View Full Version : Каръщина ли бе да я опишеш
Уффф...чудех се вчера дали да се самоубия или да убия някого...
Онзи ден сложих зимните гуми и вчера минавайки през един спящ полицай и ...дууум...предна дясна гума се пръсна.Някакво парче ръждясъл винкел се беже забол във външния борд и направо я разпра.
Айде майната му...ясно ще се купува нова.
Смених я с резервната след като разтоварих целия багажник а там все още си возих летните,и доволен продължих.
От около 2 месеца ми виеше лагера на дясната главина.Не ми стига че се бях изнервил ами и той още повече забуча.
По едно време вечерта взе да ми тресе волана и едва я вкарвах колата в пътя.По едно време дори с 20км/ч неможех да я карам.Направо щеше да ми счупи ръцете.Хидравлика въобще неможеше да я удържи.
Викам "кво станаааа,кажи кво стана"?!
Слизам и гледам предна лява гума с някакъв невероятен страничен ъгъл-все едно Мерцедес си е свил гумите.А ся де...Каквото и да стане по окачването неможе гумата да се обърне в отрицателен ъгъл,би трябвало да се прибере към амортисьора.
Запалих една цигара за кураж преди да се оцапам и по едно време гледам че гумата се държи на 1 болт.Направо сърцето ми падна в петите.
Трите болта бяха паднали за около няма и километър от когато се получи вибрацията във волана.
А както ви казах в началото не вчера а онзи ден сменях летните със зимни гуми.
Ма^ка им и гумаджий смотани не са ми завили хубаво болтовете на предно ляво колело и без малко да падне по време на движение...
Тръгнах да развивам последния останал болт,а той един крив,крив...Ужас.Джантите са ми лети и конуса на леглото на болта така се е надрало и деформирало че незнам...
Как да е разви се,свалих от другите гуми по един болт и така с по 3 болта на всяко колело се прибрах до нас.Ама преди това още малко сейр-на единия отвор резбата буквално я нямаше...
Аре па ся днеска обикалям като идиот да търся главина.Цените в моргите варираха между 90 и 120 лева.Направо ми призля.
Тия луди ли са кви са?НЯма да им дам толкова пари не заради нещо друго ами за това понеже кой нормален човек сменя главини че да им искат такива пари за нещо което ще продадат веднъж на 5 години...
Сега ще видя да пренарежа по-голяма резба,бегом при някой стругар да ми стръгне един болт и готово ама защо трябва да правя такива акробатични номера.
Миналата седмица пък някакъв малоумник ми е смачкал задна дясна врата на паркинга пред блока.Колата си има каско ама се побърках от яд че трябва да се занимавам със застрахователи.
И сега вечерта пък ми свирна и ремъка на генератора.
Еииййй е това ако не е каръщина пък на.Че и на жената й дойде...
Колега .. случват се и такива неща .. Господ е българин и сигурно не те обича много :) хаха базикам се .. горе главата .. не си хаби нервите за колата все ще я оправиш така или иначе си е твоя и си я караш и нямаш избор. Аз понеже съм много суеверен , ако ти се занимава отиди при някой поп да ти я освети така поне ще ти е по леко :)
поздрави
няма се косиш ..
и аз съм гърмял чисто нова зиман гума в зверска дупка и съм сменял на -5 градуса гума
Тва с разлхабването на гайките също ми се е случвало неведнъж на алуминиева джанта . Те си ги стягат нормално с пистолет гайките на гумаджйиниците обаче на алумиева джанта е желателно после още да ги притегне с ключ щото алумиевата джанта ги охлабва след известно каране . Пък ако имаш и скретни болтове те се разхлабват за норматив ...
няма се косиш ..
.
.
Тва с разлхабването на гайките също ми се е случвало неведнъж на алуминиева джанта . Те си ги стягат нормално с пистолет гайките на гумаджйиниците обаче на алумиева джанта е желателно после още да ги притегне с ключ щото алумиевата джанта ги охлабва след известно каране . Пък ако имаш и скретни болтове те се разхлабват за норматив ...
Съгласен съм,ама до сега не ми се е разхлабил един болт на тези джанти камо ли три да ми хвръкнат...
А и винаги аз съм си ги стягал на ръка с ключ....
The_Game
20-12-2007, 21:33
няма се косиш ..
.
.
Тва с разлхабването на гайките също ми се е случвало неведнъж на алуминиева джанта . Те си ги стягат нормално с пистолет гайките на гумаджйиниците обаче на алумиева джанта е желателно после още да ги притегне с ключ щото алумиевата джанта ги охлабва след известно каране . Пък ако имаш и скретни болтове те се разхлабват за норматив ...
Съгласен съм,ама до сега не ми се е разхлабил един болт на тези джанти камо ли три да ми хвръкнат...
А и винаги аз съм си ги стягал на ръка с ключ....
Затова винаги когато някой ти пипа нещо по колата проверявай след него.
Било то бензинджия да не ти затегне капачката или някой авер да ти види маслото и да не завие капачката докрай или да не вкара щеката докрай...
Винаги проверявай :roll:
Иначе да ти се развият болтовете то е било бая хлопане и стържене...
Хубаво че си спрял ами не си карал докато не падне нацяло...
.
.
Иначе да ти се развият болтовете то е било бая хлопане и стържене...
Хубаво че си спрял ами не си карал докато не падне нацяло...
Бе да ти кажа хич не стърга нищо че и хлопане нямаше,ама за толкова малко разстояние да усетиш как неможеш да удържиш волана си е бая тръпка.
За това колеги извода е:
Заставате зад гумаджийте с една щанга в ръката и ако само се усъмните че не са ви стегнали болтовете,веднага бой по китарата че да им дойде акъла !!!
.
.
Иначе да ти се развият болтовете то е било бая хлопане и стържене...
Хубаво че си спрял ами не си карал докато не падне нацяло...
Бе да ти кажа хич не стърга нищо че и хлопане нямаше,ама за толкова малко разстояние да усетиш как неможеш да удържиш волана си е бая тръпка.
За това колеги извода е:
Заставате зад гумаджийте с една щанга в ръката и ако само се усъмните че не са ви стегнали болтовете,веднага бой по китарата че да им дойде акъла !!!
Абе ти заеби, и като се стегнат прекалено също е голяма беля.
Веднъж спуках гума на Капата и 2 часа не можах да отвия 3 от болтовете - така ги бяха затегнали с гайковерта, че добре че спря един тираджия и извади един огромен ключ с една 1,50 метра дълга тръба за удължител - двамата скачахме върху тръбата, докато охлабим болтовете.
Така че - прекалено силно затегнатите болтове също може да те вкарат в приключение. Затова винаги трябва да се затягат на ръка, щото като спукаш гума на пътя наоколо никой няма да извади пневматичен ударен гайковерт.
AlfaRomeo
20-12-2007, 22:54
Брат,само последнотео ще се управи бързо.Другите главоболияя направоо.. Думи неам успех,дано всичко го управиш по бързо и да е океу .Колицата,стискам ти палци !
Ей това, на твойто му се вика - не стига, че кравата се разгони, ами и на бика му се счупи к.... :wallbash:
Mind_Control
21-12-2007, 10:13
.
.
Иначе да ти се развият болтовете то е било бая хлопане и стържене...
Хубаво че си спрял ами не си карал докато не падне нацяло...
Бе да ти кажа хич не стърга нищо че и хлопане нямаше,ама за толкова малко разстояние да усетиш как неможеш да удържиш волана си е бая тръпка.
За това колеги извода е:
Заставате зад гумаджийте с една щанга в ръката и ако само се усъмните че не са ви стегнали болтовете,веднага бой по китарата че да им дойде акъла !!!
Абе ти заеби, и като се стегнат прекалено също е голяма беля.
Веднъж спуках гума на Капата и 2 часа не можах да отвия 3 от болтовете - така ги бяха затегнали с гайковерта, че добре че спря един тираджия и извади един огромен ключ с една 1,50 метра дълга тръба за удължител - двамата скачахме върху тръбата, докато охлабим болтовете.
Така че - прекалено силно затегнатите болтове също може да те вкарат в приключение. Затова винаги трябва да се затягат на ръка, щото като спукаш гума на пътя наоколо никой няма да извади пневматичен ударен гайковерт.
Прав си :) аз съм си кривил ключа с така завити болтове... Но ако трябва да избирам предпочитам да не мога да ги развия, отколкото да ми падне гумата по пътя.
Абе лятото ми беше запецнал секретен болт.
В един сервиз се опитаха да го развият за да махнат предна дясна гума и нъцки.
Секрета леко се повреди.
Отивам на гумаджия, пича почва с пистолета съвсем леко леко - не става -очна да увеличава силата - до карй - пак не става.
Извади по- голям пистолет за бусове ( както се изрази) и пак почна от минимум до максимум - неееее не ще и това е.
Извади пистолет за камиони ( чудовище) и пак почна от минимум - почна да увеличава силата и пак не , накрая вика ми няма да стане така давай на макс и ако се скъса болта или секрета - ще заваряваме.
И накрая се счупи секрета а болта не мърда.
След това 2 ЧАСА се заваряваха железа от всякъкав калибър ( притесних се че си отидоха джантите ама всичко беше ок) и с 567 клизми болта се разви. 4 пъти късахме железата заварени за болта ( самата заварка към болта удържа) последното беше с диъметър към 2.5- 3 см плътно желязо, е то удържа и се разви проклетия болт.
Та такива приключения няма. Разтакова ми се таковата от един шибан болт.
Абе лятото ми беше запецнал секретен болт.
В един сервиз се опитаха да го развият за да махнат предна дясна гума и нъцки.
Е начи са ти страхотни секретните болтове - джантетата нямат сваляне :D :D :D
Както би казал Бил Гейтс, "This is not a bug, this is a feature!"
А по повод кутсузите - аз тръгнах преди месец да си взема нови лети джанти за зимните гуми и по път ме праснаха отзад, та ми почупиха бронята, подкалника и най-вече - кората отдолу. Тая пуста кора нийде не я намерих втора ръка и си зех нова за 220 лева, та ми излязоха златни тея джанти :-) Застрахователят ми по принцип не е мангал, ма отказа да плати тъпата "ненужна" пластмаса на 100%...
Айде да допълня малко мизерийте които ми се случиха...
Вчера за капак на всичко сутринта се качвам,паля,загрява колата,тръгвам и след 200 метра-кръц...изненаааада!!!
Съединителя си остана долу.
ААААААААААААА...ще хвана къра вече :twisted:
За джуката и обратно на паркинга.
Дано сега след празниците да се постопли времето че ме чака смяна на помпи.
В цялата тази работа жената се кефи най-много понеже за да ходим някъде го правим с Мерцедеса.Не я кефи тая Алфа и това е.
trustworthy
24-12-2007, 11:23
Еми явно от жена ти идва всичко :lol:
Stoyan Georgiev
24-12-2007, 13:01
поне ако недай боже са ти срязани маркучите за спирачките ще знаеш кой го е направил :lol: :lol: :lol: :lol:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.