PDA

View Full Version : Проблем голям със скоростите



dimitar zlatarev
19-08-2007, 18:12
blokira mi skorostnata kutiq na parva kolko 6te struva remonta i trqbvali da smenqm cqlata skorostna kutiq :( :o :( :( :( :( :( nqma li lesen na4in

блокира ми скоростната кутия на първа колко ще струва ремонта и трябва ли сменям цялата скоростна кутия..........няма ли лесен начин

колега,следващия път като търсиш помощ,поне пиши на български,все пак има правила във форума и не е зле да се спазват!!!

dimitar zlatarev
19-08-2007, 18:12
blokira mi skorostnata kutiq na parva kolko 6te struva remonta i trqbvali da smenqm cqlata skorostna kutiq :( :o :( :( :( :( :( nqma li lesen na4in

блокира ми скоростната кутия на първа колко ще струва ремонта и трябва ли сменям цялата скоростна кутия..........няма ли лесен начин

колега,следващия път като търсиш помощ,поне пиши на български,все пак има правила във форума и не е зле да се спазват!!!

vikoalfa
19-08-2007, 19:47
Твоя човек е Лисан тел.0899832271-Сашо
Успех с ремонта.

vikoalfa
19-08-2007, 19:47
Твоя човек е Лисан тел.0899832271-Сашо
Успех с ремонта.

hsr
19-08-2007, 19:56
Когато ти я свалят и видят какво и има-тогава ще ти кажат и колко ще ти струва :roll:На един приятел БМВ-то миналата година така му блокира на задна и му излезе към 250 лв.със всичко,,но за теб незнам,а не си казал и каква е колата....По-лесен начин винаги има-продаваш колата и си взимаш друга(стига да имаш излишни пари) :lol:

hsr
19-08-2007, 19:56
Когато ти я свалят и видят какво и има-тогава ще ти кажат и колко ще ти струва :roll:На един приятел БМВ-то миналата година така му блокира на задна и му излезе към 250 лв.със всичко,,но за теб незнам,а не си казал и каква е колата....По-лесен начин винаги има-продаваш колата и си взимаш друга(стига да имаш излишни пари) :lol:

milenamr
21-08-2007, 13:45
блокира ми скоростната кутия на първа колко ще струва ремонта и трябва ли сменям цялата скоростна кутия..........няма ли лесен начин
Имаш лично съобщение :twisted:

milenamr
21-08-2007, 13:45
блокира ми скоростната кутия на първа колко ще струва ремонта и трябва ли сменям цялата скоростна кутия..........няма ли лесен начин
Имаш лично съобщение :twisted:

Alfa User
21-08-2007, 17:36
А моето някой професор го затри ... :joly:
Ама да е жив и здрав, да му се връща :roll:

Иначе за колегата с блокажа - пиши какво става с колата, че ме заболя сърцето. Струва ми се вече са ти казали къде да идеш и какво да питаш :th_up:

Alfa User
21-08-2007, 17:36
А моето някой професор го затри ... :joly:
Ама да е жив и здрав, да му се връща :roll:

Иначе за колегата с блокажа - пиши какво става с колата, че ме заболя сърцето. Струва ми се вече са ти казали къде да идеш и какво да питаш :th_up:

dimitar zlatarev
21-08-2007, 19:02
колата е алфа 33 1.7 боксер 93 год.казаха че мойе да не се сменя зялата скоростна кутия

dimitar zlatarev
21-08-2007, 19:02
колата е алфа 33 1.7 боксер 93 год.казаха че мойе да не се сменя зялата скоростна кутия

dimitar zlatarev
21-08-2007, 19:39
трагнах си на парва след като трагнах исках да вклуча на 2 и дотам и ся само на 2 никоя друга неще]

:(

dimitar zlatarev
21-08-2007, 19:39
трагнах си на парва след като трагнах исках да вклуча на 2 и дотам и ся само на 2 никоя друга неще]

:(

Lisan
21-08-2007, 23:48
колата е алфа 33 1.7 боксер 93 год.казаха че мойе да не се сменя зялата скоростна кутия :lol: Те правилно са ти казали че може да не се сменя,но защо не я оправиха?Има вариант да се направи на място но те трябва да си го намерят,трудно е за обясняване,ако ми я докараш ще ти я направя,но не знам дали си струва пътя от Пловдив.По лесния и добър вариант но по скъп е да си купиш ремонтирана кутия и само да ти я сменят леваците и нема да имаш ядове.Успех :!:

Lisan
21-08-2007, 23:48
колата е алфа 33 1.7 боксер 93 год.казаха че мойе да не се сменя зялата скоростна кутия :lol: Те правилно са ти казали че може да не се сменя,но защо не я оправиха?Има вариант да се направи на място но те трябва да си го намерят,трудно е за обясняване,ако ми я докараш ще ти я направя,но не знам дали си струва пътя от Пловдив.По лесния и добър вариант но по скъп е да си купиш ремонтирана кутия и само да ти я сменят леваците и нема да имаш ядове.Успех :!:

dimitar zlatarev
26-08-2007, 18:05
а някой може ли да ми каже колко коня е тази количка алфа ромео 33 1.7 боксер 94г.

vikoalfa
26-08-2007, 20:03
Alfa Romeo 33 1.7IE 8V
Dimensions
Wheelbase: 2475 mm
Track front: 1366 mm
Track rear: 1362 mm
Length: 4075 mm
Width: 1613 mm
Kerb weight: 1130 kg
Fuel capacity: 50 l
Engine
Manufacturer: Alfa Romeo
Type: F-4
SOHC
8 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings: 3
Bore x stroke: 87.00mm Ч 72.00mm
Bore / stroke ratio: 1.21
Displacement: 1712 cc 104.47 cu in
Compression: 9.50:1
Fuel system: Bo L3-1 Jet fuel inj.
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: N
Max. output: 109.5 PS (108.0 bhp) (80.5 kW)@5800 rpm
Max. torque: 148.0 Nm (109 lbft) (15.1 kgm)@4500 rpm
Coolant: Water
Specific output: 63.1 bhp/litre
Specific torque: 86.45 Nm/litre
Performance
0-60mph: 9.1 s
0-100km/h: 9.4 s
Quarter mile: 16.50s
Top speed: 190 km/h
Power to weight: 95.58 bhp/ton
Chasis
Engine location: Front
Engine alignment: Longitudinal
Steering: rack & pinion PAS
Turning circle: 11.00 m
Suspension front: I.MS.LW.CS.ARB.
Suspension rear: dD.W.PR.CS.
Brakes: VeDi/Dr-S
Transmission: 5M
Top gear ratio: 0.85
Final drive ratio: 3.89

milenamr
26-08-2007, 20:35
Alfa Romeo 33 1.7IE 8V
Dimensions
Wheelbase: 2475 mm
Track front: 1366 mm
Track rear: 1362 mm
Length: 4075 mm
Width: 1613 mm
Kerb weight: 1130 kg
Fuel capacity: 50 l
Engine
Manufacturer: Alfa Romeo
Type: F-4
SOHC
8 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings: 3
Bore x stroke: 87.00mm Ч 72.00mm
Bore / stroke ratio: 1.21
Displacement: 1712 cc 104.47 cu in
Compression: 9.50:1
Fuel system: Bo L3-1 Jet fuel inj.
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: N
Max. output: 109.5 PS (108.0 bhp) (80.5 kW)@5800 rpm
Max. torque: 148.0 Nm (109 lbft) (15.1 kgm)@4500 rpm
Coolant: Water
Specific output: 63.1 bhp/litre
Specific torque: 86.45 Nm/litre
Performance
0-60mph: 9.1 s
0-100km/h: 9.4 s
Quarter mile: 16.50s
Top speed: 190 km/h
Power to weight: 95.58 bhp/ton
Chasis
Engine location: Front
Engine alignment: Longitudinal
Steering: rack & pinion PAS
Turning circle: 11.00 m
Suspension front: I.MS.LW.CS.ARB.
Suspension rear: dD.W.PR.CS.
Brakes: VeDi/Dr-S
Transmission: 5M
Top gear ratio: 0.85
Final drive ratio: 3.89
или накратко казано 109bhp(кончета) :twisted:

Alfa User
26-08-2007, 20:40
Ама някой май наистина хич не е слушкал като са му говорили по-големите батковци и каки... Дано случилото се послужи за урок за напред, за да се наслади момчето на тази чудна кола. Даже ако иска, може да звънне на предишния собственик за нова среща с учебна цел - само съвет де, за да няма после пак :depressed:

vikoalfa
26-08-2007, 21:15
Ама някой май наистина хич не е слушкал като са му говорили по-големите батковци и каки... Дано случилото се послужи за урок за напред, за да се наслади момчето на тази чудна кола. Даже ако иска, може да звънне на предишния собственик за нова среща с учебна цел - само съвет де, за да няма после пак :depressed:
Кого визираш :?:

Alfa User
26-08-2007, 23:33
Он си знаа шо го бият :pokey:

mladej_it
27-08-2007, 13:56
Кофти колега внимавай като се оправяш сам да не пострадаш ,щото основното на едно алфаромео ,че трябва да се грижиш за него вместо да го биеш с варията!!! Та с две думи правиш какво правиш сипи после масло "Хубаво масло" и тогава давай газ щото понякога се случва профилактично посиняване и хъркане на втора :) !!! И основното е да запазиш старата ако чустваш че не ти трябва ,защото някой можe да му потрябва някой чарк some day some way!!!

Ralf
29-08-2007, 11:23
Здравейте, за да не отварям нова тема реших да използвам тази. От скоро имам 33-ка 1.4i 94г, това ми е първа кола и съм страшно доволен от нея, самоче трудно свиквам със скоростите. Когато включвам на първа почти винаги се чува едно леко хъркане като хрупане :roll: , на задна е същото положението а пък когато примерно съм с по-висока скорост от колкото е нормално за втора предавка като се опитам да включа втора и стърже много силно и трява да намаля коростта преди да я включа. Въпроса ми е това нормално ли е, има ли нещо развалено по скоростната кутия или трябва да сменя маслото ? Какво масло ще ми препоръчате ?
Благодаря ви предварително за отговорите !

MrX
29-08-2007, 12:46
Здравейте, за да не отварям нова тема реших да използвам тази. От скоро имам 33-ка 1.4i 94г, това ми е първа кола и съм страшно доволен от нея, самоче трудно свиквам със скоростите. Когато включвам на първа почти винаги се чува едно леко хъркане като хрупане :roll: , на задна е същото положението а пък когато примерно съм с по-висока скорост от колкото е нормално за втора предавка като се опитам да включа втора и стърже много силно и трява да намаля коростта преди да я включа. Въпроса ми е това нормално ли е, има ли нещо развалено по скоростната кутия или трябва да сменя маслото ? Какво масло ще ми препоръчате ?
Благодаря ви предварително за отговорите !

проблема е обсъждам много пъти ма хайде пак ще подшушна някои неща :wink: Значи нещата стоят така:по рождение тия скоростни кутии са малко келави и синхроните заминават,обаче,предлагам ти да си прегледаш лостовата система -тампони,втулки,луфтове и т.н.,прегледай и луфта на педала на съединителя на залавното му място към рамката на сервото и щифта на вилката към помпата.Също така ще ти предложа да се научиш(ако вече не си) да сваляш скоростите с междинна газ(но подаваш газ на неутрално и пуснат съединител) ще забележиш че хъркането ще изчезне,не завинаги но поне ще го налалиш до минимум,маслото можеш да го смениш че не се знае кога за последно е сменявано.Успех и задължително след тези процедури се похвали как е поведението :!:

Lisan
29-08-2007, 14:56
Здравейте, за да не отварям нова тема реших да използвам тази. От скоро имам 33-ка 1.4i 94г, това ми е първа кола и съм страшно доволен от нея, самоче трудно свиквам със скоростите. Когато включвам на първа почти винаги се чува едно леко хъркане като хрупане :roll: , на задна е същото положението а пък когато примерно съм с по-висока скорост от колкото е нормално за втора предавка като се опитам да включа втора и стърже много силно и трява да намаля коростта преди да я включа. Въпроса ми е това нормално ли е, има ли нещо развалено по скоростната кутия или трябва да сменя маслото ? Какво масло ще ми препоръчате ?
Благодаря ви предварително за отговорите ! :roll: А според мен най лесния начин е да се ремонтира цялата и тогава няма да имаш ядове на нито една скорост.Ремонта на лостовата система е задължителна :!:

_Krasi
29-08-2007, 16:10
Здравей

При мен също го има този проблем (при първа и задна скорост - докато влезнат ХРУПА като на москвич) не е голяма болка. Дразнещо е, но се свиква :wink: .... Незнам след евентуален ремонт , колко изкарват , както и цената.Нека колегата Lisan каже , дали си заслужава този ремонт. Поздрави.

milenamr
29-08-2007, 17:00
Да , определено това си е хронична "болест" на 33-ките,но тя е от тези болести с които се живеее 100 години(най-малко) :twisted:
И при мен го има абсолютно същия проблем.Аз обаче съм им намерила цаката как да ги включвам така ,че да не се получава това"прихрупване".Знам , че си е строго специфично настроението на скоростите при всяка 33 -ка, но ето го моя конкретен вариант :
-Първа я включвам много бавно и лоста го вкарвам плътно в ляво.
-За задна по същия начин само че лоста плътно в дясно :D (ако случайно усетя, че няма да захапе от първия път(за задна става въпрос)и включвам първа, после задна и всичко заспива:)) Може да изглежда леко сложно на пръв поглед, но всъщност е супер елементарно и се свиква лесно и после няма никакви проблеми:)

Lisan
29-08-2007, 21:25
Да , определено това си е хронична "болест" на 33-ките,но тя е от тези болести с които се живеее 100 години(най-малко) :twisted:
И при мен го има абсолютно същия проблем.Аз обаче съм им намерила цаката как да ги включвам така ,че да не се получава това"прихрупване".Знам , че си е строго специфично настроението на скоростите при всяка 33 -ка, но ето го моя конкретен вариант :
-Първа я включвам много бавно и лоста го вкарвам плътно в ляво.
-За задна по същия начин само че лоста плътно в дясно :D (ако случайно усетя, че няма да захапе от първия път(за задна става въпрос)и включвам първа, после задна и всичко заспива:)) Може да изглежда леко сложно на пръв поглед, но всъщност е супер елементарно и се свиква лесно и после няма никакви проблеми:) :lol: :lol: Ти го изкара че караш нещо подобно на трамвай :lol: два пъти на зад,три пъти на пред,повдигаш и буташ :oops: Това не е каране а мъка :!: За да няма такива изпълнения трябва ремонт скорости, лостова система и хубав съединител :!:

Lisan
29-08-2007, 21:28
Здравей

При мен също го има този проблем (при първа и задна скорост - докато влезнат ХРУПА като на москвич) не е голяма болка. Дразнещо е, но се свиква :wink: .... Незнам след евентуален ремонт , колко изкарват , както и цената.Нека колегата Lisan каже , дали си заслужава този ремонт. Поздрави. :lol: При твоя вариант 170лв,иначе 250лв,сваляне качване,части,масло и нови семеринги.Ремонта на лостовата се заплаща допълнително :!:

_Krasi
29-08-2007, 22:42
Да , определено това си е хронична "болест" на 33-ките,но тя е от тези болести с които се живеее 100 години(най-малко) :twisted:
И при мен го има абсолютно същия проблем.Аз обаче съм им намерила цаката как да ги включвам така ,че да не се получава това"прихрупване".Знам , че си е строго специфично настроението на скоростите при всяка 33 -ка, но ето го моя конкретен вариант :
-Първа я включвам много бавно и лоста го вкарвам плътно в ляво.
-За задна по същия начин само че лоста плътно в дясно :D (ако случайно усетя, че няма да захапе от първия път(за задна става въпрос)и включвам първа, после задна и всичко заспива:)) Може да изглежда леко сложно на пръв поглед, но всъщност е супер елементарно и се свиква лесно и после няма никакви проблеми:)

При мен става по следния начин ПАРВО включваш ВТОРА - след това първа . За задна скорост или трета или пета (която влезе ) и след това задна - гарантирам че няма хъркане и хрупане ..... Гадно е обаче като се качиш на друга кола и си свикнал с товзи вид включване - след време го правиш несъзнателно !!!!!! Много хора съм шашкал с тези "маневри" на скоросният лост ....

vikoalfa
29-08-2007, 23:03
Алеле :shock: :shock: :shock: ама вярно трамвай :lol: Давам безплатни кръгчета с колицата ми да видите кво са скорости :wink:

Събев
31-08-2007, 00:57
vikoalfa аз съм първия навит които иска да ти пробва скоростите!
Нали ще ми я отстъпиш да я тествам как включва от 1-ва до 3-та??? :lol:

vikoalfa
31-08-2007, 01:02
Няма проблем :wink:
Ама чупи-прави :P

Ralf
31-08-2007, 03:27
Това с междинната газ (както каза MrX) помогна при превключване от трета на втора предавка. На първа когато я включвам бавно се получава без хъркане но повечето пъти на светофара няма толкова време а пък на задна упорито си хърка каквото и да правя. Ще провбвам начина на _Krasi с трета или пета и след това задна и ще пиша дали има промяна.
Много ви благодаря за съветите !

_Krasi
02-09-2007, 13:24
EEEEEEE !!!!! Какво стана с тези скорости ? Нещо ме гложди женско любопитство :lol: