PDA

View Full Version : Странни вибрации на някои предавки около 1500 оборота..



Gh0stRider
10-11-2007, 17:57
Супер странно поведение на колата... при каране (на 3та предавка най-силно се усеща) се появават вибрации които явно идват от мотора... без значение дали ускорявам или поддържам скорост на тея обороти тресе яко! Форсирайки на място колата няма никви вибрации.. само когато съм в движение. Някви идеи ??? За ся предполагам само че мое да е маховик ама кво ли разбирам аз... колата е ALfa 156 2.4 JTD 2000г.

vegatta
11-11-2007, 02:03
На 3-та ама кви обороти ти тресе
Аз имах проблем с маховика ама на моя проблема бе6а само на празен ход

mll
11-11-2007, 07:51
...огледай си опорните тампони на двигателя...понапъни с една щанга около тях/подвижната част спрямо корпус/рама разбира се/ за еветуални визуални дефекти...

Helicopterman
11-11-2007, 17:11
тресе на 3та към 1400-1500 оборота а на 4та и 5та по леко се усеща и става при малко по високи обороти- към 2000; на 1ва и 2ра изобщо няма вибрации или просто са толкова леки че не се усещат. Тампоните ги гледаха уж сичко е наред там ама не знам дали са ги напъвали с щанга чак... ше проверя все пак.

Antaris
11-11-2007, 22:06
тресе на 3та към 1400-1500 оборота а на 4та и 5та по леко се усеща и става при малко по високи обороти- към 2000; на 1ва и 2ра изобщо няма вибрации или просто са толкова леки че не се усещат. Тампоните ги гледаха уж сичко е наред там ама не знам дали са ги напъвали с щанга чак... ше проверя все пак.
Кой мотор си между другото, че и аз имам подобен проблем, и беше най-осезаем, когато бях @200HP. Със заводския фърмуер го нямаше въобще, сега съм на ~175HP и се усеща много рядко - демек свързано е по някакъв начин с въртящия момент и нещо почва да се предава, но не знам какво.

Bobo
11-11-2007, 22:10
Ако се получава тресенето там където колата е в максимален въртящ момент най вероятно тресенето е от демферния маховик или от съединителя на колата :wink: Има разбира се и хиляди други места от където при натоварване колата може да тресе :wink:

trustworthy
11-11-2007, 22:14
...демферния маховик ...

Toва е т. нар. шайба на коляновия вал, нали?

Bobo
11-11-2007, 22:20
...демферния маховик ...

Toва е т. нар. шайба на коляновия вал, нали?

Тц това е маховик с демфер :idea: :wink: Но за да се стигне до този извод се провеждат редица тестове които включват и споменатата от теб демферна шайба :wink:

trustworthy
11-11-2007, 22:22
...демферния маховик ...

Toва е т. нар. шайба на коляновия вал, нали?

Тц това е маховик с демфер :idea: :wink: Но за да се стигне до този извод се провеждат редица тестове които включват и споменатата от теб демферна шайба :wink:

А на мойто ЖТд има ли такъв демпферен маховик? Били ме светнал кви са тея тестове? На л.с. примерно? мерси предварително

Bobo
11-11-2007, 22:24
...демферния маховик ...

Toва е т. нар. шайба на коляновия вал, нали?

Тц това е маховик с демфер :idea: :wink: Но за да се стигне до този извод се провеждат редица тестове които включват и споменатата от теб демферна шайба :wink:

А на мойто ЖТд има ли такъв демпферен маховик?

Разбирасе че има :wink:

Gh0stRider
11-11-2007, 22:26
Ако се получава тресенето там където колата е в максимален въртящ момент най вероятно тресенето е от демферния маховик или от съединителя на колата :wink: Има разбира се и хиляди други места от където при натоварване колата може да тресе :wink:
Бат Бобо аз бях при тебе преди седмица(онова каръшко черно комби със спуканите картери..) та умувахме от кво мое да е тва. Та мислех да събера още няколко мнения ако някой е имал подобни проблеми... Най вероятно ше ти звънна в скоро време да ти я докарам колата и да я отвараш вече да се види кво точно треа се праи...

trustworthy
11-11-2007, 22:28
....Разбирасе че има :wink:

Е ти за обичайния маховик говориш, нали? онзи текерлек от плътен метал? :)

БТВ той може ли да цъка/чатка, ако му има нещо?

Bobo
11-11-2007, 22:29
Ако се получава тресенето там където колата е в максимален въртящ момент най вероятно тресенето е от демферния маховик или от съединителя на колата :wink: Има разбира се и хиляди други места от където при натоварване колата може да тресе :wink:
Бат Бобо аз бях при тебе преди седмица(онова каръшко черно комби със спуканите картери..) та умувахме от кво мое да е тва. Та мислех да събера още няколко мнения ако някой е имал подобни проблеми... Най вероятно ше ти звънна в скоро време да ти я докарам колата и да я отвараш вече да се види кво точно треа се праи...

Както предцениш :wink: Мисля че при теб голяма част от вибрациите идва и от хидравликата на волана зщото както знаеш на празен ход при въртене се получават странни ефекти :lol:

Gh0stRider
11-11-2007, 22:35
Абе така е то и серво и турбо то кво ли не беше по тая кола... ама 100% ако реша да я задържа 6е го опраам няма каде да хода...

Bobo
11-11-2007, 22:37
....Разбирасе че има :wink:

Е ти за обичайния маховик говориш, нали? онзи текерлек от плътен метал? :)

БТВ той може ли да цъка/чатка, ако му има нещо?


Хич не е плътен метал на ЖТД-тата и стига си спамил :lol:

trustworthy
11-11-2007, 22:39
....Разбирасе че има :wink:

Е ти за обичайния маховик говориш, нали? онзи текерлек от плътен метал? :)

БТВ той може ли да цъка/чатка, ако му има нещо?


Хич не е плътен метал на ЖТД-тата и стига си спамил :lol:

:oops:

Само да питам колегата дали тресенето поутихва като загрее колата. Т.е. дали има разлика в тресенето при студен и напълно загрял двг

търтей
11-11-2007, 23:07
....Разбирасе че има :wink:

Е ти за обичайния маховик говориш, нали? онзи текерлек от плътен метал? :)

БТВ той може ли да цъка/чатка, ако му има нещо?


Хич не е плътен метал на ЖТД-тата и стига си спамил :lol:

на малолитражките - разбирай 1.9 не е ли плътен? :roll:

Gh0stRider
12-11-2007, 00:49
....Разбирасе че има :wink:

Е ти за обичайния маховик говориш, нали? онзи текерлек от плътен метал? :)

БТВ той може ли да цъка/чатка, ако му има нещо?


Хич не е плътен метал на ЖТД-тата и стига си спамил :lol:

:oops:

Само да питам колегата дали тресенето поутихва като загрее колата. Т.е. дали има разлика в тресенето при студен и напълно загрял двг
Мне... и студена и загряла едно и също и еднакво силни вибрации

mll
12-11-2007, 10:18
...демферния маховик ...

Toва е т. нар. шайба на коляновия вал, нали?

Тц това е маховик с демфер :idea: :wink: Но за да се стигне до този извод се провеждат редица тестове които включват и споменатата от теб демферна шайба :wink:
...колегата ВОВО освен чи си е тежка артилерия, подкрепям го...за алфа,лично не знаех точно къде са го скатали този демпфер,и сега за пръв път научавам къде е......почити всяка кола по протежение на кинематичната верига след самият агрегат-двигателя има демпфер на усукващите трептения,т.е. гаси и изравнява колебанията в характеристиката на въртящият,респ.усукващ момент,като същевременно има твърда радиална характелистика,заради зацепването със стартера.....Докато демпферната шайба,мисля че е в чисто радиална схема на демпфиране/макар че според мен е пълна глупост да демпфираш шайба, която задвижва ремък...щото самият ремък си е демпфер...а два демпфера вързани последовалтелно по скоро биха създали неприятни хармоници на ред места след тях самите .../...този възел е доста навътре,за да е относителен консуматив и е интересно как се проявява като сервизна история...примерно в Ауто италия, тия маховици често ли ги сменят.... ако въобще сме в правилна посока на теоретично диагностициране...а иначе,апаратурата наистина е сложна,и едва ли я има в БГ...

търтей
12-11-2007, 12:25
и е интересно как се проявява като сервизна история...

600 евро се проявява като сервизна история :wink:

trustworthy
12-11-2007, 16:23
и е интересно как се проявява като сервизна история...

600 евро се проявява като сервизна история :wink:

Това ще да е една тъжна история :?

vegatta
12-11-2007, 18:50
и е интересно как се проявява като сервизна история...

600 евро се проявява като сервизна история :wink:

Това ще да е една тъжна история :?
Питайте мен аз вече минах по тоя път :lol: :lol: :lol:

JJJ
12-11-2007, 22:13
.../макар че според мен е пълна глупост да демпфираш шайба, която задвижва ремък...щото самият ремък си е демпфер...а два демпфера вързани последовалтелно по скоро биха създали неприятни хармоници на ред места след тях самите ...
Функцията й е друга. Такива шайби има на двигатели и на други фирми. Тяхната функция не е да гасят усукващите колебания, а са част от мерките за обезшумяване на двигателя. При работата на двигателя възникват не само усукващи, но и осеви колебания в КВ. Тези осеви колебания предадени на шайбата генерират шум, подобно на мембраната на високоговорител. За разлика от маховика, ремъчната шайба е открита и излъчва по-силен шум и това налага, прилагането на такива на пръв поглед странни решения.

Antaris
13-11-2007, 02:37
и е интересно как се проявява като сервизна история...

600 евро се проявява като сервизна история :wink:
Лятото, като сменях комплект съединител, случайно питах точно в Автоиталия за демпферен маховик за 2.4JTD и ми споменаха доста по-неприятна цифра - 2400 лв.

търтей
13-11-2007, 10:01
и е интересно как се проявява като сервизна история...

600 евро се проявява като сервизна история :wink:
Лятото, като сменях комплект съединител, случайно питах точно в Автоиталия за демпферен маховик за 2.4JTD и ми споменаха доста по-неприятна цифра - 2400 лв.

еми натоварили са те здраво :wink:
или е цена с комплект съединител и труд

Antaris
20-11-2007, 14:28
[quote=mll]и е интересно как се проявява като сервизна история...

600 евро се проявява като сервизна история :wink:
Лятото, като сменях комплект съединител, случайно питах точно в Автоиталия за демпферен маховик за 2.4JTD и ми споменаха доста по-неприятна цифра - 2400 лв.

еми натоварили са те здраво :wink:
или е цена с комплект съединител и труд[/quote:2rpie4mr]
Изрично питах само за цена за маховика в картонена кутийка, а не поставен в колата ми.
Комплект оригинален съединител Valeo е 310 лв. (не при тях естествено)
П*д*растка държава сме и това си е.
Поръчка отвън на олекотен и усилен маховик, комплект керамичен съединител и усилени лагер и притискател с шипинга идват на 1100-1200 EURO. Къде е Киро ? - на кирия...

търтей
20-11-2007, 14:29
[quote=mll]и е интересно как се проявява като сервизна история...

600 евро се проявява като сервизна история :wink:
Лятото, като сменях комплект съединител, случайно питах точно в Автоиталия за демпферен маховик за 2.4JTD и ми споменаха доста по-неприятна цифра - 2400 лв.

еми натоварили са те здраво :wink:
или е цена с комплект съединител и труд
Изрично питах само за цена за маховика в картонена кутийка, а не поставен в колата ми.
Комплект оригинален съединител Valeo е 310 лв. (не при тях естествено)
П*д*растка държава сме и това си е.
Поръчка отвън на олекотен и усилен маховик, комплект керамичен съединител и усилени лагер и притискател с шипинга идват на 1100-1200 EURO. Къде е Киро ? - на кирия...[/quote:2aigz4bg]

еми поръчваш отвън
така е то - конкуренцията рулира

iav
11-03-2008, 16:38
аз да продължа по темата
с либра 2.4 съм
след смяна на ,
Съединител ,Демпферен диск ,помпичка на съединителя и масло .
удоволствието ми струваше 1720 лв при Бобо и Драго .

се появи тази въпосна вибрация
между 1700 и 2200 оборота на всички предавки освен на 1 ва и 2ра
при рязко подаване на газ всчико започва да се тресе и след 2300 об престава .
оставих им я отново чакам становище

Gh0stRider
13-03-2008, 00:46
аз да продължа по темата
с либра 2.4 съм
след смяна на ,
Съединител ,Демпферен диск ,помпичка на съединителя и масло .
удоволствието ми струваше 1720 лв при Бобо и Драго .

се появи тази въпосна вибрация
между 1700 и 2200 оборота на всички предавки освен на 1 ва и 2ра
при рязко подаване на газ всчико започва да се тресе и след 2300 об престава .
оставих им я отново чакам становище
хмм.. доста странно след ремонт точно да е станало тва.... да не се е паднала няква дефектна част освен... да си набил толко пари и да вибрира не е нормално. Аз да споделя за моите вибрации заглъхнаха от самосебе си. Вече ги няма при ускорение при каквито и да било обороти, единсвено на празен ход вибрира ми се струва маалко повече от нормалното, но даже и за тва не съм сигурен колко е ненормално щото от бая време не съм се качвал в 156ца дизеларка да видя как е при другите и не знам дали тва треперене на волана на празен ход е нормално или не. Ааа.. и да кажа де как се опраи цялата работа си вибрациите- след около едноседмичен престой при бобо за смяна на амортесьори, сложи подложки на пружините че бе6е ниска... лепене на спукан картер.... и след като си зех колата вибрациите при ускорение вече ги нямаше! Силно се съмнявам да е идвало от амортесьорите проблема ама е факт че изчезна след смяната... Аз по скоро си го обеснявам с едноседмичната почивка дето си зе колицата.. :lol: че иначе е секи ден по доста време е на пътя.. но чесно казано най важното е че изчезна проблема пък що ли как ли... още се чуда

iav
13-03-2008, 17:17
ми сега сменят долния тампон на двигателя ... дано всичко се оправи

ако не ..
ми говорят че имало луфтове на вътрешните карета !!!!!

iav
15-03-2008, 12:38
след смяна на тампона вибрацията продължава

iav
17-03-2008, 13:15
според това което съм събрал като информация
си е съединителя
един колега от ланча клуба има същия проблем ,
сменил цялата предница и каретата и пак го има .
не е пипал само съединителя !!!!

а Драго ме убеждава че е невъзможно да е от него !!
дай да смениме тва , и после онова и то сще се намери от къде е !!!!!!!!

редно ли е да се действа така ??
нещо ме разочароват тези момчета

tanos
19-03-2008, 21:18
колега даи да сменят всичко и чак накрая да разберем от какво е то по добре човек нова да си купи аз също съм 156 ца същия мотор и същия проблем кадето и да я закарам ооо то на тва италянско чудо нищо не разбираме ее то иначе всички са големи маистори ама когато е нещо по сложно то няма кои да го оправи.за мене можеби проблема ще е от маховика мога да ти пиша в края на месеца ще разберем от какво е поздрави и успех колега.

Gh0stRider
20-03-2008, 00:15
Колега от сички мнения дето съм събрал до сега одавна стигнах до извода че нааай- вероятно проблема е да е от маховика.. което си е до съединителя... и тоя човек дето си е сменял сичко едва ли е сменял и маховик и за това не си е решил проблема. И аз също чух мнения че няма как да е от съединителя, но до колкото знам ако ше сменяш маховик(което е една ДОСТА сериозна сума пари-нов мисля че е над 1000лв.) тъй като за смяна та му така и така се сваля съединителя, по добре смени и него освен ако не ти е чисто нов, защото ако не е сменян одавна е доста вероятно и тои да се обади като проблем , труда за които ше трябва да платиш отново ше е пълна загуба на пари (200 лв примерно само за труда да се свали)

iav
13-10-2008, 11:54
аз да продължа отдавна забравената тема ....
след 20к светна червената лапа "масльонката"
като я отворихме от се оказаха доста невероятни нещата :)
превъртели лагери на коляновия вал
превъртели основни лагери
Надран Блок
доста изпилен разпределителен вал
и това е кола под 200к

купих почти цял двигател и
сега се зглобява и чакам с нетъпение резултатите

trustworthy
13-10-2008, 12:11
...превъртели лагери на коляновия вал
превъртели основни лагери ...

И каква е разликата :)

А масло имаше ли, когато светна лампата или е била на сухо?

iav
13-10-2008, 12:15
е разликата не мога да ти я кажа,
приеми го всички лагери и легата им
а масло винаги и когато трябва , селинея

проблема явно иде някъде от предишните собственици

k1lcone
02-11-2008, 15:42
тресенето е от съединителя. да ти го отварят и да сменят и денфери менфери сичко

Gh0stRider
03-11-2008, 00:32
тресенето е от съединителя. да ти го отварят и да сменят и денфери менфери сичко

мн лесно така да заключиш, само че не праиш сметка че тея "денфери менфери" са 2000 лв нов или 1000 на старо.. + труд за такава смяна... сички знаят че е още доста. И кво праим ако случаайно проблема е някаде другаде (както при мен се оказа), тея хилядарки ей така на вятъра, а? Такова нещо да се диагностицира с точност може и 5 компетентрни сервиза да не стигнат... камо ли на голи приказки у форума :)

iav
05-11-2008, 11:03
аз да си кажа че купих нов блок и смениха всичко по двигателя ...
не ми се говори за цифрите ....
вибрацията си я има !!!!!!!!!!

Gh0stRider
05-11-2008, 17:52
тцтцт... егати вибрацията, егати чудото ! Виж ако смениш и купето и вибрацията си я има не знам вече.. :D тва в кръга на шегата естествено, а ся сериозно колега, може да ти прозвучи абсурдно, но като като очаян ход може пък да пробваш... при мен вибрациите ИЗЧЕЗНАХА след смяна на амортисьори, ДА не се шегувам... просто ми се наложи да ги сменя 1 време, и след като си зех колата от сервиза и О.. приятна изненада.. колата спря да тресе !!! Освен ако не са и баяли и омагьосвали в сервиза не знам как ей така от самосебеси ще да се е оправило. От тогава до ден днешен ни вибрацийка нито нищо.

iav
06-11-2008, 10:20
лелее верно ли ...
еми ще изчакам малко ,че вече до гуша ми дойде

Draga6 15
07-11-2008, 22:48
Позволявам си да се намеся и аз с моята вибрация(тресене) макар да съм 145 JTD При мен тресенето го има на коя да е скорост че и на задна даже най-силно около 2000 оборота ама по скоро при отнемане на газта. Стигнал съм до някъде в решаването на проблема и ще дам незабавно отговор ако го реша.

trustworthy
07-11-2008, 23:04
Позволявам си да се намеся и аз с моята вибрация(тресене) макар да съм 145 JTD При мен тресенето го има на коя да е скорост че и на задна даже най-силно около 2000 оборота ама по скоро при отнемане на газта. Стигнал съм до някъде в решаването на проблема и ще дам незабавно отговор ако го реша.

И този отговор 'съединител' ли е?

Draga6 15
10-11-2008, 17:54
И този отговор 'съединител' ли е?
Боя се че не. При мен нещата вървят на проблеми с горивото ама дали е помпа или друго ще се разбере тия дни (надявам се).

Novachev
10-11-2008, 19:45
А сигурен ли си че проблема не е с демфера в маховика това има в предвид JTD проповедника като ти казва че може да е съединителя понеже маховика си е част от съединителя.

iav
10-12-2008, 11:40
Еми да кажа аз кво се случи преди 3 седмици колата просто спря да движи на която и да е скорост. айде на пъна помощ 150 км до Драго и Боби . понеже ми се случи при Ловеч .
еми познайте какво се оказа ..

Съединител .

радвам се че смениха съединителя и маховика с чисто нови . всичко се оправи .
дилемата беше 8 месеца и общо изминати 10к

muchev
10-12-2008, 20:59
Евала...добре че проблема ти се е разрешил наи- накрая, ама много време бе колега....жените за толкова време едно дете израждат:shocked:
Много ни мъчат по сервизите с тези наши белисими.И при мен има неразрешен проблем, и кога ли ще ме остави на пътя!

encho
11-12-2008, 11:56
значиииии! моита 2.4жтд 140 коня преди седмица започна някакво чукане точно под жапката някаде от там се чуваше на празен ход а отдоло и одвън нищо не се чува. проверих всички тампони на двигатвля, какво ли непроерих и няма и няма тва чука да си е.. мамата като съм в движение същата работа пак чука като вляза в някоя дупка спира и като се разтресе малко пак почва. върха беше миналата седмица тръгвам за софия и към пловдив започна да вибрира цялата кола като подавам гас викам аидеее сега на магистралата закъсах и на надлеза преди магистралата гледам едни дупки викам аиде в тях и какво.....? стана чудо вече една седмица няма и помен ни от чукане ни от вибрация като периодично си влизам в дупки да видя дали ще започне, нои за мое щастие не. някои ако е имал такъв проблем да сподели или ако знае от какво може да е защото си мисля че рано или късно топва пак ще почне просто се е наместило за момента ама какво ли е????????????

ТАКААА! днес след написаното по горе тръгнах за горна оряховица и познаите това което не се беше обаждало една седмица кам стара загора се обади! като давам гас и едни вибрациии ужас като отнемам гаста и няма на свободна също няма на място също подам ли гас УЖАС. и какво да правя аиде хоп пак в първата дупка уви не се получи след 15 дупка пак спря по някое врвме пак почна и пак дупка и така на вращане след търново понеже пътя е много нов и го правиха 3 години пак ми се появи тая вибрация и пак дупка и до кърджали не се появи повече. та така ако е сигурно че това е проблем от амортисиори да ги сменям веднага или ако е от маховика или от демферната шаиба някои ако може да помага.

undy
14-11-2010, 20:23
появиха се точно след чипосването.на 1-ва и 2-ра,няма нищо.но на 3-та и 4-та около 2000об.,се почва,след като се понабере и утихва тресенето.ако я карам с повечко газ,няма проблеми,щото мотора е в по-високи обороти и няма време да се разтресе.до тук предположенията са маховик-съединител или вътрешно каре(но кое?).давайте идеи,колеги,че немога да се наслаждавам на чипването.

undy
15-11-2010, 19:23
странно,никакви предположения................

депферната шайба на кол.вал-като нова,токущо,сваляна и проверена,няма напукано по гумата или някви други нередности............

barash
15-11-2010, 20:18
Колега вътрешното каре някак си люлее не знам как да ти го обясня.

undy
15-11-2010, 20:41
предполагам,че трябва по метода на изключването да се действа...........ма ше стане дебела работата,аз затова споделям,разгеле някой със същия симптом се обади:)

Митко145
09-07-2012, 17:45
От скоро и при мен се появиха леки вибрации на 4,5 и 6-та предавка като са по силни в десен завой.Днес прегледах колата и установих ,че има луфт във вътрешните карета като в дясното и по-голям.
Та някой ако знае продават ли се само каретата за 2.4 20в?

Jivko7777
10-07-2012, 01:34
От скоро и при мен се появиха леки вибрации на 4,5 и 6-та предавка като са по силни в десен завой.Днес прегледах колата и установих ,че има луфт във вътрешните карета като в дясното и по-голям.
Та някой ако знае продават ли се само каретата за 2.4 20в?

точно щях да ти казвам че са вътрешни карета...

badmadafaka
10-07-2012, 08:26
Вътрешните карета на 2.4 20 волта са мега филм да се купят - питай Satanism, той има инфо по темата от първа ръка... :hmm:

Митко145
10-07-2012, 11:47
Тук при мен само карета не продават.Вървят с цяла полуоска.Затова питам за бг.Видях АХМ-ауто ги има по
около 60 лв.Но дали е вярно?

tyson
10-07-2012, 16:09
iav, приготви се психически за полуоски. 2,4-то им е като детска болест (визирам само Либра).
Всичко по-горе е от личен опит. И аз ги сменях.... При мен тресеше само в диапазона 60-80км/ч.
Като пуснеш по инерция тресе ли? Без да даваш газ?

Митко145
10-07-2012, 19:51
Ами то ако няма карета ще трябва да сменя полуоските.По енерция няма трепети

oem
11-07-2012, 10:51
Сатаниста имаше няколко пъти драми с тези карета питай го него или момчетата от Вентура. Те му ги сменяха.

NightRider
11-07-2012, 18:47
Сатаниста имаше няколко пъти драми с тези карета питай го него или момчетата от Вентура. Те му ги сменяха.Той драма и с маховика имаше, ако не се лъжа.
Ако има пулсации в педала на съединителя изводът е налице. Иначе не е маховик

Митко145
11-07-2012, 22:05
Аз имам само леки вибрации при по рязко набиране на 4,5 и 6-та.В съединитела няма нищо.За маховика също.Потегля на първа без никаква газ като по релси.А и вече са намерени каретата и след два дена тръгват към мен.79 лв. за едно.

Митко145
04-08-2012, 13:18
Каретата малко се забавиха,но вече са при мен и другата седмица ще ги сменям.Някаква марка М.И.Р.А.
уж от Италия за 56лв.бр.Понеже ще ги сменям сам имам
няколко въпроса:
1.Като се извади лявата полуоска теква ли масло?
2.НАправими впечатление,че самите лагери на карето
не са закрепени неподвижно.Това нормално ли е?
3.С каква грес да напълня маншоните?

NightRider
04-08-2012, 21:07
Каретата малко се забавиха,но вече са при мен и другата седмица ще ги сменям.Някаква марка М.И.Р.А.
уж от Италия за 56лв.бр.Понеже ще ги сменям сам имам
няколко въпроса:
1.Като се извади лявата полуоска теква ли масло?
2.НАправими впечатление,че самите лагери на карето
не са закрепени неподвижно.Това нормално ли е?
3.С каква грес да напълня маншоните?
1 - да
2 - в какъв смисъл
3 - има грес за карета

Митко145
04-08-2012, 21:44
Самите лагери не са закрепени неподвижно към основата
на карето.
Значи мога да използвам момента за смяна на маслото на скоростите.

NightRider
05-08-2012, 07:31
Самите лагери не са закрепени неподвижно към основата
на карето.
Значи мога да използвам момента за смяна на маслото на скоростите.
Аха, можеш. Но дали са каретата или си сменил маховик с някой на старо и то "квалитетен". Че се си мисля, че ако са карета няма да ти вибрира само на ниски обороти, па и те щракат като въртиш волан особено. А и досега да си се поразпаднал, че когато нещо криво се върти колкото по-бързо се върти толкова по-зле става. А маховикът в обороти се стабилизира, че лагерът му няма време да се клати

Митко145
05-08-2012, 11:06
При мен вибрациите са след 2000об.А и както бях писал
в дясното вътрешно каре има луфт.
Освен масло още нищо не съм сменял.

Митко145
08-08-2012, 21:48
Имам още един въпрос!Как се изважда дясната полуоска
от висящият лагер?Както лявата от скоростната кутия или по друг начин.

Митко145
17-08-2012, 22:14
Най накрая днес намерих време за моите вътрешни карета!Така след около 3 часа не и без псуване по италианската инжинерна мисъл вибрациите изчезнаха.
:notworthy:

NightRider
17-08-2012, 23:00
Най накрая днес намерих време за моите вътрешни карета!Така след около 3 часа не и без псуване по италианската инжинерна мисъл вибрациите изчезнаха.
:notworthy:
Ами давай газ и се кефи. Минал си евтино