PDA

View Full Version : клапани



155
21-08-2007, 17:16
имам едно въпросче.регулират ли се клапаните на 155 1.8 8в.,и ако се регулират да пишете за реда и начина

155
21-08-2007, 17:16
имам едно въпросче.регулират ли се клапаните на 155 1.8 8в.,и ако се регулират да пишете за реда и начина

kris11
21-08-2007, 22:48
пулчета или т.н парички по размер/ дебелина/

kris11
21-08-2007, 22:48
пулчета или т.н парички по размер/ дебелина/

Z:)m
22-08-2007, 12:15
Твоите са с хидравлични повдигачи и не се регулират... т.е. се саморегулират ;)

Z:)m
22-08-2007, 12:15
Твоите са с хидравлични повдигачи и не се регулират... т.е. се саморегулират ;)

Venci
22-08-2007, 13:20
Твоите са с хидравлични повдигачи и не се регулират... т.е. се саморегулират ;)

Това горното изобщо не отговаря на истината :!:

Всички осем клапанови мотори при 155 са с верига като за начало. После реглажа на клапаните се прави като махнеш капака на главата. С хлабиномер се измерват луфтовете на клапаните и се записват. Нужно е да се превърта мотора за различните клапани така, че гърбицата да не е натиснала чашката. Най-удобно е колата да е вдигната на крик. Да се включи 5-та предавка и да се върти едното предно колело. Като се измерят и запишат всички хлабини се разхлабва веригата и се махат разпределителните валове. Изваждат се чашките, за да се стигне до пуловете, които седят върху стеблото на клапана точно над контрите и чашките принципно опират върху тях. Чашките и пуловете не се разбъркват и си ги подреждаш така, че да знаеш точно кой от къде е бил. След това с микрометър с обхват 0 - 25 мм се измерват всички пулове и се записват техните размери. Естествено като си измервал хлабините си видял кои клапани имат нужда от реглаж и пипаш само техните чашки и пулове. Другите не ги закачаш. Пресмята се според луфта, който е в момента и този които искаш да получиш колко по-дебели или по тънки пулове ти трябват и си ги купуваш от магазина по размер. Цената е към 3 лв. Сглобяването е в обратна последователност.

Venci
22-08-2007, 13:20
Твоите са с хидравлични повдигачи и не се регулират... т.е. се саморегулират ;)

Това горното изобщо не отговаря на истината :!:

Всички осем клапанови мотори при 155 са с верига като за начало. После реглажа на клапаните се прави като махнеш капака на главата. С хлабиномер се измерват луфтовете на клапаните и се записват. Нужно е да се превърта мотора за различните клапани така, че гърбицата да не е натиснала чашката. Най-удобно е колата да е вдигната на крик. Да се включи 5-та предавка и да се върти едното предно колело. Като се измерят и запишат всички хлабини се разхлабва веригата и се махат разпределителните валове. Изваждат се чашките, за да се стигне до пуловете, които седят върху стеблото на клапана точно над контрите и чашките принципно опират върху тях. Чашките и пуловете не се разбъркват и си ги подреждаш така, че да знаеш точно кой от къде е бил. След това с микрометър с обхват 0 - 25 мм се измерват всички пулове и се записват техните размери. Естествено като си измервал хлабините си видял кои клапани имат нужда от реглаж и пипаш само техните чашки и пулове. Другите не ги закачаш. Пресмята се според луфта, който е в момента и този които искаш да получиш колко по-дебели или по тънки пулове ти трябват и си ги купуваш от магазина по размер. Цената е към 3 лв. Сглобяването е в обратна последователност.