PDA

View Full Version : 146 фейслифт, промени?



DerMeister
08-10-2007, 16:03
Здравейте отново. Бих искал да попитам какви точно проблеми се отстраняват с фейслифта след 99та година. Питам, защото още съм в дилема дали да не взема 2.0TD, която за съжаление май я няма след 99та или да се поохарча още и да търся кола след 99та JTD или 1.8TS. :roll:

bat kiro
08-10-2007, 16:55
зимаи дисел щот ще страдаш като мен ..феислифта не оправя нищо моята е 09.00..и си има проблемите на 96..така че маи йтд е истината

RoMeO_156_GTA
08-10-2007, 19:41
Ами TD няма с фейслифт ,но има модели от началото на 99 ,убедих се лично в това :shock: 1.8 ТС много трудно ще намериш фейска ,повечето са 1.4 или ЖТД ,тук таме 1.6ТС .Има много теми за сравнение на ТД и ЖТД ,вземи и ги прочети и ако искаш нещо с по-евтина поддръжка и по-тромаво ,вземай ТД :wink:
П.С Аз бих заложил на 1.6ТС 2000г де ,ако не ме бърка бензина :lol:

Naso
08-10-2007, 21:09
Верно бре ! 1.4 и 1.6 след ФЛ са болшинството.... както и ЙТД... Наверно 1.8 трудно ше намериш, но пък върви доволно повече от ЙТД, но пък харчи прилично повече от последното :) Същото може да се чете и за 2.0КуВе.... ама некои ора сме късметлии 8)

trustworthy
08-10-2007, 22:06
Промените са изключително във визията :) Моят съвет е да тръгнеш да търсиш ТД, ЖТД и 1.8 (2.0) едновременно, т.е. която ти попадне в по-читаво (видимо) състояние. ТД имат доста предимства по отношение цената на поддръжката - нямат доста от скъпите части, срещани при ЖТД. Трябва да си прецениш с какви средства ще поддържаш колата, колко км ще изминаваш годишно и до каква степен динамиката има значение за теб.
1.9ТД е нелош евтин вариант. Ако не грее и/или пуши прекалено много, можеш спокойно да се мяташ на него. Рискът там е, че такъв двигател няма как да е на 'реалните' 150-180 хил км, които ще видиш на таблото :). Най-скъпото при него е турбината, а тя също има голям шанс да е позаминала. Тъпото е, че се намира на такова място, че доста трудно може да се огледа

1.9ЖТД е по-модерния, по-икономичен, с по-добри динамични характеристики и доста по-скъпия за поддръжка дизел :) като цяло е доста надежден агрегат, но диагностиката и добрият оглен преди покупка могат да спестят много пари за ремонти. Цените на дебитомера, помпа високо налягане, датчици на рейката и т.н. са споменавани в темите във форума и сумата им може да надхвърли цената на автомобила :?
1.8TS (2.0TS) бягат доста :) там си потенциално застрашен от свещи, ламбда сонда, дебитомер...не са изолиран случай и основните ремонти по тея ТС-двигатели...

Абе пълно щастие няма :) Това е положението

DerMeister
09-10-2007, 00:31
Хммм.... :D
Изчетох тоя форум сигурно 3 пъти вече от край до край. Ориентирах се, благодарение на вас и това, че не криете недостатъците.

И аз точно това съм решил, да търся запзена и хубава, пък каквато излезе. Само много се плаша от тия помпи,сонди,дебитомери и бла бла... Едва ли не освен допълнитени 1000лв за каско и консумативи, трявба да имам и още 1000лв. за ремонт. Наясно съм, че Алфа се поддържа с любов и пари, ама ..... Толкова ли е невъзможно да не сменя нищо от скъпите гадове поне първата година ебаси? :lol:

Иначе, щом фейслифта е само козметичен, TD-то нещо почва много да ми ляга на сърцето. 8) Ама пък тия 140-150 коня ееееххх.........

П.П. Сега карам Опел Корса 1.4 91ва година. Кой каквото ще да говори, това е танк, не кола. Мисля, че ще ме разберете защо се плаша от тия ремонти..... :twisted:

VAN
09-10-2007, 09:51
Аз карам служебна Астра и имам не по малко проблеми, ядове и ремонти в сравнение са Красавицата. Така, че ако си решил вземай Алфа Ромео то със старите коли късмет ти трябва. :D
Ако искаш "икономия" не знам колко ще спестиш с дизела като имаш в предвид, че издръжката е по скъпа а цената на нафта и бензина са почти
1:1.
Ама друго си да настъпиш бензина на 7000 + оборота :D