View Full Version : Радиатор от темпра за моята кошница
Здравеите колеги,тази моята каляска си иска през две седмици да и се обраща внимание :frown: Сега само ме изчака да и сменя термостата,датчика за температурата и антифриза и като се разтече водния радиатор та няма спирка.Забелязах горе долу от къде тече имаше нещо като силикон там.Та на въпроса някои ми беше казал че за 155 ставал радиатор от темпра които предполагам е значително по евтин.Имали някаква истина?Благодаря
От Темпра незнам,но колегата kris11 май беше сложил от Самара :roll:
Ама неговата е 8 в. и незнам дали са еднакви със 16 волтовите.
А защо не проеришпри италяннеца за втора ръка радиатор
става и от темпра и от крома ... цена около 140-150lv при цена 270 за алфа само заради името......разликата е в отвора за датчика за перката. Трябва да се запуши и готово :-)
Ако нещо не е ясно -питаите
успеx
благодаря колега,и аз съм забелязал че цените са бая нагоре само защото е за алфа :guillotine: Даже се разрових из темите и срещнах мнения че ставал и от лада 2110
PEPI-2ALFA
14-11-2007, 12:00
......разликата е в отвора за датчика за перката. Трябва да се запуши и готово :-)
А тогава датчика къде се слага :?:
:-) на 2.0 16 TS с клима датчика не е на радиатора :-)
На 2000 16 v датчика е точно на радиатора.
На 2000 16 v датчика е точно на радиатора.
Добре, а при 8V ? Къде е датчика и става ли такъв радиатор от темпра :roll:
PEPI-2ALFA
19-11-2007, 21:08
Добре, а при 8V ? Къде е датчика...
На мойта е в долния ляв ъгъл( от страната на шофьора) на радиатора. През него източвах системата , когато я промивах след ремонта. Проблем ми беше , че не можех да вкарам никакъв ключ и съм го стягал на ръка.
Добре, а при 8V ? Къде е датчика...
На мойта е в долния ляв ъгъл( от страната на шофьора) на радиатора. През него източвах системата , когато я промивах след ремонта. Проблем ми беше , че не можех да вкарам никакъв ключ и съм го стягал на ръка.
И на моята совалка на последните 2 радиатора беше там, сега на самаровия :wink: е в средата на дясната страна, от същата гледна точка... Чисто нов, руски, оригинален - 75 лв. В сравнение с най-евтиния Бер, който можех да си уредя за 196 лв си мисля, че половин ден заигравка с трансплантацията си струва. При тези с клима не знам как ще стане, както не знам и как е при 16 V. Сделаното, обаче е без грешка и за сметка на това е "тънка лайсна" :D . От както го присадих спрях с постоянните инвестиции в антифриз.
virusalfa
20-11-2007, 14:45
Радиатора е и като на Типо 1.6 двувалка(швейцарка).Разликата е в изходния щуцер за обезвъздушаване при типото,който е отгоре откъм шофьорската страна.Запушва се с течен метал и няма грижи.Пробвано!
Най-търсения радиатор при италианеца,едва ли го има в наличност.
Добре, а при 8V ? Къде е датчика...
На мойта е в долния ляв ъгъл( от страната на шофьора) на радиатора. През него източвах системата , когато я промивах след ремонта. Проблем ми беше , че не можех да вкарам никакъв ключ и съм го стягал на ръка.
И на моята совалка на последните 2 радиатора беше там, сега на самаровия :wink: е в средата на дясната страна, от същата гледна точка... Чисто нов, руски, оригинален - 75 лв. В сравнение с най-евтиния Бер, който можех да си уредя за 196 лв си мисля, че половин ден заигравка с трансплантацията си струва. При тези с клима не знам как ще стане, както не знам и как е при 16 V. Сделаното, обаче е без грешка и за сметка на това е "тънка лайсна" :D . От както го присадих спрях с постоянните инвестиции в антифриз.
Колега дай да измислим нещо по въпроса с радиаторите - вече имаш познания по руското творчество... Мисълта ми е ако не е проблем да дадеш акъл как стават нещата, пък реванша е сигурен :lol: Говоря за някаква срещичка - или стандартните в Студентски, или по удобно за тебе време... Пък гледам, че има и други желаещи да се "просветят" в изкуството с радиаторите - може да си спретнем среща "Направи си сам"... Пък почерпката сама ще дойде :P
Радиатора е и като на Типо 1.6 двувалка(швейцарка).Разликата е в изходния щуцер за обезвъздушаване при типото,който е отгоре откъм шофьорската страна.Запушва се с течен метал и няма грижи.Пробвано!
Най-търсения радиатор при италианеца,едва ли го има в наличност.
При самаровия има същият щуцер на същото място. Аз го запуших с късо маркуче за вакум и навит винт от другата страна стегнат със скобичка.
Колега дай да измислим нещо по въпроса с радиаторите - вече имаш познания по руското творчество... Мисълта ми е ако не е проблем да дадеш акъл как стават нещата, пък реванша е сигурен Laughing Говоря за някаква срещичка - или стандартните в Студентски, или по удобно за тебе време...
Аз съм от Надежденската групичка и Ст. град ми е почти като до Пазарджик :cry:. Бачкането ми е в Х. Димитър и евентуално някъде там, някога може да се разберем, ама принципно само совалката е до там и после излитам с някой служебен мръхтар, та и там ме няма все едно. Тази неделя гледам е време за среща, та като се има предвид, че досега не съм посещавал това мероприятие :oops:, може за там да се разберем нещо (стига да не съм на бачкане естествено, че при мен може делничните дни да са почивни, а неделничните - работни)...
Едит. Може и в Събота, който може тук (http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=11598&start=120), че и без това надежденци, не знам да са имали някога на среща повече от 4-рима :? (отново, обаче условието е да не съм на работа, ще знам със сигурност петък вечерта)...
Ами аз уикендите не съм в София... :frown: Дано да се съберете повече хора... Пък това с интервенцията по радиаторите може и друг път да го обсъдим, а дори може и нещо като упътване да се направи, стига да има желание от знаещите и можещите :wink:
Ами тогава май само със снимки ще минеш, защото май ще сменявам термостат, че нещо бавно загрява, ама в тоя вълчи студ не знам кога ще се престраша да го направя. Иначе съм 99% на надежденската среща. На общата явно ще спазя традицията и няма да ходя...
Здравеите колеги,тази моята каляска си иска през две седмици да и се обраща внимание :frown: Сега само ме изчака да и сменя термостата,датчика за температурата и антифриза и като се разтече водния радиатор та няма спирка.Забелязах горе долу от къде тече имаше нещо като силикон там.Та на въпроса някои ми беше казал че за 155 ставал радиатор от темпра които предполагам е значително по евтин.Имали някаква истина?Благодаря
http://www.axm-auto.com/
провери тук,цените са сносни и аз от тук си купих оригинален за 190 с додтавката
Благодаря колега но аз си реших проблема срещу 80лв.Човека махна стария панел и ми изгради нов от бакър този в които се вкарват маркучите.
The_Game
26-11-2007, 00:01
Аз си смених моя, че прокапа. Татко го лепи с някакви лепила но само се намали протичането.
Сега влажни, при настъпване прокапва повече,(Като спра колата и под нея накапва след няколко часа като се испари антифриза повече не капе ) с една добавка в антифриза или залепване със хубаво лепило радиатора ще се залепи.
Смених го защото имах оригинален, чисто нов.
Иначе бих останал със стария но сега вече не ми трябва стария.
Някой ако го иска за 30лв :?
Иначе го оставям в гаража ако стане някой гаф с колата :?
Поздрави.
колеги и аз смених моя ама 180 лв само рад. - с работа малко повече в един сервиз на приятел/той ми намери всичко/
ПРОВЕРИ СИ КАПАЧКАТА - МОЛЯ ТИ СЕ ,ЗА 5 ЛВ ДА СТАВАМЕ ЗА РЕЗИЛ/КАТО МЕНЕ/
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.