View Full Version : спор
Значи имаме спор с 1 фр. начи моита 146тица волана и има г/д 1 оборот на вартене и според него това я прави по малко маневрена демек ако имаш 2 оборота на вартене ти е по маневрена колата... : ) дали е тка ?
е според мен е глупост така поставено..... В смисъл, от това само не може да се направи такъв извод... Има коли които хода им е много по малък с цел по-директно управление, не като на трамвай манивела..... а вече колко завиване се предава от 1 или от 2 оборота на волана си зависи от цялата уредба кормилна..... така ми се струва
По принцип не би трябвало да означава. Ако аз карам на 4000 оборота, а ти на 2000 това не значи, че аз карам с по-голяма скорост нали така :) Но пък 1 оборот ми се вижда малко. Мойта мисля че прави два оборота. Все пак най-добрия начин е да тествате коя ще завие повече :)
Ами всичко си зависи от "предавателното число" на волана.
Т.е. на моята е 2.5 оботота от пълно ляво до пълно дясно. На други коли е 4, на 145/6 QV е 2. Много по удобно е да имаш по малко обороти на волана- досети се сам защо.
Всичко зависи от това как е направена системата. Защото може и за 1/2 оборот да ти завърта гумите на максимум, само че нали се сещаш как се кара с толкова чувствителен волан. А не ми се мисли ако имаш 4 оборота на волана пък как се паркира, малиии мъка ще се омоташ от въртене.
Та на твоя човек му кажи че се е объркал малко. Маневреността зависи от това до колко ти завиват предните колела, разбирай ъгъла под който могат да застанат спрямо положение право напред.
Мое наблюдение - без да претендирам за голям опит - малките коли са доста по- неманеврени от големите.
Мое наблюдение - без да претендирам за голям опит - малките коли са доста по- неманеврени от големите.
мисуиш уи? :wink: :lol:
и изобщоооо
не си прав
примерно на джип ако е под 4 оборота лево десно то джипа е за изхвърляне
:wink:
има дори един празен ход на волана който требе да го има в различни градуси според зависи :wink:
Поне от разговора разбрах че става дума за сравнение на леки коли.
На твоята кочина колко оборота е хода на волана ?
Що не си ги преработиш да е 5 ако толкоз те кефи да въртиш?
стафанеее мноу та обичам като говориш на изуст шъ знаиш ...
а за колегата - сичките тъпо базирани коли са яко неманеврени а па новите алфи още по-зле
Аз пък на трилентов път не мога да направя обратен... Боксер 1.6 може.
Аз пък на трилентов път не мога да направя обратен... Боксер 1.6 може.
Може, ако му помогнеш с ръчната :D
Аз пък на трилентов път не мога да направя обратен... Боксер 1.6 може.
Може, ако му помогнеш с ръчната :D
Боксера определено е много по-маневрен от ТС-а :wink: :wink:
JORDANGT
24-10-2007, 21:48
И Ладата е по-маневрена от 33-ка без хидравлика :wink:
Личен опит :roll:
не ми се вярва лада да е по-маневрена от каквото и да е, честно казано. 2 години съм карал 2105 и се виждах в чудо, когато трябва да маневрирам...
Да и ас тка мисля като спортниа волан например... няма и 1 оборот даже : ) а завиваш докраи и аз тфа му обесних иначе несе оплаквам от маневреноста не е от наи маневрените ама става : )) а и да питам на сички ли 146тиците им возят леко твърдо ? смисал аз си смених амортесиорите и пак е същото : )
Да и ас тка мисля като спортниа волан например... няма и 1 оборот даже : ) а завиваш докраи и аз тфа му обесних иначе несе оплаквам от маневреноста не е от наи маневрените ама става : )) а и да питам на сички ли 146тиците им возят леко твърдо ? смисал аз си смених амортесиорите и пак е същото : ) Aз карам същата 1.8ts 98год И моита вози леко твърдо,но ако вози като лодка не мислиш ли че ще заспиш до като шофираш 8) Наистина не е много маневрена,но има адски много други неуспорими положителни качества,които доставиат варховно удоволствие при шофиране :D Нали :wink: :lol:
Прав си :)) тка е аз несе оплаквам от колата просто се чудя дали мойта не е преебана нещу ходовата част затва да е тка ; ) бтв един фр ми е давал да карам 155тицата му до вилата ми иии тя си вози доста меко : )
mitaka_cs
27-10-2007, 11:34
Маневреността зависи от две основни неща. От ъгъла на завиване на предните гуми и от базата на колата(разстоянието предна-задна ос). Тоест ако предните гуми завиват под голям ъгъл, а базата е малка имаме малка кола с добра маневреност, както посочи pr_00f. Например Пежо при модела 607 слагат система със завиване и на задните колела, за да не намаляват базата :wink:
стафанеее мноу та обичам като говориш на изуст шъ знаиш ...
а за колегата - сичките тъпо базирани коли са яко неманеврени а па новите алфи още по-зле
166ка е по маневрен от Тъпо-то... знаете че имам и двете така че 'личен опит":)
а това с 2.1 "turn to turn" се нарича "директно управление" и си е удобно, мойта 145ца е с такова, и няма връзка с това колко завива колата - е на не0 примерно е с 2.7 и си завиват и двете еднвакво, просто той върти повече :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.