View Full Version : Проблем със запалването на 1,9 jtd
Stoyan_bs
13-12-2007, 22:42
Здравейте! Имам 146-ца от една година и оттогава се каня да се регистрирам във форума. Сега дойде момента, защото имам проблем. Ще съм благодарен ако някой е имал същия проблем и сподели как го е отстранил. Накратко: Преди около месец спрях колата заради разбито каре. До тогава си палеше съвсем нормално. Понеже съм много ангажиран ремонта се отложи толкова време. Днес опитах да я запаля, но не се получи. Знам, че проблема е някъде около горивото, помпата в резервоара или клапана за високо налягане на ГНП-то, т.е. вероятно има въздух в системата. Освен това забелязах, че "реотанчето" на таблото не свети като се даде контакт. Това е. Ако можете помагайте! :)
trustworthy
13-12-2007, 22:55
ЖТД е с електрически помпи и обезвъздушаването не стои така сериозно като проблем, както е при механичните помпи.
Опиши какво точно се случи като се опита да запалиш! Върти ли нормално стартерът?
Да не е нещо с имобилайзера :roll:
Stoyan_bs
13-12-2007, 22:58
При старта нищо не се получи, а акумулатора беше напълно зареден. Преди палеше на четвърт.
Аз също имах проблем със запалването. Първо палеше когато си иска, после след като не я карах известно време спря да пали. При мен беше ECU-то. Смених го и няма проблем, като изкючим, че тази сутрин ми замръзна нафтата.
Stoyan_bs
14-01-2008, 00:47
Запалих я! С контактен спрей напръсках всички ел. връзки. Утре ще и сменям карето.
...че тази сутрин ми замръзна нафтата...
:!: :?: ба? офтопик малко - сори...
мойта не е замръзвала никога.
откъде сипваш? слагаш ли антигел добавка?
...че тази сутрин ми замръзна нафтата...
:!: :?: ба? офтопик малко - сори...
мойта не е замръзвала никога.
откъде сипваш? слагаш ли антигел добавка?
Била съм с лятна нафта и беше и малко. Размрахме я и няма проблеми. Сипвам от Еко и ОМВ.
... лятна нафта и беше и малко...
нафтата си е нафта. тва с лятна/зимна е факин булшит. ефтин маркетинг трик, с който да ти земат повече пари зимата.
знам за един тежък случай на 20%+ вода в зимната нафта на ОМВ (20-30% Alpin и 80-70%Diesel) докарало да скромната сума от 2000+ за ремонт на 156JTD. Да мрат в калта дано.
trustworthy
14-01-2008, 11:12
... лятна нафта и беше и малко...
нафтата си е нафта. тва с лятна/зимна е факин булшит. ефтин маркетинг трик, с който да ти земат повече пари зимата.
знам за един тежък случай на 20%+ вода в зимната нафта на ОМВ (20-30% Alpin и 80-70%Diesel) докарало да скромната сума от 2000+ за ремонт на 156JTD. Да мрат в калта дано.
Аз пък знам (и то доста добре :))за друг случай на същата бензиностанция, дето съотношението 'алпин'/бензин беше реципрочно. Даже и бмв-та 7-ци не искаха да запалят с тая адска смес :lol:
колеги имам проблем със моита alfa 156jtd не пали кажете от какво може да не пали молия.
колеги имам проблем със моита alfa 156jtd не пали кажете от какво може да не пали молия.
Колега,дай малко инфо,какво става като се опиташ да запалиш.Върти ли стартарът и как?Гаснат ли лампите по таблото след чека?Чуваш ли помпата да работи когато дадеш на контакт и т.н.
като се опитам да запаля двигатела започва да се клати.Всички лампи гаснат по таблото но не пали.Помпата я чувам да съска 4-5 секунди и спира.
rossenvn
13-03-2010, 09:43
Прилича ми на изтощен акумулатор. Не е лошо да го провериш.
аз го зареждам и го слагам на колата, но пак не пали.Можели да ниама стартов ток,акомуолатора.
rossenvn
13-03-2010, 10:08
Това може да се провери с тестер, но ще трябва да я закараш на сервиз, по-скоро само акумулатора /колата явно няма да успееш/. Помоли някой приятел да ти услужи с акумулатора си за проверка дали ще запали нормално колата или само я закачи с кабели за няколко минути. Но ти така и не си отговорил на колегата по-горе как върти. Ако си върти нормално и не спира да върти тогава проблема вероятно е другаде. Кои лампи ти гаснат? Чек лампите ли или всичко по таблото като завъртиш?
като завртя клуча на контакт всички лампи гаснат освен маслото и дюзата като завртя да паля и те гаснат но не пали.Докато даржа клоча на стартер си варти без да спира
Ще трябва да се закачи на диагностика.Възможните проблеми може да са поне на няколко места/помпа нисто налягане,помпа високо налягане,датчик на колянов вал,датчик високо налягане и т.н./
rossenvn
14-03-2010, 12:47
датчик на колянов вал/
Дано е от това, че е по-евтинко.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.