Log in

View Full Version : Угасна и не пали нито на бензин, нито на газ



Kris
25-11-2007, 00:44
Конкретно какво се случва - карам си съвсем спокойно и се прибирам към нас и ми остава 1 завой за да си паркирам. Освобождавам от скорост и след 2-3 секунди виждам как всички лапми на таблото светват. Викам си, нормално ... пак е изгаснала - вкарвам втората с цел да запали при което отново изгасва. Седя си на булеварда опитвайки да запаля, но единствено се чуваше клапата на въздушния филтър как гърмеше. Замириса на газ и в тоя момент реших да цъкна на бензин да видя какво ще стане - същата работа. Не пали та не пали. Както и да е - избутах си я до паркинга. После на междинна (между газ и бензин) въртях за да изгори квото е останало и точно на тая междинка се възпламенява за част от секундата, но без да запали. Пробвах пак на бензин да я запаля, но пак безуспешно. Чува се само детонаций в крайното гърне на неизгорелия бензин. Помпата качва бенз, наред си е. Имам и газ, имам и бензин достатъчно за поне още 100 километра. Мислих си, възможно ли е да са свещи ? Няма как да се зацапат конкретно в тая ситуация когато изгасна колата. Ток предполагам, че има защото на междинка се опитва да запали. Че това е ... толкоз да си я пазя, а тя така да прави :frown:

hsr
25-11-2007, 10:42
Аз имам един леко тъп въпрос :P Колата ти има ли делко ? Щото преди време и аз бях в подобна ситуация-счупило се "зъбчето" на палеца и превърта и колата само гърми и не може да запали.

Filinatora
25-11-2007, 13:21
Почти същата ситуация се случи на баща ми с мойта преди 2 дена. В крайна сметка след около 3 часа отидох и я запалих на бензин с леко подаване на газ (по принцип не го правя). От тогава никакви проблеми с паленето - пали си на бенз от първия път.

Kris
25-11-2007, 14:06
Аз имам един леко тъп въпрос :P Колата ти има ли делко ? Щото преди време и аз бях в подобна ситуация-счупило се "зъбчето" на палеца и превърта и колата само гърми и не може да запали.

Пропуснах да споделя, че Ламда сондата не работи и компютъра си е в някакъв авариен режим на работа. Поради това, сутрин на бензин паля от 3-4 пъти, но на газ си пали от раз. За делкото ... колкото знаеш ти, толкова и аз. Но предполагам, че щом на междинка възпламенява частично би трябвало да си е наред. Но на газ и бензин няма никой :idea:

milenamr
25-11-2007, 15:32
Колата не е с делко, а с комутатори.Моят съвет е да я закараш на диганостика да проверят компютъра.На мен ми се струва според описанието, че може би компютъра на колата е изгорял.Поне аз имах такъв проблем с мойта преди 4,5 месеца.И като я закарах на диганостика се установи,че няма връзка с компютъра на колата.Намерих си компютър от Лисан (около 50 лв струва)и колата захвърча отново :twisted: Ако се окаже,че това е проблема-нямаш грижи,обади се на Лисан от форума и той ще ти осигури.Но първо я закарай на диагностика.Успех!

hsr
25-11-2007, 16:32
Незнам с каква газова у-ба си,но ако е от по-старите и опростени си мисля,че би трябвало нито компютъра нито сондата да оказват влияние на работата на коплата на газ,т.е. би трябвало да си работи на газ.Обикновено щом има детонации се касае за някаква нередност по запалителната система :roll: Мога да ти кажа втори случай когато имах подобен проблем и се оказаха кабелите за свещите.Колата само леко "препалваше" и "гърмеше" и веднага гаснеше и също както при теб на междинна палеше за малко,но не задържаше.Мисля си обаче,че не може просто ей така изведнъж да ти "избият" кабелите,а трябва да е имало някакви симптоми още отпреди(например гърмене отвреме навреме),поне при мен беше така.
Ако пък греша за газовата,спокойно може да се окаже комп-а. Май на Алфите това им е едно от слабите места .

ПП: Колежке,колите които са с делко също имат комутатори :P

milenamr
25-11-2007, 17:04
ПП: Колежке,колите които са с делко също имат комутатори :P
Колите които са с делко може да имат комутатори(евентуално)..за което обаче се съмнявам,но тази конкретно е без делко,а само с комутатори,това е последния вариант на 33, който е без делко.

hsr
25-11-2007, 17:13
ПП: Колежке,колите които са с делко също имат комутатори :P
Колите които са с делко може да имат комутатори(евентуално)..за което обаче се съмнявам,но тази конкретно е без делко,а само с комутатори,това е последния вариант на 33, който е без делко.
ОК :lol: Няма смисъл да спорим и да цапаме темата на момчето.Не е нужно да ми вярваш,а просто попитай някой в чиито знания си сигурна той ще ти каже ;)

Alfa User
25-11-2007, 17:18
Така е, няма смисъл да се спори - колата е с комутатори, без делко. Имах 33 1.7 8v - тя също беше с последната версия на мотора, и също беше без делко.

MrX
25-11-2007, 17:33
Преди трансформацията Спринта ми беше с делко и комутатор,а сега с 16в е само с делко

Kris
25-11-2007, 17:34
Мога да ти кажа втори случай когато имах подобен проблем и се оказаха кабелите за свещите.Колата само леко "препалваше" и "гърмеше" и веднага гаснеше и също както при теб на междинна палеше за малко,но не задържаше.Мисля си обаче,че не може просто ей така изведнъж да ти "избият" кабелите,а трябва да е имало някакви симптоми още отпреди(например гърмене отвреме навреме),поне при мен беше така.

Симптоми имаше, даже не веднъж. 2-3 пъти без значение топла/студена или в какви обороти, работеща на газ колата направо си гърмеше, при което за няколко секунди след гърмежа газта изчезва, после пак след няколко седмици същата работа. Случвало се е и да гасне при изключване от скорост от 5-та предавка с над 120 км/ч, също така е гаснела и градско без видима причина в сухо време. Докато снощи направо си умря колата. Значи да предполагам, че са кабели за свещи ? Имах даже подозрения, че работи на 3 цилиндъра, защото мощноста беше под всякаква критика :?

hsr
25-11-2007, 18:27
Ами ако не ти е скъп комплекта кабели не би било лошо да ги смениш.Дори и да не се оправи от тях поне при евентуални проблеми вбъдеще ще ги изключваш като причина :roll:

Alfa User
25-11-2007, 21:38
А с каква газ се кара колата ???
Мисля неведнъж стана на въпрос, че при слагане на газ от някои газ-станции колата изобщо не върви. Даже риска от т.нар. "гърмене" се повишава с около 90%. Колата на milenamr досега не беше гърмяла нито веднъж, докато не сипахме газ от Лукойл (не Лукойл Петрол). След зареждане от тази станция, колата "гръмна" още на първите 200 метра, но имахме късмет че само се извади въздуховода от колектора. По-страшния вариант (който подозирам и тук) е да си замине дебитомер или компютър. Затова правилно ти беше казано да закараш колата на диагностика. Свещите и кабелите нямат нищо общо в този конкретен случай (макар да са много важни за работата на газ), и няма какво да се чудиш и маеш кой какво да ти каже.
Без коментар - говорил съм достатъчно когато е трябвало... :roll: Слушате когото си искате, само не и хората, които познават тоя особен род коли, а после все нещо не ви е наред, и все някой е виновен... Имаше една приказка за това че каквото сам си направиш ... няма да продължавам. Жалко за колата само :priest:

Bobi_33
25-11-2007, 22:47
Въпрос:
1. Има ли ток до свещите???
2. Има ли ток до бубините???
Колата няма дебитомер, а МАП сензор, и дори да е гръмнал, колата пак ще запали.Ще работи лошо, но ще работи.
Като пробваш на газ, изпарителя пуска ли наистина газ???
Какво точно става на бензин???

Колега -Кris- ,давай абсолютно точни обяснения, за да може да ти се обясни поточно към какво да се насочиш!

Kris
25-11-2007, 23:54
А с каква газ се кара колата ???
Мисля неведнъж стана на въпрос, че при слагане на газ от някои газ-станции колата изобщо не върви. Даже риска от т.нар. "гърмене" се повишава с около 90%. Колата на milenamr досега не беше гърмяла нито веднъж, докато не сипахме газ от Лукойл (не Лукойл Петрол). След зареждане от тази станция, колата "гръмна" още на първите 200 метра, но имахме късмет че само се извади въздуховода от колектора. По-страшния вариант (който подозирам и тук) е да си замине дебитомер или компютър. Затова правилно ти беше казано да закараш колата на диагностика. Свещите и кабелите нямат нищо общо в този конкретен случай (макар да са много важни за работата на газ), и няма какво да се чудиш и маеш кой какво да ти каже.
Без коментар - говорил съм достатъчно когато е трябвало... :roll: Слушате когото си искате, само не и хората, които познават тоя особен род коли, а после все нещо не ви е наред, и все някой е виновен... Имаше една приказка за това че каквото сам си направиш ... няма да продължавам. Жалко за колата само :priest:

Газ съм зареждал веднъж от Лук Ойл по принуда и то беше в началото. Ходя само на ОМВ и в момента газта и бензина са от там :idea: А да съм казал, че някой ми е виновен ? А да съм се оплаквал, че все нещо не й било наред ? Няма какво да ти обяснявам, с времето ще разбереш, че си си направил грешни изводи за мен и отношението ми към колите :idea:


Въпрос:
1. Има ли ток до свещите???
2. Има ли ток до бубините???
Колата няма дебитомер, а МАП сензор, и дори да е гръмнал, колата пак ще запали.Ще работи лошо, но ще работи.
Като пробваш на газ, изпарителя пуска ли наистина газ???
Какво точно става на бензин???

Колега -Кris- ,давай абсолютно точни обяснения, за да може да ти се обясни поточно към какво да се насочиш!

Преди малко ходих да я паля. Запали на бензин за около 2-3 секунди и изгасна. Пробвах пак, оборотите бяха нестабилни и преди да изгасне се чу някакво цъкване от към двигателя след което изгасна пак. На третия опит не запали, но си миришеше силно на бензин около колата. Извода какъв е - свещите и кабелите са наред. Дали пуска изпарителя газ ще разбера утре.

Bobi_33
26-11-2007, 00:06
Преди малко ходих да я паля. Запали на бензин за около 2-3 секунди и изгасна. Пробвах пак, оборотите бяха нестабилни и преди да изгасне се чу някакво цъкване от към двигателя след което изгасна пак. На третия опит не запали, но си миришеше силно на бензин около колата. Извода какъв е - свещите и кабелите са наред. Дали пуска изпарителя газ ще разбера утре.

При описаните симптоми подозирам, че може да е заминал МАП сензора. Той може да си замине в следствие на гърмеж от АГУ-то

Kris
26-11-2007, 00:12
Възможно ли е от кофти газ по време на движение колата да гасне ? Без да е съпроводена с експлозий и гърмежи :? Снощи когато изгасна колата нямаше никакви гърмежи, докато не опитах да я запаля.

Alfa User
26-11-2007, 00:39
А да е казвал някой, че колата ще гърми само от Лукойл ?!? Скапана газ има навсякъде... Не приемай всяка реплика директно и така навътре, особено ако е за добро!
В този форум има няколко човека, които могат да помогнат наистина (колегата Bobi_33 е един от тях, а "доктора" за 33 е Lisan) - препоръчвам ти да ги слушаш внимателно. Lisan може да съживи всяка 33 без особено да се замисля, защото познава тая кола и в червата. Никой от тях няма да ти обърне гръб ако помолиш за помощ, така че действай!
И да не изпадаме в подробности кой какво е казал и защо. Надявам се да намериш решение на проблема и самолетчето да полети отново :th_up:

RaIDeR
26-11-2007, 00:48
Кабелите на свещите заводските ли са? Ако са трябва да ги смениш!
А ако неса ги провери по-сериозно ! Провери свещите да не са зацапани и дали въобще пасват на твоя двигател ! Друго, на бубината за високото има два жяка с по два тънки проводника по тях тече 12 волта който влиза за преубразуване , разкачи ги от жаковете посгани
крачетата на мъжката букса за да влизат по-плътно почисти ги добре и ги върни обратно! Гърмежът е нормален при положение, че двигателят работи на два три цилиндара (предполагам) ,той се получава от недобре изгоряла горивна смес, за добра и синхронна работа на двигателя развий и почисти ламда сондата която се намира точно пред катализатора !
Палиш и караш после черпиш по едно каиве!

hsr
26-11-2007, 07:40
А с каква газ се кара колата ???
Мисля неведнъж стана на въпрос, че при слагане на газ от някои газ-станции колата изобщо не върви. Даже риска от т.нар. "гърмене" се повишава с около 90%. Колата на milenamr досега не беше гърмяла нито веднъж, докато не сипахме газ от Лукойл (не Лукойл Петрол). След зареждане от тази станция, колата "гръмна" още на първите 200 метра, но имахме късмет че само се извади въздуховода от колектора. По-страшния вариант (който подозирам и тук) е да си замине дебитомер или компютър. Затова правилно ти беше казано да закараш колата на диагностика. Свещите и кабелите нямат нищо общо в този конкретен случай (макар да са много важни за работата на газ), и няма какво да се чудиш и маеш кой какво да ти каже.
Без коментар - говорил съм достатъчно когато е трябвало... :roll: Слушате когото си искате, само не и хората, които познават тоя особен род коли, а после все нещо не ви е наред, и все някой е виновен... Имаше една приказка за това че каквото сам си направиш ... няма да продължавам. Жалко за колата само :priest:

Понеже аз подхванах темата за свещите та явно и за мен става випрос в тоя пост :roll: Така че нека изясна някои неща.
Аз никога не съм твърдял,че разбирам нещо от двигатели,а точно тоя дори и на снимка не съм го виждал затова не бих си позволил да давам акъли,а просто споделям опит :!: Пък ако това помогне на момчето да си реши проблема още по-добре ;)
Незнам как е при тая кола дали има дебитомер или не и как е направена газовата,ама знам не един и два случая на коли с напълно заминал дебитомер дето си работят безпроблемно на газ,дори ако трябва да съм честен карах околу 3 години такава кола и единствения проблем беше,че разхода е доста по-голям от нормалното.
Прав си,че колегата е трябвало по-рано да се сети да я закара на диагностика,но не го е направил и е сгрешил.Сега вместо да го упрекваме не е ли по-добре да се опитаме да му помогнем кой с каквото може ?

Kris
26-11-2007, 12:09
Тя колата преди 3 седмици я водих на диагностика - всичко беше наред, като изключим ламбда сондата и високите горивни емисий.

maluk
26-11-2007, 19:01
леле леле, хора...

темата е много-важна за всички с 33ки.
Но лично аз губя същественото...оплитам се в ' съвети', предположения и др.Мисля, че ще е доста по-полезно
да пишат хора, които най-малкото да са виждали боксеров мотор..
иначе се обезмисля целта на форума, в частност на този раздел, а темата става ненужна.

не се заяждам с никой, мисля, че разбирате. :roll:

milenamr
26-11-2007, 22:28
леле леле, хора...

темата е много-важна за всички с 33ки.
Но лично аз губя същественото...оплитам се в ' съвети', предположения и др.Мисля, че ще е доста по-полезно
да пишат хора, които най-малкото да са виждали боксеров мотор..
иначе се обезмисля целта на форума, в частност на този раздел, а темата става ненужна.

не се заяждам с никой, мисля, че разбирате. :roll:
Абсолютно вярно!!!!И аз тъкмо мислех същото да кажа,но ти ме изпревари. :twisted: .Може да не разбирам особено от коли, но си позволих да дам съвет на Крис,първо защото съм имала щастието да карам четири 33 -ки(е не накуп :),ами една след друга), а отделно понеже съм особен привържаник на точно този модел съм се сблъскала отблизо и с поне още 7-8 33-ки..Та от опит вече смея да кажа,че я познавам тази кола-особено във вариантите 1.3 ,1.4, 1.5, 1.7 (8V),а също и частично 16 V.И пак ще се повторя, но в случая най-полезно ще е да се обърне към Лисан и(или) Боби 33-те са експертите.А за съжаление доколкто четох и от другите теми се оказва,че във Варна като че ли има особен дефицит на майстори занимаващи се с Алфи(и по конкретно -боксер):(,а това наистина не никак добре.Защото каквито и съвети да му даваме ,трябва все някой, които не е куц и бос в материята , да свърши работата .Дано се намерят такива-не може пък хич да няма.Пожелавам ти успех, Крис! :)

Alfa User
26-11-2007, 22:43
Понеже аз подхванах темата за свещите та явно и за мен става випрос в тоя пост :roll: Така че нека изясна някои неща.
Аз никога не съм твърдял,че разбирам нещо от двигатели,а точно тоя дори и на снимка не съм го виждал затова не бих си позволил да давам акъли,а просто споделям опит :!:

Нищо лично колега, но точно това имах предвид - акъл трябва да дават хората, които поне са виждали боксера отворен. Това е много особен тип мотор, и си иска характерна поддръжка и внимание.
Много е лошо, когато нямаш под ръка майстор, който да знае за какво иде реч. И като се обърнах към Крис в по-предния пост имах предвид че съм му казвал точно това - да внимава при кого кара колата на "лечение". Аз лично съм се напатил от самоуки майстори, дето не са и чували за боксер, и като видят Алфа се хващат за главата. Да си оставиш колата в ръцете на такъв "майстор" е равносилно на второ пришествие...
Ако АЗ си позволявам да давам съвети на някой, то е защото имам някакъв (макар и скромен) опит със Алфа Ромео - било то боксер или TS. Мисля, че има хора, които са доволни от дадените от мен съвети. Възможно е да има и такива, които не са. Но поне знам за какво иде реч. Но пък и не искам всеки един да знае, затова и не насочвам репликите си директно или на въпреки.
Както казах и по-горе, дано Крис попадне на правилния майстор, и да подкара отново колата в състоянието, в което трябва да бъде.

RaIDeR
27-11-2007, 10:22
Аз имах проблем с оборотите,гаснеше на ход ,а когато беше студена трябваше да натискам газта поне 5-6 мини. ,че да не изгасне!
Преплуваше ,гърмеше и най-гадното губеше мощност (работеше на 2 цилиндъра) това го правеше когато си поиска и то точно в най-гадната ситуация ! Та реших аз ще я водя при най-добрите майстори
във В.Т. къде къде аха реших да отида в представителството на
Fiat,Alfa,Lancia. Гледах им преди това сайта там пише
цит по памет: При нас работят най-добрите специалисти на италянски автомобили! Та отивам аз и ко да видя то огромно място и само една алфица спряна там , апък майсторите правеха един бус пежо!
"В мен веднага се породи съмнение"!
Чякам там вече 2 часа писна ми тотално , пък онея идиоти се борят усърдно с корите на вратата на буса, по едно време ми идеше да им кажа: "Махнетесе да ги сложя аз бе леваци" но си замълчах!
Дойде моят ред след 2ч и 30мин. отидохме при колата и ми викат отвори капака и аз дърпам ръчката в същия момент гледам ги тия как се скупчили и тримата пред колата ,а единият усилено напъва капака
от предната страна ! Скачам аз и му викам: "от другата страна бе!"
ще изкърти капака идиота! Отворихме , казах какви са и симтомите,
те мислиха гледаха учудено и единия лопа компа и вика : "а ве ква е тая тенекия тука бе?" И АЗ ТУШ ! Викам им, че вий като незнаете кое какво е как ще го управите? А те "ще я мъчим пък кот стане!" .
А аз туширан вече казвам "ще вървя , че имам работа"!
Затворих и тръгнах и по-вече не се варнах!
Изтеглихме тука с брата подробно инфо за колата и сами я оправихме!

KirilSol
27-11-2007, 17:15
Kris - отиди в сервиза на Бончо и Севдо долу до ЖП гарата да ти я погледнат. Бончо разбира от боксери и ще ти каже за какво става въпрос.

Kris
27-11-2007, 18:09
Kris - отиди в сервиза на Бончо и Севдо долу до ЖП гарата да ти я погледнат. Бончо разбира от боксери и ще ти каже за какво става въпрос.

Благодаря ти!!! :big_bow_down:

Alfa User
27-11-2007, 20:38
Е, най-сетне да се разбере кой е майстора във Варна. А дано се оправят нещата - стискам палци !

trustworthy
27-11-2007, 21:53
Оправих малко заглавието, че не пасваше съвсем на правилата :)

JORDANGT
28-11-2007, 22:49
Може на се е сцепил маркуча за въздуха някъде.Имах точно такъв проблем,нито на газ нито на бензин(само припукваше).Колегата от В.Т. може да сподели за този проблем.

Не съм майстор,просто предполагам :roll:

Kris
28-11-2007, 22:56
Може на се е сцепил маркуча за въздуха някъде.Имах точно такъв проблем,нито на газ нито на бензин(само припукваше).Колегата от В.Т. може да сподели за този проблем.

Не съм майстор,просто предполагам :roll:

Според мен няма логика на място да не пали заради сцепен маркуч, но ще го имам в предвид, мерси! Вече съм 90% сигурен, че не качва бензин, макар че 4-5 секундото жужене от бенз. помпа се чува като завъртя на контакт. Няма мирис на бензин, също така няма и наченки на припалване. Може нещо да се е запушило, определено проблема е комбиниран и съм решен да го разнищя :) Утре пак ще я гледат уж компетентни лица и ще посетя сервиза на Севдо да видиме дали ще се наеме, така че няма да се разсърдя ако продължавате да коментирате проблема. Лека от мен :!:

RaIDeR
29-11-2007, 01:31
Колега -Kris- ти един път казваш ,че мирише на бензин друг път ,че не мирише!? Един път казваш че запалва за малко па друг път, че няма и наченки на припалване !? Сега последно как е?
ПО ПЪТЯ НА ЛОГИКАТА-СЕ РЕШЯВА ПРОБЛЕМА!
Щтом чуваш жюженето от бенз помпата значи работи и помпа!
Виж за бенз филтъра съм сигурен ,че е зле!
Ако наистина около колата немирише на бенз(не ми се вярва) (при положение ,че си въртял докат неизцоцъш батериту)значи 100% бенз филтър! Възможни причини (ред по вероятност):
1)Кабели на свещи
2)Свещи
3)Входящ ток към бубината
4)Бенз филтър
5)Нема никой у батериту
6)Изпуснъл зъб на ангренажите
7)Компа
8)Блокиръл двигател
Ти или твоят майстор трябва да отстраните една по една всяка вероятност!
Между другото защо не ти работи ламбда сондата ?
Зацапана ли е или изобщо я няма?
Ако е второто защо не си купищ една няма да е излишна!

П.С. Колеги всички ние които караме на газ трябва отвреме навреме да обръщаме копчето и някой добавчица да сложим ,че да съживим някуе и друго конче .... !
Чао за сега и успех с ремонта, да пишеш какво е станало!

vencialfa
29-11-2007, 07:21
Не знам 33-ката с коя версия на двг. е ,но аз имах такъв проблем като се беше прецакал датчика който взема информация от маховика,спомням си че проблема беше в кабела на самия датчик ,който е специално екраниран.

Kris
29-11-2007, 09:23
Колега -Kris- ти един път казваш ,че мирише на бензин друг път ,че не мирише!? Един път казваш че запалва за малко па друг път, че няма и наченки на припалване !? Сега последно как е?
ПО ПЪТЯ НА ЛОГИКАТА-СЕ РЕШЯВА ПРОБЛЕМА!
Щтом чуваш жюженето от бенз помпата значи работи и помпа!
Виж за бенз филтъра съм сигурен ,че е зле!
Ако наистина около колата немирише на бенз(не ми се вярва) (при положение ,че си въртял докат неизцоцъш батериту)значи 100% бенз филтър! Възможни причини (ред по вероятност):
1)Кабели на свещи
2)Свещи
3)Входящ ток към бубината
4)Бенз филтър
5)Нема никой у батериту
6)Изпуснъл зъб на ангренажите
7)Компа
8)Блокиръл двигател
Ти или твоят майстор трябва да отстраните една по една всяка вероятност!
Между другото защо не ти работи ламбда сондата ?
Зацапана ли е или изобщо я няма?
Ако е второто защо не си купищ една няма да е излишна!

П.С. Колеги всички ние които караме на газ трябва отвреме навреме да обръщаме копчето и някой добавчица да сложим ,че да съживим някуе и друго конче .... !
Чао за сега и успех с ремонта, да пишеш какво е станало!

Такам, нека да разясня приятелю. Точно два пъти се опитах да я съживя - първия път миришеше на бензин и си запали, докато не се чу едно като цъкане от към двигателя след което колата изгасна и повече не се и замисли да запали и не миришеше на бенз, нито припалваше . Акумулатора не е падал и няма и да падне скоро, екстра е - ако това имаш предвид под "батериту". Ламбда сондата след един елкон ми казаха, че е заминала отдавна. Без нея си работеше колата перфектно на газ и малко нестабилно на бензин, но си работеше. Слагах и добавки за бензин, колата се поотпуши и като цяло не съм я забивал само на газ да карам. Иначе ми е известно, че няма да ми е излишна една ламбда, но като няма лев .... :wink:

hsr
02-12-2007, 09:17
Колега,какво става има ли някакъв напредък с колицата?

Kris
02-12-2007, 10:38
Ами свещите, или поне две от тях изглеждат добре, за кабелите не мога да кажа. Иначе в петък отидох в него сервиз долу на ЖП гара и ми казаха, че имат много коли, така че ще се наложи да поизчакам.

vikoalfa
02-12-2007, 11:32
Не знам 33-ката с коя версия на двг. е ,но аз имах такъв проблем като се беше прецакал датчика който взема информация от маховика,спомням си че проблема беше в кабела на самия датчик ,който е специално екраниран.
Колега,виж тоя кабел за датчика на Хол на маховика,но може и самия датчик да е прескочил зъб.Свалиси компютъра и го води някъде където правят диагностики за да ти го проверат дали не е думнал.За да видиш дали всичко там ти работи свещи,кабели,комутатори работят,изкарай една свещ с включен в нея кабел и я допираш до нещо метално и въртиш да запалиш поне ще видиш дали дава искра ама се пази от ТОКА :D тОВА ДАЛИ РАБОТИ ПОМПАТА и за това не палиш е ЕБАТИ ТЪПИЯ съвет ,а на ГАЗ не и трябва бензинова помпа :lol: Виж и ангренажните ремъци и там може да е прескочила зъб ама то си треа специалист там.
БТВ
Колкото за Газта не трябва да ти гърми на газ в никакъв случай няма гадна газ има гаден автомобил :!: Смени кабели и свещите значи са тръгнали ако гърми,надявам се имаш кихалка виж и как е настроена газта имам предвид да ти пуска много газ и колата да не може да изгори и зо това гърми.

Успех и не се отчаивай на всеки може да се случи :D

Kris
05-12-2007, 15:46
Колега,виж тоя кабел за датчика на Хол на маховика,но може и самия датчик да е прескочил зъб.

Точно него смятам да видя, защото днес видях, че от бубината няма ток.

RaIDeR
05-12-2007, 23:30
Колега -Kris- ти един път казваш ,че мирише на бензин друг път ,че не мирише!? Един път казваш че запалва за малко па друг път, че няма и наченки на припалване !? Сега последно как е?
ПО ПЪТЯ НА ЛОГИКАТА-СЕ РЕШЯВА ПРОБЛЕМА!
Щтом чуваш жюженето от бенз помпата значи работи и помпа!
Виж за бенз филтъра съм сигурен ,че е зле!
Ако наистина около колата немирише на бенз(не ми се вярва) (при положение ,че си въртял докат неизцоцъш батериту)значи 100% бенз филтър! Възможни причини (ред по вероятност):
1)Кабели на свещи
2)Свещи
3)Входящ ток към бубината
4)Бенз филтър
5)Нема никой у батериту
6)Изпуснъл зъб на ангренажите
7)Компа
Блокиръл двигател
Ти или твоят майстор трябва да отстраните една по една всяка вероятност!
Между другото защо не ти работи ламбда сондата ?
Зацапана ли е или изобщо я няма?
Ако е второто защо не си купищ една няма да е излишна!

П.С. Колеги всички ние които караме на газ трябва отвреме навреме да обръщаме копчето и някой добавчица да сложим ,че да съживим някуе и друго конче .... !
Чао за сега и успех с ремонта, да пишеш какво е станало!
Има два жяка на бубината за входящ ток обикновенно те правят проблеми!бях ти казал да ги проверищ ето кога

Пуснато на: Пон Ное 26, 2007 12:48 am
Кабелите на свещите заводските ли са? Ако са трябва да ги смениш!
А ако неса ги провери по-сериозно ! Провери свещите да не са зацапани и дали въобще пасват на твоя двигател ! Друго, на бубината за високото има два жяка с по два тънки проводника по тях тече 12 волта който влиза за преубразуване , разкачи ги от жаковете посгани
крачетата на мъжката букса за да влизат по-плътно почисти ги добре и ги върни обратно! Гърмежът е нормален при положение, че двигателят работи на два три цилиндара (предполагам) ,той се получава от недобре изгоряла горивна смес, за добра и синхронна работа на двигателя развий и почисти ламда сондата която се намира точно пред катализатора !
Палиш и караш после черпиш по едно каиве!
Оправи я най сетне тая кола де не е китайско писмо!! :wink:

vikoalfa
06-12-2007, 00:00
[quote]Колега -Kris- ти един път казваш ,че мирише на бензин друг път ,че не мирише!? Един път казваш че запалва за малко па друг път, че няма и наченки на припалване !? Сега последно как е?
ПО ПЪТЯ НА ЛОГИКАТА-СЕ РЕШЯВА ПРОБЛЕМА!
Щтом чуваш жюженето от бенз помпата значи работи и помпа!
Виж за бенз филтъра съм сигурен ,че е зле!
Ако наистина около колата немирише на бенз(не ми се вярва) (при положение ,че си въртял докат неизцоцъш батериту)значи 100% бенз филтър! Възможни причини (ред по вероятност):
1)Кабели на свещи
2)Свещи
3)Входящ ток към бубината
4)Бенз филтър
5)Нема никой у батериту
6)Изпуснъл зъб на ангренажите
7)Компа
Блокиръл двигател
Ти или твоят майстор трябва да отстраните една по една всяка вероятност!
Между другото защо не ти работи ламбда сондата ?
Зацапана ли е или изобщо я няма?
Ако е второто защо не си купищ една няма да е излишна!

П.С. Колеги всички ние които караме на газ трябва отвреме навреме да обръщаме копчето и някой добавчица да сложим ,че да съживим някуе и друго конче .... !
Чао за сега и успех с ремонта, да пишеш какво е станало!
Има два жяка на бубината за входящ ток обикновенно те правят проблеми!бях ти казал да ги проверищ ето кога

Пуснато на: Пон Ное 26, 2007 12:48 am
Кабелите на свещите заводските ли са? Ако са трябва да ги смениш!
А ако неса ги провери по-сериозно ! Провери свещите да не са зацапани и дали въобще пасват на твоя двигател ! Друго, на бубината за високото има два жяка с по два тънки проводника по тях тече 12 волта който влиза за преубразуване , разкачи ги от жаковете посгани
крачетата на мъжката букса за да влизат по-плътно почисти ги добре и ги върни обратно! Гърмежът е нормален при положение, че двигателят работи на два три цилиндара (предполагам) ,той се получава от недобре изгоряла горивна смес, за добра и синхронна работа на двигателя развий и почисти ламда сондата която се намира точно пред катализатора !
Палиш и караш после черпиш по едно каиве!
Оправи я най сетне тая кола де не е китайско писмо!! :wink:[/quote:2biyui3i]
КОЛЕГА,китайско е да като не разбира(като мен).Нека да започне от Датчика на Хол и тогава всичко останало стига сте обърквали момчето,а най добре някой който разбира 33ки да я погледне лошо,че си от Варна.Насрахме темата тва са глупости паднал акумулатор,смени кабели,свещи тва е несериозно и обърква момчето допълнително за да запали колата треа си бензин-газ,комутатори,комп,Хол някое от последните три е .Ако е кабели или свещи белким на 2 цилиндъра ще запали :idea:

Поздрави :P

Kris
13-12-2007, 22:18
Ами май излезе компа. Все пак да съм сигурен искам да го занеса на диагностика, кой би ми свършил работа ? Идеи ? Благодаря :)

KirilSol
14-12-2007, 16:49
Галин...в сервиза на БОШ срещу Метро-Варна

Kris
18-12-2007, 18:56
След диагностика за 40 лева се оказа, че компа си работи. ТЪПА РАБОТА :x

Lisan
20-12-2007, 18:36
В крайна сметка колата работи ли вече :?:

Kris
20-12-2007, 19:54
Не. Насочихме се към индукционния датчик, а на компа му се прави повторно тестване.

Lisan
20-12-2007, 20:07
Тия майстори не могат да запалят една 33,а тя е толко елементарна :!: Що не я закараш някаде и до като не запали не си я взимаш,или взимаш и не плащаш щом не работи :!: Така те правят на маймуна и ти взимат пари даже :!: Как не те беше срам да платиш 40лв за да ти кажат че компа не ти работи :oops: Ако искаш като отидеш в поредния сервиз ми званни и ми дай майстора да говоря с него,предполагам че мога да помогна :!: Успех :wink:

Kris
20-12-2007, 23:25
Не се и съмнявам, че на теб ти се вижда елементарна. Телефона ти го имам, ще звъня при необходимост.

Kris
23-12-2007, 18:52
Дайте акъл какъв индукционен датчик трябва да се вземе за 1.3 двигателя и приблизителна цена (казаха ми че има различни). Всички магазини са затворени и на 27-ми смятам да мина през магазина на италианеца.

Lisan
23-12-2007, 19:58
Той е само един модел,нов струва около 50лв.,втора употреба 30лв. Мога да ти пратя и двата варианта и транспорт за твоя сметка :!:

Kris
29-12-2007, 16:33
Колата вече е в движение 8) Оказа се този рпм датчик, който е на коляновия вал. Горе-долу месец им отне на майсторите тоя проблем, но както и да е :? Забелязах, че халогените ми не работят, както и не духа топло независимо дали е загряла колата ?!