Log in

View Full Version : Замасяване на климатроника



gaiska
08-09-2007, 11:30
Имам един проблем , който вече го срещам на втора 155-ца. Значи когато колата не е на контакт и било то заключена отвън и отвътре , пък и да не е заключена, посъоянно ми свети диода за изключено положение на панела за управление на климатроника. Ходих при едни майстори , които нямаха вазможнист да я видят , че са много заети и ми казха , че евентуално е от някоя маса на климатроника. Та питам някой знае ли къде са тези маси на тоя "звяр"?
Благодаря!

gaiska
11-09-2007, 23:35
:?: :?

gaiska
17-09-2007, 17:25
:shock:

голямата риба
17-09-2007, 22:20
получава се когато някой ти смени релето за управление на перките
с най-обикновенно реле

gaiska
17-09-2007, 23:52
А кое е това реле и къде се намира по-скоро?
Какво е решението на проблемо , трябва да си взема някво друго реле предполагам?!

gaiska
21-09-2007, 19:51
Моля ви се кажете кое е това реле или пък ако не е от него , какво друго може да е? :( :?:

gaiska
23-09-2007, 15:46
Днес открих нещо друго , но тъй като не съм много наясно с тоците не мога да го разтълковам. Значи като си свалих радиото и огледах сверзването видях , че жълтата и червената жичка са свързани заедно и чрез друга жичка се свързват със съответните кабели към радиото. А на радиото отново жълтата и червената са свързани заедно. Та като реших да свържа жълта с жълта и червена с червена лампичката за изключено положение на климатроника изгасна и радиото не работи ако не дам контакт(цялата процедура я изпълнявам , когато колата не е на контакт). Когато свързах отново жълтата с червената , тази лампичка отново светна и радиото за работи , дори колата да не е на контакт. Та въпроса сега е как да работи радиото без контакт, а тази лампичка да не свети , щото явно климатроника е в режим на готовност и си черпи от акумулатора?
Дано да съм изяснил ситуацията добре! :?

hsr
23-09-2007, 17:22
Значи по принцип при касетофоните и ЦД-тата,ако не се лъжа жълтата е за паметта(на радиото,на звуковите настриойки и т.н) и се свързва там където има постоянен ток(дори когато колата не е на контакт),с цел да се запазят настройките.Червената пък се свързва с друг кабел,към който може и да няма постоянен ток(например,когато колата не е на контакт)Мисля,че в твоя случай същите цветове на колата ти отговарят на тези на радиото,т.е. жълтата има постоянен ток,а червената само когато дадеш на контакт или съответно двигателя работи.Та за да ти изгасне тая лампичка когато колата ти е загасена,трябва да я свържеш само с чевената на колата,пък за да ти работи радиото винаги(дори когато не си на контакт) свързваш неговите жълта и червена само със жълтата на колата.Пробвай така и ако не стане другия вариант е да вземеш ток за тая лампа от запалката или отнякъде където няма постоянен ток,а само когато колата е на контакт.Успех и дано съм ти бил полезен :!:

gaiska
23-09-2007, 18:15
Направих точно това , което каза и свързах жълтата с двете на радиото. Всичко си тръгна нормално. Но червената не я свързах никъде и лампичката си светеше когато дам на контакт. В крайна сметка всичко изглежда наред , но червената жичка си стои ей така само я изолирах. Засега всичко си работи нормално.
Дали обаче няма да се появи нещо друго заради това , че не свързах червената жичка?

hsr
23-09-2007, 18:22
Ами щом всичко си работи нормално,едва ли ще имаш някъкъв проблем.
А какво стана със проблема с паленето ?

gaiska
23-09-2007, 18:28
Акумулатор

hsr
23-09-2007, 18:37
А честито,сега пък пари за акомулатор :cry:

gaiska
23-09-2007, 18:42
От компа отиват за акумулатор :frown:

hsr
23-09-2007, 19:27
От компа отиват за акумулатор :frown:
Вярно,че така ще се получи,но поне знаеш за какво си даваш парите :wink: В смисъл ти си се обедил със очите си,че проблема ти е там и знаеш,че това е решението му :wink:

gaiska
23-09-2007, 19:34
Така изглежда на пръв поглед , но знае ли се :!: :?: