PDA

View Full Version : Инжектори за 155 2.0 16В



WhitePower
11-08-2007, 18:41
някой знае ли на колко ома са инжекторите и колко кубика са
че документациата ми е в оффиса
мерси предварително

WhitePower
13-08-2007, 19:41
аре де никой ли не знае
не можах да намеря инфо в workshopa

madboy
13-08-2007, 23:42
Колега, мисля че са същите като на всички TS, ако не се лъжа завършват на 702. http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/a015.gif

WhitePower
14-08-2007, 11:43
Колега, мисля че са същите като на всички TS, ако не се лъжа завършват на 702. http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/a015.gif

ма това колко ома са и колко кубика никой незнае

WhitePower
14-08-2007, 16:44
0 280 150 702 BOSCH

They are both 16 ohm high impedance rated at 38 HP and flow 192 and 189 cc/min or about 20.35 lbs/hr

Което значи че нжекторите от пунтото 240 кубиковите ще бъдат ъпгрейд за моята кола ;))
странно но факт ,а то е само 136 коня 1.4 турбо

Furious 155
14-08-2007, 19:52
0 280 150 702 BOSCH

They are both 16 ohm high impedance rated at 38 HP and flow 192 and 189 cc/min or about 20.35 lbs/hr

Което значи че нжекторите от пунтото 240 кубиковите ще бъдат ъпгрейд за моята кола ;))
странно но факт ,а то е само 136 коня 1.4 турбо
ти ще я чипосваш ли колата, че търсиш по-големи инжектори?

WhitePower
14-08-2007, 22:13
чип за начало няма да слагам искам да видя дали ше се промени сместа с по-големи инжектори щото нямам място за външен регулатор къде да го поставя
по нататъка
ми мисля да минавам на друга мениджмънт система след това с поставянето на турбо като за начало без да пипам мотора
имам един проект
чакам си окачването после спирачките
и после ще се заигравам под капака
лека полека не бързам така ми е най-сладко

Z:)m
20-08-2007, 11:44
По-големите инжектори на този етап (атмосферно пълнене) няма ли да ти правят по-богата сместа? Когато си с турбо - съм съгласен... Имаш повечко въздух => ще ти трябва и повечко гориво, но за атмосферния...?! Всъщност, май ламбда сондата би трябвало да се намеси и да корегира времето на отваряне на инжекторите, за да приведе сместа в рамките на предписаните норми... :?

Z:)m
20-08-2007, 11:44
По-големите инжектори на този етап (атмосферно пълнене) няма ли да ти правят по-богата сместа? Когато си с турбо - съм съгласен... Имаш повечко въздух => ще ти трябва и повечко гориво, но за атмосферния...?! Всъщност, май ламбда сондата би трябвало да се намеси и да корегира времето на отваряне на инжекторите, за да приведе сместа в рамките на предписаните норми... :?

WhitePower
20-08-2007, 17:39
мда това ще е при положение че караш с равномерни обороти а при насъпена до край ламбдата не пее в хора
ще видим на AFR какво ще покаже и ще се похваля какъв е ефекта

WhitePower
20-08-2007, 17:39
мда това ще е при положение че караш с равномерни обороти а при насъпена до край ламбдата не пее в хора
ще видим на AFR какво ще покаже и ще се похваля какъв е ефекта

Furious 155
20-08-2007, 18:08
мда това ще е при положение че караш с равномерни обороти а при насъпена до край ламбдата не пее в хора
ще видим на AFR какво ще покаже и ще се похваля какъв е ефекта
ефекта от само по-големи инжектори даже ще е отрицателен според мен... ще я давиш колата... ти ще кажеш де какво е станало като стане ;)

Furious 155
20-08-2007, 18:08
мда това ще е при положение че караш с равномерни обороти а при насъпена до край ламбдата не пее в хора
ще видим на AFR какво ще покаже и ще се похваля какъв е ефекта
ефекта от само по-големи инжектори даже ще е отрицателен според мен... ще я давиш колата... ти ще кажеш де какво е станало като стане ;)

WhitePower
20-08-2007, 21:27
незабравяите че се подготвям за едно гаретче и че ще има регулатор на горивото с което ще гледам каква е сместа да не е бедна и да не е прекалено богата

WhitePower
20-08-2007, 21:27
незабравяите че се подготвям за едно гаретче и че ще има регулатор на горивото с което ще гледам каква е сместа да не е бедна и да не е прекалено богата

Furious 155
20-08-2007, 23:58
незабравяите че се подготвям за едно гаретче и че ще има регулатор на горивото с което ще гледам каква е сместа да не е бедна и да не е прекалено богата

що е то регулатор на горивото? какво ще можеш да правиш с него и какво ще можеш да гледаш с него ?

WhitePower
21-08-2007, 14:00
с това гледам как е сместа

http://www.carcraft.com/techarticles/11 ... index.html (http://www.carcraft.com/techarticles/116_0402_innovate_air_fuel_ratio_meter/index.html)

а с това регулирам налягането на инжекторната рейка
http://topspeed.bg/product.php?iid=45

Furious 155
21-08-2007, 20:03
а с това регулирам налягането на инжекторната рейка
http://topspeed.bg/product.php?iid=45

а с него само намаляш налягането ли ? може ли да повишава и колко ?

WhitePower
27-08-2007, 11:07
а с това регулирам налягането на инжекторната рейка
http://topspeed.bg/product.php?iid=45

а с него само намаляш налягането ли ? може ли да повишава и колко ?

пробвал съм го на 6 бара ама се сетих че маркучите ще се пръснат ;))
за турбо коли и за атмосферки са различни да знаеш

Furious 155
27-08-2007, 12:55
един такъв регулатор би ли вършил работа примерно при нитро система, да подаваш повече гориво в момента на пускането на нитрото?

WhitePower
27-08-2007, 14:32
:?: :?: :?: :!: :?: :idea: :?: :!: :?: :idea: :?:
ъъъъ ми ако ако предобриш с горивото да не се взривиш с тези нитрати

този регулатор е вакумно(с вакум или с налягане ) управляем незнам как като си пуснеш нитрото ще я храниш повече освен с друга мениджмънт система която знае кога си пусналнитрото и променя дължината на импулса на инжектора

zdravio
03-02-2010, 10:09
Нека възрода темата. Та, White Power сложи ли по-големите инжектори, колко кубика бяха (240?) и какъв беше ефекта? :prescription: Че ми минават едни мисли през главата за близко бъдеще...

krasisashkov
03-02-2010, 20:40
пробвал съм го на 6 бара ама се сетих че маркучите ще се пръснат ;))
за турбо коли и за атмосферки са различни да знаеш
:bangin: Извиняваи за иконката ,но....пробвал сам го на 4,5 атмосвери след 200 км гори инжектотор или танзистор в краиното стапало на ЕЦУ-то които ги управлява.Тока на отварянее става много голям ,че да преодолее налягането -бобината прегрява и скъсява ,''гърми'' й транзистора .Малка гадост .

zdravio
04-02-2010, 11:03
:bangin: Извиняваи за иконката ,но....пробвал сам го на 4,5 атмосвери след 200 км гори инжектотор или танзистор в краиното стапало на ЕЦУ-то които ги управлява.Тока на отварянее става много голям ,че да преодолее налягането -бобината прегрява и скъсява ,''гърми'' й транзистора .Малка гадост .

Добре... това е ясно, че повишаване на налягането не е вариант. А с по-големи инжектори, какво правим? Има ли отражение върху мощноста на T.S.-а , дави ли се двигателя в ниски? А за разхода е ясно...

WhitePower
04-02-2010, 17:03
двигателя не се дави грам даже му е супер , само при смяна към 7000 оборота изгурмява от ауспуха понякога
:) ама иначе колата стана по палава

zdravio
04-02-2010, 17:08
двигателя не се дави грам даже му е супер , само при смяна към 7000 оборота изгурмява от ауспуха понякога
:) ама иначе колата стана по палава

Говорим за 240cc. инжектори от 1.4T нали така? Те високомни ли са? 13.6 са на ТС-ите. А разхода колко е в + ~

WhitePower
04-02-2010, 18:51
Говорим за 240cc. инжектори от 1.4T нали така? Те високомни ли са? 13.6 са на ТС-ите. А разхода колко е в + ~

ми чесно казано разхода падна щото сменихме и ламбдата едновременно със със инжекторите
иначе да от 1.4Т
инжекторите и на алфата и на пуното са високоомни 16 ома

Bobo
07-02-2010, 04:22
ми чесно казано разхода падна щото сменихме и ламбдата едновременно със със инжекторите
иначе да от 1.4Т
инжекторите и на алфата и на пуното са високоомни 16 ома

Е като си сменил ламбдата вече ефекта ще е нулев 8-)

WhitePower
08-02-2010, 17:55
Е като си сменил ламбдата вече ефекта ще е нулев 8-)

ми не е баш нулев , ама и не и нещо което се усеща осезаемо

zdravio
25-02-2010, 09:38
Е като си сменил ламбдата вече ефекта ще е нулев 8-)

Коя сонда визираш? За разхода ли говориш?