугуненоте
На всеки които му се въртят вентилатори,охлюви бохлюви и тем подобни поддържа тази теза
don_pepone
12-12-2011, 20:52
найдобрите двигатели са чугуненоте
А какви са предимствата,че наистина ми е малко мъгла това.
nicola 59
13-12-2011, 00:34
:roll2: А аз си мислех че чугунът умря с москвичите.....
Това не го знаех наистина,но определено мисля че нее много добра тая идея на италянците.
To като изключим алекото че е с ладов мотор и чугунен блок те баш Москвичите са с алуминиев блок
don_pepone
13-12-2011, 10:06
:) е баш мсквичите ( осмакът) ес чугун
Мислъта ми беше, че 2,0 ТС - 16 кл. не е никак лек мотор.
Иначе за мен много добър мотор е стария 3.0 V6 12 кл. в сгъстения вариант на 164 QV (старото 12 клапаново) с 200 к.с заводско и много хубава крива на въртящия момент :)
digitalundgrd
13-12-2011, 12:30
Гол мотор 2.0тс 16в го дават в епер 130кг, докато 2.0 8в е 98кг, а 2.5 в6 12кл е 130кг... ;)
don_pepone
15-12-2011, 19:58
И то кво излиза,че 2.0 16в тежи колкото шестака :) :) :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.