Log in

View Full Version : до тези които могат да помогнат



warbah
09-08-2007, 16:03
колеги дайте някакви идеи от кво може да е.Та днес сядам в Алфата паля мотора и след малко ве4е бях потеглил и ми светва лампата за инжекциона малко по късно мотора изгасна при опита ми да го запаля заработи но не потдържа ниските обороти при подаване на гаста се замисля много докато вдигне обороти и пуши.Мамка му дали не е от Лукоилския бензин.Имам я от 4етири години и това е първия проблем който ми дава.И с две думи колата сега не е в движение и тука в Бургас нямам идея каде да отида да я оправя.Колата е 155 1,7 ТС 1996г.

lan
09-08-2007, 16:31
все си мисля за дебитомер...

yovi
09-08-2007, 16:33
Описаното прилича на скапан дебитомер или смуче въздух след него. Ако на оглед всичко около интейка си е наред - сервиз.

warbah
09-08-2007, 16:47
какво е като цена този дебитомер.Трудна ли е смяната му

pr_00f
09-08-2007, 17:23
Закарай си колата на диагностика - тук само се хвърля боб. Дебитомера се сменя елементарно - все едно въздушният филтур сменяш, но за съжаление цената на нов такъв е доста солена - минимум 400 лева

warbah
09-08-2007, 19:11
говорих с едни от сервиз Бош те ми казаха 4е немогат да приемат колата ми днес като 4уха каква е марката на колата по4наха да въздишат .Сега аз не мога да ги разбера такива ама нали горивната апаратура си е Бош те като си имат софтуера къв им е проблема.И после отивам при колата щото тя ме беше оставила в града както писах по горе.И 4УДО колата пали и все едно нищо не е било направо съм изумен.Но тест ще и се прави щото да няма пове4е изненади

aav
10-08-2007, 17:39
късно виждам темата, и все пак това което исках да си препоръчам е да изключиш акумулатора за малко и после очаквах да запалиш нормално. Сега няма особен смисъл да ходиш по сервизи, защото няма какво да ти кажат, само пари ще даваш. Има начин сам да си тестваш колата за грешки в компютъра. Ползвай търсачката във форума имаше инфо по темата.

warbah
10-08-2007, 22:57
оказа се 4е ламбда сондата беше умряла смених я с някаква универсална така поне казаха.Това в сервиза на Фиат и Алфа в Бургас кадето е и Алианц.Оба4е ваобразявам ли си що ми се струва 4е нещо се спъна тази кола сякаш.А на тестера излезе 4е проблема е в сондата.Дори видях 4е беше ударена т.е. имаше поражения беше изкривена в горния край.Нещо не върви таз кола като преди.Дано да греша.Ина4е за парите 150лв сондата +10 за смяната+27 за теста.Това от мен.Поздрави на вси4ки които писаха.

Mury
11-08-2007, 12:20
оказа се 4е ламбда сондата беше умряла смених я с някаква универсална така поне казаха.Това в сервиза на Фиат и Алфа в Бургас кадето е и Алианц.Оба4е ваобразявам ли си що ми се струва 4е нещо се спъна тази кола сякаш.А на тестера излезе 4е проблема е в сондата.Дори видях 4е беше ударена т.е. имаше поражения беше изкривена в горния край.Нещо не върви таз кола като преди.Дано да греша.Ина4е за парите 150лв сондата +10 за смяната+27 за теста.Това от мен.Поздрави на вси4ки които писаха.

Невървенето на колата най-вероятно е от самата сонда,която сигурно не става за тази кола :idea: :idea: :idea: иначе цената е доста висока за униоверсална сонда като имаш предвид че Бош по номер за твоята кола е около 180 лв. :idea: :idea: