fade
21-12-2007, 12:08
Здравейте колеги!
От скоро и аз съм собственник на АР, трябва да се сменят ремъците, и ролките, НО...
Поразгледах тук там оказа се че има 3 ремъка
Ангренажен Пилотен и на балансиращите валове (двустранно назъбен)
На повечето места където питах никой не предложи ремъка за балансиращите валове. Единственната фирма по каталозите която предлагаше два ангренажни ремъка беше DAYCO.
Аз ли нещо съм в грешка, трябва ли да се сменя този ремък (на балансиращите валове) и какво ще ме посъветвате?
Между другото останах доста учуден че този редови 4 цилиндров двигател има балансиращи валове... моля поправете ме ако съм в грешка.
Ето на този линк попаднах на хубаво ръководство за смяна на вариатор, ремъци водна помпа и разпред вал.
http://home.hccnet.nl/jaap.bouma/PhaseVariator.htm
Извинявам се ако линка е публикуван вече.
Живея в малък град където поддръжката е проблемна но въпреки всичко се реших да купя АР и да стана част от отбора.
Предварително благодаря на отзовалите се на помощ.
От скоро и аз съм собственник на АР, трябва да се сменят ремъците, и ролките, НО...
Поразгледах тук там оказа се че има 3 ремъка
Ангренажен Пилотен и на балансиращите валове (двустранно назъбен)
На повечето места където питах никой не предложи ремъка за балансиращите валове. Единственната фирма по каталозите която предлагаше два ангренажни ремъка беше DAYCO.
Аз ли нещо съм в грешка, трябва ли да се сменя този ремък (на балансиращите валове) и какво ще ме посъветвате?
Между другото останах доста учуден че този редови 4 цилиндров двигател има балансиращи валове... моля поправете ме ако съм в грешка.
Ето на този линк попаднах на хубаво ръководство за смяна на вариатор, ремъци водна помпа и разпред вал.
http://home.hccnet.nl/jaap.bouma/PhaseVariator.htm
Извинявам се ако линка е публикуван вече.
Живея в малък град където поддръжката е проблемна но въпреки всичко се реших да купя АР и да стана част от отбора.
Предварително благодаря на отзовалите се на помощ.