Log in

View Full Version : проблем с 33ка (отчаян съм)



BapHeH4e
11-11-2007, 16:45
Здр. имам проблем с моята алфина.освен че имам чукането в двг-то като други колеги ами и когато дам газ на предавки от 3-та до 5-та колата ми се тресе все едно няма мощност(случва ми се и на наклон надоло)почва да мирише на изгоряло, а за баир забравям да го взема освен ако не се засиля от преди това.Помогнете моля защото не се издържа вече :ranting: :ranting: :ranting: :furious: :furious:

Novachev
11-11-2007, 16:54
Да не би съединителяти да е пътник вече и за това да претриса и мирише на изгоряло на високите предавки.Може да го пробваш на място да се опиташ да тръгнеш на втора на ръчна с повече газ ако изгаси двигателя е добре а ама ако не му даде много зор и двигателя продължи след като си отпуснал (не до края пук може и до края ) и пак замирише значи е свършил съединителя. А за чукането трябва някой който разбира да я чуе от къде идва чукането щото вариантите са няколко

nikkysix
11-11-2007, 16:57
като казваш мирише на изгоряло на феродо ли имаш предвид

BapHeH4e
11-11-2007, 17:05
не.смених съединител още като си я купих..както и горивна помпа.това тресене е все едно карам на 5-та скорост с 30 км/х.преди 2 седмици си смених и свещите.да не съм ги сложил както трябва ли?но определено ми се вдигна много разхода на гориво.

Novachev
11-11-2007, 17:13
Има ли вероятност да си наредил кабелите погрешно или да си взел евтини ментак свещи и да са почнали да избиват

BapHeH4e
11-11-2007, 17:19
за кабелите няма вероятност защото при мен си имат определена дължина с която достигат точно до свеща която трябва.а за свещите,да.дадох около 20тина лева и за 4те.чисто нови са но марката не я знам :lol: ако са менте няма да ми работят цилиндрите както трябва ли?

Novachev
11-11-2007, 17:21
Точно.

nikkysix
11-11-2007, 17:22
прекарай я на диагностика за по-сигурно. от криви клапани ще чатка като кон и ще губи мощност

BapHeH4e
11-11-2007, 17:23
в такъв случей какви трябва да взема?и какво имаш в предвид под "избиват" (свещите)

hsr
11-11-2007, 17:25
А на място как работи ? И кабелите за свещите сменяни ли са някога или колата си е още с оригиналните ?

Novachev
11-11-2007, 17:28
Искрата не прескача между електродите а вътре между електрода и корпуса и на практика не си върши работата затова може да прекъсва тресе и навърви а за типа на свещите потърси в търсачката нямам представа са боксерите какви свещи слагат колегите

BapHeH4e
11-11-2007, 17:29
на място си работи добре като изключим тракането от двигателя все едно е дизел.а кабелите не са сменяни изобщо.но изглеждат наред.с предните свещи си работеха нормално.какви свещи трябва да си взема за да са наред нещата.А забравих да кажа ,че по едно врене на магистралата Варна-Русе се оправи това тресене но като пристигнах пак си почна по стариа на4ин.

BapHeH4e
11-11-2007, 17:32
има ли разлика в свещите за боксер и обикновените?защото не си спомням добре , но може и да съм забравил да вмъкна на продавача че колата е боксер,но не съм сигурен!

tonov
11-11-2007, 17:37
Ми сложи старите свещи и виж дали ше се оправи де. Ако тръгне добре смятам се сещаш кво трябва да направиш. Според мен тая кола работи на 3 цилиндъра. Това мога да те посъветвам задочно.

hsr
11-11-2007, 17:38
Че те не са ли всички 33-ки боксери ?
Колега,преди да се втурнеш да търсиш нови свещи,вземи развий старите и виж как са работили !Можеш да пробваш и да запалиш колата и на тъмно да огледаш кабелите дали не приискряват някъде.

code
11-11-2007, 17:38
Отвори я запалена на тъмно и давай газ, ако прескачат искри като дискотека работата е ясна :)

BapHeH4e
11-11-2007, 17:42
и според мен работи на 3.как да видя коя свещ е проблемната и кои цилиндър не работи?ще го пробвам това с натъмното,защото 3ти човек ме посъветва вече да го направя.а старите свещи вече са пътници защото бяха окиселени а 4тата даже счупена.

hsr
11-11-2007, 17:46
А тия машинки делко имат ли :oops: Ако имат задължително прегледай капачка и палец !

BapHeH4e
11-11-2007, 17:47
та не разбрах има ли разлика между обикновените свещи и тези за боксер?

BapHeH4e
11-11-2007, 17:49
не,нямат.доло в ниското са забити и трябва да си дейвид копарфилд за да ги смениш без да разглубиш това онова.директно в двигателя са.

tonov
11-11-2007, 17:51
Ако ги сваляш (свещите), тая която не е работила е омаслена и черна. При правилна работа електродите стават керемиденочервени.
Може да пробваш и като изключваш един по един кабелите, за да видиш има ли някой, който не оказва влияние на работата на двигателя.

едит: като гледам вече е тъмно, иди и пробвай дали искрят кабелите.

BapHeH4e
11-11-2007, 17:54
все пак...ами ако не е от свещите?ако е нещо друго?например бобината?когато дам газ понякога ми забива предница преди да е набрала?!

tonov
11-11-2007, 17:57
Ако е бобина хептен няма да върви :?

nikkysix
11-11-2007, 18:00
обаче спомена и за силно тракане ! на старата ми 33ка изкривих изпускателен клапан -пада мощност при по-високи обороти и мирише на изгоряло понеже бензина изгаря и вече в генерацията

BapHeH4e
11-11-2007, 18:06
трака силно.звукът е желязо в желязо.казаха ми,че може да е колянов вал.така ли е?

krasy k
11-11-2007, 18:35
Чак пък изведнъж безпричинно да сринеш колянов вал ??? Карах точно такава 33-ка- страхотна кола ,но си иска своето.Не се плаши,колега.Както ти казаха и другите-провери в тъмното кабелите,после на светло започни да издърпваш кабелите един по един и следи промяна в звука и работата на двигателя при всяко едно откачване на всеки един кабел.Когато няма промяна в звука и работата на двигателя в тази свещ или кабел е проблемът.От сърце ти желая успех с 33-ката /нали ти казах,че това беше "първата ми любов" /!

kolev
11-11-2007, 18:39
на високоволтовите бобини има отстрани едни конектори. пробвай да ги почистиш и раздвижиш. също и някакъв маркуч от двигателя се гледаше дали не се е откачил в тоя случай . не е от двигателя нито свещи нито високоволтови кабели.

Novachev
11-11-2007, 18:40
Даже като откачваш и пробваш свещите можеш да разбереш дали тракането е от лагер на коляновия вал ако на някой от цилиндрите при разкачен клапан тракането намалее или изчезне почти сигурно е че вала ти е за смяна на лагери.

MrX
11-11-2007, 20:00
не каза на какво я караш колата, газ, бензин :roll: кабелите от 20 лв. не че са менте ама за нищо не стават а това с "те са си товна дължина" не се залъгвай много

JORDANGT
11-11-2007, 20:17
Така ми тракаха основните и биелните лагери(дано не е от това),но ако я пържиш студена е много вероятно :roll: :idea:

ventutsy
11-11-2007, 20:24
колега за мен проблемите са ти 2. значи ако този шум се е появил след като си сменил свещите(а преди това е работил нормално двг),значи или имаш дефектна свещ и не ти работи някой от цилиндрите вече с новата свещ,или вече ти работи а преди не е работил със старите свещи(все пак пишеш че една от старите свещи е била счупена)...втория ти проблем е или в съейдинителя или в скоростите(логиката ми за това е че тресе от 3 до5 скорост без 1 и 2 )ако проблема беше само в двг той щеше да се появява независимо от предавката.

Георги Савов
12-11-2007, 12:26
Колега, провери центровката на делкото е дали палеца коректно предава искрата към съответния цилинддър.При най- малката грешка в ъгъла не се подава искра към дадения цилиндър и той дефакто не работи.
Признаци: Силно намаляла мощност и голям разход на гориво.
Свещите за Алфа Ромео се казват GOLDEN LODGE и са пет електродни.Струват по 8-9 лв.едната.

kolev
12-11-2007, 13:35
Колега, провери центровката на делкото е дали палеца коректно предава искрата към съответния цилинддър.

няма такова нещо, това е имола.

Георги Савов
12-11-2007, 15:25
Какво имаш предвид,колега Колев???

hsr
12-11-2007, 15:46
Какво имаш предвид,колега Колев???
Най-вероятно,че тая кола няма делко :roll:

kolev
12-11-2007, 16:17
няма. запалването е от 2 бобини които се командват от компота на левия калник и май ходеше един маркуч вакум до там. управляващите букси на бобините трябва да се проверят щото може на 2 цилиндара да се движи, а не на 3 и от там тия звуци и загубата на мощност . тая кола няма никакви настройки, ако всичко е добре закачено и изрядно-работи.

code
12-11-2007, 17:57
трака силно.звукът е желязо в желязо.казаха ми,че може да е колянов вал.така ли е?
Колега не искам да те плаша излишно, ама няма да си първия :?

BapHeH4e
16-11-2007, 18:45
ходих при майстор с прякор Италянеца.проблемът който кара колата да варви на 3 цилиндъра е или запушена джуза или кабелът който и подава ток.Нещо такова.. :roll: а за тракането или запушен инжектор или болт на някои от клапаните.всичко това ще бъде видяно,оправено и платено.Работата е там че тази моята италянка вече много проблеми ми направи в рамките на 3 месеца.горивна помпа,съединител сега това а и вчера късно вечерта минавайки през дупка ми падна и левият праг и за нещастие тъп шишо бакшишо мина пред очите ми през него.Мисълта ми е ...колеги...заслужават ли си всички тези нерви с това превозно средсво? :?: :!:

code
16-11-2007, 20:59
За всички тук е късно да си задаваме този въпрос. По-добре не се замисляй :)

maluk
19-11-2007, 15:36
Мисълта ми е ...колеги...заслужават ли си всички тези нерви с това превозно средсво? :?: :!:

колкото повече, толкова повече :grandpa:

а и тва дали си заслужава всеки сам си го решава.. :)

BapHeH4e
20-11-2007, 12:48
проблема доноякъде е решен!и 4те цилиндъра работят вече,но проблема с загубата на мощност и трептенето на 3,4 и5-та скорост си остана!?Проблемът беше зацапана свещ от долната страна на свеща където е завита и не се вижда.Резултат от задавяне ми казаха че е задавяне.Убвдих се че не всички майстори стават.защото първите ми казаха че не е свещ или кабел а то какво се оказа...моля помислете и помогнете какво може да кара колата ми да губи мощност при 3,4 и 5та скорост. :throw:

BapHeH4e
22-01-2008, 15:45
Проблемът излезе,че имам отварена кобилица(за това и трака толква силно).Казаха ми че тя ми зацапва по някакъв начин(не разбрах как) свещите и за това и нямам мощност.Това ми го каза не квалифициран човек предполагайки за тези неща.Ако някой мисли така,да сподели.И съответно какво се прави при този проблем с отварената кобилица.
Вече трака не като дизел,а като трактор!

Lisan
22-01-2008, 16:03
Ходи и набий майстора :!: Тоя мотор няма кобилици :!: :!: Тракат ти повдигачите :!:

BapHeH4e
22-01-2008, 16:06
трябва да сменя повдигачите така ли?мога ли да ги ремонтирам или нови?

Lisan
22-01-2008, 18:39
Нови,но щом трака толко много сигурно ще трябва да сменяш и раз. вал :!:

Alfa User
22-01-2008, 21:47
Боже, колко мъка има по тоя свят, божееее ... Тия майстори всичките да вземеш да ги изправиш до стената и после :machinegunner:

BapHeH4e
25-01-2008, 10:15
да, особенно сега когато ще ми вземат спестяванията.Всички до един казват, че алфата трудно билооо нам ко нам щооо и айде с 80-90 лв отгоре.някой може ли да ми даде ориентир в цената за сменянето на повдигача и разпределителния вал?

Димитър
25-01-2008, 23:22
значи със все гарнитури и шлайфане на глави,а може инякой нагорял клапан да ти сменят около 250-300 лева.

Lisan
26-01-2008, 07:52
значи със все гарнитури и шлайфане на глави,а може инякой нагорял клапан да ти сменят около 250-300 лева. :wink: Митак не е точно така :wink: При твоя двигател има пулове които струват 2-3лв за брой и вапа почти винаги не е необходимо да се сменя :!: При новия мотор с хид. повдигачи нещата са по дебели, един струва 15лв. и като сложим почти сигурния преебан поне един раз. вал и нещата стават по дебели :!:

BapHeH4e
26-01-2008, 21:25
Колко по? :?

BapHeH4e
24-02-2008, 18:59
маслото ми е на 9000 км.Да не би да трака от него?Но пък оборотомера ми не6то не работи както трябва.Седи на много ниски обороти,а и на голям баир колата губи всякаква мощност дори и на първа и е проблем!?

75TwinSpark
24-02-2008, 22:09
Варненче искрено ти съчувствам,като гледам на тази кола май много малко неща и работят както трябва,обаче си упорит,ще стане небой се

nikolamilchev
25-02-2008, 09:33
Ако си във Варна дай да се видим да видим какво и става на тая Имола, аз също съм с Имола. Ако мога да помогна с нещо поне. 0886 408049 Никола се казвам.

BapHeH4e
25-02-2008, 19:14
В момента съм в Русе.Тук ще я оправям.Следвам във Варна ,така че ще ти се обадя когато се освободя.Имам телефона на още един колега с имола.Но проблема тук трябва да го реша че да има с какво да дойда до Варната :)Упорит съм,защото колицата си я бива за годините.Просто има един проблем който въздейства върху колата и поврежда и други неща.До края на месеца се надявам да я оправя

nikolamilchev
26-02-2008, 10:27
Успех, ако мога с нещо да помагам, викай:)

BapHeH4e
06-03-2008, 14:39
Нямам двигател вече.Някой ако има предложения за двигател 1.4-1.5 боксер за 33 имола да каже.Моя вече не става за нищо.

BapHeH4e
06-03-2008, 17:38
Горивната помпа,която ми сменяха се оказало ,че не е била пригодена както трябва и повече налягане е имало и ми е вкарала бензин в двигателя и от там всичко се е преебало.Някой информативно да ми каже цени на двигател какъвто търся ако има такива?

xelis
11-03-2008, 17:35
Здравей , можеш ли да ми кажеш при кого си я закарал (Русе) , че имам малки затруднения с моята :cry:

The_Game
23-03-2008, 18:24
Какви са тия майстори :ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting:



Ако прави повече налягане би трябвало бензина да е повече и да се дави. От удавяне (освен ако не налее цилиндъра с бензин)как може да "роди " ???

Детонации ли е имало та от " не правилната" помпа да идва проблема.

Май и това някой си го е казал с гъзъ колкото да отговори нещо :x

BapHeH4e
23-02-2009, 13:22
Мина година и колата е готова.Проблема излезе,че гарнитурата е била пробита и е влязал бензин в двигателя.Валовете бяха основен проблем.Търсихме от 2те страни главите и валовете и ги сменихме.и шлайфаха.Колата вари много добре.Адски е пъргава.Сега обаче, не знам от това,че 1 година не е работила колата или не е зглобена както трябва има един странен звук на метал в метал при натискане на съединител и при сменяне на скорости от време на време,но съм написал въпроса в отделна тема.и също така(пак от застоялост може би)ми свисти горивната помпа?!Ако можете да помогнете пишете.

BapHeH4e
23-02-2009, 13:26
xelis по-добре да не ти казвам,че майстора излезе не сериозен и ме бави цяла година.части не успя да намери,аз трябваше да ги търся.Намира се до КАТ до автомивката,но името ще го пропусна,защото не искам да правя рекламация на човека.Но те саветвам да не ходиш там :)