View Full Version : Не ви ли се струва много ниска Alfa 145?
От 1 седмица я имам 145цата, но ми се струва много ниска отдолу, даже доста време се чудих дали да си я купя, точно поради тази причина. Като чета по форума гледам, че доста хора са правили картер. Как ви се струва височината ли е проблема, или "хубавите" пътища?
...не че е много ниска ми пътищата са си е...и майката.
Евгени Генчев
18-12-2007, 17:46
Лягай отдоло и веднага махай алуминиевата скоба която държи колекторите. Тя се държи на две шпилки към картера,развй и тях. В 90% от случаите картера се чупи заради нея. След махането вероятноста да опазиш картера нараства доста.
Ще го погледна това със скобата. За съжаление това инфо ми закъсния с около 1 час, защото преди малко я взех от сервиза и можеше да го погледнем още там :) (ремъци, ролки, масла, филтри, майка си и баща си струваха, а тея свещи, направо ми се изправи косата и ги оставих за следващия път) То картера май вече и е правен преди да я купя и може и да му е била ампутирана скобата, ама не сме видяли :)
мерси за съвета, ще погледна!
Лягай отдоло и веднага махай алуминиевата скоба която държи колекторите. Тя се държи на две шпилки към картера,развй и тях. В 90% от случаите картера се чупи заради нея. След махането вероятноста да опазиш картера нараства доста.
След махането какво държи колекторите? Колеги обяснете да си махам и моята, ако е удачно!
От 1 седмица я имам 145цата, но ми се струва много ниска отдолу, даже доста време се чудих дали да си я купя, точно поради тази причина. Като чета по форума гледам, че доста хора са правили картер. Как ви се струва височината ли е проблема, или "хубавите" пътища?
ниска ниска, колко да е ниска
тая скоба ако я имах колелата щяха да са ми във въздуха ;)
J_I_V_K_O
18-12-2007, 23:00
От 1 седмица я имам 145цата, но ми се струва много ниска отдолу, даже доста време се чудих дали да си я купя, точно поради тази причина. Като чета по форума гледам, че доста хора са правили картер. Как ви се струва височината ли е проблема, или "хубавите" пътища? Ако пътищата ни бяха като на немците спукани картери щеше да има само от жени спрели инцидентно на бордюр 30см пред новите витрини на Dolce & Gabbana...
бе питай Бат Вас он ги отроши отвътре навън
Евгени Генчев
19-12-2007, 18:38
Тази скоба уж държи колекторитре ,но и уж ги пази в участъка където завиват под купето. За закрепването на ауспуха, той си е хванат достатъчно добре отдоло на купето. А за "предпазване" на колекторите ,по-добре тръбата да се поогъне малко от колкото да строшиш картера. Аз като я взех в началото веднаж изтръпнах при слизане от един бордюр, и добре ,че имах късмет да ми се размине.Тогава я свалих и вече 30 000км. никакви проблеми с удри по картера. Просто тази скоба е много коварна.Махайте и ще се убедите че е по-добре. Освен това има много обширна тема по проблема и там хора патили много повече от мен споделят това което и аз ви казвам.
От 1 седмица я имам 145цата, но ми се струва много ниска отдолу...
.
.
146 е същата работа.Но вече й свикнах.Не й обръщам внимание като стърже отдолу.Добре че е нафтова печка че няма проблем с картера.
Редовния ми номер е като слизам от тротоар назад да откачам предната броня.
Вече и това не ми прави впечатление.Слизам,един лек ритник,закачам я и продължавам...
Това с подритването ми е познато, ама със старото ми фятче не ми пукаше вече колко е зле, важното е да върви. Ама съгласи се, Алфата още ми е нова и повече боли като стърже по бордюрите... Като я покарам 1-2 години сигурно и за нея ще спре да ми пука толкова:)
Това с подритването ми е познато, ама със старото ми фятче не ми пукаше вече колко е зле, важното е да върви. Ама съгласи се, Алфата още ми е нова и повече боли като стърже по бордюрите... Като я покарам 1-2 години сигурно и за нея ще спре да ми пука толкова:)
И аз бях така с боксера,няколко пъти му къртих двуцевките :twisted: :twisted: сега съм много по-внимателен :twisted:
От 1 седмица я имам 145цата, но ми се струва много ниска отдолу...
.
.
146 е същата работа.Но вече й свикнах.Не й обръщам внимание като стърже отдолу.Добре че е нафтова печка че няма проблем с картера.
Редовния ми номер е като слизам от тротоар назад да откачам предната броня.
Вече и това не ми прави впечатление.Слизам,един лек ритник,закачам я и продължавам...
Значи не съм само аз :D . След пет пълни събаряния на бронята /последното в неделя/ така съм се специализирал в монтажа и демонтажа, че го правя за минути /говоря пълно сваляне и слагане/. А двуцевката горката сигурно вече е със доста намален обем...
Редовния ми номер е като слизам от тротоар назад да откачам предната броня.
Вече и това не ми прави впечатление.Слизам,един лек ритник,закачам я и продължавам...
Хахахах значи несъм само аз х)))
Но при мен проблема е че бронята не ми се откача напълно ами се извива нагоре... и след две такива откачания с натроших здраво решетката.
На мойта пък ми се струва, че предните гуми имат повече разстояние до калника, отколкото задните, гумите са 1 размер.. нз
От 1 седмица я имам 145цата, но ми се струва много ниска отдолу, даже доста време се чудих дали да си я купя, точно поради тази причина. Като чета по форума гледам, че доста хора са правили картер. Как ви се струва височината ли е проблема, или "хубавите" пътища?
чичо ми 1982 год. имаше Алфа и клиренса й беше 12 см. Тези коли са си ниски.
batececo
08-01-2008, 15:27
На Алфите може ли да се подлагат гумени тампони под пружините с цел повдигане с 5-10 санта като при някои други марки :lol: :?:
Novachev
08-01-2008, 15:49
Не че не може но по този начин повдигаш центъра на тежестта на колата и се намалява устойчивостта на автомобила.
Абе и аз това се чудех, за отзад ясно, ама отпред как ше стане...? Щот мойта си е бая стабилна с това спортно окачване, та и да я дигна малко няма да е болка за умиране, а така на 1 бордюр не мога да я кача... :Tease:
мойта е по - висока от другите, не знам защо е така, така я взех.
предполагам, че се дължи на по - дълги амортисьори :?: :!:
Novachev
08-01-2008, 21:20
мойта е по - висока от другите, не знам защо е така, така я взех.
предполагам, че се дължи на по - дълги амортисьори :?: :!:
Не е от амортисьорите по скоро от пружини
мойта е по - висока от другите, не знам защо е така, така я взех.
предполагам, че се дължи на по - дълги амортисьори :?: :!:
Не е от амортисьорите по скоро от пружини
едно от двете ще да е, но въпроса е има ли такива части на пазара?
Абе и аз това се чудех, за отзад ясно, ама отпред как ше стане...? Щот мойта си е бая стабилна с това спортно окачване, та и да я дигна малко няма да е болка за умиране, а така на 1 бордюр не мога да я кача... :Tease:
алфите имат много добро поведение на пътя, в сравнение с повечето коли, но пък 145 са леки и това си оказва негативното влияние. Много пъти задницата се е опитвала да ме изпревари
колите не са леки, а задниците са неустойчеви ;)
Абе и аз това се чудех, за отзад ясно, ама отпред как ше стане...? Щот мойта си е бая стабилна с това спортно окачване, та и да я дигна малко няма да е болка за умиране, а така на 1 бордюр не мога да я кача... :Tease:
алфите имат много добро поведение на пътя, в сравнение с повечето коли, но пък 145 са леки и това си оказва негативното влияние. Много пъти задницата се е опитвала да ме изпревари
Не ми се е случвало (слава богу) да ми побегне задницата, ама аз не съм и особено спортен типаж :wink: . Та никой не каза има ли вариант да си оставя това окачване и да дигна малко предницата? По рано мислех за нормални пружини, ама като гледам колко километри вече има по наще пътища и още окачването е 6 се отказах... :idea:
мисля да патентовам "мрежичка за картер при ТС".
не, че ще опази картера, но ще идете при заварчика с всичките части добре изцедени... :wink: :wink:
trustworthy
09-01-2008, 20:37
колите не са леки, а задниците са неустойчеви ;)
a.k.a. Оversteering :idea:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.