View Full Version : имам проблем едно такова гадно тракане като дизел постоянно
и не е било от вариатор защото съм нямал незмам моля ви помогнете нзм какво да правя
и не е било от вариатор защото съм нямал незмам моля ви помогнете нзм какво да правя
а и от каде мога да си купя този кит за вариатор странно мейду другото си нямам и хабер от двигатели отивам на някакъв сервиз на 4-ти килоометар и там ми казват твоята кола няма вариатор аз ли съм тъп или онези са още поваче :) поне кажете от каде да си купя кита и каде се сипва защото супер много ме дразни това тракне
а и от каде мога да си купя този кит за вариатор странно мейду другото си нямам и хабер от двигатели отивам на някакъв сервиз на 4-ти килоометар и там ми казват твоята кола няма вариатор аз ли съм тъп или онези са още поваче :) поне кажете от каде да си купя кита и каде се сипва защото супер много ме дразни това тракне
също ми бяха казали че е от маслото смених го двапъти и нищо първо сипах OMV BIXOL 10W40 одраха ме за него 79лв другото което ми е без пари сипах вчера REPSOL 15W40 и пак си трака супер гадно е това и мноо се притеснявам да не вземе да стане нещо
също ми бяха казали че е от маслото смених го двапъти и нищо първо сипах OMV BIXOL 10W40 одраха ме за него 79лв другото което ми е без пари сипах вчера REPSOL 15W40 и пак си трака супер гадно е това и мноо се притеснявам да не вземе да стане нещо
Е колко е силно това тракане,че си се притеснил толкова?Тя и моята потраква,ама чак пък толкова.А иначе относно маслото ако се поразгледаш из форума ще видиш,че почти навсякаде се препоръчва Селения :!:
Е колко е силно това тракане,че си се притеснил толкова?Тя и моята потраква,ама чак пък толкова.А иначе относно маслото ако се поразгледаш из форума ще видиш,че почти навсякаде се препоръчва Селения :!:
trustworthy
16-08-2007, 20:14
А кой ти каза, че нямаш вариатор?
trustworthy
16-08-2007, 20:14
А кой ти каза, че нямаш вариатор?
а и от каде мога да си купя този кит за вариатор странно мейду другото си нямам и хабер от двигатели отивам на някакъв сервиз на 4-ти килоометар и там ми казват твоята кола няма вариатор аз ли съм тъп или онези са още поваче :) поне кажете от каде да си купя кита и каде се сипва защото супер много ме дразни това тракне
Бегай надалеч от Италсервиз щом са ти казали че нямаш вариатор :shock: :shock: :shock: твоята кола ИМА ВАРИАТОР и можеш да си закупиш кита за ремонта от ТиН на Оборище :wink: :wink: но ако си сменял ангренажния ремък сега пак ще трябва да платиш толкова за да ти сменят кита :idea: :idea:
а и от каде мога да си купя този кит за вариатор странно мейду другото си нямам и хабер от двигатели отивам на някакъв сервиз на 4-ти килоометар и там ми казват твоята кола няма вариатор аз ли съм тъп или онези са още поваче :) поне кажете от каде да си купя кита и каде се сипва защото супер много ме дразни това тракне
Бегай надалеч от Италсервиз щом са ти казали че нямаш вариатор :shock: :shock: :shock: твоята кола ИМА ВАРИАТОР и можеш да си закупиш кита за ремонта от ТиН на Оборище :wink: :wink: но ако си сменял ангренажния ремък сега пак ще трябва да платиш толкова за да ти сменят кита :idea: :idea:
Nasko_77
16-08-2007, 20:45
Но моля върни се след това в същия сервиз и им кажи, че си имаш :!:
Поне та да се НАУЧАТ и следващия да не страда кат му кажат, че няма двигател в коша :idea:
И на мен така ми викаше един олигфрен в един сервиз..... Ама как с осем свещи???? Нали е с четири цилиндъра! :lol: :lol: :lol:
П.С Масло слагай Селения.... щото кофти :wink:
Nasko_77
16-08-2007, 20:45
Но моля върни се след това в същия сервиз и им кажи, че си имаш :!:
Поне та да се НАУЧАТ и следващия да не страда кат му кажат, че няма двигател в коша :idea:
И на мен така ми викаше един олигфрен в един сервиз..... Ама как с осем свещи???? Нали е с четири цилиндъра! :lol: :lol: :lol:
П.С Масло слагай Селения.... щото кофти :wink:
и аз не ги знам какви са ок сте взема този кит ама каде да го сипя :) сори за тъпия въпрос
и аз не ги знам какви са ок сте взема този кит ама каде да го сипя :) сори за тъпия въпрос
И аз имам такова тракане, но само като запаля, след като изфорсирам изчезва тракането. Приятел, който работи в сервиз за италиянски коли ми каза, че е вариатор и се сменя(не бил скъп). Мързела си е мързел, мързи ме да го сменям. Също така и не знам каква роля играе и дали е важно да се смени :?: :!:
И аз имам такова тракане, но само като запаля, след като изфорсирам изчезва тракането. Приятел, който работи в сервиз за италиянски коли ми каза, че е вариатор и се сменя(не бил скъп). Мързела си е мързел, мързи ме да го сменям. Също така и не знам каква роля играе и дали е важно да се смени :?: :!:
моето тракане е сьщото бях написал темата на латиница за което се извиняжам просто не бях погледнал условията на саита мерси за отгожорите надявам се ще бъдете полезни и на мен
моето тракане е сьщото бях написал темата на латиница за което се извиняжам просто не бях погледнал условията на саита мерси за отгожорите надявам се ще бъдете полезни и на мен
ама каде да го сипя
Той не се сипва колега а се сменя,кита представлява една пружинка и се сменя старата :idea: :idea:
ама каде да го сипя
Той не се сипва колега а се сменя,кита представлява една пружинка и се сменя старата :idea: :idea:
Сигурен ли си че е от двигателя .Може да е и от скоростната
Сигурен ли си че е от двигателя .Може да е и от скоростната
trustworthy
17-08-2007, 14:00
Използвайте търсачката!!! Пише всичко за вариатори, китове, делфини и медузи, как кога и къде се сменят ;)
Що се отнася до вероятността на е скоростната кутия...ай дон'т тхинк со ;)
trustworthy
17-08-2007, 14:00
Използвайте търсачката!!! Пише всичко за вариатори, китове, делфини и медузи, как кога и къде се сменят ;)
Що се отнася до вероятността на е скоростната кутия...ай дон'т тхинк со ;)
Използвайте търсачката!!! Пише всичко за вариатори, китове, делфини и медузи, как кога и къде се сменят ;)
Що се отнася до вероятността на е скоростната кутия...ай дон'т тхинк со ;)
пацо шъ спечелиш приза за най-върлия мод :P :lol: :wink:
Използвайте търсачката!!! Пише всичко за вариатори, китове, делфини и медузи, как кога и къде се сменят ;)
Що се отнася до вероятността на е скоростната кутия...ай дон'т тхинк со ;)
пацо шъ спечелиш приза за най-върлия мод :P :lol: :wink:
trustworthy
17-08-2007, 14:12
Използвайте търсачката!!! Пише всичко за вариатори, китове, делфини и медузи, как кога и къде се сменят ;)
Що се отнася до вероятността на е скоростната кутия...ай дон'т тхинк со ;)
пацо шъ спечелиш приза за най-върлия мод :P :lol: :wink:
:paddle:
trustworthy
17-08-2007, 14:12
Използвайте търсачката!!! Пише всичко за вариатори, китове, делфини и медузи, как кога и къде се сменят ;)
Що се отнася до вероятността на е скоростната кутия...ай дон'т тхинк со ;)
пацо шъ спечелиш приза за най-върлия мод :P :lol: :wink:
:paddle:
а мерси аз мислех че се сипва нещо аз след 10 дена ще ходя да сменявам ремаци и ролки значи и тази прожинка сте я сменя мерси много
а мерси аз мислех че се сипва нещо аз след 10 дена ще ходя да сменявам ремаци и ролки значи и тази прожинка сте я сменя мерси много
Сипва се ако имаш малък теч от Радиатора,а за вариатор незнам :lol: :lol: :lol:
Сипва се ако имаш малък теч от Радиатора,а за вариатор незнам :lol: :lol: :lol:
течове нямам никакви аз такива проблеми нямам само брадовчет ми му прегре алфата нещо не му се е била вкл. перката неговата е 1.6 Boxer ама мноо е слаба аз с моя TS го изяждам все едно минавам мизерен голф газар с РК регистрация :) но щом това се сменя значи като отида за ремаците след няколко дена аз ще отида в сервиза на дружба под моста за пътя на летищетото щот имам няква остъпка :) и там сте ги накарам да оправят и вариатора освен ако и те ми кажат че нямам ако кажат ще ги запиша с тела и ще го пусна тук :) благодаря за помоща много шот и хабер си нямам от двигатели алфата я имам от 2 месеца само и супер много ме кефи и въопще не ме интересува че са и скъпи чарковете напраове се влюбих в този модел невероятен :) преди нямах такова мнение за тези автомобили, но се изетересувах за 145 QV и се надявам скоро да я притежавам този звяр 2.0 ТS Благодаря за помоща отново а и искам да попитам каква е далаверата ако пларя да съм член на клуба :)
течове нямам никакви аз такива проблеми нямам само брадовчет ми му прегре алфата нещо не му се е била вкл. перката неговата е 1.6 Boxer ама мноо е слаба аз с моя TS го изяждам все едно минавам мизерен голф газар с РК регистрация :) но щом това се сменя значи като отида за ремаците след няколко дена аз ще отида в сервиза на дружба под моста за пътя на летищетото щот имам няква остъпка :) и там сте ги накарам да оправят и вариатора освен ако и те ми кажат че нямам ако кажат ще ги запиша с тела и ще го пусна тук :) благодаря за помоща много шот и хабер си нямам от двигатели алфата я имам от 2 месеца само и супер много ме кефи и въопще не ме интересува че са и скъпи чарковете напраове се влюбих в този модел невероятен :) преди нямах такова мнение за тези автомобили, но се изетересувах за 145 QV и се надявам скоро да я притежавам този звяр 2.0 ТS Благодаря за помоща отново а и искам да попитам каква е далаверата ако пларя да съм член на клуба :)
искам да попитам каква е далаверата ако пларя да съм член на клуба
Защо трябва да има далавера според теб :?: :?: повечето хора го правят за идеята,иначе има отстъпки в доста магазини за части и сервизи :wink:
Аз да не пискам нова тема ще взема да се оплача тук. Значи тоя моя таралясник напоследък нещо много се разтрака :( Той и преди си потракваше ама доста по малко и спираше,пък сега докато не позагрее направо ми къса нервичките :( Маслото ми е Mobil 15 W 40 няма 4 000 км. от смяната пък е едно черно и гадно :( Иначе нивото е добре,малко над половината,като забелязах,че поспадна след като смених термостата,ма аз си го обеснявам с това,че преди колата не вдигаше повече от 60 гр. и се е омесило с бензин (малко и понамирисваше на бензин),а след смяната на термоса си държи милиметър под 90 гр. и като съм я покарал така и бензина се е "изпарил" един вид :roll:
Дайте някой акъл какво да я правя -да взема 1л. и да долея,изцяло ли да го сменям или някаква добавка ?????
..... тоя моя таралясник напоследък нещо много се разтрака ...........
.......Дайте някой акъл какво да я правя -да взема 1л. и да долея,изцяло ли да го сменям или някаква добавка ?????
Може да трака от веригата. Иначе маслото си го смени , защото минералното с което си в момента ,не съм много сигурен дали се е разбирало с примеси от бензин и как това му се е отразило на вискозитета :D
Преди малко говорих с един приятел,дето уж ги разбира горе-долу нещата,запалих му колата да я чуе и ми вика,че не е тракане на клапани или повдигачи,а по-скоро някакво "стържене" на лагер,ролка,водна помпа или нещо др. :roll: Интересното е,че се чува по-силно от лявата страна където са тия джаджи :roll:
течове нямам никакви аз такива проблеми нямам само брадовчет ми му прегре алфата нещо не му се е била вкл. перката неговата е 1.6 Boxer ама мноо е слаба аз с моя TS го изяждам все едно минавам мизерен голф газар с РК регистрация :) но щом това се сменя значи като отида за ремаците след няколко дена аз ще отида в сервиза на дружба под моста за пътя на летищетото щот имам няква остъпка :) и там сте ги накарам да оправят и вариатора освен ако и те ми кажат че нямам ако кажат ще ги запиша с тела и ще го пусна тук :) благодаря за помоща много шот и хабер си нямам от двигатели алфата я имам от 2 месеца само и супер много ме кефи и въопще не ме интересува че са и скъпи чарковете напраове се влюбих в този модел невероятен :) преди нямах такова мнение за тези автомобили, но се изетересувах за 145 QV и се надявам скоро да я притежавам този звяр 2.0 ТS Благодаря за помоща отново а и искам да попитам каква е далаверата ако пларя да съм член на клуба :)
Да не ти кърша хатъра, но е добре да идеш в сервиз , където имат пети за зацепване на ремъка. Майсторите с маркера може и да са магьосници, но си има специална технология за този процес. Освен това си купи предварително комплектчето за вариатора за 10-12 лв, но не разчитай,че ще те изкара дълго. Иначе цената на вариатора си е над 300лв- не е от най-евтините.
Колега,тва мнение дето си го цитирал е "само" на 4 месеца, дали човека вече не си е оправил колата :lol:
Христо_Сираков
14-12-2007, 18:47
къде е това нещо вариатора за 300лв днес в Динекспрес Пловдив ми казаха 415лв
...,а по-скоро някакво "стържене" на лагер,ролка,водна помпа или нещо др. :roll: Интересното е,че се чува по-силно от лявата страна където са тия джаджи :roll:
От тази страна ти са и веригите, но звука им си е специфичен, "я го знам" и то много добре :roll:. Дали е някоя от въртеливите истории се проверява лесно като свалиш ремъка на водната помпа и хидравликата и по-трудно този на алтернатора (а вече става и допълнително игриво, ако имаш и клима, т.е. + компресор и обтяжна ролка да ти се пречкат в повече). Палиш колата и почваш да слухтиш (все пак не се услушвай прекалено дълго - водната въртележка не работи :!: ). Ако шума изчезне - там е играта...
Моят вариатор притраква много рядко при самото палене но след 2,3секунди изчезва.Чувал съм и истинското му чагъркане на една 1,4 тс.
...,а по-скоро някакво "стържене" на лагер,ролка,водна помпа или нещо др. :roll: Интересното е,че се чува по-силно от лявата страна където са тия джаджи :roll:
От тази страна ти са и веригите, но звука им си е специфичен, "я го знам" и то много добре :roll:. Дали е някоя от въртеливите истории се проверява лесно като свалиш ремъка на водната помпа и хидравликата и по-трудно този на алтернатора (а вече става и допълнително игриво, ако имаш и клима, т.е. + компресор и обтяжна ролка да ти се пречкат в повече). Палиш колата и почваш да слухтиш (все пак не се услушвай прекалено дълго - водната въртележка не работи :!: ). Ако шума изчезне - там е играта...
Мерси за съвета :th_up: Тва обезателно ще го пробвам,ама само малко да се пооправи времето,че си нямам гаражче :( и после ще се похваля/оплача какво съм установил :P
...,а по-скоро някакво "стържене" на лагер,ролка,водна помпа или нещо др. :roll: Интересното е,че се чува по-силно от лявата страна където са тия джаджи :roll:
От тази страна ти са и веригите, но звука им си е специфичен, "я го знам" и то много добре :roll:. Дали е някоя от въртеливите истории се проверява лесно като свалиш ремъка на водната помпа и хидравликата и по-трудно този на алтернатора (а вече става и допълнително игриво, ако имаш и клима, т.е. + компресор и обтяжна ролка да ти се пречкат в повече). Палиш колата и почваш да слухтиш (все пак не се услушвай прекалено дълго - водната въртележка не работи :!: ). Ако шума изчезне - там е играта...
Мерси за съвета :th_up: Тва обезателно ще го пробвам,ама само малко да се пооправи времето,че си нямам гаражче :( и после ще се похваля/оплача какво съм установил :P
OFF по главната тема и ON към hsr (можеше и на ЛС, но мисля, че едва ли някой ще възрази и тук да е отговорът)
Ако не е на умиране работата, най-добре изчакай пролетта. Ако никога не си си играл с ремъците ще те застигне бялата гостенка :cold: , докато се бориш с тях.
За първи път тази операция(смяна на 2-та канални ремъка)ми отне време от 9:00 до 15:00 на една 155 8V без клима, а бяхме и двама. След това вече, като се има предвид, че имах опит, този на хидравликата и водната помпа мога да си го сменя за 15-20 мин. мах. Той е по-лесен, защото е външен (откъм казанчетата) на шайбата, на която е и този за алтернатора. Имаш достъп до болтовете, които го отхлабват (при хидравличната помпа, откъм изпускателните колектори), и от горе и от долу (на единият се държеше и контра да не превърта). Този на алтернатора, обаче е истинско изтезание :angry: . Правят се неземни гимнастики, за да докопаш долният болт за разхлабване. Като се добереш до него установяваш, че нямаш грам място на никъде да мърдаш инструмента, който си успял да сложиш, т.е. нямаш рамо, а в 99% от случаите е затегнат зверски. Въпреки всичко след много мъки и 1/360 -та оборотчета успяваш да разхлабиш и махаш шибаният ремък :dance: .
Мислиш си, че най-лошото е минало, но съвсем не е така . Първо и двата ремъка (особено, ако са нови) влизат с клизма :ranting: . Под клизма разбирай, че става с леко превъртане на шайбата на вод. помпа за единия и тази на алтернатора за другия като внимаваш при тази манипулация да не ги резнеш или преебеш някой от каналите им. Този за помпата е общо взето лесен - свалянето в обратен ред - имаш даже (да не повярваш, че жабара е направил още едно нещо, освен таблото с уредите, което да не ти ебе бойната слава при демонтажа/монтажа :clap2:) и удобно място да използваш щанга при обтягането.
Стигаш до момента с обтягане на алт. ремък, който, че естествено след като си се счупил отвсякъде, докато го разхлабих, свалиш и сложиш пак, си решил да го мислиш накрая. На алтернатора има механизъм за обтягане на ремъка. Истинско доказателство, че в завода на Алфа е имало и жабар с мозък в главата (горната) :P . Ако е читав си обтягаш ремъка и се разбиваш, докато стегнеш долният болт :new_Eyecrazy: . Докато правех тази операция, по едно време, даже почнах да си мисля да сваля направо инжекциона, за да си отворя място, но вече треперех от нерви и умора (в твоя случай ще е и студ:cold:) и се отказах (в последствие, когато си сменявах гуменяците към всмукателните колектори разбрах, че случайно съм си спестил още един чанч). Ако имаш "късметът" да не ти е здрав механизма (както беше при първата Алфа 155, на която се борих с ремъците) най-добре си намери отнякъде автоматичен пистолет, сложи 1 патрон в пълнителя и поиграй на руска рулетка :Suicide: ... Задължително търсиш 1 човек подкрепление, да напъва с щангата, докато ти трябва да измислиш през това време:
1. Как двамата да застенете там;
2. Как да затегнеш болт при появилите се +2 "extra bonus" препятствия (щанга и човек) в "комфортно"-тясната обстановка;
3. Какъв е шанса да не смажеш някое пръстче в цялата навалица;
4. 5... Няма начин да е само това :gruebel:.
Ако все пак си успял с обтягането, те очаква твоят "най-добър" приятел - долният болт на алтернатора. След много гърчене, чудене (как си успял да го разхлабиш изобщо), и няколко успешни микро оборота решаваш, че горният е достатъчно стегнат и няма да се разхлаби ремъка, събираш с триста инструментите и се прибираш, псувайки всичкото жабар, имащ общо с направата на колата (в твоя случай следва живото-спасяваща процедура против премръзване :stretcher: ).
Кога написа ще ги видиш тия работи?... :whistle:
....Кога написа ще ги видиш тия работи?... :whistle:
Май ще взема да изчакам до лятото :lol:
Майтапа настрана,ама сериозно ме наплаши :P Въпреки това обаче ще трябва да се пробвам пък каквото стане :roll: Обтегача на алтернатора незнам в какво състояние е обаче скоро мисля да го проверя,че ми се случи 1-2 пъти да ми "пресвири" ремъка :( Мерси още веднъж за подробното описание ;)
galinves71
23-12-2007, 18:40
Здрасти скъпи собственици на така красиви автомобили и също така капризни.Имам 146 т с 88kw като я взех изглеждаше като нова от вън и от вътре и продължава да е така, но и аз не мога да разбера типично ли е да има разлика в звука на 2валовите мотори и 1валавите защото и мен от време на време ме гризе този на моменти дизелов шум.Както всички знаем в България на всеки 2ма се падат по 3ма авто професори и един такъв ми каза че това било шум от ролката на ангренажния ремък ,а той е на 16,17хиляди км тя също.Този кит на вариятора ли беше ако е от него то зи шум точно каде трябва да се чува и ако не се смени опасно ли е(за кита става въпрос)? БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
За начало можеш да смъкнеш пистовият ремък и да ограничиш шумовете.Ако продължи шумът тябва да се обърнеш към ПОЗНАТ мойстор:казвам ти го като на познат.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.