PDA

View Full Version : ПОМОЩ - ПАРНО ПРОБЛЕМ!!!!



emmil77
06-11-2007, 11:12
ПОМОЩ!!!! Моята 145 1,6 боксер почна много бавно да загрява!!!! А и парното духа горещо чак като вдигне 85 градуса!!! Преди не беше така!!!! С чисто нов термостат съм - смених го защото мислех, че проблема е в него, но след смяната подобрение не забелязва! Отделно не ми затваря клапата за вътрешна циркулация но я затворих ръчно ( с тел) но пак бавно загрява!!!!

Като подам газ се чува балбукане в парното !!!! :roll: :roll:???????

Помощ!!!!

А ако може някой да обясни как да стигна до клапата за циркулацията на въздуха - може ли да се стигне без да се сваля половината табло????????

skino
06-11-2007, 12:58
А ако може някой да обясни как да стигна до клапата за циркулацията на въздуха - може ли да се стигне без да се сваля половината табло????????
Точно половината трябва да се свали иначе не можеш и да я помиришеш от вътре.
значи аз първия път когато стигах до нея свалих цялото табло
но после почнах да я ремонтирам и само с половината и то не сваляне а отвиване на 6-8 винта и 2 болта
ама пак е еб.на работата
иначе за другия ти проблем поясни какво значи бавно да загрява?
в смисъл бавно да духа топло или бавно стига оптимална температура?
ако бавно стига оптимална температура си се сетил за термостата и си го оправил, друго аз не мога да се сетя освен разни датчици да не ти показват грешно отчитане на таблото
а иначе за лошото отопление и висока темп. на двг - разни запушвания по отоплителната система, което май вече не минава без сваляне на цялото табло
а това за бълбукането направо ме :shock:

emmil77
06-11-2007, 13:25
Мерси първо!!!
Балбукане - с други думи въздух в системата!!!!

При студен двигател го прави почти винаги. Значи ли това че пуска въздух !!!

Бавно заграва и парнота и двигателя а термостата си работи!!!!

Искам да питам - кои маркучи трабва да са топли първи - тези за парното (които отиват в купето ) или тези към дроселовата клапа!!!!

tonov
06-11-2007, 19:11
Ми те боксерите по-бавно си загряват. Ма защо - не знам :screwy: А тва с бълбукането е от въздух в системата. Иначе антифризът си минава през радиаторчето за парното и без да е отворил термоса, така че почва да духа хладко още като почне да загрява колата.

Ако няма да я ремонтираш клапата, най-лесно се достига отпред през филтъра за климатика. Може да си я застопориш в някакво полуотворено положение.

Novachev
06-11-2007, 20:47
Не искам да съм лош пророк но това бълбукане може да се дължи на пропуск от гарнитурата на цилиндровата глава и като се напълни с въздух радиаторчето няма как да толи парното. Провери като работи колата маркучите за вадата дали са твърди, или развий капачката на казанчето внимателно да освободиш налягането и виж дали се появяват мехурчета ако се появяват почти сигурно е че ще трябва да сменяш гарнитура на главата най малко.

W123
07-11-2007, 08:17
Не искам да съм лош пророк но това бълбукане може да се дължи на пропуск от гарнитурата на цилиндровата глава и като се напълни с въздух радиаторчето няма как да толи парното. Провери като работи колата маркучите за вадата дали са твърди, или развий капачката на казанчето внимателно да освободиш налягането и виж дали се появяват мехурчета ако се появяват почти сигурно е че ще трябва да сменяш гарнитура на главата най малко.
Също така кажи и какъв е цвета на антифриза.

emmil77
07-11-2007, 11:13
Не е гарнитура на глава защото вече го имах проблема и го оправих защото тогава прегряваше!!!!! сега държи нормални градуси 80 - 90 а и балбукането не е постоянно а предимно като запаля студен и поистинал ДВГ после спира - това ме кара да мисля че диша от някъде а също и че това е проблема със слабото парно!!! Странно е че не губи вода!!!!

Преди си загряваше нормално само че ремонта го направих при НИКИ къдравия в сервиза в Люлин 2 - ГОЛАМА ГРЕШКА !!!!! пича смени термостата ( за хиляди левове!!!!!!) и после каза че проблема не бил в него!!!!!

emmil77
07-11-2007, 11:16
Антифриза е син - каква е разликата син , червен? Също антифриза е разреден с много малко вода - това намалявали топлоотдаваемоста на системата!!!!!

emmil77
07-11-2007, 11:19
А нормално ли е градуси на вода 60 гр. а парнота да духа хладно!!!???????

Mury
07-11-2007, 12:20
А нормално ли е градуси на вода 60 гр. а парнота да духа хладно!!!???????
Не,как ти е водната помпа :?: :?: мойта старата беше така загрява нема парно,и накрая в един момент хоп 110 градуса :twisted: :twisted: а тва с бълбукането и мойта старата/145 1.6 боксер/ го имаше и нямах проблем,беше с чисто нова охладителна система,сменени 2 радиатора,водна помпа,термостат,и пак бълбукаше :wink: :wink:А помпата можеш да я хванеш лесно,палиш колата и почваш да и даваш газ ма отпред,и гледш дали в казанчето се качва с яко налягане вода по маркуча който излиза от дроселовата клапа :wink: :wink: :wink: ако не излиза си за помпа :wink: Но я следи дълго време докато загрее,защото на мойта спираше помпата някъде около 80 градуса и оттам до 110 за секунди :twisted:

emmil77
07-11-2007, 12:51
Водната помпа е сменена преди 4 месеца - оригиналната беше пластмасова и се беше спукала - смених я с нова метална !!!
Не трябва да е от помпата защото иначе нямаше да охлажда добре???
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????

vamfan
07-11-2007, 21:35
боксерите по принцип бавно си загряват, и доста трябва да вдигнат температурата за да духат топло, особенно зимата. моита си балбука като давам гас, няма въздух в системата и си бълбука, и така вече втора зима без да имам проблеми с колата. така че..... това е положението