View Full Version : Проблем с 33 1.78V4Х4 11/92г.
Братя, помагайте!!!
Преди 10 дни свалих катализатора на алфата. Сложиха ми резонаторно гърне. Колата палеше нормално, но след 500м нещо се сбъгяса тотално Проблема е следния- колата пали нормално , но държи много ниски обороти на празен ход. Когато подам газ и след това върна газта и махна крака от педала- директно гасне.
На първа потеглям с много газ, включвам втора, но колата няма никаква мощност, ако стигна до трета почва да се тресе цялата и забива муцуната. Подаването на газ няма никакъв ефект.
Колата няма АГУ и никога не е имала. До махането на катализатора всичко беше нормално. Дайте мнение за това какво може да е породило проблема. БЛАГОДАРЯ!!!!!
p.s: Не съм я закарал в сервизите на" нашите хора" по простата причина , че не мога да стигна до там на собствен ход!!!!!
Нека да се изкажат хората които разбират повече, но според мен е възможно при смяната на гърнето нещо да са ти повредили ламбда сондата, която е наблизо до него. Ако колата има такава де... Какъв ти е двигателят, каква година е колата?
Много странно, според описаната ситуация отиват нещата на запушване. Важно и при махане на катализатора все пак резонатора да е сложен правилно. Колата ти къде е правена?
Само дано не са я правили някои араби
НЕ Е ПРАВ.ЕНА ОТ АРАБИ !!!
ЧОВЕКА КОЙТО МИ СМЕНИ КАТАЛИЗАТОРА ПРЕДИ НЯКОЛКО МЕСЕЦА МИ ПРАВИ И СРЕДНОТО ГЪРНЕ И ОСТАНАХ С МНОГО ДОБРИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ НЕГО.
един специалист който по мое мнение за първи път видя мотор боксер кото му вдигнах капака на АЛФАТА сподели че ми е заминал комра .
ако беше заминал мисля че изобщо нямаше да запали
Малко вероятно е да е ламбда сондата. Колата би трябвало да си работи без нея.
колега на скоро и на мен ми се случи същото,при смяна на генерация,но открих проблема,компа ти е работил в един режим с катализатора,а след като го отсраниш приема други данни от ландата и автоматично вдига сместа(започва да се дави),иска настройка на компа
О.К кажете къде да я карам за настройка на компа ???
Пич направи си сам настройките на компа!
Дърпаш кабелаците на акумолатора пиеш едно кайве закачаш и пробваш да запалиш !
Ако при подаване на гас издава странни преплюващи звуци ще да е запушено нещо по отходните канали !
драги господине тази кола е J-троник и тоя твоя метод е несполочлив,ако при подаване на газ припуквала значи е запушена изпускателно
АМИ АКО СМЕСТА Е СУПЕР БЕДНА ПАК ЩЕ ГЪРМИ В КОЛЕКТОРИТЕ,АКО Е ПРЕХВЪРЛИЛА ЗЪБ НА АНГРЕНАЖА,ИЗГОРЯЛ КЛАПАН,РАЗВАЛЕНА ЦЕНТРОВКА НА ЗАПАЛВАНЕТО И ПРОЧИЕ.....................
голям диагностик се извъди,то тогава хората които са си купили диагностични уреди да ги изхвърлят и да се обръщат кам теб ааааааааа????????????????
колега, вероятно си прав. Но въпреки това, тонът ти е крайно неподходящ за нашия форум. Много по-приятно е да се разбираме като нормални хора, дори и да сме убедени в правотата си.
Встъпителното обръщение, например, на мен доста ми допада.
поздрави
Ходил съм на диагностика 2 пъти и повече няма да отида!
Така и неможаха да намерят извода за компа (не че аз го открих търсих го доста и програми си теглих обаче го няма там кадето го описват а именно "в купето от предна дясна страна до краката -няма там , под капака плътно в дясно и там няма ") пък и каде е смисъла да е в дясно когато компа се намира в ляво? Та както и да е на тая диагностика ми взеха 15 лв. и установиха, че има добър входящ ток и
богата горивна смес ! Това и аз си го знаех! 15 лв.моля за инфото!
Дръж - чъртъ.....!
Колега driga би ли бил така любезен да ми обясниш как се прави "настройка на компа"?
Вероятни причини за проблемът му много (в друга тема съм ги описъл)!
Тук казах само как да си приведе компа в нормален работен режим!
Нямаше нужда да ми се караш :twisted: !Чао :wink:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.