PDA

View Full Version : Ремъци 156 1,8 TS 2000



fade
21-12-2007, 12:08
Здравейте колеги!
От скоро и аз съм собственник на АР, трябва да се сменят ремъците, и ролките, НО...
Поразгледах тук там оказа се че има 3 ремъка
Ангренажен Пилотен и на балансиращите валове (двустранно назъбен)
На повечето места където питах никой не предложи ремъка за балансиращите валове. Единственната фирма по каталозите която предлагаше два ангренажни ремъка беше DAYCO.
Аз ли нещо съм в грешка, трябва ли да се сменя този ремък (на балансиращите валове) и какво ще ме посъветвате?
Между другото останах доста учуден че този редови 4 цилиндров двигател има балансиращи валове... моля поправете ме ако съм в грешка.
Ето на този линк попаднах на хубаво ръководство за смяна на вариатор, ремъци водна помпа и разпред вал.
http://home.hccnet.nl/jaap.bouma/PhaseVariator.htm
Извинявам се ако линка е публикуван вече.
Живея в малък град където поддръжката е проблемна но въпреки всичко се реших да купя АР и да стана част от отбора.
Предварително благодаря на отзовалите се на помощ.

Novachev
21-12-2007, 12:16
Ремъка на балансиращите валове може да не го сменяш просто мотора ти няма такива екстри балансиращи валове имат 2,0 л и майстора дето ти смяня ремъците трябва да е наясно какво прави че да не обърка центровката има едним пети нза застопоряване на разпределителните валовете иначе може и да не зацяпят както трябва двигателя може да смениш и водната помпа не е скъпа като консуматив. А ако имаш интерес пиши на лично съобщение да ти дам цени за ремъци и ролки.

BO
21-12-2007, 13:19
Здравейте колеги!
.......
Между другото останах доста учуден че този редови 4 цилиндров двигател има балансиращи валове... моля поправете ме ако съм в грешка.
.........
Ами естествено, че редовия 4 цилиндров двигател ще има балансиращи валове.
Задължително при 4 цилиндровите двигатели трябва да има 2 балансиращи вала, въртящи се в противоположна посока, със скорост два пъти по-висока от скоростта на коляновия вал.
При 5 цилиндровия двигател, там балансиращия вал трябва да бъде един брой, въртящ се със скоростта на коляновия вал.
Мисля, че те поправих в тази насока. Ако те интересува нещо повече питай, ще помагаме :)

търтей
21-12-2007, 13:22
Задължително при 4 цилиндровите двигатели трябва да има 2 балансиращи вала
а па ти задължително?
сички 4 цил двигатели викаш имат балансиращи валове?
:wink:

trustworthy
21-12-2007, 13:47
...сички 4 цил двигатели викаш имат балансиращи валове?
:wink:

Е ако не балансиращи, поне разпределителни ще има все. Без валове няма да мине :)

fade
21-12-2007, 14:25
Понеже имам някаква представа от ДВГ (това съм завършил нищо че не работя това в момента) искам да уточня че след 6 цилиндровия редови двигател 4 цилинрови редови е с най-малко неуравновесени моменти (напречни и надлъжни, мисля, че беше 1 напречен, но не си спомням точно)
Колега Бо да не би да бъркате 4 цилинровия V-образен който съответно е след 2 цилиндровия V-образен по брой на неуравновесените моменти? При старите ЗАЗ бяха такива и имат система Ланчестрър с два вала за която говорите. :?

търтей
21-12-2007, 14:45
Понеже имам някаква представа от ДВГ (това съм завършил нищо че не работя това в момента) искам да уточня че след 6 цилиндровия редови двигател 4 цилинрови редови е с най-малко неуравновесени моменти (напречни и надлъжни, мисля, че беше 1 напречен, но не си спомням точно)


не си прав колега :wink:

hkdonev
21-12-2007, 21:12
1,8 няма балансиращи валове,а 2.0 има,там зацепването няма грижи,защото на самия ремък има 3 белега,колкото са и белезите помотора,оба4е ангренажния от три колела има 2 белега и там започнахме да цъкаме с език,пробвахме 1000 вариянта и накрая се наложи да я дърпам до Кичево(сервиза на Алфа за Варна),където Станимир-абсолютен ГАД ми сложиремъка-цялата работа са едни пети на разпределителните валове,които го фиксират....а колкото до тоз МО6ЕННИК-ако можете избягвайте услугите му.