Log in

View Full Version : Турбо на 155



elenkov
21-11-2007, 08:45
Имам идеята да монтирам турбина на алфата .. дали може да се монтира ? За турбина гледах .. по дискавъри че слагаха от голф ГТД и от камион .. в смисал има ли значение от кво е турбината ? и има ли някой които да е сложил такава на 155 .. говоря не фабрична .. поздрави

virusalfa
21-11-2007, 09:13
Това с поставяне на турбо не е като да направиш снежен човек от пластелин и да му туриш клечка от кибрит за нос :idea: Трябват пари,време,нерви и познания :idea: Иначе коляновия вал на 2,0 можеби има нещо общо като на Ланча мотора,не съм сигурен,само конфигурацията диаметър/ход може да е същата.Същата е и при Типо 2,0 16в

elenkov
21-11-2007, 10:08
Това с поставяне на турбо не е като да направиш снежен човек от пластелин и да му туриш клечка от кибрит за нос :idea: Трябват пари,време,нерви и познания :idea: Иначе коляновия вал на 2,0 можеби има нещо общо като на Ланча мотора,не съм сигурен,само конфигурацията диаметър/ход може да е същата.Същата е и при Типо 2,0 16в

мислех да не го казвам , но знам в какъв филм се забърквам парите и времето ги имам .. нервите .. почти на всички са опънати така че се свиква .. искам компетентно мнение по въпроса .. така или иначе ще ходя при един агент дето с това се занимава .. но искам мнения поздрави

голямата риба
21-11-2007, 10:37
имаше некъв датски сайт
има и линк в форума
става въпрос за мотор с верига
иначе, с ремък си имаме и в България

ALFA CORSE
21-11-2007, 13:56
Май за тази говори Еньо


http://img205.imageshack.us/img205/3732/6909pk1.jpg

http://img209.imageshack.us/img209/8351/6997up2.jpg

http://img205.imageshack.us/img205/2981/6998lm7.jpg

http://img209.imageshack.us/img209/1771/6902xa9.jpg


:D

elenkov
21-11-2007, 14:42
Май за тази говори Еньо :D

a виж какви хубави снимки .. Енъо за това ли имаше в предвид ?

бтв мерси хубавите снимки аз ще ги кача и ще покажа на майстора да добие представа .. поздрави

Alexander_pavlov
21-11-2007, 15:13
тъпа раута... но според мен проверяваш колко ти държи мотора... ако няма да го бараш.... ако ще го бараш издирваш си кована карантия.... и после отваряш някое каталогче за турбини... гледаш кривите на дебит/ налягане - преценяш в какви режими ше го караш тва магаре , гледаш цената на турбота и ако ти отърва го почваш.... после кулър , по големи инжектори - помпа , и накрая черешката на тортата елетроника.... и там една торба пари и с повечко късмет след месец два... ще си караш коравото магаре.... :roll:


Но ако питаш мен я земи си намери един компресор от тея старите мерцедеси , закачаш го с ремък надуваш до към 0.7-0.8 бара и ше литне тая пуста кочина.....

Тук имам едни двама познати с едни мошни wv-та единия с компресор а другия сега се турбинира с някво КК , та с почти нормална карантия тъпия голф (с по висока гарнитура на главата) си лети... ма пусто няма дино да го видим колко коня е 8)

а тоя пич пък с копресора е с елетромагнитен съединител и като си кара нормално напред назад си off-ва компресора да не лапа бензин и да не се товари мотора излишно ....

Информация колко щеш само чете иска.... :idea:

elenkov
21-11-2007, 15:19
след месец два... ще си караш коравото магаре.... :roll:

Но ако питаш мен я земи си намери един компресор от тея старите мерцедеси , закачаш го с ремък надуваш до към 0.7-0.8 бара и ше литне тая пуста кочина.....

а тоя пич пък с копресора е с елетромагнитен съединител и като си кара нормално напред назад си off-ва компресора да не лапа бензин и да не се товари мотора излишно ....

Информация колко щеш само чете иска.... :idea:

я ме открехни как става тая далавера с компресора от мерцедес ? Заинтригува ме

поздрави

Alexander_pavlov
21-11-2007, 18:57
..........и кара нормално напред назад си off-ва компресора да не лапа бензин и да не се товари мотора излишно ....

Информация колко щеш само чете иска.... :idea:

я ме открехни как става тая далавера с компресора от мерцедес ? Заинтригува ме
поздрави

тея дни ми е малко натоварено.... но обещавам до края на седмицата да приложа снимков матерял на въпросния голф с компресор от мерцедес... а на Лс може и да ти дам кординати на въпросния човек... понеже той това работи и много го тормозят..... а иначе ако имаш време да доидеш до сливен мисля че спокоино ще седнем с него да пием по бира и ще го видиш на живо как е направено и как върви 8)

elenkov
21-11-2007, 21:28
[quote="Alexander_pavlov":8abmtak7] ..........и кара нормално напред назад си off-ва компресора да не лапа бензин и да не се товари мотора излишно ....

Информация колко щеш само чете иска.... :idea:

я ме открехни как става тая далавера с компресора от мерцедес ? Заинтригува ме
поздрави

тея дни ми е малко натоварено.... но обещавам до края на седмицата да приложа снимков матерял на въпросния голф с компресор от мерцедес... а на Лс може и да ти дам кординати на въпросния човек... понеже той това работи и много го тормозят..... а иначе ако имаш време да доидеш до сливен мисля че спокоино ще седнем с него да пием по бира и ще го видиш на живо как е направено и как върви 8)[/quote:8abmtak7]

почти всяка седмица пътувам до Ст. Загора .. ако се оговорим нещо може да се видим .. :) поздрави бтв ще чакам снимки от голфа .. да видя за кво става въпрос

pr_00f
21-11-2007, 21:44
Офффтопик

Колега - пропусна поздравите :)

elenkov
21-11-2007, 21:46
[quote="Alexander_pavlov":28qb7fec] ..........и кара нормално напред назад си off-ва компресора да не лапа бензин и да не се товари мотора излишно ....

Информация колко щеш само чете иска.... :idea:

я ме открехни как става тая далавера с компресора от мерцедес ? Заинтригува ме
поздрави

тея дни ми е малко натоварено.... но обещавам до края на седмицата да приложа снимков матерял на въпросния голф с компресор от мерцедес... а на Лс може и да ти дам кординати на въпросния човек... понеже той това работи и много го тормозят..... а иначе ако имаш време да доидеш до сливен мисля че спокоино ще седнем с него да пием по бира и ще го видиш на живо как е направено и как върви 8)

почти всяка седмица пътувам до Ст. Загора .. ако се оговорим нещо може да се видим .. :) поздрави бтв ще чакам снимки от голфа .. да видя за кво става въпрос[/quote:28qb7fec]

поздрави :) рокс

elenkov
21-11-2007, 23:07
моя майстор ми каза че нямам мозак .. :) турбината до колко знам е от форд косуарт и трябва да се сменят лагерите .. чакам идеята с компресора ..
поздрави

голямата риба
22-11-2007, 09:17
тая освен да е еволюирале
онази за която говорех аз, беше с испускателен колектор
правен в 4 клас по трудово

при теб извън стандартните наложителни неща, ще трябва да вземеш
решение как да се пребориш с дебитомера

Alexander_pavlov
22-11-2007, 11:26
според мен на първо време може само да се монтира компресора... и да започне да се надува по малко.... все пак стандартната електроника / дебитомер/ дюзи имат малко запас.... и мисля на по ниски налягания че ще си работи колата.... това според мен е нормания начин , от там на татък се почва страшното.....

но разликата с компресора ще е още доло на ниски обороти и ще си личи много ! който се е качвал на кола с компресор ще ме разбере.... а за липсата на турбо лаг няма да говорим..... а за любителите на съскането (блоуоф) да знаят че пак ще го има.... но е добре да се вкара пак в смукателите.... преди дебитомера защото на моменти сместа ще е прекалено богата (понеже тоя въздух е отчетен от дебитомера)......

:idea:


сектанти иди ги разбери ! :)

търтей
22-11-2007, 11:32
ще трябва да вземеш
решение как да се пребориш с дебитомера

ми ше го махне как ;)

макар че според мен тоя двигател се е утепал за компресор
дип и място има готово за него :wink:

elenkov
22-11-2007, 11:50
[quote="голямата риба":2rgmsb0e]ще трябва да вземеш
решение как да се пребориш с дебитомера

ми ше го махне как ;)

макар че според мен тоя двигател се е утепал за компресор
дип и място има готово за него :wink:[/quote:2rgmsb0e]

търтей почвам да се засмислям за някакъв компресор .. и моя майстор сега бях при него вика с тая турбина ми ще ми извиеш ръцете направо .. вика мисли за компресор .. :)

поздрави

търтей
22-11-2007, 12:44
махаш климата и на негово място компресора заспива :wink:

голямата риба
22-11-2007, 13:07
почнеш ли няма връщане
компресора верно е може би малко по лесен за монтаж
ще тръгва по-рано
но все някога ще ти омръзне(погледни темите на колегата нкн66)
и тогава идва пак турбокомпресора :D

elenkov
22-11-2007, 13:14
почнеш ли няма връщане
компресора верно е може би малко по лесен за монтаж
ще тръгва по-рано
но все някога ще ти омръзне(погледни темите на колегата нкн66)
и тогава идва пак турбокомпресора :D

дам като ви слушам и двамата .. може и така да стане .. но нали знаеш всяко чудо за три дни .. :) чакай да го направя пък тогава ще видя кога ще ми омръзне

поздрави

търтей
22-11-2007, 13:20
ама преди да почнеш е много важно да решиш какво искаш
равномерно разпределен въртящ момент или пикова мощност


аз лично не съм съгласен с теорията че турбото дава повече коне от компресора

elenkov
22-11-2007, 13:27
ама преди да почнеш е много важно да решиш какво искаш
равномерно разпределен въртящ момент или пикова мощност


аз лично не съм съгласен с теорията че турбото дава повече коне от компресора

равномерно разпределен въртящ момент мисля че ми взучи по одачно в случая и мисля да монтираме с майстора един компресор .. поради простата причина .. че компресора на климатика не се включва дори и с директно подаване 12В от акумолатора .. ако не друго поне ще го сваля да видя кво му е и ще сложа друг .. :) така или иначе след обяд отивам до майстора да му цикля на главата и да се консултирам за компресор .. той ми каза че негов приател имал 3 мерцеса .. пълни гробища но моторите им работе ли и единя бил компресор .. ако не ще търся компресор :)

поздрави

търтей
22-11-2007, 13:27
ротрекс и си ти :go:

elenkov
22-11-2007, 13:30
ротрекс и си ти :go:

бтв споделих на баща ми за мойте намерения каза че сам идиот и че искал да види как ще извратя колата хаха :) поне имам някаква подкрепа от финансова гледна точка .. :)) бтв някой има ли идея компресор от коя кола да търся в смисал марка кой са най издръжливи и надеждни .. и дали ако намеря компресор .. някъде правят профилактика за смазване почистване и смяна лагери и прочие ..

поздрави

търтей
22-11-2007, 13:45
rotrex

elenkov
22-11-2007, 13:53
rotrex

един нов е майка си и баща си .. сигурно .. :) а пък втора ръка едва ли ще намеря .. да го е...а :)) не вярвам някой да има останал или примерно да не му трябва

търтей .. бтв имаш ли найстина идея кви пари е ротрекс чарджера на бълларгския пазар ? и въобще има ли го

поздрави

търтей
22-11-2007, 14:00
http://www.supercharger-experience.com/dealers.php

elenkov
22-11-2007, 14:15
http://www.supercharger-experience.com/dealers.php

най близо гърция .. :) Атина да сме по точни .. търтей благодарско за инфото :)

поздрави

Alexander_pavlov
22-11-2007, 16:07
rotrex

а пък втора ръка едва ли ще намеря .. да го е...а



Споко намира се , ако имаш време и малко пари сичко става.... така като гледам желание не ти липсва... :roll:

Ще проверя точно какъв е компресора на тоя приятел... и ще ти кажа...
Бтв - най тъпа работа може да си намериш Г60 компресор - 4е и по компактен от тея мерцедесовите... е разбирасе малко по малко помпи , но то така или иначе ако ще си я караш колата повечко не е добре да прекаляваш.....

пък за скептиците и феновете на турбото.... не вярвам че каквото турбо там да му сложите ще го израдва повече колегата !

Скоро ще мога да проверя 2-е почти еднакви коли едната с компресор другата с турбо как е положението.... Но още от сега е ясно че ако не е само за драг колата с турбото ще е по зле... турбо лага си е недостаък от всякаде....

elenkov
22-11-2007, 18:36
[quote="търтей":9ktcr978]rotrex

а пък втора ръка едва ли ще намеря .. да го е...а



Споко намира се , ако имаш време и малко пари сичко става.... така като гледам желание не ти липсва... :roll:

Ще проверя точно какъв е компресора на тоя приятел... и ще ти кажа...
Бтв - най тъпа работа може да си намериш Г60 компресор - 4е и по компактен от тея мерцедесовите... е разбирасе малко по малко помпи , но то така или иначе ако ще си я караш колата повечко не е добре да прекаляваш.....

пък за скептиците и феновете на турбото.... не вярвам че каквото турбо там да му сложите ще го израдва повече колегата !

Скоро ще мога да проверя 2-е почти еднакви коли едната с компресор другата с турбо как е положението.... Но още от сега е ясно че ако не е само за драг колата с турбото ще е по зле... турбо лага си е недостаък от всякаде....[/quote:9ktcr978]

очаквам снимките ти дето каза за голфа с компресора :)

поздрави

Furious 155
22-11-2007, 20:35
ама преди да почнеш е много важно да решиш какво искаш
равномерно разпределен въртящ момент или пикова мощност


аз лично не съм съгласен с теорията че турбото дава повече коне от компресора

равномерно разпределен въртящ момент мисля че ми взучи по одачно в случая и мисля да монтираме с майстора един компресор .. поради простата причина .. че компресора на климатика не се включва дори и с директно подаване 12В от акумолатора .. ако не друго поне ще го сваля да видя кво му е и ще сложа друг .. :) така или иначе след обяд отивам до майстора да му цикля на главата и да се консултирам за компресор .. той ми каза че негов приател имал 3 мерцеса .. пълни гробища но моторите им работе ли и единя бил компресор .. ако не ще търся компресор :)

поздрави

И на мен ми интересно това с компресора. От какво и какъв може да се добави без да се разкарантини мотора... а да и мястото където ще е зависи от размерите на самото компресорче...

голямата риба
22-11-2007, 21:34
компресора е идеален за това дето иска еленков

НО нищо не можа да се сравни с пика на въртящият момент :D

elenkov
22-11-2007, 21:36
компресора е идеален за това дето иска еленков

НО нищо не можа да се сравни с пика на въртящият момент :D

ти нали имаше една К4 ? Една сребриста ако не се лъжа ? Кво стана с нея каза че ще я правиш .. това беше преди 6 месеца близо .. ? Има ли прогрес ?

поздрави

голямата риба
22-11-2007, 23:35
да

elenkov
22-11-2007, 23:44
да

Да какво :) Пусна ли е в движение ?

elenkov
22-11-2007, 23:45
сру за офф-а .. но не мога да се сдържа ..

ПОЗДРАВИ :)

Alexander_pavlov
23-11-2007, 13:04
компресора е идеален за това дето иска еленков

НО нищо не можа да се сравни с пика на въртящият момент :D


абе имам чувството че сте отсъствали масово от часовете по физика.....

Как може да казваш че турбо мотора има голям в-щ момент ?

силата на тези мотори е в оборотите...!? а така наречения пик идва от там че турбото като се развърти и почне да помпи колата "тръгва" до преди тва си е мъртва!? и така да се каже една кола с турбо иска поне 3-4000rpm да се разгъне....

Това с компресора става много по рано и плавно....!? за това там няма такъв "скок" във вървенето на колата

Турбо = коне на високи обороти
Компресор = огромен в-щ момент на разположение почти винаги - коне винаги

Z:)m
23-11-2007, 14:59
а тоя пич пък с копресора е с елетромагнитен съединител и като си кара нормално напред назад си off-ва компресора да не лапа бензин и да не се товари мотора излишно ....

...абе, навремето гледах един филм с Чък Норис... Той го играеше некъв рейнджър... Та джипа дето караше беше такъв - цъка едно копче и... джипа фръква - и лошите не могат го стигна. Та на времето не бях светнат в тия интриги с турбота и компресори, но сега вече ме осени просветлението, че явно и батко Чък на младини си е падал по тунинга и в час по трудово си закачил на ремъче едно компресорче :)

П.П.
ако масата от съфорумниците не знаят кой е Чък Норис - да не се притеснявата. Това само ще означава, че са деца на "новото време" :) (или респективно - аз съм вече много вехт ;) )

П.П.2
Мнооого голямо СОРРИ за офф'а :?

elenkov
23-11-2007, 16:48
мисля за момент да замръза проекта 155 ТУРБО .. поради обясними причини заради колата ми която я няма .. иначе ентосиазма все още ми е да монтирам турбо или компресор .. ако някой друг има мерак .. да пише ..

поздрави

WhitePower
23-11-2007, 19:02
компресора е идеален за това дето иска еленков

НО нищо не можа да се сравни с пика на въртящият момент :D
:)) карам и аз една турбо бегачка с една малко по голяма турбина
ми до 4000 е атмосферка ама после до прекасвач си залепен за седалката
а пика който прави на 5000 е уникален ;)
аз бих предпочел турбината
компресора е скука няма фън
турбини под път и над път , правиш колектор , болуофф , инжектори електроника ;)) мадло доработки и дреноли , като кранчрта и маркучи и кулери
и си с 50 коня отгоре , но за повече вече минаваш на ревизия на мотора и разреждае
аз имам намернението за сложа турбина с отворен гейт и да карам на о,2 бара , без да пипам мотора :lol: като за начало

голямата риба
23-11-2007, 20:09
[quote="голямата риба":3pvn9xte]компресора е идеален за това дето иска еленков

НО нищо не можа да се сравни с пика на въртящият момент :D


абе имам чувството че сте отсъствали масово от часовете по физика.....

Как може да казваш че турбо мотора има голям в-щ момент ?

силата на тези мотори е в оборотите...!? а така наречения пик идва от там че турбото като се развърти и почне да помпи колата "тръгва" до преди тва си е мъртва!? и така да се каже една кола с турбо иска поне 3-4000rpm да се разгъне....

Това с компресора става много по рано и плавно....!? за това там няма такъв "скок" във вървенето на колата

Турбо = коне на високи обороти
Компресор = огромен в-щ момент на разположение почти винаги - коне винаги[/quote:3pvn9xte]
колега на мен физиката, че не ми беше стихия е истина
но на теб явно ти липсват уроци по четене :D :D :D

75 2.0 turbo
23-11-2007, 22:33
аз 7 клас бях на изпит по физика :lol: :lol: :lol: ма тва дет го е писал колегата е доста............смешно или по скоро трагично 8)

j1v
26-11-2007, 02:06
аз 7 клас бях на изпит по физика :lol: :lol: :lol: ма тва дет го е писал колегата е доста............смешно или по скоро трагично 8)

Ти може ли да не са изложиш :D

75 2.0 turbo
26-11-2007, 21:11
аз 7 клас бях на изпит по физика :lol: :lol: :lol: ма тва дет го е писал колегата е доста............смешно или по скоро трагично 8)

Ти може ли да не са изложиш :D
е пофали са и ти що за мързел беше де :roll: