View Full Version : Инжектори за 155 2.0 16В
WhitePower
11-08-2007, 18:41
някой знае ли на колко ома са инжекторите и колко кубика са
че документациата ми е в оффиса
мерси предварително
WhitePower
13-08-2007, 19:41
аре де никой ли не знае
не можах да намеря инфо в workshopa
Колега, мисля че са същите като на всички TS, ако не се лъжа завършват на 702. http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/a015.gif
WhitePower
14-08-2007, 11:43
Колега, мисля че са същите като на всички TS, ако не се лъжа завършват на 702. http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/a015.gif
ма това колко ома са и колко кубика никой незнае
WhitePower
14-08-2007, 16:44
0 280 150 702 BOSCH
They are both 16 ohm high impedance rated at 38 HP and flow 192 and 189 cc/min or about 20.35 lbs/hr
Което значи че нжекторите от пунтото 240 кубиковите ще бъдат ъпгрейд за моята кола ;))
странно но факт ,а то е само 136 коня 1.4 турбо
Furious 155
14-08-2007, 19:52
0 280 150 702 BOSCH
They are both 16 ohm high impedance rated at 38 HP and flow 192 and 189 cc/min or about 20.35 lbs/hr
Което значи че нжекторите от пунтото 240 кубиковите ще бъдат ъпгрейд за моята кола ;))
странно но факт ,а то е само 136 коня 1.4 турбо
ти ще я чипосваш ли колата, че търсиш по-големи инжектори?
WhitePower
14-08-2007, 22:13
чип за начало няма да слагам искам да видя дали ше се промени сместа с по-големи инжектори щото нямам място за външен регулатор къде да го поставя
по нататъка
ми мисля да минавам на друга мениджмънт система след това с поставянето на турбо като за начало без да пипам мотора
имам един проект
чакам си окачването после спирачките
и после ще се заигравам под капака
лека полека не бързам така ми е най-сладко
По-големите инжектори на този етап (атмосферно пълнене) няма ли да ти правят по-богата сместа? Когато си с турбо - съм съгласен... Имаш повечко въздух => ще ти трябва и повечко гориво, но за атмосферния...?! Всъщност, май ламбда сондата би трябвало да се намеси и да корегира времето на отваряне на инжекторите, за да приведе сместа в рамките на предписаните норми... :?
По-големите инжектори на този етап (атмосферно пълнене) няма ли да ти правят по-богата сместа? Когато си с турбо - съм съгласен... Имаш повечко въздух => ще ти трябва и повечко гориво, но за атмосферния...?! Всъщност, май ламбда сондата би трябвало да се намеси и да корегира времето на отваряне на инжекторите, за да приведе сместа в рамките на предписаните норми... :?
WhitePower
20-08-2007, 17:39
мда това ще е при положение че караш с равномерни обороти а при насъпена до край ламбдата не пее в хора
ще видим на AFR какво ще покаже и ще се похваля какъв е ефекта
WhitePower
20-08-2007, 17:39
мда това ще е при положение че караш с равномерни обороти а при насъпена до край ламбдата не пее в хора
ще видим на AFR какво ще покаже и ще се похваля какъв е ефекта
Furious 155
20-08-2007, 18:08
мда това ще е при положение че караш с равномерни обороти а при насъпена до край ламбдата не пее в хора
ще видим на AFR какво ще покаже и ще се похваля какъв е ефекта
ефекта от само по-големи инжектори даже ще е отрицателен според мен... ще я давиш колата... ти ще кажеш де какво е станало като стане ;)
Furious 155
20-08-2007, 18:08
мда това ще е при положение че караш с равномерни обороти а при насъпена до край ламбдата не пее в хора
ще видим на AFR какво ще покаже и ще се похваля какъв е ефекта
ефекта от само по-големи инжектори даже ще е отрицателен според мен... ще я давиш колата... ти ще кажеш де какво е станало като стане ;)
WhitePower
20-08-2007, 21:27
незабравяите че се подготвям за едно гаретче и че ще има регулатор на горивото с което ще гледам каква е сместа да не е бедна и да не е прекалено богата
WhitePower
20-08-2007, 21:27
незабравяите че се подготвям за едно гаретче и че ще има регулатор на горивото с което ще гледам каква е сместа да не е бедна и да не е прекалено богата
Furious 155
20-08-2007, 23:58
незабравяите че се подготвям за едно гаретче и че ще има регулатор на горивото с което ще гледам каква е сместа да не е бедна и да не е прекалено богата
що е то регулатор на горивото? какво ще можеш да правиш с него и какво ще можеш да гледаш с него ?
WhitePower
21-08-2007, 14:00
с това гледам как е сместа
http://www.carcraft.com/techarticles/11 ... index.html (http://www.carcraft.com/techarticles/116_0402_innovate_air_fuel_ratio_meter/index.html)
а с това регулирам налягането на инжекторната рейка
http://topspeed.bg/product.php?iid=45
Furious 155
21-08-2007, 20:03
а с това регулирам налягането на инжекторната рейка
http://topspeed.bg/product.php?iid=45
а с него само намаляш налягането ли ? може ли да повишава и колко ?
WhitePower
27-08-2007, 11:07
а с това регулирам налягането на инжекторната рейка
http://topspeed.bg/product.php?iid=45
а с него само намаляш налягането ли ? може ли да повишава и колко ?
пробвал съм го на 6 бара ама се сетих че маркучите ще се пръснат ;))
за турбо коли и за атмосферки са различни да знаеш
Furious 155
27-08-2007, 12:55
един такъв регулатор би ли вършил работа примерно при нитро система, да подаваш повече гориво в момента на пускането на нитрото?
WhitePower
27-08-2007, 14:32
:?: :?: :?: :!: :?: :idea: :?: :!: :?: :idea: :?:
ъъъъ ми ако ако предобриш с горивото да не се взривиш с тези нитрати
този регулатор е вакумно(с вакум или с налягане ) управляем незнам как като си пуснеш нитрото ще я храниш повече освен с друга мениджмънт система която знае кога си пусналнитрото и променя дължината на импулса на инжектора
Нека възрода темата. Та, White Power сложи ли по-големите инжектори, колко кубика бяха (240?) и какъв беше ефекта? :prescription: Че ми минават едни мисли през главата за близко бъдеще...
krasisashkov
03-02-2010, 20:40
пробвал съм го на 6 бара ама се сетих че маркучите ще се пръснат ;))
за турбо коли и за атмосферки са различни да знаеш
:bangin: Извиняваи за иконката ,но....пробвал сам го на 4,5 атмосвери след 200 км гори инжектотор или танзистор в краиното стапало на ЕЦУ-то които ги управлява.Тока на отварянее става много голям ,че да преодолее налягането -бобината прегрява и скъсява ,''гърми'' й транзистора .Малка гадост .
:bangin: Извиняваи за иконката ,но....пробвал сам го на 4,5 атмосвери след 200 км гори инжектотор или танзистор в краиното стапало на ЕЦУ-то които ги управлява.Тока на отварянее става много голям ,че да преодолее налягането -бобината прегрява и скъсява ,''гърми'' й транзистора .Малка гадост .
Добре... това е ясно, че повишаване на налягането не е вариант. А с по-големи инжектори, какво правим? Има ли отражение върху мощноста на T.S.-а , дави ли се двигателя в ниски? А за разхода е ясно...
WhitePower
04-02-2010, 17:03
двигателя не се дави грам даже му е супер , само при смяна към 7000 оборота изгурмява от ауспуха понякога
:) ама иначе колата стана по палава
двигателя не се дави грам даже му е супер , само при смяна към 7000 оборота изгурмява от ауспуха понякога
:) ама иначе колата стана по палава
Говорим за 240cc. инжектори от 1.4T нали така? Те високомни ли са? 13.6 са на ТС-ите. А разхода колко е в + ~
WhitePower
04-02-2010, 18:51
Говорим за 240cc. инжектори от 1.4T нали така? Те високомни ли са? 13.6 са на ТС-ите. А разхода колко е в + ~
ми чесно казано разхода падна щото сменихме и ламбдата едновременно със със инжекторите
иначе да от 1.4Т
инжекторите и на алфата и на пуното са високоомни 16 ома
ми чесно казано разхода падна щото сменихме и ламбдата едновременно със със инжекторите
иначе да от 1.4Т
инжекторите и на алфата и на пуното са високоомни 16 ома
Е като си сменил ламбдата вече ефекта ще е нулев 8-)
WhitePower
08-02-2010, 17:55
Е като си сменил ламбдата вече ефекта ще е нулев 8-)
ми не е баш нулев , ама и не и нещо което се усеща осезаемо
Е като си сменил ламбдата вече ефекта ще е нулев 8-)
Коя сонда визираш? За разхода ли говориш?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.