Log in

View Full Version : Омазняване около дроселовата клапа



Bodom
22-10-2007, 23:08
Забелязах, че имам омазняване отдолу на блока с дроселовата клапа - на снадката между нея и въздуховода към дебитомера. Че даже е и капало долу върху съединител/скоростна кутия. Какво говори това ? Да разглабям ли да видя какво става вътре ? Двигателя е от новите TS-и, дето ECU то е върху дроселовия блок.

boian
23-10-2007, 17:39
Преди дросела е маркуча за картерните газове. Отваряш и ако е много мазно вътре, чистиш. Ако пак почне да мазни- или е запушен сепаратор или нещо по- лошо. Масло харчи ли?

Bodom
23-10-2007, 19:56
Нямам харчове на масло. за 10000км ми стигнаха 5л, даже останаха. Ще проверя маркуча за картерните, благодаря.

Евгени Генчев
23-10-2007, 21:40
5 литра си долял или 5 литра изобщо. Щото аки си долиал 5 литра си е направо зле работата.

Bodom
23-10-2007, 21:47
5 литра си долял или 5 литра изобщо. Щото аки си долиал 5 литра си е направо зле работата.
:lol: Моя грешка явно. 5 литра общо. Мотора го дават 4.4литра аз си купих 5литрова туба и миналата седмица смених маслото с ново, като от 5литровата туба имам 100-200мл останали, което ще рече, че съм долял 400-500мл за преиода между двете смени (10000км)

nikola_n
24-10-2007, 12:40
В тоя случай дали причината не е по-голямото количество налято масло?

nikolaaaay
24-10-2007, 13:13
На моята 145-ца не се доливаше масло от смяна до смяна, независимо от стила на каране. Сегашната 156-ца харчи около половин до един литър на 5000км.
Има ли начин да се разбере дали е запушен масления сепаратор без да се отваря капака на главата?! Тази кола е с поне 100к. км. по-малко от старата и разходът на масло ме притеснява.
Мисля, че и дроселовата клапа е за почистване, защото сутрин пали неуверено и не върви нормално, докато е студена. Възможно ли е замърсяването на дросела да е свързано със запушен маслен сепаратор?!