PDA

View Full Version : вървеж-от 1500 об.



kostadin_ls
23-12-2007, 10:14
....

Novachev
23-12-2007, 10:20
Моля Ви не си правете гаври с колите тия инженери дето са ги създавали не са от детската градина и затова са създали променливи фази на всмукателните клапани и за това донастройване на вала на изпускателните клапани има раздвижни шайби а не прехвърлян е на зъби на ремъка.. На това му се вика МУНИНГ.

kostadin_ls
23-12-2007, 10:33
Раздвижената шайба е на всмукателният,там си остава както си е.....Само споделям, а и съм споменал обороти,който не го устройва да не го прави../с уважение към всички колеги/

Novachev
23-12-2007, 15:56
А разполагаш ли със замери на мощността преди и след зацепването на разпределителния вал и разход на гориво щото ми е много съмнително. Това а пък и това дето го казваш с промяната на мощността при ниски обороти се постига със подмяната на въздушния филтър с подходящ смяна на софтуера и подходящ бензин и цялата работа струва към 300-400лв и двигателя върви до 7500 оборота а прекъсвача е на 8000. И е доказано със замери на мощността ускорението и изминаването на 400 (402)м.
П.С. Ако можеш да го докажеш по някакъв начин ще е добре например нещо като изпускателния клапан отваря по рано и затваря по рано а пък от тук следва...............

milen
23-12-2007, 23:54
Колега,
Ако отвориш изпускателен клапан по-рано има опасност това да се случи при незавършил процес на горене.
Колкото по-високо октаново число е горивото толкова по-бавно гори, а газта гори може би най-бавно. Ако отвориш по-рано клапана рискуваш да прегрееш клапаните, техните седла и главата на двигателя в областта на изпускателните тръби.
Най-малкото ще вдигнеш температурата на двигателя :hi_temerature: и после ще имаш проблеми с изпускателните клапани.
На по-старите автомобили които са с регулировка на предверението чрез завъртане на токоразпределителя (делкото) при работа на газ им задаваха няколко градуса предверение за да избеганат отваряне на клапаните преди да е свършил процеса на горене.
Все пак всеки преценя какво е най-добро за неговата Алфа и какво би му диставило по-голямо удоволствие при каране.
Успех!!!! :headbang:

Dimitrix
24-12-2007, 01:40
вярно е това което казва човека за зъбите
самоче не оточни
4е със 20 литра минаваш макс 70 км
иначе верно върви като луда :gayfight:

fiore
24-12-2007, 03:06
всички майстори да знаят,че ако се даде предварение от 2 зъба на изпускателният вал,колата дърпа от 1500 до 5200 об.като луда,а при един зъб,от 2200 до 6200 :shock: същото се отнася и за фият-купе 1.8 .16в....На който не му трябват по-високи обороти,може да пробва. ужас! не мога да повярвам че хората от алфа ромео на са го открили това. егати тъпанарите са.:) друго са си нашите местни български "корифеи".
колега, интересно ми е колко километра ще минеш с така зацепени валове. едва ли ще са много.

kostadin_ls
24-12-2007, 12:24
...

kostadin_ls
24-12-2007, 12:58
...

kostadin_ls
24-12-2007, 13:05
...

Novachev
24-12-2007, 13:08
И още нещо,когато всичко е на белези,при започване на пълнене на цилиндрите,изпускателните клапани завършват затварянето,а не е са затворени напълно,така се предотвратява засмукването ма топъл въздух от генерацията,може да е много малко но го прави.Не знам,защо но е така,може би да покрият еко нормите.....
Това с оставането на клапана отворен (препокриването на фазите ) се прави защотото потока на газовете които излизат през изпускателните клапани създават така наречения ЕЖЕКЦИОНЕН ефект т.е. потока който излиза през изпускателните клапани овлича (засмуква ) останалите количества изгорели газове въпреки че буталото е почнало да слиза към долна мърва точка и е започнало създаване на разреждане в набдуталното пространство и нса отворени смукателните клапани. По същата причина се оставят отворени след дална мърва точка и смукателните клапани по време на такта сгъстяване. мисла до около 25-45 градуса след ДМТ.

kostadin_ls
24-12-2007, 13:21
до Novachev.........прав си,може да се окаже че темата е изчерпана,замислям се дали пак да не ходя за презацепване,но на тебе лично не ти ли се късат нервите като не иска да одлепи на ниските обороти?.и още нещо,ти караш ли с катализатор и фунията на капака на въздушният филтър,от вътрешната страна?

Novachev
24-12-2007, 16:51
до Novachev.........прав си,може да се окаже че темата е изчерпана,замислям се дали пак да не ходя за презацепване,но на тебе лично не ти ли се късат нервите като не иска да одлепи на ниските обороти?.и още нещо,ти караш ли с катализатор и фунията на капака на въздушният филтър,от вътрешната страна?
Филръра е сменен с реплейсмант катализатора го нямаше още на втория ден фунията е на място а има и сменен софтуер на компа на двигателя така наречения ре-мап в Екстрийм тунинг и нямам проблеми с ускорението от ниски обороти а пък във високите става направо хала :twisted:

Dimitrix
24-12-2007, 22:32
kostadin_ls
незнам бате сега ще ти кажа
един такъв пишман маистор ми сменя ремака
ама уви 2 зъба напред
става въпрос за голф 3 1.8 90 коня
та
тоя голф със тоя ремък като му набиех 3та и превърташе гуми а стандартно едвам го прави на 2ра :)
и значи ситуациата е такава
сипвам си аз 20 литра гориво като преди това имах също
минажам 80 км и колата загасна ;)
смятаи
незнам точно колко ама отиде сигурно 30 разхода
мерише на бензин та се не трае
ама аиде онова е моно инжекция
това е пълна
ама бате