View Full Version : сменя обороти на празен ход
Привет колеги,
Мойта от време на време почват да и падат оборотите от 1000 обикновенно падат на 500-600 (аха да изгасне) и после се дигат на 1200 - 1400.
Тъпото е че от една седмица я гледам и не мога да хвана схема по която се случва.
Много истории чух, бая теми изчетох и бих искал да чуя вашите мнения.
Благодаря.
Novachev
06-09-2007, 23:54
Това кога го прави на място или в движение на диагностика ходи ли
на място на диагностика съм след два дена и искам предварително да съм готов.
майстори ... трима - три различни работи казват, та искам от глупави предположения/излишни пари да се предпазя.
Вече започвам да си мисля,че всяка 3-та Алфа има подобен проблем :roll:
А на теб какво са ти казали 3-мата майстори и само оборотите ли са ти проблема или има и нещо друго?
Това за майсторите е образно казано, иначе версиите са:
дебитомер, ламда сонда, колектора диша, гумените втулки и други.
Иначе има проблеми и с мощноста - колеги разправят че ангренажа не е зацепен както трябва ...
Като мина диагностика ще пиша пак :)
Приятно изкарване на почивните дни.
Е то значи може и моя ангренаж да не е зацепен както трябва(макар че съм с верига :lol: ),щота и аз имам същите симптоми :crybaby: А относно другите неща(дебитомер,сонда,втулки)-нищо чудно да е някое от тях :roll: Ако се поразтършуваш из форума,ще установиш,че почти винаги те са обичайните заподозрени.Успех на диагностиката и дано да се окаже нещо дребно :th_up:
И да не забравиш да споделиш от какво е било като си решиш проблема :!:
Crusader
07-09-2007, 11:28
А моторчето за празния ход проверихте /чистихте/ ли, където в 90% процента от случаите е проблема при подобни симптоми?
Първо него(моторчето).Беше си доста чисто,но все пак го почистих.Освен това почистих и дроселовата клапа и дебитомера.Наскоро сменени кабели(Шампион) и свещи(НГК).Въздушния филтър е на около 2000 км,но все пак го проверих и е като нов.Вчера се опитах да сваля пласмасовта колекторна кутия и гумените втулко,за да ги гледам да не "издиша" от тях.Не успях да ги сваля нацяло,но доколкото успях да ги огледам ми се сториха наред.Въпреки това смених скобите на втулките и ги омазах със силикон.Съмнява ме да е ламбда сонда,понеже не отчитам голям разход.
И проблема не са само оборотите.
След зацепване (на ново) на ангренажния ремък, проблема с мощноста изчезна - колата си върви както преди.
Сменени свещи Denso Iridium Power IU22 - бяха ми сложили един Champion който за 200км. на нищо не приличаха.
За оборотите - почистиха дроселовата клапа с уговорка ако не се оправи следва моторче за ниски обороти ... следва смяна/почистване и коментар съответно.
Вариянта с филтър го изключвам - сменени са всички.
До скоро.
Винаги от кофти бензин имам такива проблеми с оборотите...ВИНАГИ!!!
Слагам ЕкоЕлда 100 от 2 месеца и нито 1 път не съм има без никакви други промени....... преди пак го бях установил, но се ми се искаше и друг бензин да пробвам......да ама не, само с Еко върви и то мнооого по-добре
Във Варна има 4 ЕкоЕлда.
Според мен само на една бензина като, че ли става.
DeViL145
15-09-2007, 20:37
тоя проблем ме мъчи ако ти кажа има няма 2 месеца а решението е толкова просто !!! В първият магазин за автопринадлежности питаш за ВД 40 или АБРО 50! едното е 8лв а другото е към 5.50, на мен Абро-то ми свърши работа. поправя се по следния начин
1во развивш шайбата която е държи гуменото съединение (след дебитомера което е преди степ мотора) Пръскаш обилно и изчакваш, правиш едно кръгче с италиански крад (газ до дупка) изчакваш около 10тина мин и повтаряш процедурата. мойта беше толкова зле че гаснеше в момента е просто перфектна! ако незнаеш кое е степмотора кажи утре ще ти направя и снимки и клип как точно става далаверата. Успех !
Във Варна има 4 ЕкоЕлда.
Според мен само на една бензина като, че ли става.
Истината е че и в София на някои не е идеален бензина, това са тези които преди бяха Българското Еко... ама вече сме ги изучили :)
тоя проблем ме мъчи ако ти кажа има няма 2 месеца а решението е толкова просто !!! В първият магазин за автопринадлежности питаш за ВД 40 или АБРО 50! едното е 8лв а другото е към 5.50, на мен Абро-то ми свърши работа. поправя се по следния начин
1во развивш шайбата която е държи гуменото съединение (след дебитомера което е преди степ мотора) Пръскаш обилно и изчакваш, правиш едно кръгче с италиански крад (газ до дупка) изчакваш около 10тина мин и повтаряш процедурата. мойта беше толкова зле че гаснеше в момента е просто перфектна! ако незнаеш кое е степмотора кажи утре ще ти направя и снимки и клип как точно става далаверата. Успех !
Предполагам че говориш за проблема с оборотите :)
Пусни снимка, ще е от полза.
П.П. ВД-то вече го имам. :D
DeViL145
19-09-2007, 18:03
Развиваш кадето сочи червената стрелка и пръскаш в посока кадето сочи Жълтата. НА ЗАГАСЕН ДВИГАТЕЛ! Предполагам че ако е на запален ще даде грешка от дебитомера, затова не експериментирайте. Като пръскаш обилно, натисни няколко пъти газта, и докато държиш пръскай вътре. покарай я малко като я настъпваш, и повтори процедурата. Успех!
155super
19-09-2007, 19:23
ВД'то като влезе в мотора , няма ли опасност да го повреди , като се има в предвид колко е агресивен към ражди и други ? Питам само информативно !
DeViL145
20-09-2007, 00:11
Еми да ти кажа факта че го изполвах и нямаше проблеми, мисля си че говори само по себе си :) Може и така да стане, НЕЗНАМ но предполагам че след като при мене се оправи и при много други хора е нямало проблеми би трябвало всичко да е ок :) до сега не съм чул за някой да се оплаче от това че му се е развалил степмотора от ВД-то ;) ако има такива да си го споменът. До колкото знам всички такива спейове са (изпозлвал съм други за премахване на ражда и от лични наблюдения констатирам) взаимодейставт само с раждата, ако греша моля някой да ме поправи, да не стане някой фал !
DerMeister
26-04-2008, 11:38
Винаги от кофти бензин имам такива проблеми с оборотите...ВИНАГИ!!!
Слагам ЕкоЕлда 100 от 2 месеца и нито 1 път не съм има без никакви други промени....... преди пак го бях установил, но се ми се искаше и друг бензин да пробвам......да ама не, само с Еко върви и то мнооого по-добре
Съжалявам, че вдигам толкова стара тема, но това което казва колега е на 100% вярно. :shock: Моята понякога, не винаги, почваше да сваля и качва оборотите на празен ход между 700 и 1400. Или държепе малко над 1000. Днес за проба заредих 100 октанов от ЕКО и о чудо! Оборотите са стабилни, малко под 1000. 8) Дотук добре, но нямам ли все пак някакъв проблем с моторче за празен ход или нещо такова, щом с 95 се колебаят? Не ми се ще да се ръся за 100 октанов, при положение, че не съм състезател.
След повечко каране установих, че все пак не са баш наред нещата. С ЕКО 100 са ми стабилни оборотите, ама па понякога държи 1100, понякога 900 и нещо. Ще я гледам по-натам какво и е.
Ето го лека при мен...
Купих ново моторче ама до смяна не се стигна ...
Майстора при който бях, почисти дросел клапата и дебитомера - каза че са били мръсни и ми обясни че най-вероятно съм за дебитомер ...
Не му се вързах защото за едно бях отишъл а той друго направи ...
Мина време обаче и проблема с оборотите категорично изчезна ...
Успех :)
Ако искаш моторче обади се :)
bat kiro
27-04-2008, 16:45
Ето го лека при мен...
Купих ново моторче ама до смяна не се стигна ...
Майстора при който бях, почисти дросел клапата и дебитомера - каза че са били мръсни и ми обясни че най-вероятно съм за дебитомер ...
Не му се вързах защото за едно бях отишъл а той друго направи ...
Мина време обаче и проблема с оборотите категорично изчезна ...
Успех :)
ммм да дебитомер ми звучи логично ! смених ламбда и дебитомер и колата е нова.... внимаваи с номерата на частите защото и по магазините са бездарници..и още за тази кола тези части са BOSH !
lulin racing
27-04-2008, 22:31
Привет колеги,
Мойта от време на време почват да и падат оборотите от 1000 обикновенно падат на 500-600 (аха да изгасне) и после се дигат на 1200 - 1400.
Тъпото е че от една седмица я гледам и не мога да хвана схема по която се случва.
Много истории чух, бая теми изчетох и бих искал да чуя вашите мнения.
Благодаря.
Колега моята е болна от същите симптоми!Днес разбрах от какаво е!При мен 1 маркуч е спукан и гълта въздух!Значи,или ти гълта въздух от някъде или е мпх (моторче за празен ход) мога да заложа пари на това!!!!!!!!!!!Успех! :wink:
DerMeister
30-04-2008, 16:20
Може ли да помоля, някой който е наясно да ми обобщи, защото изчетох целия форум и се омотах тотално. Моята кола е 1.6ТС, след фейслифта, и има проблем с оборотите на празен ход. Последно до колкото разбрах, МПХ ми е там някво специално и не можело да го чистя сам. Та въпросите ми.
1. Мога ли сам лесно да почистя тва тъпо моторче?
2. Това с пръскането с WD-40 направо в тръбата за въздуха ефективно и безопасно ли е? На работещ или изгасен двигател?
Гледах някоко снимки с разни стрелки кое къде е, но последно така и не разбрах за моя мотор ли са, за тия преди 99та ли са. Въобще, ако някой който е наясно може да обобщи, ще е супер. Даже според мен си трябва една важна тема с обобщена информация по вид мотор и година как се процедира с тия МПХ и т.н., щото има над 20 теми! :lol:
Еми да ти кажа факта че го изполвах и нямаше проблеми, мисля си че говори само по себе си :) Може и така да стане, НЕЗНАМ но предполагам че след като при мене се оправи и при много други хора е нямало проблеми би трябвало всичко да е ок :) до сега не съм чул за някой да се оплаче от това че му се е развалил степмотора от ВД-то ;) ако има такива да си го споменът. До колкото знам всички такива спейове са (изпозлвал съм други за премахване на ражда и от лични наблюдения констатирам) взаимодейставт само с раждата, ако греша моля някой да ме поправи, да не стане някой фал !
колега дайте снимки,не можах да ги видя
Скъсаха ми нервите тези обороти и на мен, скоро ще си кажа и аз мъката...
DerMeister
16-10-2008, 01:01
Скъсаха ми нервите тези обороти и на мен, скоро ще си кажа и аз мъката...
В заключение май се стига до "ново" МПХ и всичко е наред. Както и да го въртиш, сучеш, бензини, чистене, клапи, сонди, моторчето май е в дъното на всичко и е най-логично. При мен поне това се оказа.
vlado_iv
16-10-2008, 02:09
Малко вероятно да се прецака МПХто и че не е от значение октана на бензина това го споменах в друга тема преди да открия проблема и бях прав не е от октана нито от МПХ а е от друго.:wallbash:
Има начин да се провери МПХ да ли работи!
DerMeister
16-10-2008, 11:06
Малко вероятно да се прецака МПХто и че не е от значение октана на бензина това го споменах в друга тема преди да открия проблема и бях прав не е от октана нито от МПХ а е от друго.:wallbash:
Има начин да се провери МПХ да ли работи!
То си работи, ама не като хората... Няма грешка, може да се нулира или там какво се казваше, но просто вече не работи като хората. Поне при мен беше така.
vlado_iv
16-10-2008, 12:57
DerMeister - пробвай да го разглобиш на цяло и почистиш
УСПЕХ
DerMeister
16-10-2008, 12:59
DerMeister - пробвай да го разглобиш на цяло и почистиш
УСПЕХ
Точно така и стана, аз вече проблем нямам.
vlado_iv
17-10-2008, 21:58
:clap:
Точно така и стана, аз вече проблем нямам.
Мерак и нерви трябват и всичко става и пари се спестяват МАЙ А ?????????
из4етах половината тема за тоя проблем дето си е ,некакав просто проблем и ,споделям моиито мнение и опит от 1.6 ,16v,ts...стапковия мотор си изка профилактика ,на 10 000км, моита 145 я карам без катализатор , на негово място резунаторно гарне,и без ламдна сонда ,отка4ена просто,:screwy:колата си варви хар4и си 6,5 по магистралата сас120,,,,,,,,глахе на ниските обороти просто прави.........,по богата горивна смес,като е студена,антифриза 65-70"като се загрее 80 -90 перка по4ва да глахе на ниските ,маи изка студен ваздух,,,,,,,,,,:new_Eyecrazy:,................... ....а и италянките са като манекенките
Абе как го чистите т'ва моточе ве?Дайте малко инфо,че се чувствам :native:мойто го напънах и за малко да го строша.Имам предвид самото моторче,а не дросела:hmm:
Novachev
30-10-2008, 21:49
Твойто не се чисти то е друг модел него чисти за да не си купиш по рано новото
всяка маи има на моита и сменях ламбда и дебитомер и се закрепиха ама не много и не за далго
sirjordan
09-02-2011, 19:19
Здравейте колеги , темата е малко стара но не бих пуснал нова за толкова говорен проблем. (мойта е 146 1.4 тс 99')
Аз също вече втора година (вече не броя колко време) имам точно този проблем. И след като изчетох всичко което пише по форумите , тръгнах да правя какво ли не.
Та: (историята е следната и бих бил благодарен някой да ме посъветва какво да направя) Та след като почнах да обикалям много добри сервизи и близо 10 диагностики , смених дебитомер, ламда сонда, , гумените втулки (или нещо такова) , моторче за празен ход , свещи кабели , чистене на дроселовата клапа , и почвам да забравям какво друго...?! да не говоря за други неща по двигателя които сам сменял не заради този проблем ама с 2 думи двигателя стана чисто нов! Не знам какво да правя вече ми се изчерпаха идеите при кого да ходя и какво да сменя , всеки вика "от това е 100%" или "не го слушай оня от еди какво си е" ... Направо сам напът да я засиля в близкия дерек и да са приключва :?
Здравейте колеги , темата е малко стара но не бих пуснал нова за толкова говорен проблем. (мойта е 146 1.4 тс 99')
Аз също вече втора година (вече не броя колко време) имам точно този проблем. И след като изчетох всичко което пише по форумите , тръгнах да правя какво ли не.
Та: (историята е следната и бих бил благодарен някой да ме посъветва какво да направя) Та след като почнах да обикалям много добри сервизи и близо 10 диагностики , смених дебитомер, ламда сонда, , гумените втулки (или нещо такова) , моторче за празен ход , свещи кабели , чистене на дроселовата клапа , и почвам да забравям какво друго...?! да не говоря за други неща по двигателя които сам сменял не заради този проблем ама с 2 думи двигателя стана чисто нов! Не знам какво да правя вече ми се изчерпаха идеите при кого да ходя и какво да сменя , всеки вика "от това е 100%" или "не го слушай оня от еди какво си е" ... Направо сам напът да я засиля в близкия дерек и да са приключва :?
Пробва ли в някой от форумните сервизи ? МПХ сменял ли си, адаптация ?
sirjordan
09-02-2011, 19:54
Дам сменях го , а адаптация какво имаш в предвид?!
Последно бях в Лисан серзиз където смених дебитомера и колата се оправи за 3-4 седмици... и после пак :?
DerMeister
09-02-2011, 22:19
Дам сменях го , а адаптация какво имаш в предвид?!
Последно бях в Лисан серзиз където смених дебитомера и колата се оправи за 3-4 седмици... и после пак :?
Иди пак, на мен точно Лисан ми оправи проблема с играещите обороти като ми отремотира монторчето на празен ход. Явно проблемът ти идва от няколко компонента. Също е възможно да си уцелил дефектен дебитомер и .т.н и т.н. имат си гаранция.
колега аз проблемите с оборотите ги оправих след като си почистих дросела няколко пъти
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.