View Full Version : Проблем 164 ТД... не ще да пали...
Колеги, пак имам проблем... помагайте... След едно пътуване до Пловдив и случайно зареждане на ЕКО-то на магистралата, започна да мирише на нафта в купето като пусна вентилатора. Погледнах под капака :shock: ужас. От помпата направо капе нафта. По-трудно запалих следващата сутрин, а като паднаха вчера температурите под нулата, съвсем не можах да запаля. Незнам дали е от нафтата на ЕКО-то или е просто съвпадение, но факт е че имам проблем. Та... какво ще ме посъвтетвате да предприема - да си купя втора употреба или да рециклирам старата съответно къде и колко може да ми излезе. Разговарях с един колега със 156 от форума, каза ми че е по-добре да се вземе втора ръка, но аз незнам дали ще намеря такава. Аз съм с имобилайзер, но не с Alfacode а този който се деактивира от оригинална аларма. Моля за съвети, мерси предварително.
Приятел , нали знаеш че имам това което ти трявва ...
Novachev
16-12-2007, 20:21
Щом е текла нафта от помпата да не би да е засмукала въздух и затова да е запалила трудно и после да е спряла да пали от къде точно тече тази нафта
manolito
16-12-2007, 21:21
Колега icedoc , и ти си един търговец прекупвач..... :D
Първо отиди в сервиз за ГНП-та да ти кажът какво е.Сменят се осички,втулки и гарнитурки и може да минеш и с 40-60лева ремонт.За ремонт да ти отварят помпата ЗАБРАВИ :!: :!: По-добре втора ръка.
Отиди в Н&Н Дизел център в района на Технотест.
Първо отиди в сервиз за ГНП-та да ти кажът какво е.Сменят се осички,втулки и гарнитурки и може да минеш и с 40-60лева ремонт.За ремонт да ти отварят помпата ЗАБРАВИ :!: :!: По-добре втора ръка.
Отиди в Н&Н Дизел център в района на Технотест.
Мерси, още днес ще отскоча... стига да ми кажеш къде се намират, че и технотест не ги знам къде са :oops: Мислех и до Супер Дизел да отскоча. Вчера запалих с голям зор... добре че комшията ми даде ток. Не беше палена 3 дни, може би затова запали толкова трудно. Сутринта с повечко въртене и подкачване с ръчната помпичка си запали без чужда намеса. А иначе си тече от един болт, може и от друго място да тече, но това успях да видя. Отгоре на помпата има два болта (или са четири, непомня), които държат нещо като капак, та от единия направо си тече здраво. Може и да си прав, дано се размина с гарнитурка и уплътнения. :?
Много благодарности на Boby че ме открехна за този сервиз :big_bow_down: Изобщо не бях чувал за него. Оправиха ми помпата... срещу скромната сума от 350 лв. Затова пък сега не тече, пали си колата норално сутрин при -5, даже облаците бял гъст пушек, които ме преследваха първите 5 мин. сутрин, изчезнаха... Браво на Бош - Н&Н Дизел. Добра работа свършиха. Жалко че май ще се наложи да я продавам сега... след като е оправена :cry: Но ако не се намери някой фен който да я гледа като любовница, а не някой душманин, по-добре да си я оставя на жена ми.
Мерси за благодарностите,ама 350лв :shock: Какво и беше на помпата?
П.П. Ако имах парите в брой щях да я взема веднага.Уви нямам ги. :roll:
virusalfa
26-12-2007, 14:41
Господ прощава,но БОШ-никога!!!!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.