Log in

View Full Version : Форсиране при превключване на скорости (при студено време)



ALFA CORSE
12-11-2007, 19:48
Последните няколко сутрини забелязвам, че като превключвам на по-горна предавка в момента, в който съм пуснал газта и натиснал съединителя колата се изфорсира сама, например като превключа на 2500 оборота в момента на превключването колата вдига 3200 оборота сама. Това става само при студено време, след това като я карам цял ден няма проблем.

Някой имал ли е такъв проблем, предположения?

alf
12-11-2007, 22:18
абе и на мен ми го прави понякога без значение температурата и то откакто я имам. струва ми се че идва от вакумите защото като имах проблем с гумените преходници свалих цялата карантия отгоре, почистих всичко и смених няколко маркучета и този ефект изчезна. наскоро реших да бъда съвестен и пак разкопах там да чистя сепаратора, който така и не успях да докопам но в крайна сметка единия болт дето държи кутията отдолу просто се дематериализира. та откакто съм с един болт това изфорсиране се появи отново. друго което ми идва наум е темп. датчик за постъпващия въздух който май е нейде из дебитомера. иначе не ми харчи повече и си върви нормално
а и другия ефект е при студеното палене - когато го има изфорсирането при превключване се форсира и при палене и пали след малко повече въртене в смисъл не веднага. иначе пали със завъртането на ключа и заковава оборотите.

Z:)m
14-11-2007, 14:35
Последните няколко сутрини забелязвам, че като превключвам на по-горна предавка в момента, в който съм пуснал газта и натиснал съединителя колата се изфорсира сама, например като превключа на 2500 оборота в момента на превключването колата вдига 3200 оборота сама. Това става само при студено време, след това като я карам цял ден няма проблем.

Някой имал ли е такъв проблем, предположения?
...може би ти задържа някъде жилото на газта?!
напоследък сутрините са студени. Вечер, като оставиш колата пред блока, влагата кондензира, а на сутринта се е превърнала в лед/скреж. Това може да попречи на свободното движението на жилото на газта в кожуха, ако последният е с нарушена цялост "нейде по трасето"...

kris11
15-11-2007, 21:29
напоследък сутрините са студени. Вечер, като оставиш колата пред блока, влагата кондензира, а на сутринта се е превърнала в лед/скреж.

Абе колега тука е все още топло днес сутринта беше 9-10 градуса по обяд 18 :D .
Тоше огледай жилото където влиза към клапата .Да не би да се е разнищило или да е под ъгъл и да задържа. Пружина на педала ????

ALFA CORSE
15-11-2007, 21:55
Абе колега тука е все още топло днес сутринта беше 9-10 градуса по обяд 18 :D .
Тоше огледай жилото където влиза към клапата .Да не би да се е разнищило или да е под ъгъл и да задържа. Пружина на педала ????
Абе преди няколко дни температурите си бяха около нулата, днеска беше топло и не съм имал проблеми.
Иначе мисля, че на ПХ и на скорост газта си имаше добър респонс по същото време, но в по-студените сутрини ще видя пак как е.

hsr
22-11-2007, 19:40
Тая сутрин ми се случи нещо много странно :shock: Бях покарал колата околу 15-тина км. и беше нормално загряла (около 90 гр.). Гася двигатела за не повече от 10-тина минути,после паля.Със самото палене гледам (по оборотомера) как колата сама се изфорсирва около 2500-3000 об. :shock: след което оборотите си падат до нормалните 800-900 об.Оставям я да поработи няколко секунди,след това я изфорсирвам 1-2 пъти.Всичко нормално,но малко след като сам пуснал газта,тая кола пак се изфорсирва сама докъм 2500-3000 об. :shock: И то едно плавно все едно и натискам аз педала.След това оборотите пак си паднаха.Покара я още 20-тина км. и не забелязах никакви други аномалии,а и това не се повтори повече. Някакви идеи :?:

Wolfy
23-11-2007, 00:04
Тая сутрин ми се случи нещо много странно :shock: Бях покарал колата околу 15-тина км. и беше нормално загряла (около 90 гр.). Гася двигатела за не повече от 10-тина минути,после паля.Със самото палене гледам (по оборотомера) как колата сама се изфорсирва около 2500-3000 об. :shock: след което оборотите си падат до нормалните 800-900 об.Оставям я да поработи няколко секунди,след това я изфорсирвам 1-2 пъти.Всичко нормално,но малко след като сам пуснал газта,тая кола пак се изфорсирва сама докъм 2500-3000 об. :shock: И то едно плавно все едно и натискам аз педала.След това оборотите пак си паднаха.Покара я още 20-тина км. и не забелязах никакви други аномалии,а и това не се повтори повече. Някакви идеи :?:


На мен ми звучи като проблем с МПХ :roll:

hsr
23-11-2007, 09:59
Не ми се вярва да е от него,но все пак..... :roll:

monigt
27-11-2007, 05:44
ХА ,и на мен го направи онзи ден тоя номер , но предполагам и аз че е от 'карантията' горе. тия газаджийте си оставиха ръцете тогава и имам лоши връзки СЛЕД дебитомера и като ги постегна - ОК.
Иначе и на мен ми е за първи път онзи ден , от тогава го няма - след прегледа... :idea: