View Full Version : Двигател 2.0 V6 turbo
Здравейте колеги, пак имам въпрос свързан с двигателите, или по-точно със замяната на двигателите. Преди няколко дни разбрах, че има такъв двигател при 166 и GTV :idea2: и тва нещо много ме зарадва! Защото ако тва което си мисля се осъществи, няма да се налага да си продавам колата!
Та въпросите са ми:
1 Може ли този двигател да се сложи на 156 2.0 ТС?
2 Освен двигателя, трябва ли да взема и скоростите (или те са същите кат мойте) и съответно някви други специфични чаркове?
3 Някой знае ли къде мога да го намеря тва чудо в БГ или човек дето може да ми го докара от чужбина?
4 Може ли да се купи такъв чисто нов двигател и от къде?
Като условието е да е от 166 или GTV щото е сравнително нов и няма да е много износен, докато при 164ката вече нещата са други!
Много благодаря на отзовалите се колеги, защото ако някой може да каже нещо такова то мисля че тука е мястото! :respect: :notworthy:
Ами по принцип ще стане тои като големина е колкото и 2.5 в 6 . Вече въпроса е че трябва свестен майстор за да го нагласи като хората
:wink:
сички мечтаем за таквиз конверсия.....аз даже за 3 литра.... Да възможна е, но както Гиги каза трябва добър майстор винаги.
голямата риба
11-10-2007, 10:02
определено 3.0 24 клапана е по-добрият вариант
двигателите са с сходна мощност
верно има разлика във въртящият момент
но аз бих предпочел атмосферката
П.П. трябва ти и скоростната кутия определено
само ще се прецакаш ако се наложи някъв ремонт.
В момента една 166 - 3.0 24V седи в бокса от непомня колко много време и търсим конзола за маслен филтър - вече 3 ни докараха и всичките различн......
Red Devil
11-10-2007, 13:58
Идеята ти е чудесна и ако нямаш грижи в финансов аспект резултат ще е чудесен 8) .
Обаче,няма да се разминеш само с двигател и скорости,ще ти трябват още и ЕКУ-то и полуоски в най-добрия случей.Аз също бих ти препоръчал да сложиш 3.0 V6 осен ако не си замислил някакъв по нататачен силов проект с турбо-то.
Успех
Идеята ти е чудесна и ако нямаш грижи в финансов аспект резултат ще е чудесен 8) .
Обаче,няма да се разминеш само с двигател и скорости,ще ти трябват още и ЕКУ-то и полуоски в най-добрия случей.Аз също бих ти препоръчал да сложиш 3.0 V6 осен ако не си замислил някакъв по нататачен силов проект с турбо-то.
Успех
Как бързо ме разкри! Искам турбо мотора за да може да се ъпгрейдне после и то доста! :twisted:
75 2.0 turbo
11-10-2007, 19:44
тоя мотор 2.0 v6 не е много подходящ за доста ъпгреиди :wink: леки да но доста........ще имаш доста грижи :idea:
nkn66, просто си нямаш на представа с какво искаш да се захващаш. Казвам ти го като на приятел. Поне имаш ли друга кола, която да караш докато тази седи в бокса. Това не е работа за 1 ден. Ще излезе луди пари. Все пак да не забравяме, че нов такъв мотор едва ли ще намериш, а като взимаш втора употреба, ако не го ремизираш е равносилно да правиш всичко двойно.
Мисля да се доверя на момчетата от Drag power, скоро ще ги навестя отново да видиме кво ще ми кажат за този мотор! Дали има смисъл да го взимам, но досега всички викаха "Ако беше турбо мотор" е сега ще взема турбо мотор да видиме! Добре, колеги мотора на VW 1.8 150кс по- добър ли е от тоя на Алфата, щото в проспиид и в драг ми предложиха Голф или А4 1.8Т , а аз мисля че тоя мотор е по-добър и по-става за правене! Вие как мислите по тоя въпрос?
Я погледни тук:
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=15722
Мисля да се доверя на момчетата от Drag power, скоро ще ги навестя отново да видиме кво ще ми кажат за този мотор! Дали има смисъл да го взимам, но досега всички викаха "Ако беше турбо мотор" е сега ще взема турбо мотор да видиме! Добре, колеги мотора на VW 1.8 150кс по- добър ли е от тоя на Алфата, щото в проспиид и в драг ми предложиха Голф или А4 1.8Т , а аз мисля че тоя мотор е по-добър и по-става за правене! Вие как мислите по тоя въпрос?
Това са ти предложили защото имат опит с такива коли, това е нормално.
За 2.0 в6 турбо ако си решил да слагаш, мога да те свържа с Григор, той има две такива...може да ти даде съвети и от къде да си намериш...той си вкара цяла кола само за части с такъв двигател.
Този двигател е "скопена" версия на един мотор на Ферари от преди много години...ако не греша.
успех
Мерси колега, аз днес гледах един такъв мотор и мисля че е хубав, така че съм решил тази седмица да го взема, ма като гледам къв кърък ме гони може и влак да ме блъсне скоро, та ще се свържа по-нататък с теб и ще говорим! Мерси все пак!
Начи, тук искам да обясня нещо.
Не знам откъде е тръгнал тоя слух, но масово се пише и говори, че двулитровия V6 турбо (от 164 и други модели на Алфа) бил неква ферарска конструкция от малкото Ферари Дино 206 ГТ.
вероятно защото и двата са 2 литра V6 и имат версии по 205 к.с.
Въпросния V6 турбо на Алфа е 1996 куб.см, с ЕДИН РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ НА ЦИЛИНДРОВА ГЛАВА и 12 клапана (на два реда, разпред. вал е странично на главата и задвижва клапаните от другата страна с едни странни повдигачи)
диаметър х ход 80 Х 66,2 мм
мощност 205 - 210 к.с. при 6000 об./мин
МОТОРА Е С ТУРБО
конструкцията е на Алфа Ромео (май на Лампреди, ма не съм много сигурен).
----------------------------------------------------------------------
Обаче:
на Дино маторя е конструкция на Franco Rocchi
V6, 2 РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИ ВАЛА НА ЦИЛИНДРОВА ГЛАВА, 12 клапана (директно задвижвани от разпределителните валове).
обем 1987 см, диаметър х ход: 86 х 57 мм
мощност 180 к.с. при 8000 об./мин (има версия на тоя мотор с 205 к.с. при 8800 об./мин)
три двойни карбуратора Weber 40 DCN
ТОВА Е АТМОСФЕРЕН МОТОР
П.П. По-късно, при Дино 246 ГТ, тоя матор става 2,4 л (2418 куб. см) , диаметър х ход 92,5 х 60 мм, мощност 195 к.с. при 7600 об.мин.
Не е слух а е истина, че единия двигател е правен в следствие на другия...и то точно май беше от този 2.4....че двата имат разлика и то съществени е така.
Ако намеря инфото ще го копи-пастна....не помня кой беше изотчника и дали може да е 100%сигурен
Добре, а принципно тоя мотор става на моята кола, или има няква съществена разлика която не позволява присаждането?
Не е слух а е истина, че единия двигател е правен в следствие на другия...и то точно май беше от този 2.4....че двата имат разлика и то съществени е така.
Ако намеря инфото ще го копи-пастна....не помня кой беше изотчника и дали може да е 100%сигурен
Ми не знам, при италианците всичко е възможно, но двигателите са фундаментално различни.
При двигателя на Ферари ъгъла между цилиндрите е 65 градуса, при тоя на Алфа - 60 градуса.
Мотора на Ферари е конструкция още от 1956 г. и е базиран на прочутия 1,5 литров състезателен V6, спечелил няколко титли във Формула 1.
Добре, а принципно тоя мотор става на моята кола, или има няква съществена разлика която не позволява присаждането?
Колега Алфист, най-добре да се обадиш на Тони във ВантоТрейд....той го знае на изуст този двигател.
А й честно казано е единствения механик на който мога да си оставя на спокойствие любимата.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.