View Full Version : ПОМОЩ-ще троша вече
Колеги някой има ли разумно обяснение-преди 1 година заради датчик на перката прегрях колата и гарнитурата замина,оправиха ми я в Варна,сега лятото както си карам пак светнат червената лампа и аиде пак,тоз път шлаифане на глави и сичките му там щоротии плус ремаци ролки, термостат,и кво ли не.И преди 3 дена- газ по магистралата с 160км Бургас-Стара Загора и айде пак.червената лампа и пак гранитури и глупости.Как може за 1 година 3 пъти едно и също.Каде е проблема?
Сега пак я оправям ама ако някой ако има идея да казва докато сега я правя,щото и 4 път ако стане и ще я мятам от някоя скала!!!
trustworthy
14-10-2007, 15:56
На първо време си създай навика да поглеждаш датчика за температурата! Не вярвам да ти е светнала червената лампа, докато си бил на 90 градуса. Иначе определено тоя рецидив означава, че има нещо. да няма някакви запушвания по охладителната система нещо... :roll:
Ако не сте сменяли водната помпа,направо се насочи натам :idea: :idea: :idea:
лампата я гледам, особено след 1 случка,ама тя стига за секунди буквално, както е нормално и айде.Първият път беше от датчик, 2 от водната помпа уж,и я смених ама следващите 2 пъти... ебали му мамата вече.ся уж сичко е здраво, как се стигна пак до там. :frown: :frown: :frown: :?: :?: :?:
колега прегледайте всички елементи на охладителната система,виж да не ти е запушено нешо радиатора или в блока да има проблем.Аз съм ял големия веднъж заради датчик на едно Ритмо така че купувай ново всичко и виж дали ти работи принудителното охлаждане.Успех
Благодаря колеги,ще гледам всичко естествено,ама аз и първите 2 пъти гледах уж,или много смотани майстори ама чак пак толкоз,то 3 пъти , не е човешко.
ALFA155Ts
15-10-2007, 10:07
когато се сменят ремаци се сменя и водна помпа тя също е ролка !! от нея ти е проблема аз имах същия проблем спря да ми върти водата изведнъж на магистралата но аз съм на гас и ми замръзна испаритела и колата спря иначе и на мен щяха да ми светнат лампите
venci-aleks
15-10-2007, 10:07
Преди три четири години за една година ми се наложи два пъти да отварям двигателя на уното, което карах проради "прогаряне" на гарнитурата. При втория път се оказа че причината е несменените шпилки които прирепят главата към блока просто една от тях се беше "провлякла" /. Първия път неги смених защото майстора ми обясни че това не било задължително при бензиновите двигатели това просто ти го давам като идея защото не прочетох да си ги сменял.
колега ,какъв цвят ти е антифриза,ако е с цвят на ръжда имаш адското запушване на водната с-ма и се налага да се почисти.аз ти препоръчвам един ефикасен метод,като съберете колата наливаш 1лит. оцет,а останалото вода,палиш да загрее и пускаш течноста и зареждаш на ново със същият разтвор докато не се избистри течноста която пускаш от блока,гаранция след тези процедури няма да имаш проблеми,УСПЕХ
Ами днес го изсулихме на земята мотора,проверих квото ми казахте,сичко работи изклучение на тва че тече найстина ръждива вода и то доста,и едната глава има няква много малка шупла,ама май ще я сеням за по-сигурно,а и някав 30А бушон в една кутийка, който е стопен заедно с кутийката,според майстора тоз бушон е за перката!Благодаря на всички за съветите и дано не ви се случва такова нещо че е голям кур!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.