PDA

View Full Version : Вярно ли е че годишната поддръжка е 1000-1200 лв?



NBB
08-08-2007, 18:25
Харесал съм си две красавици 145 и една 146 и докато се чудех коя да купя, реших да науча повече за тях. порових се из форума и ме смразиха сумите които са цитирани като разходи за поддръжка. Сметнах че на година се харчат 1000-1200 лв. за поддръжка. Моля за вашето мнение, вярна ли ми е сметката. Изключвам пари дадени за подобрения по желание.

trustworthy
08-08-2007, 19:01
Я дай разбивка как ги сметна тези разходи, ако може!

NBB
08-08-2007, 19:13
Не съм правил точна разбивка, но като четох разходите повечето бяха около 1000, а някои и доста повече. Аз не твърдя че е така , а моля за вашето мнение защото имате опит. В крайна сметка от вашият отговор ще зависи дали ще купя алфа или ще търся още 1500 лв. за Рено Меган.

hsr
08-08-2007, 19:42
Аз пък направих точно обратното-първо си взех алфата и после започнах да влизам във форума :lol: Първия път като погледнах темата с ремонтите и цените,така се отчаях,че за малко не се реших да я пусна за шпродажба :cry: Оттогава повече там не влизам :D А иначе не съм мн.компетентен,но си мисля,че решаваща роля играе експлоатацията на автомобила :D

NBB
08-08-2007, 19:52
Става дума за нормално каране. Аз съм спокоен човек. Алфата ме кефи и като външен вид и това че когато стане необходимо има живец в нея. Мен ме интересува колко давате годишно за смяна на дефектирали части, необходими периодични обслужвания и други непредвидени. Алфите които съм харесал са производство 96,97 и 98.

BaiJedi
08-08-2007, 19:55
Виж сега, много зависи в какво състояние ще е колата която ще вземеш. Първоначалното обслужване на моята излезе под 300 лв. После само една водна помпа за 8000км. И две нови гуми за отпред,че бяха много зле :D Монтьора,който ми поддържа колата казва ,че повечето повреди на Алфа са от душманско каране. Второ-избора си го направи така-спокоен автомобил ли ти трябва или нещо по-люто :D Алфата е огън кола но не е икономична. Реното е с мека возия но е по-спънато,а и поддръжката му едва ли е по евтина. Изборът си е твой и ако е Алфа пиши да се похвалиш! :wink:

Bodom
08-08-2007, 20:00
Здравей колега :D
Наистина зависи как си ги смятал тези разходи за годишна поддръжка.. Първоначално се дават не-малко пари, за да стегнеш колата (ако е нов внос и има да се прави това-онова). Е за моята съм дал дотук 1300лв почти, като ми остават да сменя още предни дискове и май амортисьори предни.. С което ще съм оправил всичко по колата, след покупката. От нещата, които съм сменил - няма нещо дето да се е счупило при мен, всичко са все неща дето си бяха за смяна след покупката, но аз си ги разточих във времето, че нямах възможност наведнъж да ги оправя. От тези пари, едно половината (700 и нещо) са за ремъци, ролки и свещи, НО ремъците ще трябва да ги сменя пак след 50-60000км, а свещите чак след 100000км. т.е. дълготрайна инвестиция! Други по-големи инвестиции според мен са гумите... Като цяло не е евтино да се поддържа една по-съвременна кола ('98 '99 '00), а какво остава да говорим за по-новите :lol: Но това е положението :lol: Рендетата как са с поддръжката ?

П.С. Преди алфата - три години карах фиеста '84 и когато се наложи да и кърпя пода.. дадох 100лв и ми се видеше много.. а днеска дадох 150лв за лагер/главина и накладки и си свиркам :wink:

Няма се пуашиш :!:

NBB
08-08-2007, 20:22
Благодаря за отговорите. Първоначалното вложение за оправяне на колата си е чист късмет като женитбата. Ако след първоначалното вложение разходите са за периодичното обслужване и за части на които им е дошло времето всичко е нормално. Опасявах се да няма необходимост от непрекъснати ремонти и смяна на части без време. Спокойна кола сега карам и като изпреварвам на извън градско гледам дали е тръгнала кола от града пред мене. :D . Дали описаните много ремонти се дължат на яко каране?

JORDI
08-08-2007, 20:35
Аз пък направих точно обратното-първо си взех алфата и после започнах да влизам във форума :lol: Първия път като погледнах темата с ремонтите и цените,така се отчаях,че за малко не се реших да я пусна за шпродажба :cry: Оттогава повече там не влизам :D А иначе не съм мн.компетентен,но си мисля,че решаваща роля играе експлоатацията на автомобила :D
Абсолютно вярно!
Винаги съм си мислил, че първия пост на този раздел както е оформен е повече вреден отколкото полезен особено за новопостъпващи съфорумници! Първо заглавието му е подвеждащо и е краино време някой да се сети да го промени за да не стряска излишно младите любители и да се подиграва с марката Алфаромео!
И за да не съм голословен ще дам пример какво заглавие би му подхождало най добре:
Важна тема:Само за безумни водачи с излишни пари за харчене!

pr_00f
08-08-2007, 20:36
Или - "Tема за ремонтите на Valjo"

Примерно :Tease:

NBB
08-08-2007, 21:00
Неясно за мен е защо италианските коли са малко навикани. Много бързо приятелите ме отказаха от Фиат Браво, която си харесах отначало, без обаче да ми кажат нищо конкретно. Докато се чудех какво да правя видях една 145 на бензиностанцията - миеха я. Човека се беше постарал и беше направо фантастична. Реших че това е колата. Понеже не мога да давам 1000 лв. годишно за ремонти попитах за вашето мнение. Ако поддръжката и е като на другите от този клас всичко е наред.

Vatev
08-08-2007, 21:30
Първо я прекарай през всички стендове.Аз за една година съм сменил само един термостат.

pr_00f
08-08-2007, 21:30
Ами в темата най-отгоре на този раздел ще намериш цени на почти всичко което се сменя по една кола, вклчително и неща които не се сменят :)

Иначе за поддръжката - цените са що годе нормално за кола от този клас. Все пак ако искаш по ефтина поддръжка на двигателя - ориентирай се към боксеров двигател - там е доста по ефтино. 16в ТС двигателя си е скъпичак за поддръжка.

А и да ти пусна една еретична мисъл - тук ще ме бият де ама какво да се прави. Я се вгледай по внимателно във 155. :)
Даже има една доста хубава се продава от колежката Дея в раздел продава. Погледни я. хем е 96-та хем е със 8в двигателя. За съжаление най- малкият :( Еххх да беше 1.8 или 2.0 как щах да се обзаведа с нова кочинка :)

п.с. ето я и обявата:
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=13401

BaiJedi
08-08-2007, 21:40
Няма кола,особено по-новите модели дето да не може да се строши нещо за 1000лв. Никога се не знае. Ама който го е страх от мечки да не ходи в гората! :lol: Колкото до кусурите на 146-първо:твърда возия, второ поскръцват пластмасите в купето, трето:не е много маневрена и четвърто:на светофар когато не съм първа кола при потегляне след първа трябва да натискам спирачка за да не се ударя в предния :twisted: :lol:

NBB
08-08-2007, 21:52
Четох някъде във форума за предимствата на 155, обаче 145 е с чудесна визия и се примирявам и с по-големия разход. Но си мисля ако ми дойде нагорно да пипна карбуратора и за сметка на ускорението ще падне разхода или ще сложа газ. А може да ми е добре и както си е. 146 ми се вижда по-практична - с 4 врати, багажник. Ще трябва да ги видя пак на живо. Къде според вас е най-компетентен прегледа при покупката и имат необходимата техника за това?

NBB
08-08-2007, 21:58
Така е, нищо не се знае. Но съвсем друго е да знам че трябва задължително да отделям 1000 лв. плюс това което аз бих и направил :D .

pr_00f
08-08-2007, 22:11
Колега какъв карбуратор ? Всички коли за който си говорим са пълен инжекцион.
А на 155 багажника е доста по голям в сравнение със 146, и самата кола също. Ако си семеен и с малко дете - избора е ясен.

odisey
08-08-2007, 23:16
Реално всичко зависи :) може и повече от 1000 да ти излезе на година - ама ето ти например как и ми кажи после за друга кола няма ли да е същото - това са парите, които аз съм дал досега:

- каско 500
- съединител 500-600 (тук аз съм си виновен, майсторът ме пр....ба)
- ремъци, ролки, масло, филтри - 500
- имам носач за смяна - 100
- пак масло щото си направих 10000 - 100

Айде съединител се сменя на 2-3 години ма както и да го гледаш другите неща си важат за всяка кола...ма тая година съединител, следващата гуми, следващата нещо руго и си стават...1000 кинта са си НОРМАЛНО нещо за ВСЯКА кола да дадеш на година...Но като цяло 146 си е стабилна кола, с дребни капризи, които не са чак толкова много пари. При Алфичките важно е друго - и мисля че го знаеш какво е то :) и точно затова ще си купиш точно 146ца ;)

odisey
08-08-2007, 23:23
ще търся още 1500 лв. за Рено Меган.

А ще ме извиняваш ма на френските чудесии цените за части са поне колкото тия на Алфа :roll:

trustworthy
08-08-2007, 23:26
...А на 155 багажника е доста по голям в сравнение със 146, и самата кола също. Ако си семеен и с малко дете - избора е ясен.

Багажникът на 155 е безспорно огромен за този клас кола, но този на 146 си е достатъчно голям за семеен човек с дете ;) Освен ако не мислиш да пъхаш и жената, и детето с количката в него :) Аз съм слагал две колички и остава място за още багажче, така че тезата с големината на багажника не е от решаващо значение ;)

nikola_n
09-08-2007, 09:06
Сори за офтопика но:
:frown: Никак не ми харесва, че Алфите започнаха да се купуват толкова много. 145 и 146 скоро ще започнат да конкурират голфовете по брой, а като се замисля че миналата година като купих моята знаех само за още 2 в града. Да взема да си купя жигули, може да ми донесе малко индивидуалност. Защо хората които не са сигурни какво да си купят, не си купуват най-здравата кола, с най-евтина поддръжка - вездесъщият голф.

Някой обясни ли на колегата колко харчи 145-146?

lan
09-08-2007, 09:34
колега, щом твоите приятели са те отказали от Фиата, как не са успяли да те откажат и от Алфата? тя е по - скъпа от фиата...
и честно да кажа не разбирам как може да се определи колко излиза поддръжката за година?
1. ако я купиш и я прибереш в гаража няма да ти струва нищо
2. зависи в какво състояние си я купил
3. зависи как ще я експлоатираш
имай в предвид, че тази кола не търпи компромиси...
с риск колегите да ме навикат, но добре си се насочил към Меганчето, то ще ти е доста по - евтинко - 90% от частите му вече се правят в Турция. :wink:
бъди здрав,

odisey
09-08-2007, 09:34
145-146 1.6 120 коня с туинспарк харчи точно колкото Голф 1.6 100 коня примерно - 10-11/100 в Сф.! 2.0 150 харчи 11-12... Освен тая на Насо :P

Аз пък нямам нищо против някой нов колега да се появи - гледайте кво е яко на срещите като идват по 50-60 коли със запалени тифози :D

hsr
09-08-2007, 09:44
Сори за офтопика но:
:frown: Никак не ми харесва, че Алфите започнаха да се купуват толкова много. 145 и 146 скоро ще започнат да конкурират голфовете по брой, а като се замисля че миналата година като купих моята знаех само за още 2 в града. Да взема да си купя жигули, може да ми донесе малко индивидуалност. Защо хората които не са сигурни какво да си купят, не си купуват най-здравата кола, с най-евтина поддръжка - вездесъщият голф.

Някой обясни ли на колегата колко харчи 145-146?
:th_up: Аз когато купувах моята огледах още няколко 145/6-ци,но в крайна сметка се спрях на 155.По-стар модел и съответно по-малък интерес(а и по-голям ДВГ от др.които оглеждах :lol: )Нали днес всеки гледа да вземе колкото се може по-нова кола и за по-малко пари,та сигурно затова и доста хора се ориентират към Алфа :cry: :cry: :cry:

nikola_n
09-08-2007, 09:50
145-146 1.6 120 коня с туинспарк харчи точно колкото Голф 1.6 100 коня примерно - 10-11/100 в Сф.! 2.0 150 харчи 11-12... Освен тая на Насо :P

Аз пък нямам нищо против някой нов колега да се появи - гледайте кво е яко на срещите като идват по 50-60 коли със запалени тифози :D

Не зная колко харчи голфа, но зная че почти всеки на който кажа колко ми е разхода, не остава очарован.

nikola_n
09-08-2007, 09:53
Сори за офтопика но:
:frown: Никак не ми харесва, че Алфите започнаха да се купуват толкова много. 145 и 146 скоро ще започнат да конкурират голфовете по брой, а като се замисля че миналата година като купих моята знаех само за още 2 в града. Да взема да си купя жигули, може да ми донесе малко индивидуалност. Защо хората които не са сигурни какво да си купят, не си купуват най-здравата кола, с най-евтина поддръжка - вездесъщият голф.

Някой обясни ли на колегата колко харчи 145-146?
:th_up: Аз когато купувах моята огледах още няколко 145/6-ци,но в крайна сметка се спрях на 155.По-стар модел и съответно по-малък интерес(а и по-голям ДВГ от др.които оглеждах :lol: )Нали днес всеки гледа да вземе колкото се може по-нова кола и за по-малко пари,та сигурно затова и доста хора се ориентират към Алфа :cry: :cry: :cry:

и добре си направил :wink:

Евгени Генчев
09-08-2007, 10:06
1000-1200лв ми излиза до сега подръжката на 1.4 ТС за година ,но така е за всички коли от този клас. Като не съм правил никакъв компромис с цената на консумативите и маслото ,а в сумата влиза и "каското". Така че според мен всичко е нормално. По-малко няма на къде

virusalfa
09-08-2007, 10:11
1000-1200лв ми излиза до сега подръжката на 1.4 ТС за година ,но така е за всички коли от този клас. Като не съм правил никакъв компромис с цената на консумативите и маслото ,а в сумата влиза и "каското". Така че според мен всичко е нормално. По-малко няма на къдеКато я вземеш и като я стегнеш с читави части(нещо,което е дефицит),поддръжката ще ти излезе по-евтино за 5 годишен период :idea:

NBB
09-08-2007, 10:36
Сори за офтопика но:
:frown:
Някой обясни ли на колегата колко харчи 145-146?
:th_up: Аз когато купувах моята огледах още няколко 145/6-ци,но в крайна сметка се спрях на 155.По-стар модел и съответно по-малък интерес(а и по-голям ДВГ от др.които оглеждах :lol: )Нали днес всеки гледа да вземе колкото се може по-нова кола и за по-малко пари,та сигурно затова и доста хора се ориентират към Алфа :cry: :cry: :cry:
Много сериозна причина за покупка. Голфа е доста по-скъп и не носи никаква индивидуалност. А и не предлага нищо освен надеждност за тези пари. Изчетох форума и на Браво . същите проблеми като на Алфа само дето гори по-малко и е по-маневрен. Меган под 4к няма и след това пак същите първоначални инвестиции. Макар че един приятел си купи скоро и е регулирал само предница. Индивидуалност носят също Opel Calibra, Mitsubishi Eclipse, Ford Probe и някои други на прилични цени, но Алфата е по-нова и 145 е под 3к. Надявам се ако потърся повече и се попазаря да ми излезе заедно с първоначалните инвестиции около 3к. На 146 цената е колкото на Браво. Ако човек се порови като мен 2 седмици по нета /отпуск съм/ дори без да я е харесал като мен, само от практична гледна точка ще си вземе алфа. Парите които се дават в повече-като за разхода на горива не се забелязват много защото влизат в месечния разход. Това е малко български подход - хората от една специална нация биха биха си купили голф. По-голяма начална инвестиция и след това избиване от следващите разходи.

kalfa146
09-08-2007, 10:55
Здрасти, поради това че нямам и година с Алфа в гаража, немога да ти дам точен отговор за годишния разход. Но мога да ти дам пример за термостат: моя ми излезе 120лв (с датчика), а на приятел с пежо 405 само 12лв. :o Но аз никога не сам се и замисля да сменя Алфата с друга кола.

odisey
09-08-2007, 10:57
Здрасти, поради това че нямам и година с Алфа в гаража, немога да ти дам точен отговор за годишния разход. Но мога да ти дам пример за термостат: моя ми излезе 120лв (с датчика), а на приятел с пежо 405 само 12лв. :o Но аз никога не сам се и замисля да сменя Алфата с друга кола.

И тва ме съмнява - 12 лв сигурно само биметалната пластина, 120 с корпуса и т.н. :shock:

NBB
09-08-2007, 11:33
В момента има няколко 145 на 2.5 к. Надявам се като се попазаря да стигна 2.3- 2.2 к. Проверих за Мегана - смяна ремъци, ролки и т.н. същите цени. Цените на колите според мен са техническа оценка. Но Алфата си остава имиджова независимо от ниската цена, според мен. Толкова време се рових само защото исках да взема кола с индивидуалност и добри пари. В противен случаи има голям избор и досега да съм купил. В момента има Daewoo Lanos - 2000 г за 3900 лв, а за Хюндай да не говорим. Ама нали после ще ме гледат с нея. Трябва да я карам в двора. Както разбирам дотук положението е следното: Колата не иска ремонти преди да е изтекъл нормалният срок за износване на частите, първоначалната инвестиция е като на другите от този клас, някои от другите частите цитирани в първата тема ми се видяха по-скъпи, иска си гледане и фирмени части, по-голям разход на гориво, но-малко маневрена, по-твърдо возене. Ако пропускам нещо или е неправилно, моля да ме поправите. В момента карам една за 10 лв. минавам 100 км градско и съединителя и заедно с диска и др. струва 50 лв. та ще трябва адаптация. Ама като си взимаш красива жена не трябва да се ядосваш че всички мъже я заглеждат и и предлагат. Всичко си има предимства и недостатъци. Отворих тази тема за да разбера дали недостатъците не са повече от предимствата. Благодарен съм за вашето съдействие. Ако не пропускам нещо важно от недостатъците, бихте ли ми препоръчали къде да извърша първоначалният преглед.

Yon
09-08-2007, 11:38
В момента има няколко 145 на 2.5 к. Надявам се като се попазаря да стигна 2.3- 2.2 к.
За тия пари я по-добре си вземи едно Рено 19 или Голф 2 или Джета А?
:calc:

търтей
09-08-2007, 11:40
В момента има няколко 145 на 2.5 к. Надявам се като се попазаря да стигна 2.3- 2.2 к.
За тия пари по-добре си вземи едно Рено 19 или Голфили Джета за да нямаш проблеми....
:calc:

е що бе
шъ даде още 2-3 к за ремонти и ще стане като нова :wink:

освен ако не е боксьор за тия пари?

kalfa146
09-08-2007, 11:40
И тва ме съмнява - 12 лв сигурно само биметалната пластина, 120 с корпуса и т.н. :shock:

Естествено... Ала аз за по малко неможех и да си намеря. Въпроса е принципен. Ала аз не съзелявам! :D

lan
09-08-2007, 11:45
колега, за тия пари да не стане : абе ти не ми даде пари, ама и аз не ти дадох кола... :dunno:
а за маневреността и твърдата возия мисля, че няма какво се учудваш. Все пак Алфа е фирма, произвеждаща подчертано спортни коли.

georgyg
09-08-2007, 12:17
Alfa Romeo 145/6 за 2500 лв ще е кенеф в 99%. Аз не бих си купил такава, а за подръжката.
1. Каско - 300-350 лв.
2. Данък - за 1.3 е малко, за 1.6 - 130 лв.
3. Консумативи - ролки и ремъци - 300 лв.
4. ГО - 60-80 лв.
До тука - 800 лв.

Ако сменяш носачи, термостат, масло и флитри и т.н. още поне 300-400, та минаваш към 4000 лв.
Извода е търси регистрирана, карана, застрахована Твинспаркова Алфа за 4000лв.+ отколкото кола за 2500 лв.

wasp
09-08-2007, 15:46
Колкото до кусурите на 146-първо:твърда возия, второ поскръцват пластмасите в купето, трето:не е много маневрена и четвърто:на светофар когато не съм първа кола при потегляне след първа трябва да натискам спирачка за да не се ударя в предния :twisted: :lol:

за 1 съм съгласен, 2 - също (но на кума BMW-то скърца повече от моята, така, че това не е критерий), 3- твърдо не съм съгласен. Вярно, има по-маневрени коли (много ясно) - но такива невъзможни маневри съм правил с моята, че никой не би ми повярвал :). 4 - ВЯРНО :D


Alfa Romeo 145/6 за 2500 лв ще е кенеф в 99%. Аз не бих си купил такава, а за подръжката.
1. Каско - 300-350 лв.
2. Данък - за 1.3 е малко, за 1.6 - 130 лв.
3. Консумативи - ролки и ремъци - 300 лв.
4. ГО - 60-80 лв.
До тука - 800 лв.

Ако сменяш носачи, термостат, масло и флитри и т.н. още поне 300-400, та минаваш към 4000 лв.
Извода е търси регистрирана, карана, застрахована Твинспаркова Алфа за 4000лв.+ отколкото кола за 2500 лв.

За консумативите как реши 300 лв ? Ако вземе 145 боксер са доста по-малко, излизат около 100 лв.

А за разходите - разбира се, че не са малки. Всичко е според зависи. Аз в началото дадох доста пари да оправям, но последната година почти нищо не съм оправял освен термостат, свещи, масло, и малко лигня със генерацията.

georgyg
09-08-2007, 17:37
Консумативите имах в предвид ремък и рилка (ангранаж) и обслужващ ремък и ролка, свещи и т.н и работа.
Винаги има разни дребни нещица за правене, а дори за кола за 2500 просто доста има, това гаранция.

valjo
09-08-2007, 17:55
тука гледам за мен си говорите .... :oops: :lol:

кой тоя дет дава "само" 1000лв на година за поддръжка на 145 ТвинСПарк викате?;) дайте го насам :):) ше издигнем монумент;)


а на мойте ремонти ко им е бе? това че съм пунктуален и искам да съм максимално полезен с отпратки за всичко ?;) лошо ли е;)


ох няма ви обесня как съм се смял докато четох особено на JORDI коментарите, то нее ясно за смях ли е или за рев :lol: :lol:

няма да се плашите, аз отивам в 166 раздела, там суми от 1000лв са за профилактиките;)

JORDI
09-08-2007, 18:17
тука гледам за мен си говорите .... :oops: :lol:
...ох няма ви обесня как съм се смял докато четох особено на JORDI коментарите, то нее ясно за смях ли е или за рев :lol: :lol:
...няма да се плашите, аз отивам в 166 раздела, там суми от 1000лв са за профилактиките;)
Вальо...Вальо не разбираш ли че от твоите писанки в първи пост може да се напише студия за филм с трагикомиочен сюжет: За нови членове трагедия-ще плачат, другите ще се смеят, ама нали отиваш в ВИП зоната на 166 там всички заедно ще гледаме резил :!:
П.С. Земи си оправи пишещата машина, че много грацаш през ред...Барем пести на форума хартията, кат не си пестиш парите:!:

Vatev
09-08-2007, 21:43
Който търси хубава Алфа, обслужена от всякъде :Палиш и тръгваш: за 4000лв, да прегледа раздел :Продава: :biker:

valjo
09-08-2007, 22:02
тука гледам за мен си говорите .... :oops: :lol:
...ох няма ви обесня как съм се смял докато четох особено на JORDI коментарите, то нее ясно за смях ли е или за рев :lol: :lol:
...няма да се плашите, аз отивам в 166 раздела, там суми от 1000лв са за профилактиките;)
Вальо...Вальо не разбираш ли че от твоите писанки в първи пост може да се напише студия за филм с трагикомиочен сюжет: За нови членове трагедия-ще плачат, другите ще се смеят, ама нали отиваш в ВИП зоната на 166 там всички заедно ще гледаме резил :!:
П.С. Земи си оправи пишещата машина, че много грацаш през ред...Барем пести на форума хартията, кат не си пестиш парите:!:
има една работа, дето е верна, а именно сичко което съм написал!
надявам се някои да се замислят кво се случва като си купиш "нов внос на перфектната цена", както аз направих

та незнам кое е резил, едва ли съм аз, аз съм направил най-доброто (надявам се) за една леко неблагодарна кола, която и сега ми седи пред прозореца и ме кефи само като я погледна :love:

точно за това 166цата, която се надявам от другата седмица да е на пътя, я купих според доста хора "скъпа". е надявам се да си струва

а моя пост ще си седи там, за да си правят сметката доста хора, които си мислят че ще си вземат алфа за 3000 лева с климатик и АБС и тя ше е перфектна и няма да има разходи по нея, и няма да харчи, и въобщееееееее ще се възцари цааарството Мууу :priest:

е нема да стане, нема голем и топъл сладолед, еле па за без пари
за 3 бона получаваш точно кола за 3 бона, трошка с 2 бона ремонти по нея
та така, крайно време е да се разбере, че Алфа-та не е ФИАТ, наистина не е ;)

Mury
09-08-2007, 22:08
тука гледам за мен си говорите .... :oops: :lol:
...ох няма ви обесня как съм се смял докато четох особено на JORDI коментарите, то нее ясно за смях ли е или за рев :lol: :lol:
...няма да се плашите, аз отивам в 166 раздела, там суми от 1000лв са за профилактиките;)
Вальо...Вальо не разбираш ли че от твоите писанки в първи пост може да се напише студия за филм с трагикомиочен сюжет: За нови членове трагедия-ще плачат, другите ще се смеят, ама нали отиваш в ВИП зоната на 166 там всички заедно ще гледаме резил :!:
П.С. Земи си оправи пишещата машина, че много грацаш през ред...Барем пести на форума хартията, кат не си пестиш парите:!:
има една работа, дето е верна, а именно сичко което съм написал!
надявам се някои да се замислят кво се случва като си купиш "нов внос на перфектната цена", както аз направих

та незнам кое е резил, едва ли съм аз, аз съм направил най-доброто (надявам се) за една леко неблагодарна кола, която и сега ми седи пред прозореца и ме кефи само като я погледна :love:

точно за това 166цата, която се надявам от другата седмица да е на пътя, я купих според доста хора "скъпа". е надявам се да си струва

а моя пост ще си седи там, за да си правят сметката доста хора, които си мислят че ще си вземат алфа за 3000 лева с климатик и АБС и тя ше е перфектна и няма да има разходи по нея, и няма да харчи, и въобщееееееее ще се възцари цааарството Мууу :priest:

е нема да стане, нема голем и топъл сладолед, еле па за без пари
за 3 бона получаваш точно кола за 3 бона, трошка с 2 бона ремонти по нея
та така, крайно време е да се разбере, че Алфа-та не е ФИАТ, наистина не е ;)


:clapping: :clapping: тва е голата истина :clapping:

rijko
10-08-2007, 00:39
Ама сте заядлици ,човека просто пита .То и аз се чудя дали да си закупя алфа.
Но маи ме разобедихте с този пост карам сега пежо 405 1.9i 125HP.
На далаг пат карам с 150-190 не че барзам ама се сам закасял.И с това каране съм отварял мотора два пати. Парви пат смених разпределителен вал(втора рака) 120лв. сигменти 80лв. гарнитура 35лв. общо 235лв ок не е много.
Вториа пат смених 4 бутала(втора рака)100лв. сигменти 80лв. старгане на колянов вал 50 лв основни лагери 60лв биелни лагето 30лв. саединител 115лв. преден мос (беше изгнил) 100лв гарнитура 35лв. предни дискове 2x36=72лв Totala e =797лв е сичко което сам правил по тази кола за 80 000 километра Колата сам я купил за 1950лв. И какво излиза според вас че ако си зема алфа .Щв трябва да давам по 500-600лв. на секи 20 000 ако я карам както карам пежото .А аз искам да си купя алфа защото си мился че даржи на тормоз.ЗАМИСЛИХТЕ МЕ СЕРИОЗНО

vikoalfa
10-08-2007, 00:54
Преди да продадат Алфа-викат попа(отчето) да ги ръси :lol: Рим е близко.
1000-1200лв на година,ха па тва са си дискотечни пари :lol:
Както вика Jordangt-оставете ни да си караме чупливите,скъпи части и подръжки Алфи :wink: Господ през седмицата създал Форд,Опел,Рено,Волво и др. в събота създал-Ферари дай малко да се глези,а в неделя вади Алфа Ромео и тръгнал към рая да си почива с нея :priest:
Амин.

Nasko_77
10-08-2007, 01:10
Ама сте заядлици ,човека просто пита .То и аз се чудя дали да си закупя алфа.
Но маи ме разобедихте с този пост карам сега пежо 405 1.9i 125HP.
На далаг пат карам с 150-190 не че барзам ама се сам закасял.И с това каране съм отварял мотора два пати. Парви пат смених разпределителен вал(втора рака) 120лв. сигменти 80лв. гарнитура 35лв. общо 235лв ок не е много.
Вториа пат смених 4 бутала(втора рака)100лв. сигменти 80лв. старгане на колянов вал 50 лв основни лагери 60лв биелни лагето 30лв. саединител 115лв. преден мос (беше изгнил) 100лв гарнитура 35лв. предни дискове 2x36=72лв Totala e =797лв е сичко което сам правил по тази кола за 80 000 километра Колата сам я купил за 1950лв. И какво излиза според вас че ако си зема алфа .Щв трябва да давам по 500-600лв. на секи 20 000 ако я карам както карам пежото .А аз искам да си купя алфа защото си мился че даржи на тормоз.ЗАМИСЛИХТЕ МЕ СЕРИОЗНОРижко.... коя е тая кола дето държи на тормоз? Дай ми я за няколко дни само :lol: Ще ти я върна раздрънкана като дайре. А мотора ще е за десет основни ремонта един върху друг. Само от каране. Какви са тея глупости бе колега. Ми няма такава кола. И между другото...искаш да кажеш, че Пежото държи на тормоз и е евтина за подръжка ли? Вземи си пак Пежо... къв е проблема... виж кво е яко :wink:

hsr
10-08-2007, 08:02
Ама сте заядлици ,човека просто пита .То и аз се чудя дали да си закупя алфа...
Тук нещо не съм съгласен.Човека питаше дали поддръжката на една Алфа излизала към 1200 лв.годишно,а колегите се опитаха да му обяснят,че ако си избира колата единствено по цената и гледа да я вземе възможно най-евтино,то споменатата сума едва ли ще му стигне, за да я вкара вред.Аз лично си мисля,че когато човек си купува кола е много по-добре да си вземе нещо стегнато,запазено и добре поддържано и да се охарчи малко повече,отколкото да я вземе на половин цена и после да даде още 2 пъти по толкова за ремонти.Но това си е мое мнение и в крайна сметка всеки сам решава.А колегите може и да са се подразнили малко,но това е разбираемо,защото тук почти на всички Алфа е любимата марка и когато някой си вземе такава кола,само защото е най-евтината която е намерил и тя се окаже пълен боклук и се почва:"Всички Алфи са боклуци,много се чупят и т.н".И така излиза много лошо име на марката.Те затова и насочват такива хора към др.прехвалени марки,които няма да изброявам :lol: :lol: :lol:

JORDI
10-08-2007, 08:17
Няма кола,по която да няма разходи :!: Но за да не са безумно хвърляни пари на вятъра, трябва да купуваш качествени части, ремонтите при кадърни майстори и правилна експлоатация :!: :drive:
Аз бих поставил на първо място това в какви ръце е попаднала тази кола :screwy: и от там произлизат всички негативи за марката Алфаромео :roll: :!: Пък и не само за нея :!:

JORDI
10-08-2007, 08:21
има една работа, дето е верна, а именно сичко което съм написал!
Верно е Всичко,ама без заглавието на темата! Или си премести поста по средата някаде,че хората поне да четат полезна информация а не да прескачат темата или да се ядосват че са я прочели! Те за това ставаше реч :!:

trustworthy
10-08-2007, 08:49
КОлега, темата е 'ремонти И ПОДОБРЕНИЯ в цени' :idea: Мястото си е точно там, където е в момента ;) Който го е страх от мечки...

Sergey_gigov
10-08-2007, 12:35
повече е бате :)
мойта я земах за 5к за една година стана на 8.5к

morfius
10-08-2007, 13:12
То читава поддръжка на свястна кола все ще иде на 1000/1500 на година като сложиш вътре всички разходи без бензина/нафтата.
Е ако вземеш една Лада може и с 500 да минеш, че и с по-малко ако си я правиш сам, ама не си говорим за това нали.
Вземайки кола ултраевтино си прави сметка за риска да ти излезе през нослето тая покупка, няколко познати вече плакаха с всякакви марки... ама аз много ефтинко я взех, егати далаверата - и после плач по сервизите.
И като купуваш задължително проверка при доверен майстор.

NBB
10-08-2007, 13:49
С карбураторните коли проблеми нямам. Ремонтирам си ги сам - карбуратори, двигатели, скоростни кутии, диференциали, електрика. Въпроса е на друго място - Браво 1.4 каквото и да правиш сменяш често разпределителен вал, това си е конструктивен дефект. За подобни неща става дума. Както стана ясно не познавам двигателя на Алфата, ама не е проблем да го изуча. Така че ще си я поддържам добре. но се окаже ли се обаче че има няколко дуспи като на Бравото, каквото и да правя съм си пред банкомата и под колата. Прави ми впечатление че сменяте често носачи например. Може и така да ми се е сторило. Бих предпочел кола с добри ламарини и не толкова добри други части по следните причини:
1. Често хората сменят коли когато им предстои по-голямо плащане за ремонт - някои неща трудно се хващат при първоначален преглед. Като дам много пари в началото това не ми гарантира нищо.
2. Ако я купя за 2к, до 4к за части ще стане перфектна и ще съм спокоен на пътя защото аз съм си я правил и каквото трябва е ремонтирано.
3. Ако няма заводски дуспи по нея ще я карам години без ремонт. Изключвам консумативите, в тях са и накладките и др.
4. Ако обаче на следващата година пак съм пред банкомата това вече няма де е добро решение за мен.
Освен Алфата и Мегана нищо друго не ми хваща окото. Само че Мегана почва от 4к и ще свърши на 6к, а не виждам някакви предимства в него спрямо Алфата.

nikola_n
10-08-2007, 14:08
Сори за офтопика но:
:frown:
Някой обясни ли на колегата колко харчи 145-146?
:th_up: Аз когато купувах моята огледах още няколко 145/6-ци,но в крайна сметка се спрях на 155.По-стар модел и съответно по-малък интерес(а и по-голям ДВГ от др.които оглеждах :lol: )Нали днес всеки гледа да вземе колкото се може по-нова кола и за по-малко пари,та сигурно затова и доста хора се ориентират към Алфа :cry: :cry: :cry:
Много сериозна причина за покупка. Голфа е доста по-скъп и не носи никаква индивидуалност. А и не предлага нищо освен надеждност за тези пари. Изчетох форума и на Браво . същите проблеми като на Алфа само дето гори по-малко и е по-маневрен. Меган под 4к няма и след това пак същите първоначални инвестиции. Макар че един приятел си купи скоро и е регулирал само предница. Индивидуалност носят също Opel Calibra, Mitsubishi Eclipse, Ford Probe и някои други на прилични цени, но Алфата е по-нова и 145 е под 3к........

Не мога да разбера какво чакаш, мятай се на калибрата и ще си номер едно (на село). Оставете Алфата намира.



Ама сте заядлици ,човека просто пита .То и аз се чудя дали да си закупя алфа...
Тук нещо не съм съгласен.Човека питаше дали поддръжката на една Алфа излизала към 1200 лв.годишно,а колегите се опитаха да му обяснят,че ако си избира колата единствено по цената и гледа да я вземе възможно най-евтино,то споменатата сума едва ли ще му стигне, за да я вкара вред.Аз лично си мисля,че когато човек си купува кола е много по-добре да си вземе нещо стегнато,запазено и добре поддържано и да се охарчи малко повече,отколкото да я вземе на половин цена и после да даде още 2 пъти по толкова за ремонти.Но това си е мое мнение и в крайна сметка всеки сам решава.А колегите може и да са се подразнили малко,но това е разбираемо,защото тук почти на всички Алфа е любимата марка и когато някой си вземе такава кола,само защото е най-евтината която е намерил и тя се окаже пълен боклук и се почва:"Всички Алфи са боклуци,много се чупят и т.н".И така излиза много лошо име на марката.Те затова и насочват такива хора към др.прехвалени марки,които няма да изброявам :lol: :lol: :lol:

Напълно съм съгласен. Като гледам тия които караха голфчета и други подобни до преди 2-3 месеца, сега карат Алфи и са същите неподдържани каруци, каквито всъщност са и самите собственици. Не мога да разбера каквъ е смисъла да си купуваш кола, която Харчи много, има скъпа поддръжка, не е от най-здравите, ако няма да я поддържаш и караш с любов. Алфата не е бюджетен автомобил, 1000лв :lol: като я купиш за 2300лв TS си сложи едно дебитомерче за смяна, ламбда, свещи и до края на годината няма да правиш никакви други ремонти. Недай боже, ако ти се скапат спирачните дискове, защото си сложил евтини накладки ще си я гледкаш в гаража колко е красива и ще завиждаш на съседа, който си джитка с голфчето, на което е забравил кога последно е сменял маслото.

nikola_n
10-08-2007, 14:14
С карбураторните коли проблеми нямам. Ремонтирам си ги сам - карбуратори, двигатели, скоростни кутии, диференциали, електрика. Въпроса е на друго място - Браво 1.4 каквото и да правиш сменяш често разпределителен вал, това си е конструктивен дефект. За подобни неща става дума. Както стана ясно не познавам двигателя на Алфата, ама не е проблем да го изуча. Така че ще си я поддържам добре.

До колкото съм рабрал, при Алфите малко трудно става по система "Тук ще пипна, там ще пипна и така докато се оправи".

Yon
10-08-2007, 17:24
Просто съпоставка в цените...... ама въри обяснявай....купувайте си алфи за 2700 и си ги карайте.

Да скъпа е поддръжката на 10 годишна кола среден клас купена под 4500 лв каквато и да е тя нововнесена

remz
10-08-2007, 22:27
Здравейте.
и аз искам да си купя 146 1.6i TS.

даите един съвет.
от авто къща ли да я купя или регистрирана и карана в БГ

nikola_n
11-08-2007, 11:34
Здравейте.
и аз искам да си купя 146 1.6i TS.

даите един съвет.
от авто къща ли да я купя или регистрирана и карана в БГ

Не си слагай таралеж в гащите, купи си Голф!!!

odisey
11-08-2007, 11:37
Абе що не се пусне една тема - "За всички които искат да си купят 145/146" да се сложи вътре най-важното и да се приключи въпроса с тъпите питания за това или онова ?

morfius
11-08-2007, 11:42
Здравейте.
и аз искам да си купя 146 1.6i TS.

даите един съвет.
от авто къща ли да я купя или регистрирана и карана в БГ

Забрави за това с точния модел двигател, като купуваш кола на старо по важно е в какво състояние е колата, а не точно този мотор... нито с нещо е по добър от останалите ТС нито по евтин, нито харчи различно.
Е 1.4 може да ти се струва малко слаб, ама я питай тия дето ги карат дали е толкова слаб.
Кола карана у нас, само ако се знае как е поддържана... кола от чужбина само от проверен вносител.

nikola_n
11-08-2007, 11:48
Абе що не се пусне една тема - "За всички които искат да си купят 145/146" да се сложи вътре най-важното и да се приключи въпроса с тъпите питания за това или онова ?

Предлагам първият пост вътре да гласи следното:

" Ако сте разумен човек, който по принцип много харесва перфектните немски возила тип-"Народен автомобил", които можете да си поправяте с клещи и тел, но сте решил да си купите Алфа само защото е по-евтина - НЕ ГО ПРАВЕТЕ. Алфите не са евтини, ще ви излезе през носа. Това не е каруца, към която да се итнасяте като към голям камък, този автомобил изисква много грижи и любов. В противен случай само ще съжалявате."

Yon
21-08-2007, 13:25
Абе я вижте от Фалве форума цифри за коли 98 г. на първоначална цена сек хенд 8000 лв нагоре:
.................................................. ..................................
За ремонтите които аз съм правил:
- 3 носача - цена не помня.
- Брава на предна лява врата ~ 300 лв. (Сакар Ауто)
- Възстановяване инсталация задна дясна врата ~ 50 лв. (Сакар Ауто)
- Предни спирачни дискове + накладки (предни и задни), ролки, ремъци, филтри ~ 2000 лв.
- Текущ проблем - ABS управляващ модул. Все още обмислям дали да си взема нов или да търся врора употреба.
Колата я имам от около 1 година. Пробег ~ 20к. км.
.................................................. .....................................

:gruebel:

Yon
21-08-2007, 13:25
Абе я вижте от Фалве форума цифри за коли 98 г. на първоначална цена сек хенд 8000 лв нагоре:
.................................................. ..................................
За ремонтите които аз съм правил:
- 3 носача - цена не помня.
- Брава на предна лява врата ~ 300 лв. (Сакар Ауто)
- Възстановяване инсталация задна дясна врата ~ 50 лв. (Сакар Ауто)
- Предни спирачни дискове + накладки (предни и задни), ролки, ремъци, филтри ~ 2000 лв.
- Текущ проблем - ABS управляващ модул. Все още обмислям дали да си взема нов или да търся врора употреба.
Колата я имам от около 1 година. Пробег ~ 20к. км.
.................................................. .....................................

:gruebel:

SFINKS
21-08-2007, 15:19
не е много нито уместно нито коректно да пускаш цитати от VW форума ...
ами ако някой от VW форума постне ремонтите на знаете кой наш съфорумник .....
ще станем за смях с най чупливата марка кочини ....

SFINKS
21-08-2007, 15:19
не е много нито уместно нито коректно да пускаш цитати от VW форума ...
ами ако някой от VW форума постне ремонтите на знаете кой наш съфорумник .....
ще станем за смях с най чупливата марка кочини ....

valjo
21-08-2007, 16:42
не е много нито уместно нито коректно да пускаш цитати от VW форума ...
ами ако някой от VW форума постне ремонтите на знаете кой наш съфорумник .....
ще станем за смях с най чупливата марка кочини ....
то па да не е лъжа, нещо неверно да съм казал ? имам документи за повечето работи дори :lol: :lol:

valjo
21-08-2007, 16:42
не е много нито уместно нито коректно да пускаш цитати от VW форума ...
ами ако някой от VW форума постне ремонтите на знаете кой наш съфорумник .....
ще станем за смях с най чупливата марка кочини ....
то па да не е лъжа, нещо неверно да съм казал ? имам документи за повечето работи дори :lol: :lol:

trustworthy
21-08-2007, 20:42
Брекдаунът с цените на Вальо е показателен не толкова за това, колко чупливи са алфите, а за нещо друго :idea: Истинските фенове знаят защо ;)

trustworthy
21-08-2007, 20:42
Брекдаунът с цените на Вальо е показателен не толкова за това, колко чупливи са алфите, а за нещо друго :idea: Истинските фенове знаят защо ;)