PDA

View Full Version : Клаксон?



boian
14-11-2007, 15:31
Беше ми изгорял бушона на клаксона. Смених го, обаче тая сутрин без да натискам, отвреме- навреме сам почва да свири. Виждам, че от дясната страна панела на волана е хлътнал и при най- лекото докосване свирката се включва. Как да го сваля тоя панел и какво да очаквам вътре, какво да гледам, че да не прецакам нещо?

Novachev
14-11-2007, 20:19
Едва ли ще разбереш нещо от картинката но по принцип от задна страна трябва да има няколко болтчета като ги отвиеш ще излезе еърбега заедно с контактите на клаксона трябва да има три или четири пружики но може да са от вътрешната страна на клаксона от към еърбега. Може да е заседнало нещо , да е застанала на криво или да се е счупила пружина или кой знае какво. Успех с начинанието и да пишеш като го оправиш

Tinoto
15-11-2007, 08:57
Питай Галин от Бош, предполагам знае как се свалял тая пластмаса.

cassillas
18-11-2007, 05:57
Като го оправиш, така и така си се занимавал с него вземи му смени мелодията.Така че като на светофара некои "бакшиш" ими марширутка спират на средата на пътя да му спукаш тъпанчетата с яко надута ТРОМБА ОТ КАМИОН стил ЛА КоКаРаЧа :director: :headbang: :boost: :headbang:

peho
18-11-2007, 11:37
Може би не що като тромбата от това филмче:
http://youtube.com/watch?v=Xwado259Mf4

А има и малко като за така наречените майстори на автомобили. :devil:

cassillas
18-11-2007, 18:42
Може би не що като тромбата от това филмче:
http://youtube.com/watch?v=Xwado259Mf4

А има и малко като за така наречените майстори на автомобили. :devil:
Да или нещо такова 8)

boian
23-11-2007, 17:43
Значи свалих пластмасата, като развих 2 болта отзад на волана, под нея има една планка с 4 болта с пластмасови втулки и пружинки, която прави контакта. Куплунга на еърбега излиза с дърпане. При мене тези втулки са счупени. Но дори и като дам директен контакт се чува реле да цъка, но свирката не свири. Най- лошото е, че ми светна лампата на еърбега, а не съм бил на контакт по време на интервенцията. И сега нито свирня, нито балон :evil:

Venci
23-11-2007, 18:39
Трябваше като откачаш ер-бег-а да махнеш едната клема на акумулатора. Щом се чува цъкане на реле, когато симулираш натискане на клаксон значи проблема е някъде след релето и в никакъв случай във волана.

spe4elist
23-11-2007, 20:57
И сега к`во праим?

boian
23-11-2007, 21:47
Ами кво- на доктор! Значи след като се разделихме запретнах ръкави, свалих всичко, лепих, хванах еърбега и пластмасата с тиксо за волана. Не ми светна еърбега. Днес за капак ми изгоря и крушката на стопа и това преля чашата. Планката с пластмасовите втулки беше залепена и реших да я слагам и да си сменя и крушката на стопа. Вързах всичко както преди, но явно съм дал на контакт преди да скача буксата и ламбата светна. Така, че ще се видим пак по работа.

spe4elist
24-11-2007, 14:11
Коя лампа светна?

boian
24-11-2007, 17:07
Светна човечето с надутия корем :D - лампата на еърбега.

spe4elist
24-11-2007, 19:35
Требе доктор (Галин), ако го хванеш на кеф :? Дано да се размине с изтриване на грешка :roll:

boian
29-11-2007, 11:43
Изгорели са ми свирките, явно е влязла вода. Купих нови и свирна. Сега остава тая планка с лепенето, че не мога да намеря здрава.

spe4elist
29-11-2007, 13:59
Изгорели са ми свирките, явно е влязла вода. Купих нови и свирна. Сега остава тая планка с лепенето, че не мога да намеря здрава.
Планката ти е готова, идвай да те оправяме

boian
29-11-2007, 15:30
Готов съм вече :D . Свиря като за световно. И еърбега е без повреди. Благодарности на Галин и spe4elist за отделеното време, внимание и нерви. :bowdown:

spe4elist
29-11-2007, 16:07
:rosso_spider:
Всички сме доволни - голямо свиркане и бибипкане ще пада сега. Друг път бъркай само там, за където си оторизиран ... хи хи :spiteful:

ФЕРАРИСТ
08-04-2008, 17:43
Абе при мен има две различни тромби отпред вдясно, вързани са уж кадърно, бушона си е пушка, но не свири - въпроса ми е когато се натисне клаксона трябва ли да изцъка нещо леко в таблото с бушоните под волана вляво - при мен не цъка.....и ако трябва да цъка какъв е проблема евентуално?
Идеи?????

VladoG
08-04-2008, 21:59
Щом предпазителя е здрав, проверяваш релето /определено трябва да цъка при натискане/.
Ако релето е изправно, проверяваш бутон под аербъка на волана. Тука е по сложно.
Ако и той е изправен търсиш прекъсване - куплунзи, кабели или подобно.

Успех.

ФЕРАРИСТ
09-04-2008, 13:59
Понеже съм индианец още за това кое къде се намира, къде трябва да се намира тва реле?????

VladoG
09-04-2008, 14:34
Вляво от волана долу, над предпазителите.
Релето би трябвало да е най-горе, най-вдясно. Поне така е посочено в хайнеса.

ФЕРАРИСТ
09-04-2008, 14:49
Мерси - ся ще отивам да се гъзя да видя нещо....

ФЕРАРИСТ
09-06-2008, 18:35
Баси близо месец човъркам там, и още не мога да намеря реле, възможно е и изобщо да го няма, над кои бушони трябва да се намира - над първите дето са три редици, или над тези над тях - те са две двойки с по една колона бушончета.......
Вече два месеца карам без клаксон, и на 2-3 пъти щяха да ме отнесат.......нетърпимо е, дадох ги иначе на късо - бачкат си нормално - бушона е ток, само тъпото реле ми се губи......