View Full Version : Проблем с изчезване на антифриза
колеги в последно време нещо взе да ми изчезва антифриза един път му доливах и сега гледем че пак е под минимума от какво може да е и как да го оправя мерси предварително алфата ми е 145 1.7 16в боксер
Колега, пиши по-смислени заглавия!
Gin4o-majstora
25-11-2007, 17:46
Ами като за начло провери дали има течове от съединенията,радиатор-парно,охладителен радиатор.
fen italianski
25-11-2007, 17:51
Най вероятно е в кракатати :P
75TwinSpark
26-11-2007, 10:06
по скоро е в облаците
какво значи това "в облаците"
trustworthy
26-11-2007, 15:39
Може да ти влиза в цилиндрите ;) Това еимал предвид колегата. Дано не е така!
а ако е така как мога да го оправя или не може
Novachev
26-11-2007, 18:55
Ще трябва да смениш гарнитурата на главата ако антифриза отива в цилиндрите грубо казано 200лв
Gin4o-majstora
26-11-2007, 21:33
Грубо казано 200лв ако си го прави сам.
Novachev
26-11-2007, 21:43
Грубо казано 200лв ако си го прави сам.
Приятелю би ли ме светнал колко струва една гарнитура за глава една за капака на клапаните (може да не се налага) и шлайфане и проверка на глава за плътност антифриз масло и филтър но може и да не се налага и за антифриза може да не трябват не 8-10 л а 1-2
Щото явно много ги разбираш
За материали не повече от 100 лв и 100 за труд съвсем грубо. :!:
75 2.0 turbo
26-11-2007, 21:48
де работят за 100 лева да са наредя на опашката аз :lol: тва 200 лева за краина цена е ...доста оптимистично и както каза колегата ако си го правиш сам може би ще ти стигнат :wink:
fen italianski
26-11-2007, 21:57
Ще мо стигнат ако не сменя гарнитурата :lol:
Mind_Control
26-11-2007, 22:05
Има един тройник, от който понякога тече. Може радиатора да ти е изгнил...
Gin4o-majstora
26-11-2007, 22:17
О.К Дано да му стигнат 100+100лв ако се окаже гарнитура.
Novachev
26-11-2007, 23:42
де работят за 100 лева да са наредя на опашката аз :lol: тва 200 лева за краина цена е ...доста оптимистично и както каза колегата ако си го правиш сам може би ще ти стигнат :wink:
Що бе ти за такъв ремонт 200лв ще закърпиш човека
И после Пишеш че ония софийския Бобо бил мошеник а ? :)
мисля че е цените на такъв ремонт варират много .
П.С шегичка не влагам лоши чувства
гарнитура за глава PAYEN е 60лв и тая се води уж хубава ;)
ама с алфите една беля никога не идва сама ;))
казал оптимиста
Gin4o-majstora
27-11-2007, 01:18
Що бе Новачев. Кой-знай как ги ТЪРГАШ хората пък се правиш на СКРОМЕН.А.
де работят за 100 лева да са наредя на опашката аз :lol: тва 200 лева за краина цена е ...доста оптимистично и както каза колегата ако си го правиш сам може би ще ти стигнат :wink:
Що бе ти за такъв ремонт 200лв ще закърпиш човека
И после Пишеш че ония софийския Бобо бил мошеник а ? :)
мисля че е цените на такъв ремонт варират много .
П.С шегичка не влагам лоши чувства
мани го тоа Павлин то тоз русенски загубеняк ремонтира само ти ди ай и прай втора къща ама нали си е газария да караш дизели пусти русенци стандарта им голям .......
Novachev
27-11-2007, 08:35
Що бе Новачев. Кой-знай как ги ТЪРГАШ хората пък се правиш на СКРОМЕН.А.
Аве Гинчо аз не си изкарвам хляба с ремонт на автомобили те са между другото ако мога да помогна на някой познат до където ми стигат възможностите и знанията.
fen italianski
27-11-2007, 20:34
Що бе Новачев. Кой-знай как ги ТЪРГАШ хората пък се правиш на СКРОМЕН.А.
Аве Гинчо аз не си изкарвам хляба с ремонт на автомобили те са между другото ако мога да помогна на някой познат до където ми стигат възможностите и знанията.
ако става вапрос за гарнитурата на главата 38лева оригинална GUARNITAUTO ще я има от мен.
Gin4o-majstora
27-11-2007, 21:28
Колега Италянски поръчай 2-3,да има.
GUARANITAUTO е оригинална "GUARANITAUTO", а не ricambi originali, която по последни сведения е 108лв с отстъпката!
michalev89
21-02-2011, 17:26
GUARANITAUTO е оригинална "GUARANITAUTO", а не ricambi originali, която по последни сведения е 108лв с отстъпката!
Здравейте. Взех си алфа ромео 156, 97 г...за първа кола в моя живот. Хареса ми избора й, понесох огромен брой критики, заради това, че не съм паралия за по-скъпите и части от голфове и опели.... ама то не става всеки 2-ри да е с голф!
Та, смених термостат с някакъв френски за 45 лв, нов.. понеже ми бе студено и на таблото не отчиташе нищо или поне не над 50 градуса... и като го смених всичко се промени. Но явно не съм го обезвъдушил както трябва и съм направил беля. Незнаех, че имало клапа на казанче върху радиатора, аз просто бях отворил казанчето на антифриза и чаках да спрат бълбучките, баща ми каза, да не чакам, ами да карам с полу-отворено казанче.
Докато един ден не отиде на 90 градуса, качи и 100...
Вчера отварям и гледам, че антифриза го няма, долях и след 2 часа пак го няма, долях пак и днес го няма. Маслото проверих, както каза баща ми и е над 2те точки - отива дори и в пружината, и т.е. това не е масло, според баща ми - а антифриз. Тоест сигурно съм пръснал гарнитурата.
Това ли е?
И за какво да съм готов? 200 лв казвате...препоръчайте ми какво да правя. Кофти е защото проблемите почнаха преди да съм и се порадвал дори малко.
Гарнитура и/или/ спукана глава.По-вероятно да е гарнитура.:cry:
Здравейте. Взех си алфа ромео 156, 97 г...за първа кола в моя живот. Хареса ми избора й, понесох огромен брой критики, заради това, че не съм паралия за по-скъпите и части от голфове и опели.... ама то не става всеки 2-ри да е с голф!
Та, смених термостат с някакъв френски за 45 лв, нов.. понеже ми бе студено и на таблото не отчиташе нищо или поне не над 50 градуса... и като го смених всичко се промени. Но явно не съм го обезвъдушил както трябва и съм направил беля. Незнаех, че имало клапа на казанче върху радиатора, аз просто бях отворил казанчето на антифриза и чаках да спрат бълбучките, баща ми каза, да не чакам, ами да карам с полу-отворено казанче.
Докато един ден не отиде на 90 градуса, качи и 100...
Вчера отварям и гледам, че антифриза го няма, долях и след 2 часа пак го няма, долях пак и днес го няма. Маслото проверих, както каза баща ми и е над 2те точки - отива дори и в пружината, и т.е. това не е масло, според баща ми - а антифриз. Тоест сигурно съм пръснал гарнитурата.
Това ли е?
И за какво да съм готов? 200 лв казвате...препоръчайте ми какво да правя. Кофти е защото проблемите почнаха преди да съм и се порадвал дори малко.
Не я палиш, защото антифриза не знам да има добри мазилни свойства и я караш в сервиза с репатрак или на буксир. Гарнитура + шлайф глава + ново масло и филтър са около 400+ лева. Това само в случай, че е само това. Закарай я в сервиз, където разбират от италианки.
Колата е ?
michalev89
21-02-2011, 18:13
Колата е 156, 97 г, на 117 000 км, 1.6 двигателя, 120 к.с. (мисля), бензин и метан, метана не съм го вързал, след като го откачиха като и сменяха старите елементи като я закупих...
Върнах оригиналния термостат.
Проблема с маслото се оказа бензин- тя имаше проблем с дюзите преди. Явно трябва да се смени рейката. Чудя се колко ли струва нова инжекторна рейка?
Още си остава и другия въпрос, дали ще ми изчезва антифриза и ако да, къде ако не в маслото? Дали през ауспуха?...
Значи, брат ми, не ги слушай кво ти говорят тия тука, нещо напоследък всеки е разбирач, дори без да знае за кво иде реч (моля да ме извинат компетентните). От мен ти съвет, като запалиш колата, преди да е загряла отвори капака и провери за течове (щото като загрее се изпарява и невинаги се вижда теча), но огледай навсякъде, има такива които не се виждат понякога, след което ако си убеден, че няма такива погледни дали ауспуха изкарва бял дим, по скоро пАра. Ако няма теч и излиза пАра значи някъде през гарнитурата на главата просмуква вода (разбирай охл. течност) и през някой цилиндър я гори. Ако не идеш на диагностика навреме и не откриеш проблема, ако е това, което аз мисля, скоро очаквай изцяло изпушване "отзад" и пълнене на някой цилиндър с вода, а оттам и блокаж. Това ти го казвам от опит, а не говоря празни приказки. Успех и късмет...
ivan dimitrov
14-01-2012, 16:33
---
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.